Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Magician Rodyti pranešimą
    Jeigu suapvalinam, kad kelionė iki stoties, ir kelionė iki oro uosto vidutiniam vilniečiui yra maždaug tokia pati, nuvykimas į KUN gaunasi +35 minutės + kelionės kaina. Ne taip ir blogai, ypač jeigu eini į pigų low cost’ą ir pakankamai ok europiniais standartais.
    Tos 35 min. idealiu atveju bus nuo Stoties iki KUN, su visais išlipimais nusigavimais iki terminalo, susidaro 50 min. O kai tavo skrydis yra 6.30, aš mieliau rinkčiausi praleisti tas 50 min. savo lovoje.

    Kitas dalykas susiformavusi kelionių praktika per 30 m. irgi turi įtakos. Tuo tarpu iš Kauno keleivių irgi nepataugėtų, nes jie šiaip ar taip atvažiuoja į Vilnių, tik bėda, kad su savo automobiliu. VNO daugiaukštės aikštelės juodai perpildytos.

    Tie, kas naudosis LCC paslaugomis iš KUN mielai persės į traukinį, nes tikrai gan didelė kontingento dalis yra jaunesnio amžiaus, bet kaip į traukinį susodinti verslo keliais traukiančius į Vilnių - nežinau.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      O kai tavo skrydis yra 6.30, aš mieliau rinkčiausi praleisti tas 50 min. savo lovoje.
      ...ir neskristi apskritai? Ar skristi su persėdimu vietoje tiesioginio skrydžio iš KUN?

      Tarkime tau reikia skristi į kokį Madridą, t.y. ne į kokią skylę, į vieną tradicinių, didelių Europos miestų, į kurį bet kuri save gerbianti ES sostinė turėtų turėti tiesioginius skrydžius. Į Madridą skrydžiai yra vykdomi tik iš KUN, į kurį gali nuvažiuoti automobiliu ar traukiniu (ateity) per mažiau nei valandą. Jei tu rinksiesi kitą variantą nei KUN, Lietuvoje būsi mažumoje, tai galiu garantuoti. Pažįstu pvz. (labai neblogai uždirbančių) žmonių, gyvenančių Vilniuje, kurie į Kopenhagą (darbo reikalais!) skrendą su RyanAir iš Kauno, o ne SAS iš Vilniaus, nes taip tiesiog pigiau. Pats tuo maršrutu skridau ir nesigailėjau, nes SAS tą dieną buvo labai smarkiai brangesni. Dėl to, net jei SAS panaikintų skrydžius į Kopenhagą iš Vilniaus, tai nemažai daliai vilniečių, skraidančių į Kopenhagą, per daug nieko net nepakeistų. Lygiai tokiu pat principu, kol skrydžiai į Madridą yra organizuojami iš KUN, tol privilioti (nesubsidijuojamus) vežėjus tam maršrutui VNO bus labai sunku.

      Comment


        Parašė Magician Rodyti pranešimą

        Vilniaus-KUN susisiekimo problema yra daugiau susijusi su reguliarumu ir susisiekimo kokybe, o ne kilometrais.
        Bėda dar tame, kad KUN geležinkelio stotis numatoma visiškai kitoje tako pusėje nei keleivių terminalas, kažkur laukuose.
        Naturalu, kol kas ten jokio susisiekimo nėra.
        Kaip bus ateityje, neaišku. Bet baladotis su lagaminais kažkokiais mikriukais būtų gerokai atstumiantis faktorius.
        Paskutinis taisė Sula; 2022.11.06, 10:42.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          ...ir neskristi apskritai? Ar skristi su persėdimu vietoje tiesioginio skrydžio iš KUN?

