Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąSorry for off-topic, bet gal galite patarti. Kokiu taxi patikimiausia būtų 4 val. ryto nuvykti iš Antakalnio į oro uostą? Gaudyt Bolt, ar iš vakaro užsakyt kokį A2B ? Prašom nesijuokt, turėjau blogos patirties kažkada, vos į lėktuvą spėjau. Ačiū.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąSorry for off-topic, bet gal galite patarti. Kokiu taxi patikimiausia būtų 4 val. ryto nuvykti iš Antakalnio į oro uostą? Gaudyt Bolt, ar iš vakaro užsakyt kokį A2B ? Prašom nesijuokt, turėjau blogos patirties kažkada, vos į lėktuvą spėjau. Ačiū.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKodėl negalime mes?
Lenkai atidarė "trečiąjį" Varšuvos oro uostą, labiau skirtą regione gyvenantiems į pietus nuo varšuvos. Bet pats konceptas ir išpildymas už 800 mln. PLN arba 174 mln. EUR.
- 10 patinka
Comment
-
Reik pripažint, kad Lenkija, tikrai jau nėra ta "Lenkija" apie kuria mes įpratę galvoti 1990 metų schemomis. Reikia mokytis, mokytis ir dar kartą mokytis iš jų. Nusileist ant žemės ir pripažint, kad esame jaunesnieji broliai-atsilikėliai. Nieko čia gėdingo nėra, ne visos šalys gali būti proveržių lyderės, kai kurios bus "na padsose".
Lenkai jau pradeda žaisti tokioje lygoje, kur yra Vokietija ar Italija.
Mūsų padėtis panaši, kaip buvo su Estija/Suomija. Estai daug ko išmoko ir daug naudos gavo, ne tik finansinės. Deja, mes mokytis nenorime, mes patys viską žinome geriau kaip reikia daryti. Todėl ir turime geriausią ir patogiausią Europos oro uostą.
- 21 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąReik pripažint, kad Lenkija, tikrai jau nėra ta "Lenkija" apie kuria mes įpratę galvoti 1990 metų schemomis. Reikia mokytis, mokytis ir dar kartą mokytis iš jų. Nusileist ant žemės ir pripažint, kad esame jaunesnieji broliai-atsilikėliai. Nieko čia gėdingo nėra, ne visos šalys gali būti proveržių lyderės, kai kurios bus "na padsose".
Lenkai jau pradeda žaisti tokioje lygoje, kur yra Vokietija ar Italija.
Mūsų padėtis panaši, kaip buvo su Estija/Suomija. Estai daug ko išmoko ir daug naudos gavo, ne tik finansinės. Deja, mes mokytis nenorime, mes patys viską žinome geriau kaip reikia daryti. Todėl ir turime geriausią ir patogiausią Europos oro uostą.
Mes negalime kopijuoti, turime būti unikalūs ir kurti viską naujai ir unikaliai, nors tie patys estai kopinuojuodami, mažindami apimtį pasiekė puikių rezultatų!
O argumentas yra medinis, į klausomą, kodėl nedarom, kaip danai? "Nes mes ne tokie turtingi."Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
O argumentas yra medinis, į klausomą, kodėl nedarom, kaip danai? "Nes mes ne tokie turtingi."
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO ką estai už mus geriau daro?
Visuomenės švietimas ir įtrauktis ugdant socialinę atsakomybę ir elementarią kultūrą, nuo šiukšlių metimo iki elgesio viešumoje.
Viešasis sektorius kala į klyną privačiam pagal prieinamumą ir kokybę, bet tuo pačiu sugeba rasti simbiozę tarp viešojo ir privataus.Aviate, navigate, communicate
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO ką estai už mus geriau daro?
- 10 patinka
Comment
-
Lietuvos oro uostų ateities viziją už 1 mln. eurų rengs Nyderlandų „Haskoning“. Nežinau, gal ten tikrai bus rimtas darbas, bet vizijos rengimas už vieną lemoną skamba kvailai.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...andu-haskoning
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąLietuvos oro uostų ateities viziją už 1 mln. eurų rengs Nyderlandų „Haskoning“. Nežinau, gal ten tikrai bus rimtas darbas, bet vizijos rengimas už vieną lemoną skamba kvailai.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...andu-haskoning
Mano vizija, kad iki 2030 m. VNO pasieks 7 mln. keleivių.
Dėl išaugusio keleivių skaičiaus reikės toliau galvoti apie T2 ir T3 rekonstrukciją sujungiant juos su naujuoju T4.
Įsikurs didelis lėktuvų techninio aptarnavimo centras.
Airbaltic skraidys 20 krypčių iš Vilniaus.
LOT turės 4kryptis be Varšuvos.
Bus atstatyta jungtis su Kijevu ir dėl didelio migrantų skaičiaus, Ukrainos vežėjai Moi ir SkyUp, kartu su Wizz ir Ryanair nuolat skraidys į Lvivą, Odesą, Zaporižę, Charkivą.
Norwegian pagaliau atidarys jungtį į Kopenhagą.
Didės cargo pervežimų, turbūt Turkish savo a330 siųs leturis kartus į savaitę, o prie DHL Leipzigo, atsiras UPS į Kiolną.
Atsiras du nauji LCC vežėjai - Germanwings į Hamburgą, Stutgartą, Kiolną.
Sulauksim ir dviejų EasyJet krypčių apsiuostymui į Malpensą ir Orly.
Dėl išaugusio migrantų skaičiaus skraidys turkų Pegasus į mažesnįjį SAW aoro uostą.
Ateis Flydubai.
Va mano vizija. Bet juk vizija nepasako, ką padaryti, kad Easyjet ateitų ar kaip plėtoti cargo pervežimus?
Aviate, navigate, communicate
- 8 patinka
Comment
Comment