Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Labai įdomu, kaip funkcionuos parkingas, kai vietoje Esimo kontrolės ir ex CAA (pastatas po dešine) iškils atvykimo terminalas. Nes dabartinė parkingo siste. yra grynai orientuota į atvykimą.



    Turbūt ir bokštas grius?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240823_105556_Maps.jpg
Views:	1291
Size:	176,7 kB
ID:	2147800
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Mano pirma mintis buvo, kad griaus AirInn viešbutį, kad įkišt tą transporo mazgą. Bet iš kitos pusės, manau, jog išėjimas vis tiek bus per esamą seną pastatą, vizulkėse buvo parodytas srautas, kuris eis atgal į T1.
      Attached Files
      Paskutinis taisė sL^; 2024.08.23, 11:41.

      Comment


        Geras, nes pradžioje buvo sakę, kad senasis pastatas bus parduotas ir turės atskirą funkciją, gal viešbutis, gal muziejus.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Labai norint būtų galima privažiavimą maždaug pro čia padaryti, tik ten su estetika būtų problemos reiktų kažkokių sprendimų tuos pastatus nugriaunant

          Comment


            Gal ir gali būti, kaip sprendimo variantas, bet tada galvoju, autobusai, taksai atveža į išvykimą ir važiuoja į atvykimą. Manau ateityje reiks kažką daryti su srautais.
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.08.25, 20:48.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Viena iš PROTO INDUSTRIJA dalių apie VNO/LTOU. Nuskambėjo man naujas pastebėjimas, kad LCC neima rankovių pirmiausia pirmiausia dėl to, kad yra trumpesnis laikas nuo nusileidimo iki kito pakilimo sustojant lauke dėl greitesnio keleivių out/in (2 durys o ne 1), keleiviai greičiau juda ypač jei oras blogas. Plius važiuoti mažiau,...
              Naujas linkas, https://youtu.be/p_VI7BvMYYk?t=166
              Paskutinis taisė Arunasx; 2024.08.25, 19:27.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Toks klausimas, mačiau VNO planas iki 2050metų aptarnauti 13mln žmonių per metus, bet ar tai realistiška, kai yra 1 pakilimo takas?
                Tarkim paprastai paskaičiuokim, jei 1 pakilimo takas per 1h aptarnauja 10 skydžių(kas 6min po vieną skrydį), taip vykstą 24h per parą, 365 dienas per metus. Jei kiekvienam lėktuve vidutiniškai po 150 kelevių ir tai vyksta, tai 10 * 24 * 150 * 365 = 13 140 000.
                Pagal šį scenarijų viskas būtų labai intesyvu ir praktiškai turėtų atitikti minučių tikslumu, ar tai nėra tiesiog ambicingi, bet apie nieką ir gerai skambantys, bet neįmanomi tikslai?

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Gal ir gali būti, kaip sprendimo variantas, bet tada galvoju, autobudai, taksai atveža į išvykimą ir važiuoja į atvykimą. Manau ateityje reiks kažką daryti su srautais.
                  Kadangi planuose yra išvykimą ir atvykima sujungti centrine plaza ir taip turėti vos ne vientisa pastatą tai gal tas viešojo transporto stotelė galėtų būti šalia senojo pastato kas būtų vidurį abiejų terminalų, atstumai dideli nebus prasieiti į vieną ar kitą pusę

                  Comment


                    Parašė CityBird Rodyti pranešimą
                    Toks klausimas, mačiau VNO planas iki 2050metų aptarnauti 13mln žmonių per metus, bet ar tai realistiška, kai yra 1 pakilimo takas?
                    Tarkim paprastai paskaičiuokim, jei 1 pakilimo takas per 1h aptarnauja 10 skydžių(kas 6min po vieną skrydį), taip vykstą 24h per parą, 365 dienas per metus. Jei kiekvienam lėktuve vidutiniškai po 150 kelevių ir tai vyksta, tai 10 * 24 * 150 * 365 = 13 140 000.
                    Pagal šį scenarijų viskas būtų labai intesyvu ir praktiškai turėtų atitikti minučių tikslumu, ar tai nėra tiesiog ambicingi, bet apie nieką ir gerai skambantys, bet neįmanomi tikslai?
                    Nesivarginant skaičiavimais galima pažiūrėti į single-runway Gatwick, kuris 2023 Total Passengers >40mln
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Viena iš dalių apie VNO/LTOU. Nuskambėjo man naujas pastebėjimas, kad LCC neima rankovių pirmiausia pirmiausia dėl to, kad yra trumpesnis laikas nuo nusileidimo iki kito pakilimo sustojant lauke dėl greitesnio keleivių out/in (2 durys o ne 1), keleiviai greičiau juda ypač jei oras blogas. Plius važiuoti mažiau,...
                      https://youtu.be/Ve2ubtJT3jA?t=165
                      linkas miręs, bet jaučiu iš Proto Industrijos informacija: https://youtu.be/p_VI7BvMYYk?si=3QS26DtEXd4AXsWZ

                      Comment


                        Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                        linkas miręs, bet jaučiu iš Proto Industrijos informacija: https://youtu.be/p_VI7BvMYYk?si=3QS26DtEXd4AXsWZ
                        Taip. Įkėliau iš naujo nes autoriai tą panaikino. Aš postą įdėjau prieš 6val, o dabartinis įkeltas prieš 4val.