          Tarkime tau reikia skristi į kokį Madridą, t.y. ne į kokią skylę, į vieną tradicinių, didelių Europos miestų, į kurį bet kuri save gerbianti ES sostinė turėtų turėti tiesioginius skrydžius. Į Madridą skrydžiai yra vykdomi tik iš KUN, į kurį gali nuvažiuoti automobiliu ar traukiniu (ateity) per mažiau nei valandą. Jei tu rinksiesi kitą variantą nei KUN, Lietuvoje būsi mažumoje, tai galiu garantuoti. Pažįstu pvz. (labai neblogai uždirbančių) žmonių, gyvenančių Vilniuje, kurie į Kopenhagą (darbo reikalais!) skrendą su RyanAir iš Kauno, o ne SAS iš Vilniaus, nes taip tiesiog pigiau. Pats tuo maršrutu skridau ir nesigailėjau, nes SAS tą dieną buvo labai smarkiai brangesni. Dėl to, net jei SAS panaikintų skrydžius į Kopenhagą iš Vilniaus, tai nemažai daliai vilniečių, skraidančių į Kopenhagą, per daug nieko net nepakeistų. Lygiai tokiu pat principu, kol skrydžiai į Madridą yra organizuojami iš KUN, tol privilioti (nesubsidijuojamus) vežėjus tam maršrutui VNO bus labai sunku.
          Na neveikia taip aviacija, ypač verslo segmentas, man reikia išskristi ryt ir būti ten iki 10.00, todėl man visiškai negroja, kad tai tiesioginis skrydis, jei jis išskrenda šiandien 16.50. Ir kaina čia yra absoliučiai paskutinis dalykas. Paklausos nėra skrydžiams į Madridą, kaip ir į daugelių sostinių, kad jie reguliariai skraidytų iš VNO. Bet skrisdamas su LH, SK ar LO, jungimais per AMS, aš galiu su vienu persėdimu pasiekti 350 miestų pakankamai nesunkiai. Ar FR sugeneruotu bent 100 krypčių tiesioginių iš KUN, su patogiais išvykimo laikais?

          Aš nežinau, kas gali nemylėti savo darbuotojų ir juos versti važinėti į KUN dabartinėm sąlygom? Apie ką kalbam, skandinavijos didelė dalis kompanijų turi sutartis su SAS, kur darbuotojai, gauną bilietą tada, kai reikia, fast tracką, patekimą į ložę ir t.t. Na bet jei patinka savęs kankinimas, gal ir galima keltis 3.00, kad spėti į FR skrydį iš KUN.

          Aš pats iki pandemijos skraidžiaų į CPH ir ARN beveik aštuonis metus (iki pandemijos), vidutiniškai 1 kart į savaitę, nė karto neteko naudotis KUN paslaugomis, išskyrus tą atvejį, kai oro uostas buvo uždarytas renovacijai. Na ir man nepatiko keltis 3.00.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Na neveikia taip aviacija, ypač verslo segmentas, man reikia išskristi ryt ir būti ten iki 10.00, todėl man visiškai negroja, kad tai tiesioginis skrydis, jei jis išskrenda šiandien 16.50. Ir kaina čia yra absoliučiai paskutinis dalykas. Paklausos nėra skrydžiams į Madridą, kaip ir į daugelių sostinių, kad jie reguliariai skraidytų iš VNO. Bet skrisdamas su LH, SK ar LO, jungimais per AMS, aš galiu su vienu persėdimu pasiekti 350 miestų pakankamai nesunkiai. Ar FR sugeneruotu bent 100 krypčių tiesioginių iš KUN, su patogiais išvykimo laikais?

            Aš nežinau, kas gali nemylėti savo darbuotojų ir juos versti važinėti į KUN dabartinėm sąlygom? Apie ką kalbam, skandinavijos didelė dalis kompanijų turi sutartis su SAS, kur darbuotojai, gauną bilietą tada, kai reikia, fast tracką, patekimą į ložę ir t.t. Na bet jei patinka savęs kankinimas, gal ir galima keltis 3.00, kad spėti į FR skrydį iš KUN.

