Visisku uzkampiu patapom, gerai, kad nors LOT dar skraido, tai funkcinuojam kaip koks Lenkijos second-tier miestas (alia kaip koks Lublinas ar Rzeszów)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNiekas ir neskraidys į VNO, kol jame Stalino laikų šedevras bus saugoma vertybė.Lietuva visiems.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTas Stalino laikų šedevras yra mažytis pastatėlis ir niekaip netrukdo aplink jį pastatyti normalaus komplekso.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Rygos oro uosto terminalo pletra
https://citify.eu/lt/starptautiskas-...sana-vi-karta/
Rail Baltica stotele RIX
https://citify.eu/lt/rail-baltica-st...-lidosta-riga/
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNėra išvėdinta durnumo ir nuolankumo dvasia. Lipdo aplink staliną ir tikisi 21 amžiuje pasijausti."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Nesuprantu kame problema, fasada ir dali vidiniu patalpu galima issaugot.. (tarkim kokiem restoranam, vip lounge ir tt ) viska kita galima griaut ir perstatyt . NERA elementaraus planavimo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąAtrodo Lufthansa nuo keturių reisų VNO - FRA kasdien beliko tik po du rečiau nei kas antrą dieną. Neužmačiau jokių naujienų nuo kada čia, bet nieko gero
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Keturių reisų VNO - FRA nebuvo niekada, maksimaliai kas buvo tai trys kasdieniniai reisai 2018-2019m. vasaromis. Šią vasarą buvo po 2 per dieną, dabar šaltuoju žiemos periodu normalu kad mažinasi, keleivių srautai sausio-vasario mėnesiais visada krenta. Kovo gale vėl stabiliai skraidys po 14 sykių per savaitę
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Tai jau mums per velu, normalaus tarptautinio oro uosto jau nebeturesim. Su Rail Baltica, Rygos ir naujuoju Lenkijos hubais jau nebera vietos rinkoje. Latviai turi beveik per puse maziau gyventoju, bet sugebejo isitvirtinti oro huba, nes turejo vystymo strategija. Geda kaip kai kuriose srytyse musu broliai Baltai mus po grindis volioja, gal jau metas atsitoketi ir nustoti tinginiaut...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą“Mum uztenka paleist reguliarius kasdienius skrydzius i Dubaju, Londono Heathrow, Madrida, Amsterdama ir Paryziu stabilizuot ir as nematau, kur ta Ryga cia dar isipaisyt galetu”
Panašu, kad kanapes jau legalizavo.
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ka jus cia nusisnekat eilini karta? Rygos oro uosta gali plestis ne musu, bet rusijos keleiviu saskaita, o tos rinkos dabar yra nebelike visiskai. Kitas dalykas, mum uzteka pilnu pajegumu paleist valstybes susidiju skrydziams programa ir galim pamirst ta Ryga su jos oro uostu. Point-to-point skrydziai dabar tampa norma, Vilnius yra nr. 1 miestas Baltijos salyse, o ne Ryga, Lietuvos ekonomika zymiai stipresne uz Latvijos ir jie su savo Air Baltic'u i minusa varo pastoviai. Pasistatyt terminala su super-duper renderiais nereiskia, kad jie ten kazkoki dar hub'a tures, pilna pavyzdziu, kai tai neveike. Mum uztenka paleist reguliarius kasdienius skrydzius i Dubaju, Londono Heathrow, Madrida, Amsterdama ir Paryziu stabilizuot ir as nematau, kur ta Ryga cia dar isipaisyt galetu. Priedo, nes Ryanairus ir Wizzairus labiau negu latviai isnaudojam, nes jie bijo, kad Air Baltic'o rinka kanibalizuos. Tokie Air Hub'ai apie, kuriuos jus snekat po covido prarado savo reiksme, kuomet geras point-to-point susiekimas arba dazni reisai i pasaulinius air-hub'us retesniem tolimiem marsrutam, kaip tik isaugo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai į Londoną ir dabar yra perkamas reisas, kokios problemos dar kelis nupirkti (subsidijuoti) pagal poreikį?
