Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Noriu pamatyti tą užsienietį kuris sugebės ištarti visą pavadinimą, o ne 3 raides, kurios irgi būtų iššūkis.
MUC - Franz Josef Strauß
BER - Willy Brandt
WAW - Frederik Chopin
GYD - Heydər Əliyev
BCN - Josep Tarradellas
OPO - Francisco Sá Carneiro
Kiek iš jų žinot ir naudojat pavadinimų?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTiesa, kiti vidutinio dydžio oro uostai:
Liublinas:
Gdanskas:
Rzeszowas
Maroko pavyzdžio neverta diskutuoti:
Vieninteliame Maroko pavyzdyje matosi kažkokia nuoroda į vietinę architektūrą/kultūrą.
Beje, visose keturiose nuotraukose matosi didelės prastai naudojamos ir mirusios erdvės aplinkui pastatą. Ypač baisu pagalvoti apie temperatūrą einant perėja/šaligatviu iki to Maroko oro uosto.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Nesuprantu, kam rodyti tų stiklinių tvartų nuotraukas kaip kažkokius super gerus pavyzdžius Vilniui. Ką bendro pirmi 3 oro uostai turi su Lenkijos architektūra ar su savo miestais? Sukeiskime juos vietomis ir niekas nepasikeis.
Vieninteliame Maroko pavyzdyje matosi kažkokia nuoroda į vietinę architektūrą/kultūrą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Pritariu. Lenkiski pavyzdziai primena aliuzija i lenkiskus bandymus pasistatyti kazka ultra modernaus, kazko panasaus galima rasti Sakartvele.
Tiesiog tokia jau žmonių psichologija, tačiau Lietuvai jau reiktų išaugti iš to pirmykščio mąstymo. Turbūt europiečiai kolonistai atvykę į Afriką ar Ameriką galėdavo vietinėms gentims atsiskaityti beverčiais blizgučiais ir tarškučiais, ir vietiniai galvojo, kad jiems čia kažkokias brangenybes davė.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Netgi šiame forume akivaizdžiai matosi, kokia galinga moderniosios architektūros hipnotizavimo galia. Kuo didesnį ir įmantresnį stiklinį tvartą pasistatai, tuo didesnis pasididžiavimas savo valstybės „modernumu“. Tobula iliustracija – buvęs narys dangoraižistas, kaip jis rodė tas gruziniškas stiklines ir kabančias degalines ir visus kitus nieko bendro su vietiniu kontekstu neturinčius pastatus kaip kažkokį pavyzdį. Pats prisimenu, kaip prieš 15 metų visi internete svaigo nuo naujų dangoraižių Vilniuje, Klaipėdoje ir Rygoje, matavosi ilgius.
Tiesiog tokia jau žmonių psichologija, tačiau Lietuvai jau reiktų išaugti iš to pirmykščio mąstymo. Turbūt europiečiai kolonistai atvykę į Afriką ar Ameriką galėdavo vietinėms gentims atsiskaityti beverčiais blizgučiais ir tarškučiais, ir vietiniai galvojo, kad jiems čia kažkokias brangenybes davė.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Noriu pamatyti tą užsienietį kuris sugebės ištarti visą pavadinimą, o ne 3 raides, kurios irgi būtų iššūkis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Labai rytietiškas mentalitetas oro uosto gerumą vertinti ne pagal tai, kiek laiko užtruko jame susitvarkyti visus formalumus, koks tarkim maitinimo servisas ar tvarka ir švara, o terminalo išorinė architektūra.
Liublinas:
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Nesuprantu, kam rodyti tų stiklinių tvartų nuotraukas kaip kažkokius super gerus pavyzdžius Vilniui. Ką bendro pirmi 3 oro uostai turi su Lenkijos architektūra ar su savo miestais? Sukeiskime juos vietomis ir niekas nepasikeis.
Vieninteliame Maroko pavyzdyje matosi kažkokia nuoroda į vietinę architektūrą/kultūrą.
Beje, visose keturiose nuotraukose matosi didelės prastai naudojamos ir mirusios erdvės aplinkui pastatą. Ypač baisu pagalvoti apie temperatūrą einant perėja/šaligatviu iki to Maroko oro uosto.
Kažkaip diskusija tik apie oro uostus, tai ir lyginkime obuolius su obuoliais. Jei nesugebame geriau nei Lenkijos regionai, tai kam pozicionuoti, tai kaip teigiamą proveržį.
Ką naujo pasiūlys naujasis terminalas? 2 ranloves, tiksliau +1, nes viena naikinama.
Vaizdą į KTT? Nesimato jo iš ten?
Tvarkingą bagažo sistemą? Tai turėjo būti įgyvendinta seniausiai?
Nematau, kuo girtis tokiu projektu.
Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Netgi šiame forume akivaizdžiai matosi, kokia galinga moderniosios architektūros hipnotizavimo galia. Kuo didesnį ir įmantresnį stiklinį tvartą pasistatai, tuo didesnis pasididžiavimas savo valstybės „modernumu“. Tobula iliustracija – buvęs narys dangoraižistas, kaip jis rodė tas gruziniškas stiklines ir kabančias degalines ir visus kitus nieko bendro su vietiniu kontekstu neturinčius pastatus kaip kažkokį pavyzdį. Pats prisimenu, kaip prieš 15 metų visi internete svaigo nuo naujų dangoraižių Vilniuje, Klaipėdoje ir Rygoje, matavosi ilgius.
Tiesiog tokia jau žmonių psichologija, tačiau Lietuvai jau reiktų išaugti iš to pirmykščio mąstymo. Turbūt europiečiai kolonistai atvykę į Afriką ar Ameriką galėdavo vietinėms gentims atsiskaityti beverčiais blizgučiais ir tarškučiais, ir vietiniai galvojo, kad jiems čia kažkokias brangenybes davė.
O visą kitą reikėjo jau seniai griauti po velnių ir nieko nebelipdyti šalia. Iš kairės ir iš dešinės turėjo būti nauji terminalai, per visurį paliktas stalininis fasadas (už fasado taip pat viskas nauja).
Bet dėl lietuvių durnumo, provincialumo ir nesugebėjimo planuoti ir vykdyti didelių projektų dabar turim ką turim.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNematau, kuo girtis tokiu projektu.
Aš labai laukiu naujo terminalo, tikiuosi, kad jis padės išspręsti eilių ir nebuvimo kur atsisėsti prie įlaipinimo vartų problemas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąAš labai laukiu naujo terminalo, tikiuosi, kad jis padės išspręsti eilių ir nebuvimo kur atsisėsti prie įlaipinimo vartų problemas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar yra koks nors pasaulyje oro uostas (veikiantis), kur niekada nebūtų eilių ir visada būtų, kur atsisėsti? Nepasakyčiau, kad VNO situacija dėl to prastesnė nei daugumoje kitų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąSvarbiausia ką į dėžę įdėsi, dėžės grožis rūpį tik kai jos viduje kažkas gero. Mėšlas ir auksinėje dėžutėje liks mėšlu.
Jeigu pažiūrėti pvz. didžiuosius Londono oro uostus, tai nelabai ir gražios tos dėžutės. Bet niekam nerūpi, nes nelabai jų ir pamatai.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Būtent. Marakešo oro uostas iš išorės tikrai įspūdingas, iš vidaus atrodo gal ir blogiau už VNO T2.
https://skytraxratings.com/airports/...airport-rating
https://skytraxratings.com/airports/...airport-rating
Comment
-
Nepakanka, kad Kaune tiltai pervardinti, jog neįmanoma identifikuoti vietos - vėl kyla pervardijimo šišas.
Tai, kad vienas konservatorių lyderis kažkada buvo Čiurlionio muzikos tyrinėtojas, jo partiečiams vis norisi įsiteikti. Vytauto L. sekėjams vis knieti ką nors pervardinti Čiurlionio vardu - ar Varėnos rajono miestelį, ar oro uostą.
Kai tik buldozeriu stumiama kokia nors nepopuliari iniciatyva, tai kaip ir sovietmečiu aiškinama, jog tai "darbo liaudies reikavimas".
LRT.lt 2022.12.09
Vilniaus oro uostui – Čiurlionio vardas?
Vyriausybė ketina svarstyti Vilniaus oro uostui suteikti Mikalojaus Konstantino Čiurlionio vardą. Taip galvojama paminėti 150-ąsias dailininko bei kompozitoriaus gimimo metines, kurios bus 2025 metais.
Nors dalis gyventojų sako, jog naująjį pavadinimą bandydami ištarti užsieniečiai išsilaužytų liežuvius, komunikacijos ekspertas A. Katauskas pabrėžia – taip tik dar labiau sužadintume jų smalsumą.
Kaip LRT radijui aiškina premjerės Ingridos Šimonytės patarėja kultūros klausimais Gabrielė Žaidytė, pasiūlymas Vilniaus oro uostą pavadinti M. K. Čiurlionio vardu „atėjo iš visuomenės“ ir yra tik viena iš šiuo metu svarstomų galimybių.
Pašnekovė džiaugiasi, kad žmonės iš tiesų aktyviai diskutuoja šia tema ir ieško Vilniaus oro uostui naujo vardo. Tą liudija ir klausytojų skambučiai. Šie vardija pačius įvairiausius variantus: nuo Žemaitės ar Gabrielės Petkevičaitės-Bitės iki karaliaus Mindaugo ar Antano Gustaičio. (...)
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...i-komunikacija
- 1 patinka
Comment
Comment