                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė CityBird Rodyti pranešimą
                          Toks klausimas, mačiau VNO planas iki 2050metų aptarnauti 13mln žmonių per metus, bet ar tai realistiška, kai yra 1 pakilimo takas?
                          Tarkim paprastai paskaičiuokim, jei 1 pakilimo takas per 1h aptarnauja 10 skydžių(kas 6min po vieną skrydį), taip vykstą 24h per parą, 365 dienas per metus. Jei kiekvienam lėktuve vidutiniškai po 150 kelevių ir tai vyksta, tai 10 * 24 * 150 * 365 = 13 140 000.
                          Pagal šį scenarijų viskas būtų labai intesyvu ir praktiškai turėtų atitikti minučių tikslumu, ar tai nėra tiesiog ambicingi, bet apie nieką ir gerai skambantys, bet neįmanomi tikslai?
                          17 mln. planavo 2050m., bet lėktuvų utilizaciją reikia aukštesnę skaičiuoti, nebelieka mažiukų lėktuvų.

                          Jeigu kažkada SAAB 340 iš VNO skraidydavo ir būdavo gerai, Fokker 50 su 46 vietomis. Tai dabar matome kardinalų pokytį:
                          SAS CRJ 900 keičia 186 vietų a320, LOT vietoje ERJ atsiunčia B737, Finnair vis dažniau vietoje ATR siųs A320. Ryanair keičia savo lėktuvus naujais ilgesniais Maxais, Wizz į a321, kas yra virš 200 virtų lėktuvai. Tai manau vidurkį drąsiai galima skaičiuoti 190-200 žmonių skrydžiui 2050 m.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Viena iš PROTO INDUSTRIJA dalių apie VNO/LTOU. Nuskambėjo man naujas pastebėjimas, kad LCC neima rankovių pirmiausia pirmiausia dėl to, kad yra trumpesnis laikas nuo nusileidimo iki kito pakilimo sustojant lauke dėl greitesnio keleivių out/in (2 durys o ne 1), keleiviai greičiau juda ypač jei oras blogas. Plius važiuoti mažiau,...
                            Naujas linkas, https://youtu.be/p_VI7BvMYYk?t=166
                            Romos pagrindinis oro uostas pasakė - visi parkuojatės prie rankovių, diskusija baigta.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              BCN tiek Ryan’as tiek Wizz’as iš/į VNO boardinasi per rankovę. Tik pas mus yra 3čio pasaulio požiūris.

                              Comment


                                Parašė sL^ Rodyti pranešimą
                                BCN tiek Ryan’as tiek Wizz’as iš/į VNO boardinasi per rankovę. Tik pas mus yra 3čio pasaulio požiūris.
                                Aš manau, kad čia ne požiūrio klausimas, o kai kurių oro uosto godumo Suprantu BCN, kuris yra ganėtinai suspaustas ir ten pasivaikščiojimams vietos mažoka. O bet tačiau, ALC ir AGP buvo pavyzdys, kur Ryanair išsimušė teisę laipinti keleivius nuo žemės, nors teko su AENA po teismus duotis. LCC ypač svarbus turnaround laikas prailgėja apie 30proc naudojant jetbridge vs tarmac boarding'ą.

                                Comment


                                  Laikas suvokti, kad LCC spaudžia € iš bet ko, kur tik įmanoma. Neveltui Ryanair zondavo gal padaryti pusiau stovimas vietas, gal su 1 pilotu ir t.t.
                                  Kur juos tikrai palaikau, kad kokie nors vieno oro uosto France dispečeriai negalėtų įtakoti tarptautinių skrydžių, kai šalis nėra nei pradinis nei galutinis skrydžio taškas.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė CityBird Rodyti pranešimą
                                    Toks klausimas, mačiau VNO planas iki 2050metų aptarnauti 13mln žmonių per metus, bet ar tai realistiška, kai yra 1 pakilimo takas?
                                    Tarkim paprastai paskaičiuokim, jei 1 pakilimo takas per 1h aptarnauja 10 skydžių(kas 6min po vieną skrydį)
                                    Apkrautuose aerouostuose tarpas tarp lėktuvų 2 min. Ir mažiau. Svarbu keleivių būtų.

                                    -

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                      Apkrautuose aerouostuose tarpas tarp lėktuvų 2 min. Ir mažiau. Svarbu keleivių būtų.
                                      Lisabonos, Stanstedo, Gatwicko oro uostai virš 30 mln. keleivių aptarnauja su vienu taku, Mumbajaus net 50 mln., tai čia mažiausia problema takų trūkumas.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2024.08.27, 09:44.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Pokyčiai prie Vilniaus oro uosto: po rekonsrukcijos atverta centrinė aikštė

                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...edium=komentar ai&utm_campaign=may

                                        Pagal naujausias Vilniaus tendencijas - laisvi plotai užpilami asfaltu ir paženklinami
                                        Click image for larger version

Name:	457229896_2344171702590448_2269001750941221750_n.png
Views:	394
Size:	1,47 MB
ID:	2148749

                                        Santvariniai sprednimai ir stendai apie parkavimą tiesiai prieš pastato fasada ))
                                        Click image for larger version

Name:	457213676_1870966316647955_4305170191092950281_n.png
Views:	385
Size:	1,07 MB
ID:	2148750

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          Pokyčiai prie Vilniaus oro uosto: po rekonsrukcijos atverta centrinė aikštė

                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...edium=komentar ai&utm_campaign=may

                                          Pagal naujausias Vilniaus tendencijas - laisvi plotai užpilami asfaltu ir paženklinami
                                          Čia matyt iš anksto mąstoma, kad Wolto ar DPD kurjeriai visas pakampes nustatys

                                          Comment

                                          Working...
                                          X