Befotografuodamas kitai temai dėl galimo traukinių maršruto stotis-oro uostas, netyčia pastebėjau, kad ko gero įrenginėjama dar viena automobilių stovejimo aikštelė, šalia esančios daugiaaukštės:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Metropolis
2008 m. Vilniaus oro uostas pagal aptarnaujamų keleivių skaičių, kuris didėja sparčiausiai Baltijos valstybėse, yra antras regione.
Keleivių srautas per Vilniaus oro uostą sausio-balandžio mėnesiais, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 35,3 proc. iki 586,4 tūkst., Rygos - 18,5 proc. iki 993,5 tūkst., Talino - 13,2 proc. iki 558,9 tūkst. žmonių.
Vien tik per praėjusį mėnesį Vilniaus oro uostas aptarnavo 166,1
tūkst. (30,5 proc. daugiau nei pernai balandį), Rygos - 272,9 tūkst.(10,6 proc. daugiau), Talino - 155,1 tūkst. keleivių (16,6 proc.daugiau).
Lėktuvai į Vilniaus oro uostą per keturis šių metų mėnesius leidosi ir iš jo kilo 12 085 kartus (28,3 proc. daugiau nei prieš metus), Rygos - 16 366 kartus (21,6 proc. daugiau), Talino - 13 470 kartų (24,4 proc. daugiau).
Krovinių daugiausiai perkraunama Talino oro uoste: sausį-balandį - 12 863 tonų, o tai 3,4 karto daugiau nei prieš metus. Jų srautas per Vilniaus oro uostą padidėjo 2,8 proc. iki 1896 tonų, Rygos - sumažėjo 10,7 proc. iki 2367 tonų.
2007 m. keleivių srautas per Vilniaus oro uostą išaugo 18,3 proc. iki 1,717 mln., Rygos - 26,7 proc. iki 3,161 mln., Talino - 12,1 proc. iki 1,728 mln. žmonių.
info: BNS
Comment
-
Parašė JohnTurint omeny, kad Vilniaus Oro Uostas (kaip ir Lietuvos Gelezinkeliai) vis dar tebepriklauso LTSR, gali buti, kad draudziama. Nors karta paklausus apsaugos darbuotojo del fotografavimo terminale, jokiu priekaistu neturejo, isskyrus fotografavima, kur vykdomas daiktu tikrinimas rentgenu.
O dėl vaizdo fiksavimo nieko ten nedraudžiama. Ir fotografavau ir dar trumpametražį filmuką ten filmavomTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąvakar pastebejau, kad prie terminalo desnes puses tarp senos ir naujos rankoves prasidejo kazkokie kasinejimai. Geras gabalas aptvertas tvora ir su ispejimais apie pavoju piestiesiams. gal kas zinote kas ten vyksta. gal kazka statyt pradejo.... pvz LAL'o terminala
Comment
-
siokia taokia naujiena, atsinaujino tvou puslapyje oro uosto terminalo planai:
atvykimo sale:
http://www.vilnius-airport.lt/lt/gidas/atvykimo_sale/
isvykimo sale:
http://www.vilnius-airport.lt/lt/gidas/isvykimo_sale/
na pagaliau atnaujino, manau kad seniai reikejo
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąKuo daugiau keliauju, tuo labiau matau koks beviltiskas Vilniaus orouostas!!
Nu nezinau, paprastai net indu plovejai turi normalias uniformas, o ten riebalais persisunke plaukai bei treningai pridengti 4 metus neskalbta prijuoste labai jau neskaniai atrode.
Tūlikuose irgi įdomi tvarka. Muilas pakabintas kažkur šone, šalia rankšluoščių. Tai kai keleiviai savo drėgnom rankom eis to muilo pasiimti, tai visur pridrabstys ir bus niekuomet nesibaigianti netvarka. Ta "sistema" man apskritai primena "ėjimą prie išdavimo langelio"....
Aš su nekantrumu laukiu tos dienos, kai pasikeis oruosto vadovas, arba esamam koks lėktuvo sparnas vožtels per galvą ir jis suvoks, KAM TIKSLIAI jis vadovauja.
Reperzentacijos, žmones, reprezantacijos, prašau!
Comment
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąsiokia taokia naujiena, atsinaujino tvou puslapyje oro uosto terminalo planai:
atvykimo sale:
http://www.vilnius-airport.lt/lt/gidas/atvykimo_sale/
isvykimo sale:
http://www.vilnius-airport.lt/lt/gidas/isvykimo_sale/
na pagaliau atnaujino, manau kad seniai reikejo
Užtat būdingas "diktatūrai" puslapėlis:
Įmonės vadovas
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąUžtat būdingas "diktatūrai" puslapėlis:
Įmonės vadovas
Nerealus bičas. Per 4 metus iš autoūkio vyresniojo mechaniko tapo autoūkio viršininku. Įspūdinga.
Bet tik pusprotis gali skirti autoūkio viršininką visos įmonės vadovu. Taigi autoūkininkų duona yra kombinuoti - degalus, detales ir pan. Kiek suprantu, rusai šitą suprato, o va lietuviai 1991 metais ėmė ir paskyrė oro uosto generaliniu.Paskutinis taisė balietis; 2008.05.28, 14:54.
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąSu šituo pilnai sutinku. Neperseniausiai išskridinejau iš ne šengeno zonos, tai nusprendžiau nusileisti apačion į "restorana" "Lighthouse".