            Aš pats iki pandemijos skraidžiaų į CPH ir ARN beveik aštuonis metus (iki pandemijos), vidutiniškai 1 kart į savaitę, nė karto neteko naudotis KUN paslaugomis, išskyrus tą atvejį, kai oro uostas buvo uždarytas renovacijai. Na ir man nepatiko keltis 3.00.
            Visų pirma, tai kodėl mes koncentruojamės į verslui skirtą aviaciją? Praktiškai pagal visus šaltinius, kuriuos randu, verslo ar darbo tikslu skrendantys keleiviai sudaro vos apie 12% visų keleivių skaičiaus. Taigi 88% keleivių skrenda asmeniniais, o ne verslo tikslais. Taip pat, low cost keleivių skaičius pakilo dvigubai per paskutinius penkiolika metų, nuo 17,5% iki 35%, ir toliau greitai auga:

            https://www.statista.com/statistics/...apacity-share/

            Net už visą Lietuvą vos ne dešimt kartų didesnį BVP turintis Londonas savo verslui skirtame oro uoste prisuka gana kuklius skaičius. Galvoti, kad iš Vilniaus skrendantys verslo ar darbo tikslais sukurs pakankamus dažnius į bet ką kitą nei kokį FRA tikėtis yra naivu.

            Dėl to pavyzdžio su Kopenhaga - nežinau, kiek tai populiaru, bet toje jų kompanijoje dirbantys nuotoliu gauna fiksuotą biudžetą skraidymui į pagrindinį ofisą. Taip yra, spėčiau, dėl to, kad tie, kurie dirba iš kokio nors Azijos užkampio nekainuotų brangiau nei europiečiai? Nežinau. Bet taip, tai nėra labai įprastas dalykas, bent kol kas, tad galima to pavyzdžio ir neminėti.

            Comment


              Nes tie 12% sumoka tiek pat, arba dažnu atveju daugiau, nei likęs sektorius. Turime suprasti, kad tas sektorius rinksis VNO. O mes skrisdami atostogų ar savaitgalio išvykoms, rinksimės KUN, todėl, kad bilietai į Varšuvą kainuoja 30 € pigiau, nei iš VNO.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Nes tie 12% sumoka tiek pat, arba dažnu atveju daugiau, nei likęs sektorius. Turime suprasti, kad tas sektorius rinksis VNO. O mes skrisdami atostogų ar savaitgalio išvykoms, rinksimės KUN, todėl, kad bilietai į Varšuvą kainuoja 30 € pigiau, nei iš VNO.
                Na tai aš apie tai ir kalbu, kad mano spėjimu, laikui bėgant, Vilniaus gyventojams reikės vis dažniau skraidyti iš KUN.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  - bendra Lietuvos oro uostų keleivių dalis, kurią perskraidins KUN sparčiai augs, nes KUN yra geriausiai pasiekiamas oro uostas šalyje su geriausiomis plėtros galimybėmis
                  - tą tendenciją pagreitins ir tas faktas, kad low cost skrydžių dalis pasaulyje labai greitai auga ir greit pasieks 50% visų skrydžių - KUN su savo mažesniais mokesčiais yra tinkamesnis ir low costams, kuriuos lietuviai ypač mėgsta
                  - RB smarkiai pagerins KUN susisiekimą su Vilniumi, dėl ko KUN taps dar patrauklesniu avialinijoms - realiai bus pasiekiamas Vilnius ir su VT, dėl ko tas KUN ‘likusios Lietuvos oro uosto’ statusas nyks vis greičiau
                  O po to pagaliau į vyriausybę ateis konkolus turinti valdžia, kuri užbaigs šitą labdaros KUN akciją ir suvienodins oro uostų mokesčius. Vat tada ir pamatysim, koks tas tikrasis Kauno oro uosto patrauklumas.

                  Savaime supranta, dabar lengva Ryanar vystyti veiklą iš Kauno, kai jiems nereikia mokėti nei orlaivių tūpimo, nei keleivių aptarnavimo mokesčių, nes viskas pakišama po specialiąja rinkliava, kurios dydis yra €1,3 už keleivį. Meanwhile, VNO mokesčiai yra žymiai didesni ir nuo Naujųjų metų dar labiau didėja, ir yra paskaičiuota kad už vieną keleivį Ryanair turės mokėti vidutiniškai €9,2. Tai bepigu rinktis skraidyti iš Kauno, o ne iš Vilniaus, kai galutiniame rezultate aviakompanijai lieka 8 papildomi eurai. Bet jeigu sąlygas suvienodintumėm ? Jeigu atsisakytumėm visų 'specialiųjų rinkliavų' Kaune, ir padarytumėm tokio paties dydžio mokesčius kaip kad yra Vilniuje ? Visas savo vizijas galėtum mesti į šiukšliadėžę

