Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Šiaip jeigu prieš rašydamas komentarą pažiūrėtum į statistiką, tai pamatytum kad Rygos oro uosto nesimato lyderių saraše, vertinant pagal tai, kur daugiausiai keleivių vyksta iš VNO. Daugiau keleivių vyksta per Varšuvą. RIX nei iš tolo nėra atsistatęs hubas, ir vargu ar kada atsistatys...
    RIX turejo daug srauto is rusijos. Kadangi rusija jiem uzsidare, tai ir srautai dingo. Siaip jei pas Susiekimo ministra butu dagiau proto, jis mastytu, kaip tartis su AirBaltic'u ir Latvijos vyriausybe del dalies akciju perpirkimo, taip gautume ir avialinijas, ir galimybe turet daugiau skrydziu.

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Tikrai taip RIX stagnacija naudojasi Varšuva ir Helsinkis su atitinkamai 5 ir 4 kasdieniais skrydžiais.

      Kitas dalykas, atėjo toks metas, kai patys tautiečiai mielai moka 50 € daugiau už tiesioginį skrydį, nei skrenda per Rygą. Todėl matome ir augančius BT skrydžius iš Vilniaus. Plius BT lojalumo programa yra mažiau populiari ir patraukli, nei pvz. LOT.
      Aš primokėčiau tuos 50, užkniso į `Stokholmą per Rygą ir dar reisas puse 6. Tas pats ir su Kopenhaga. Bet kad nėra alternatyvų. SAS tiesioginis, bet dvigubai brangiau.

      Comment


        Buvau papuolęs prieš 3sav, galvojau sutaupyt skrydžiui į Helsinkį 50eur, skridau per RIX ir gavau nakvot viešbutį Rygoj 3h, tai daugiau taip nedarysiu.

        Comment


          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

          RIX turejo daug srauto is rusijos. Kadangi rusija jiem uzsidare, tai ir srautai dingo. Siaip jei pas Susiekimo ministra butu dagiau proto, jis mastytu, kaip tartis su AirBaltic'u ir Latvijos vyriausybe del dalies akciju perpirkimo, taip gautume ir avialinijas, ir galimybe turet daugiau skrydziu.
          Tai airBaltic poros metų bėgyje paleis savo IPO, bus galima nusipirkt jų akcijų jei jau taip labai jų norisi

          O jei rimtai, tai skrydžių turėjimui nebūtina investuoti į nacionalines avialinijas. Šią savaitę kaip tik startavo naujasis rizikų pasidalijimo modelis, pagal kurį LOT įsipareigojo dar 15 metų vykdyti skrydžius į LCY. Kas trukdo tą patį modelį pritaikyti ir kitiems skrydžiams, pvz.: kad tas pats airBaltic išplėstų tiesioginių skrydžių į pagrindinius Europos hubus CDG, MUC dažnį iki kasdienių skrydžių ? Tam visiškai nebūtina, kad Lietuva taptų airBaltic akcininke, lygiai taip kaip turim dabar ilgalaikę sutartį dėl Londono, visiškai nebūdami LOT akcininkais.

          Comment


            Parašė xvoss Rodyti pranešimą
            ar turime insaiderių iš VNO? kas nutiko, dėl ko tos eilės ar čia viskas normalu ir tik dėmesio stoka?

            https://madeinvilnius.lt/transportas...uoti-i-skrydi/
            Šią vasarą dukart teko papulti. Vienas kartas buvo rytinis skrydis į RIX, kai vienu metu VNO palieka daug čarterinių lėktuvų. Antro karto visiškai nesupratau, nes buvo sekmadienio popietė, jokių čarterių, tik keli vienu metu išvykstantys skrydžiai. Man atrodo, kad problema ne darbuotojai ar pan., o paprasčiausiai braškantis per siūles terminalas, nesusitvarkantis su dideliu momentiniu klientų srautu. Samdyk nesamdęs darbuotojų, bet jeigu nėra kur jiems dirbti - kas iš to. Skraidau ne kas savaitę, bet skraidau, ir paskutinį kartą su kažkuo panašaus yra tekę susidurti Edinburgo ir Briuselio-Šarlerua oro uostuose, kurie kažkiek panašūs į Vilniaus (t.y. atrodo gana ankšti ir pasenę.)
            Paskutinis taisė eigh; 2023.10.01, 22:51.

