Na, ryanair seip ar taip yra pagarseje pigienu ieskotojai, todel TVOU jiem net ir prie geriausiu noru netures ka pasiulyti.
Bet tai kad flyLAL ryztasi nuosavo terminalo statybai gali reiksti tik tiek, kad arba TVOU nemoka tvarkytis arba specialiai uzlauze nerealias kainas (kaip monopolistai).
Ryanair sekmingai skraido i RIX ir kas be ko, gana didele dali keleiviu traffico ten butent jie ir prasuka, bei kitos pigios kompanijos
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Na ikainiai kaip ikainiai, taciau manau, kad itakos terminalo statymui turi ir prestizas bei keleiviu srautu paskirstymas bei aptarnavimo kokybes standartu uztikrinmas. Privacius terminalus turi arba turejo:
Silver Jet, Privat Air (Geneva), TWO (JFK (perimta AA)), SwissAir (Zurich'as (nemaisyti su Swiss, kuri buvo ikurta Lufthansos, po SiwssAir bankroto)
Gal kas galit papasakot, - Frankfurt Hahn oro uoste ant bokšto mačiau švyturį. Ar jis turi kokią realią reikšmę? Vizualiai iš lėktuvo jis matosi iš toli, tad sugedus elektronikai gal ir pagelbėtų Bet kodėl tuomet tokių švyturių nedaro kiti?
Gal kas galit papasakot, - Frankfurt Hahn oro uoste ant bokšto mačiau švyturį. Ar jis turi kokią realią reikšmę? Vizualiai iš lėktuvo jis matosi iš toli...
Tu pats atsakei i si klausima. Tie svytureliai, kaip vizualiniai orientirai, reikalingi lektuvams skraidantiems vizualiai. Tiems, kas skraido pagal prietaisus, tokie svytureliai nereikalingi.
Tu pats atsakei i si klausima. Tie svytureliai, kaip vizualiniai orientirai, reikalingi lektuvams skraidantiems vizualiai. Tiems, kas skraido pagal prietaisus, tokie svytureliai nereikalingi.
O tai šiais laikais dar būna tokių, kurie skraidžioja be GPSų?
/\ visiskai teisingai, turetu tureti, bet neturi... taupo... net gi Vilniaus Tarptautinis neturi...
Airfield rotating beacon:
When the airport is below VFR weather conditions, the airport rotating beacon is used to identify the airport's location during darkness and daylight hours. Rotation is in a clockwise direction when viewed from above. The beacon is always rotated at a constant speed, which produces the visual effect of flashes at regular intervals. The flashing rate is 12 to 15 flashes per minute. http://members.tripod.com/~Motomom/108AirfieldFamC
Tarptautiniame Vilniaus oro uoste vasarį daugiausia keleivių pervežė Latvijos oro bendrovė „airBaltic“ (35,4%).
Antroje vietoje - "flyLAl - Lithuanian Airlines" (32,6%), trečioje - tik užsakomuosius skrydžius organizuojanti "Aurela" (7,9%) ketvirtoje vietoje rikiuojasi - "Czech Airlines" (5%) ir penktoje, išstūmusi iš šios pozicijos oro bendrovę "Lufthansa", atsidūrė airių aviakompanija "Aer Lingus" (3,4%) .
Vasario mėnesį Vilniaus oro uostas priėmė ir išleido 130.242 keleivius (43% daugiau, nei pernai vasarį).
Comment