O siaip tas yra ironiska, nes patogus susisiekimas normaliomis avialinijomis potencialiems investuotojams yra svarbiau nei galimybes moketi mazus atlyginimus ar mazus mokescius (tokia politika aiskinama noru gerinti salygas potencialiems naujiems investuotuojams, o ne dabartiniams oligarchams toliau leisti didinti savo turto verte), tad i susisiekima turetu buti investuojama.
Dabar, nebelikus skrydzio su Briuseliu, is vis neitiketina kokiu uzkampiu patapom. Aisku ironiska, kad del to daug nepatogumu patyre ir Kubilius, kuris dalinai atsakingas uz dabartine situacija.
Dar blogiau, kad skraidyt i/is Lietuvos patapo ne tik nepatogu, bet or gerokai brangiau. Niekas nemoketu uz Ryanair tragiska experienca ten 60 ar 70 euru be lagaminuko (vasara ir dar brangiau buna) jei jis nebutu patogiausias variantas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai į Londoną ir dabar yra perkamas reisas, kokios problemos dar kelis nupirkti (subsidijuoti) pagal poreikį?
https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=91494505
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Dabartine valdzia atstovauja radikalaus libertarizmo/ neoliberalizmo idealogija, tad tokius dalykus remti valstybiniais pinigais priestarauja ju isitikinimams. Londono skrydis nepanaikintas tik todel, kad per COVID buvo patapes vieninteliu susisiekimu su Londonu, tad jis buvo gerokai finansiskai sekmingesnis (maziau nuostuolingas) nei planuota anksciau, tad uz sutaupytas pinigus pratestas iki rugsejo galo, toliau juo atnaujinti neplanuojama.
Problema su skrydžių į Londoną dotacijomis yra tada, kad kadangi Jungtinė Karalystė nebepriklauso ES, tai negalima skelbti PSO konkurso šiam maršrutui. O šiaip tai buvo kalbėta apie skrydžius į Heathrow, bet šių metų biudžete tam pinigų neatsirado
Dabar, nebelikus skrydzio su Briuseliu, is vis neitiketina kokiu uzkampiu patapom. Aisku ironiska, kad del to daug nepatogumu patyre ir Kubilius, kuris dalinai atsakingas uz dabartine situacija.
O šiaip tai skrydžiuose į Briuselį padaryta sezoninė pertrauka, kovo gale mes juos vėl turėsimPaskutinis taisė 10.000; 2022.12.20, 11:29.
- 1 patinka
Comment
-
Visvien sunkiai itikina argumentai, kad verta mesti milžiniskus mokesčių mokėtojų pinigus, palaikyti reisus kurie nereikalingi 99,999% piliečių ir pagrinde naudojami tik politikam/verslininkam (aka potencialiem investuotojam) skraidyt? Kažin kiek investuotojų iš Belgijos praradom, kad neturim tiesioginio reiso į Briuselį iš Vilniaus? Kad kažkoks ES parlamento kėdės trynėjas turėjo keliauti su persėdimu tikrai nėra priežastis taškyti mano mokesčius tiesioginiams reisams. O investuotojam tikrai yra svarbiau mokestinė aplinka ir darbo rinka nei tiesioginis skrydis. Ties tuo ir reikėtų pradžiai koncentruotis.
Kas liečia Ryanair experience tai nekuriais atvejais jis yra geresnis nei kokios kitos aviakompanijos (pvz. kai yra pasirinkimas skristi su kokiu nors Finnair turbopropeleriniu arba Ryanair normaliu A320 - renkuosi pastarąjį).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąKažin kiek investuotojų iš Belgijos praradom, kad neturim tiesioginio reiso į Briuselį iš Vilniaus?
Didelės žuvys skraido private jet charteriais, o mailiaus ir pas mus yra.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąVisvien sunkiai itikina argumentai, kad verta mesti milžiniskus mokesčių mokėtojų pinigus, palaikyti reisus kurie nereikalingi 99,999% piliečių ir pagrinde naudojami tik politikam/verslininkam (aka potencialiem investuotojam) skraidyt? Kažin kiek investuotojų iš Belgijos praradom, kad neturim tiesioginio reiso į Briuselį iš Vilniaus? Kad kažkoks ES parlamento kėdės trynėjas turėjo keliauti su persėdimu tikrai nėra priežastis taškyti mano mokesčius tiesioginiams reisams. O investuotojam tikrai yra svarbiau mokestinė aplinka ir darbo rinka nei tiesioginis skrydis. Ties tuo ir reikėtų pradžiai koncentruotis.