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

              Tai airBaltic poros metų bėgyje paleis savo IPO, bus galima nusipirkt jų akcijų jei jau taip labai jų norisi

              O jei rimtai, tai skrydžių turėjimui nebūtina investuoti į nacionalines avialinijas. Šią savaitę kaip tik startavo naujasis rizikų pasidalijimo modelis, pagal kurį LOT įsipareigojo dar 15 metų vykdyti skrydžius į LCY. Kas trukdo tą patį modelį pritaikyti ir kitiems skrydžiams, pvz.: kad tas pats airBaltic išplėstų tiesioginių skrydžių į pagrindinius Europos hubus CDG, MUC dažnį iki kasdienių skrydžių ? Tam visiškai nebūtina, kad Lietuva taptų airBaltic akcininke, lygiai taip kaip turim dabar ilgalaikę sutartį dėl Londono, visiškai nebūdami LOT akcininkais.
              Ataskaitingumas akcininkam ir paslaugu pirkejam skirias. Kitas dalykas, nu neveikia tas skrydziu pirkimo modelis, jau kelis metus kalabama apie skrydziu pirkima, virtualias avialinijas ir niekas nesikeicia. Taip pat, tokie modeliai tiesiogiai priklauso nuo Seimo nariu malones, kuriem geriau uzsisarancia kaimo mokykla parenuovuot, bet ne skrydziu marsutus subsidijuot. Avialiniju issigijimas sia problema issprestu, nes tai butu ilgalaikis ir apciuopiamas isipareigojimas. Taip pat, norint isspresti Lietuvos pasiekiamumo problema ir vel negaut situacijoj, kai apie puse skrydziu vykdo low-costai, o jiem sumazinus skrydziu, liekam be pasiekiamumo, skrydziais i nepatogius oro uostus uz didele kaina, reik turet savo vezeja, kuris gali lanciai ir be didieliu derybu, kaip LOT atveju, skraidyt ir maziau apsimokancius, taciau strategiskai valstybei svarbiais marsrutais.
              Paskutinis taisė TrippleA; 2023.10.01, 23:15.

              Comment


                Kad gautume tuos skrydzus is airBaltic reikia bent 50proc akciju tureti, kad galetume procesus kontroliuoti. Kitu atveju, turint pvz 30 proc akciju tiesiog remtume mokesciu moketoju pinigais susisiekima su Latvija, nes sprendimu priimti negaletume jokiu. Vienintelis variantas - tureti savo avialinijas

                Comment


                  Anot asociacijos valdybos pirmininkės Orijanos Mašalės, darbuotojams oro uosto teritorijoje iki šiol nuolatinio metinio leidimo tekdavo laukti nuo 4 iki 8 savaičių, tačiau tuo metu jiems galėdavo būti suteikiami laikini leidimai. Nuo spalio 1 dienos šių leidimų teks laukti ilgiau, gali būti laikotarpių, kai darbuotojai negalės dirbti.
                  Asociacija teigia, kad dėl pakeitimų verslo įmonės negalės įgyvendinti savo įsipareigojimų, vėluos arba bus atšaukiami skrydžiai. Asociacijos teigimu, gali būti atvejų, kai apie 400 aviacijos darbuotojų, laukiančių nuolatinių leidimų, nebegalės vykdyti savo funkcijų.
                  „Vienoje įmonėje ilgametis darbuotojas leidimo atnaujinimo laukia nuo rugpjūčio pradžios. Kitoje įmonėje nuo rugpjūčio pradžios iš 100 naujų darbuotojų tik pusė yra gavę atsakymą dėl leidimo dirbti. Dar vieni mūsų nariai jau dabar norėtų įdarbinti apie 50 darbuotojų, tačiau nesiryžta to daryti dėl rizikos negauti leidimų pratęsimo, kai jau bus investavę į darbuotojų mokymus, jų darbo vietų įrengimą ir kita“, – nurodo asociacija.
                  https://www.vz.lt/verslo-valdymas/pe...asi-ju-trukumo
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                    Ataskaitingumas akcininkam ir paslaugu pirkejam skirias. Kitas dalykas, nu neveikia tas skrydziu pirkimo modelis, jau kelis metus kalabama apie skrydziu pirkima, virtualias avialinijas ir niekas nesikeicia. Taip pat, tokie modeliai tiesiogiai priklauso nuo Seimo nariu malones, kuriem geriau uzsisarancia kaimo mokykla parenuovuot, bet ne skrydziu marsutus subsidijuot. Avialiniju issigijimas sia problema issprestu, nes tai butu ilgalaikis ir apciuopiamas isipareigojimas.
                    Neišspręstų, jei nėra politinės valios, tai tas pačias avialinijas galima labai greitai uždaryti, geras pvz. Air Lituanica, flyLAL. O jei yra politinė valia, tai kaip matom net su iš ES išstojusia UK pavyko rasti sprendimą, nes pagal ES teisę negalima subisidijuoti skrydžių kaip anksčiau, tai sugalvojo naują finansinį modelį.
                    Flickr