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąPuikus direktoriaus puslapis. Ypač patiko pomėgiai - dainos, muzika. Įdomu, jeigu būtų paminėta tik muzika, tai negi dainos nesiskaitytų?
Nerealus bičas. Per 4 metus iš autoūkio vyresniojo mechaniko tapo autoūkio viršininku. Įspūdinga.
Bet tik pusprotis gali skirti autoūkio viršininką visos įmonės vadovu. Taigi autoūkininkų duona yra kombinuoti - degalus, detales ir pan. Kiek suprantu, rusai šitą suprato, o va lietuviai 1991 metais ėmė ir paskyrė oro uosto generaliniu.
Niekis, išeina kad kitų metų antroje pusėje jau turės į pensiją išeiti (jei neklystu Lietuvoje vyrų pensijinis amžius 62,5).
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąBet moka net 3 užsienio kalbas.
Niekis, išeina kad kitų metų antroje pusėje jau turės į pensiją išeiti (jei neklystu Lietuvoje vyrų pensijinis amžius 62,5).
Comment
-
Vilniaus oro uoste - rekordinis aptarnautų keleivių skaičius
Šių metų gegužės mėnuo - rekordinis pagal Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) aptarnautų keleivių skaičių per visą jo veiklos laikotarpį .
Per š.m. gegužės mėnesį Tarptautiniame Vilniaus oro uoste aptarnauti 192 678 keleiviai, arba 29,5 proc. daugiau nei pernai šiuo laikotarpiu. Daugiau aptarnauta ir skrydžių - 3 587. Tai - 19,5 proc. daugiau nei per analogišką praeitų metų laikotarpį (3 003).
Šių metų penkių darbo mėnesių rezultatais TVOU beveik dvigubai lenkia 2007 metų oro keleivių srauto augimą. Per šį laikotarpį Tarptautinis Vilniaus oro uostas aptarnavo 779 053 keleivius, arba 33,8 proc. daugiau nei pernai.
Vasaros kelionių sezonas dar tik prasideda (statistika rodo, kad iki šiol daugiausia keleivių Vilniaus oro uoste būdavo vasaros mėnesiais), todėl prognozuojama, kad keleivių srauto augimo tendencijos išliks panašios. Vasaros sezono metu oro kleiviai galės skristi iš Vilniaus oro uosto ne tik reguliariaisiais, bet ir užsakomaisiais skrydžiais.
Susisiekimo ministro Algirdo Butkevičiaus teigimu, tokios sparčios keleivių srauto augimo tendencijos Vilniaus tarptautiniame oro uoste labai džiugina ir pateisina praėjusiais metais vykdytą jo sparčią infrastruktūros plėtrą. Nuo pernai rudens veikiantis naujas keleivių terminalas leidžia TVOU aptarnauti keleivius daug sparčiau ir efektyviau.
Tikimasi, kad šiais metais Vilniaus Tarptautinis oro uostas, kuriam tenka 4/5 visų šalies oro uostuose aptarnautų keleivių, aptarnaus 2 mln. keleivių.
Kelias
< Į pradžią
http://www.kelias.net/6762.html
Comment
-
Va čia tai geras. Apie oro uosto valdžią čia nemažai diskutuota, nu bet šito tai kitaip nepavadinsi, tik sabotažu.
Lrytas.lt žurnalistai internetu stebėjo, kaip pirmadienio vakarą tiesiog danguje keitėsi į Lietuvos sostinę iš Paryžiaus ir Amsterdamo skrendančių lėktuvų maršrutai. Skrydžio statusą rodančiame laukelyje užsidegė užrašas: „Nukreiptas“.
Oro uosto atstovas spaudai Arūnas Marcinkevičius lrytas.lt aiškino, kad vėluojantys naktiniai skrydžiai į kitus miestus nukreipiami dėl kilimo ir nusileidimo tako platinimo darbų.
...
„Lėktuvai, kurie dėl nesklandumų nespės grįžti iki 23 val. 30 min. bus nukreipiami į kitus oro uostus."Paskutinis taisė balietis; 2008.06.03, 13:10.
Comment
-
Pasižiūrėjau oro uosto interneto puslapyje - šiandien 23:00 ir vėliau nusimato 4 lėktuvai. Paskutinis, iš Rygos, lygiai 23:30! Kiek teko vėlai skristi, visada bent truputį vėluoja, o gana dažnai smarkiai vėluoja.
Taigi kompanijos peržiūri savo tvarkarščius 2 sykius per metus, negi negalėjo iš anksto įspėti, kad šį vasaros sezona vėliau nei 22:30 geriau neplanuoti?
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąPasižiūrėjau oro uosto interneto puslapyje - šiandien 23:00 ir vėliau nusimato 4 lėktuvai. Paskutinis, iš Rygos, lygiai 23:30! Kiek teko vėlai skristi, visada bent truputį vėluoja, o gana dažnai smarkiai vėluoja.
Taigi kompanijos peržiūri savo tvarkarščius 2 sykius per metus, negi negalėjo iš anksto įspėti, kad šį vasaros sezona vėliau nei 22:30 geriau neplanuoti?kaip?
Comment
-
Parašė Johnhmm, gal VNO vel atsikovos anksciau tureta pozicija (t.y. daugiau keleiviu nei RIX)?
Visgi reiktu galvoti apie tolesne terminalo pletra (ar naujo terminalo statyba), nes tokiais tempais jau kitamet bus pasiektos talpos galimybes (jei neklystu, kazkas kazkur rase, kad 3mln. bus pasiekti 2015... nors panasu, kad tai bus jau 2009).
Comment
Comment