Kas liečia Ryanair experience tai nekuriais atvejais jis yra geresnis nei kokios kitos aviakompanijos (pvz. kai yra pasirinkimas skristi su kokiu nors Finnair turbopropeleriniu arba Ryanair normaliu A320 - renkuosi pastarąjį).
Į Londoną iš Lietuvos neskrenda tokie lėktuvai, kuriais norėtų skraidyti verslininkai. Dėl to Lietuva prarado 186 mln. eurų per metus, gali prarasti dar 254 mln. eurų per metus, savo analizėje rašo „Investuok Lietuva“ specialistai. Būtent šiuo dokumentu remdamasi valdžia pripažino maršrutą į Londono Sitį gyvybiškai svarbiu ir nusprendė skirti paramą oro linijoms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Iš kokių biudžeto lėšų ? Viskas, užmirškim gerus laikus, dabar valstybės pinigai bus skiriami šildymo kainoms kompensuoti ir deficito skylėms kamšyti. Susisiekimo ministerija buvo parengusi planą kitiems metams, pagal kurį reikėjo 6 milijonų eurų trims maršrutams iš VNO ir vienam iš PLQ, bet deja teko atsisakyti dėl pačios elementariausios priežasties - pinigų nėra
https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=91494505
Ką tu čia nusišneki eilinį kartą ? LOT skrydis į City kaip tik buvo atstatytas pats paskutinis iš visų skrydžių į Londoną (Ryanair, Wizz Air ir airBaltic savo skrydžius atstatė 2020 liepą, LOT tik 2020 rugsėjį), ir tikrai jis nebuvo finansiškai sėkmingas, tiesiog kadangi buvo sutaupyti pinigai nemokant už neskraidymą 2020 pavasarį-vasarą, todėl kaip kompensacija buvo pratęsti skrydžiai šiemet dar keliems mėnesiams (iki gegužės galo, o ne iki rugsėjo galo).
Problema su skrydžių į Londoną dotacijomis yra tada, kad kadangi Jungtinė Karalystė nebepriklauso ES, tai negalima skelbti PSO konkurso šiam maršrutui. O šiaip tai buvo kalbėta apie skrydžius į Heathrow, bet šių metų biudžete tam pinigų neatsirado
Kubyyyylius visdar kaltas dėl visų Lietuvos problemų, tame tarpe ir dėl to kad kažkokia privati aviakompanija nutraukė skrydžius į Vilnių !!!1!1!1!1! Platinam !!!!!!11!1!
O šiaip tai skrydžiuose į Briuselį padaryta sezoninė pertrauka, kovo gale mes juos vėl turėsim
Del Briuselio, aviacijos ekspertai, iskaint Bartku abejoja ar skrydys bus sugrazintas vasaros sezonui, nes aviakompanija veliau perziures savo vasaros sezonu tvarkarascius, kol kas tik Lietuva ir Kipras is ES valstybiu neturi skrydziu i Briuseli, kuriame vyksta daug renginiu, susitikimu, ne tik biurokratiniu, bet ir biznio. Be to, Briuselis nera Maljorka, turet skrydi tik vasaros sezone nera normalu, nes dauguma renginiu ten vyksta ziemos sezono metu, kai nuo birzelio vidurio iki rugsejo ES insitucijose yra atostogos.
Del Kubliaus, parasiau "is dalies", nes jis nepritare bail outinimui FlyLal (latviai airBaltica isgelbejo ir turi puiku susisiekima su Europa), bet suprantu, kad buvo priezasciu jo negelbeti - susisiekimo ministras tam nepritare, aviakompanija valde neaiskus verslininkai, turintys blogus santykius su konservatoriu partijaPaskutinis taisė TIME; 2022.12.20, 12:04.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą“Mum uztenka paleist reguliarius kasdienius skrydzius i Dubaju, Londono Heathrow, Madrida, Amsterdama ir Paryziu stabilizuot ir as nematau, kur ta Ryga cia dar isipaisyt galetu”
Panašu, kad kanapes jau legalizavo.
- 1 patinka
Comment
Comment