                    Comment


                      Milžiniškos eilės Vilniaus oro uoste gali tęstis dar mėnesį: pasidalijo svarbia informacija norintiems jų išvengti /verslas...
                      p.s. man tik įdomu, kodėl nepradėjo taršyti valstybinių tarnybų, kurios atsakingos už leidimų pratęsimą, kai nesugeba išduoti nei per porą mėnesių senai dirbantiems. LTOU tapo iš esmės atpirkimo ožiu, ne jie feilina išduoti leidimus gal 400 darbuotojų.
                      p.p.s žurnaistai irgi bukagalviai, kad neužvažiuoja ant ledimus neišduodančių. Aviacijos srities bendrovių asociacijos atstovė aiškiai įvardina priežastį, bet visi žiūri į LTOU burną.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        p.s. man tik įdomu, kodėl nepradėjo taršyti valstybinių tarnybų, kurios atsakingos už leidimų pratęsimą, kai nesugeba išduoti nei per porą mėnesių senai dirbantiems. LTOU tapo iš esmės atpirkimo ožiu, ne jie feilina išduoti leidimus gal 400 darbuotojų.
                        p.p.s žurnaistai irgi bukagalviai, kad neužvažiuoja ant ledimus neišduodančių. Aviacijos srities bendrovių asociacijos atstovė aiškiai įvardina priežastį, bet visi žiūri į LTOU burną.
                        LTOU generalinis direktorius aiškiai sako, kad tie leidimai čia ne prie ko, tikroji priežastis - sugriežtėjusios saugumo procedūros

                        https://simonasbartkus.substack.com/...s-oro-uoste-ir

                        Viešojoje erdvėje spekuliuojama, jog leidimų sistemos pokyčiai, įsigalioję spalio 1 dieną ir pailgėjusios eilės oro uostuose yra kažkaip susijosios - šie dalykai visiškai tarpusavyje nėra susiję.
                        Aišku, kyla klausimas kodėl tos saugumo procedūros taip staiga buvo imtos ir sugriežtintos, kad dabar net visokius pakrovėjų laidus reikia iš bagažo išimti. Pikti liežuviai plaka, kad LTOU nepraėjo aviacinio saugumo audito...

                        Comment


                          Leidimai irgi "prie ko", nes tai dalis sugriežtėjusių saugumo procedūrų.
                          Berods, jos yra įvestos nuo spalio 1 d. Rezoliucija yra slapta, tik tarnybiniam naudojimui. Jos konfidencialumo saugojimas irgi yra procedūrų dalis

                          Comment


                            VNO startavo privati apsaugos tarnyba, kuri atlieka saugumo patikrą. Sekė auditas, auditas turbūt kažką labai negero rado. Ir dabar tie apsauginiai/aviacinės saugos pareigūnai turi atlikti ekstra procedūrų, kaip kiekvieno el. prietaiso ištraukimas ir t.t., o tai atima daug laiko ypač pradžioje.

                            Faktas, kad susifakapino ankstesnė vadovybė, neįsivertinę rizikų ir neužtikrinę sklandžių patikros procedūrų perdavimo.

                            Antras dalykas, kad VNO pasirašo su bet kokiomis sąlygomis, kurias kelia vežėjai, tie sadomazochistiniai skrydžiai Turkijas ir Egiptus tarp 3 ir 6 valandos ryto. Na daugokai, kai per dvi valandas išskrenda 2000 asmenų. Charterius tikrai galima sudėlioti iki 10 valandos ryto, po vieną į valandą. Bet kai draugai valdo charterius, negi šiksi jiems į batą su jų verslo modeliu?

                            Bet čia tik mano nuomonė, galiu ir klysti. Esmė, kad dabartiniam vadovui tenka srėbti nekompetencijos pasėkmes.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Vilnius - bus moderniausias išvykimo terminalas regione!



                              Helsinikis - hold my beer!

                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Vilnius perkelia oro uostą į Litexpo?
                                Čia tik retorinis klausimas

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                  Vilnius perkelia oro uostą į Litexpo?
                                  Čia tik retorinis klausimas
                                  Į Linkmenų Rimi .

                                  Comment


                                    Klausimas kokiam regione, gal Baltijs valstybių regione?
                                    O ir čia parodei tik fasadus, modernumas tai ne tik fasado grožis.

                                    Comment


                                      Akivaizdu, kad Vilniaus regione.

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Vilnius - bus moderniausias išvykimo terminalas regione!



                                        Helsinikis - hold my beer!

                                        Nors ir primityviai kampuotas VNO stogas palyginus su Helsinkio, tačiau Helsinkio oro uosto keleiviai akivaizdu netenka malonumo nusiirkluot per trinkelių jūrą iki gatvės, dar ypač jei per lietų.
                                        Tai, jei ne moderniausias tai bent gal trinkelizuočiausias?

                                        Jei rimtai tai kokiam šuns p*pui tas toks platus šaligatvis išvis?
                                        Paskutinis taisė evvt; 2023.10.11, 03:22.

                                        Comment


                                          Lietuvių architektai turi tokią fobiją, nežinau kaip ji vadinasi, bet apibūdinama kaip “baimė projektuoti pastatus arti gatvės”. Nepagydoma nei vaistais, nei psichoterapija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X