Lietuvių architektai turi tokią fobiją, nežinau kaip ji vadinasi, bet apibūdinama kaip “baimė projektuoti pastatus arti gatvės”. Nepagydoma nei vaistais, nei psichoterapija.
Tiksliau ne lietuvių architektai, o nelabai vykę lietuvių architektai. Nes jei projektuoja geri, tai jokių fobijų ir nesąmonių nėra.
Nors ir primityviai kampuotas VNO stogas palyginus su Helsinkio, tačiau Helsinkio oro uosto keleiviai akivaizdu netenka malonumo nusiirkluot per trinkelių jūrą iki gatvės, dar ypač jei per lietų.
Tai, jei ne moderniausias tai bent gal trinkelizuočiausias?
Jei rimtai tai kokiam šuns p*pui tas toks platus šaligatvis išvis?
Helsinkio oro uostas turi patogu traukini pakistu po zeme kuri gali pasiekti net neisejus is oro uosto. Su juo sklandziai gali keliauti vos ne po visa Suomija. Siaip pagalvojus, beveik visi civilizuoti oro uostai Europoje turi patogu VT susisiekima su traukiniais kuriuos gali pasiekti net neisejus is oro uosto. Aisku, Lietuvai tureti koki stogeli virs parkingo gal jau ir pazanga...
Siaip pagalvojus, beveik visi civilizuoti oro uostai Europoje turi patogu VT susisiekima su traukiniais kuriuos gali pasiekti net neisejus is oro uosto. Aisku, Lietuvai tureti koki stogeli virs parkingo gal jau ir pazanga...
Londonas (Lutono) ir Paryžiaus (Buvė) irgi neturi.
Londonas (Lutono) ir Paryžiaus (Buvė) irgi neturi.
Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras: pridedu video, kaip atrodo DART'as. Šiuo metu drąsiai sakyčiau, kad LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis su eilėmis prie 75 minutes važiuojančių autobusų. Prieš dvi savaites teko ir taip daryti, bet DART buvimas yra aiškus įrodymas kad autikai nėra standartas
O BVA yra tragedija per visas puses (autobusu shuttle iš Paryžiaus žmones paima palapinėje šalia kažkokio konferencijų centro) – gal nesilyginam.
Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras: pridedu video, kaip atrodo DART'as. Šiuo metu drąsiai sakyčiau, kad LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis su eilėmis prie 75 minutes važiuojančių autobusų. Prieš dvi savaites teko ir taip daryti, bet DART buvimas yra aiškus įrodymas kad autikai nėra standartas
O BVA yra tragedija per visas puses (autobusu shuttle iš Paryžiaus žmones paima palapinėje šalia kažkokio konferencijų centro) – gal nesilyginam.
Tai VNO irgi turi traukinių stotį, kuri nuveža iki pagrindinės Vilniaus geležinkelio stoties, bet tai funkcionalumu neprilygsta tuom, kas yra pvz. Oslo oro uoste ar Kopenhagos.
Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras:
Ne visai į temą, bet Lutonas po gaisro užvakar veikiančios DART linijos nebeturi ir gali būti neturės porą metų (per kokį mėnesį gal apytiksliai paaiškės kiek laiko). Artimiausiais mėnesiais nusigauti į Lutono oro uostą bus labai nepatogu.
Tai VNO irgi turi traukinių stotį, kuri nuveža iki pagrindinės Vilniaus geležinkelio stoties, bet tai funkcionalumu neprilygsta tuom, kas yra pvz. Oslo oro uoste ar Kopenhagos.
Esu iš centrinės miesto dalies be persėdimo iš London Bridge ar Victoria Station važiavęs iki Lutono oro uosto. Paeiti teko gal keliolika metrų iki terminalo. Gal žinai į kokį numerį VNO reik sėst, kad be persėdimų iki kokių Šnipiškių nuvežtų?
P. S. Toks miesčionis jaučiausi, kad galvojau Oyster'is galioja, tai gavau baudą 20 svarų. Gerai, kad turėjau kaip tik 22.
Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras: pridedu video, kaip atrodo DART'as. Šiuo metu drąsiai sakyčiau, kad LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis su eilėmis prie 75 minutes važiuojančių autobusų. Prieš dvi savaites teko ir taip daryti, bet DART buvimas yra aiškus įrodymas kad autikai nėra standartas
....
Esu iš centrinės miesto dalies be persėdimo iš London Bridge ar Victoria Station važiavęs iki Lutono oro uosto. Paeiti teko gal keliolika metrų iki terminalo. Gal žinai į kokį numerį VNO reik sėst, kad be persėdimų iki kokių Šnipiškių nuvežtų?
Net pro Šeškines iki Fabojiniškių gali be persėdimo
Netgi naktį 88N iki norimų Šnipiškių
LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis <...> prie <...> autobusų. Autikai nėra standartas
O BVA yra tragedija per visas puses (autobusu).
Beje, gal kas nors žino, koks gi galutinis sprendimas dėl Rail Baltica jungties VNO?
Ar dar jo nėra? Nes šiaip jau vykdant plėtrą, apie tai jau reiktų galvoti.
Esu iš centrinės miesto dalies be persėdimo iš London Bridge ar Victoria Station važiavęs iki Lutono oro uosto. Paeiti teko gal keliolika metrų iki terminalo. Gal žinai į kokį numerį VNO reik sėst, kad be persėdimų iki kokių Šnipiškių nuvežtų?
P. S. Toks miesčionis jaučiausi, kad galvojau Oyster'is galioja, tai gavau baudą 20 svarų. Gerai, kad turėjau kaip tik 22.
Aš irgi esu, važiavau virš 2 valandų. Vilniuje su bolt tiesiai į terminalą per keliolika min ir n kartų pigiau ir patogiau.
Tai VNO irgi turi traukinių stotį, kuri nuveža iki pagrindinės Vilniaus geležinkelio stoties, bet tai funkcionalumu neprilygsta tuom, kas yra pvz. Oslo oro uoste ar Kopenhagos.
VNO traukinys važiuoja iki stoties 10 kartų per dieną, Karlai.. ne kas 10-15 min kaip normaliam mieste, o tik 10 kartų per dieną ir tai dar belekokiu laiku, kur neįmanoma niekaip įsimint.
Comment