Gal visai ir nieko. Dar galetu tas traukinukas buti greitasis tarp VNO ir KUN, jei normaliais greiciais paleidus tai per 32 minutes galetu suvazineti (atstumas apie 85 km)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Pradedama Vilniaus oro uosto rekonstrukcija
Vilniaus oro uostas , 2006.03.21 15:33
Kovo 21 d. Susisiekimo ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas su Civilinės aviacijos administracijos ir valstybinės įstaigos Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovais apsvarstė galimybę dalį užsakomųjų oro reisų perkelti į Kauno oro uostą.
Toks sprendimas priimtas dėl to, kad Vilniaus oro uoste planuojama pradėti rekonstrukcijos darbus - numatoma pastatyti naują erdvesnį keleivių aptarnavimo terminalą.
Naujo terminalo statybos darbai gali trukdyti aviakompanijų veiklai, pabloginti keleivių aptarnavimo paslaugų kokybę, todėl tartasi dėl Kauno oro uosto galimybių aptarnauti dalį užsakomųjų reisų. Tokia galimybė yra numatyta Tranzito komiteto patvirtintoje Susisiekimo ministerijos parengtoje Civilinės aviacijos strategijoje.
V.Šalauskas su Civilinės aviacijos administracijos ir valstybinės įstaigos Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovais nagrinėjo oro reisų, vykdomų iš Vilniaus oro uosto, grafiką ir aptarė maršrutus, kuriuos būtų galima perkelti į Kauno oro uostą.
http://verslas.banga.lt/lt/spaudai.f...9ea88068414139
Comment
-
Parašė LlinassPradedama Vilniaus oro uosto rekonstrukcija
Vilniaus oro uostas , 2006.03.21 15:33
Kovo 21 d. Susisiekimo ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas su Civilinės aviacijos administracijos ir valstybinės įstaigos Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovais apsvarstė galimybę dalį užsakomųjų oro reisų perkelti į Kauno oro uostą.
Toks sprendimas priimtas dėl to, kad Vilniaus oro uoste planuojama pradėti rekonstrukcijos darbus - numatoma pastatyti naują erdvesnį keleivių aptarnavimo terminalą.
Naujo terminalo statybos darbai gali trukdyti aviakompanijų veiklai, pabloginti keleivių aptarnavimo paslaugų kokybę, todėl tartasi dėl Kauno oro uosto galimybių aptarnauti dalį užsakomųjų reisų. Tokia galimybė yra numatyta Tranzito komiteto patvirtintoje Susisiekimo ministerijos parengtoje Civilinės aviacijos strategijoje.
V.Šalauskas su Civilinės aviacijos administracijos ir valstybinės įstaigos Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovais nagrinėjo oro reisų, vykdomų iš Vilniaus oro uosto, grafiką ir aptarė maršrutus, kuriuos būtų galima perkelti į Kauno oro uostą.
http://verslas.banga.lt/lt/spaudai.f...9ea88068414139
Comment
-
Parašė JohnTik idomu, ar tai realus projektas, ar tik siaip paveiksliukas "del grozio"?
Nors vizualizacijose pletra atrodo ispudingai.
Jeigu vos "išstenimas" nereikšmingas praplėtimas, nestatomos naujos daugiaukštės aikštelės, nėra normalių privažiavimo kelių, tai apie kokias vizijas galima kalbėti?
Comment
-
Parašė SulaAišku, kad dėl grožio, nes tam, kad realizuoti, reikia nugriauti krūvą pastatų ir pastatyti daug infrastruktūrinių reikšmingų objektų. Be to, neaišku kaip ten su planais statyti naują pakilimo juostą.
Jeigu vos "išstenimas" nereikšmingas praplėtimas, nestatomos naujos daugiaukštės aikštelės, nėra normalių privažiavimo kelių, tai apie kokias vizijas galima kalbėti?
Comment
-
Renderiai gražūs, bet kada gi pagaliau bus pradedami darbai? Vis žadama, žadama, o rezultato jokio. Dabartinis Vilniaus aerouostas yra Lietuvos gėda. Nusileidus ten, jautiesi lyg nusileidęs kažkur Rusijos rytų gilumoj. Nekalbu jau apie pačių aerouosto pastatų neadekvatumą ir normalios, reikiamos infrastruktūros nebuvimą. Tas aerouostas juk praktiškai nepasikeitė nuo 90-ųjų pradžios, kai keleivių ten buvo gerokai mažiau!You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė MantazTaigi jau pradėti išplėtimo darbai, ar aš klystu?
Comment
-
Stringa Vilniaus oro uosto paskelbtas konkursas
Konkursas dėl naujo Vilniaus oro uosto terminalo statybų vėluoja – antradienį vokus su rangovų siūlymais turėjusi atplėšti komisija procedūrą atidėjo. Toks konkurso vėlavimas kelia abejonių, ar Lietuva spės laiku įgyvendinti Šengeno reikalavimus, o Seime artimiausiu metu ketinama analizuoti susiklosčiusią padėtį ir reikalauti atsakingų pareigūnų paaiškinimų, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Tarptautinio Vilniaus oro uosto plėtros direktoriaus Mindaugo Bajerčiaus teigimu, pagal patikslintas konkurso sąlygas vokus su konkurso dalyvių siūlymais planuojama atplėšti gegužės 3 dieną.
Tuo tarpu susisiekimo ministrui Petrui Čėsnai Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Mindaugas Ivanauskas sakė, kad vokai su konkurso dalyvių pasiūlymais gali būti atplėšti balandžio pabaigoje. Uosto vadovas tikino, jog konkursas neužsitęsė ir kad oro uosto administracija tiesiog mėgina užtikrinti, kad konkurso rezultatai nebus skundžiami.
Konkurse dalyvauja trys statybos bendrovės, praėjusios pirmąjį konkurso etapą.
Tai nebe pirmas kartas, kai konkursas atidedamas. Iš pradžių ketinta konkursą skelbti pernai liepą, o galiausiai tai padaryta prieš pat Naujuosius metus - gruodžio 30-ąją.
Pagal pradinį planą konkurso laimėtoją planuota atrinkti vasario pradžioje, o jau balandį ar vėliausiai gegužę galėtų prasidėti naujo oro uosto terminalo statybos, kurias planuojama baigti 2007 metų spalį.
Vilniaus oro uostas plečiamas pirmiausia vykdant Šengeno reikalavimus - naujas keleivių terminalas reikalingas siekiant atskirti ES ir kitų šalių keleivių srautus.
Skaičiuojama, jog šis projektas kainuos apie 100 mln. litų, tačiau tikslesnė kaina paaiškės atplėšus konkurso dalyvių vokus su pasiūlymais. 20 mln. litų numatytos sumos skiriama iš Šengeno priemonės programos lėšų.
Už šiuos pinigus turėtų būti pastatytos naujos išvykimo, tranzitinės salės, keturios papildomos keleivių įlaipinimo "rankovės", įrengta kavinių, parduotuvių, patalpos specialiosioms tarnyboms, taip pat pertvarkytas senasis oro uosto pastatas. Jame bus išplėstos bagažo bei atvykimo salės, atnaujintas fasadas. Naujo terminalo plotas – 14 tūkst. kv. metrų, jį baigus Vilniaus oro uostas galės aptarnauti 3 mln. keleivių per metus
http://www.delfi.lt/
Comment
Comment