                  Pats minėjai Madrido skrydį, tai turėtum žinoti, kad nuo 2015m. iki 2020m., jis buvo vykdomas iš VNO, ne iš KUN. Spėju kad maršrutas galimai nebuvo itin pelningas, tad kai valstiečiai ėmėsi dirbtinai stimuliuoti Kauno oro uosto srautus ir įvedė tą 'specialiąją rinkliavą' 1 euras už keleivį, Ryanair tiesiog pasiskaičiavo kad jiems labiau apsimokės skraidyti iš KUN (vien dėl to, kad daugiau pinigų liktų pačios aviakompanijos sąskaitoje, o ne iškeliautų mokesčių pavidalu). Bet jeigu dabar suvienodintumėm VNO ir KUN mokesčius, ar tikrai Ryanair liktų didelė paskata laikyti maršrutą Kaune ?

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    valstiečiai ėmėsi dirbtinai stimuliuoti Kauno oro uosto srautus
                    Ačiū dievui išsirinkome miesto partijas, kurios tai nedelsiant pakeis, bet ai pala...

                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Meanwhile, VNO mokesčiai yra žymiai didesni ir nuo Naujųjų metų dar labiau didėja
                    Tai kuri čia partija ateis ir pradės ginti VNO interesus? Turbūt ta pati, kuri atiduos Vilniui padoresnę dalį surenkamų mokesčių, paaukoję savo populistinius balsus provincijoje Deja tokios partijos nėra ir greitu laiku, greičiausiai, nebus.

                    Comment


                      O kaip dabar yra su ta lengvata dėl kurios į KUN buvo atvestas Wizzair? Kiek pamenu jie gavo ne tik minimalius mokesčius KUN, bet ir nuolaidas VNO kaip atlygį atidarius kelias kryptis iš KUN. Tas pats ir su Ryanair. Su Airbaltic tas visai nepaėjo.

                      Comment


                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                        O kaip dabar yra su ta lengvata dėl kurios į KUN buvo atvestas Wizzair? Kiek pamenu jie gavo ne tik minimalius mokesčius KUN, bet ir nuolaidas VNO kaip atlygį atidarius kelias kryptis iš KUN. Tas pats ir su Ryanair. Su Airbaltic tas visai nepaėjo.
                        Painioji skirtingus dalykus. Yra tinklo skatinimo programa, ir yra specialiųjų rinkliavų sistema. Tinklo skatinimo programa sako, kad jeigu perveži numatytą kiekį keleivių iš visų 3 oro uostų, gali gauti -30% nuolaidą operacinei veiklai. Tai pagal šitą programą Wizz Air sutiko perkelti keletą skrydžių į Kauną, vien tam kad gautų nuolaidas skrydžiams iš Vilniaus. Su airBaltic ir neturėjo paeiti, nes ten reikia pervežti 100 000 keleivių iš Kauno, tai latviams be šansų, čia reiktų 2 pilnus A220 kasdien surinkti. Tuo tarpu specialiųjų rinkliavų sistema sako, kad jeigu perveži bent 900 000 keleivių iš KUN, gali apskritai jokių mokesčių nemokėti, tik susimokėk specialiąją rinkliavą - 1.3 euro už kiekvieną keleivį. Tai Ryanair naudojasi būtent šia sistema.

                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                        Ačiū dievui išsirinkome miesto partijas, kurios tai nedelsiant pakeis, bet ai pala...

                        Tai kuri čia partija ateis ir pradės ginti VNO interesus? Turbūt ta pati, kuri atiduos Vilniui padoresnę dalį surenkamų mokesčių, paaukoję savo populistinius balsus provincijoje Deja tokios partijos nėra ir greitu laiku, greičiausiai, nebus.
                        Tai vien dėl to kad tokių partijų neatsirado per 2020 rinkikus, dar nereiškia kad neatsiras per 2028 ar per 2032 metų rinkimus. Taip, dabartinės vyriausybės susisiekimo strategija tikrai yra nuvilianti, dėl to nesiginčiju. Vien ko vertas faktas, kad Skuodis nesugebėjo kitiems metams rasti 6mln. eurų skrydžių skatinimo programai į svarbiausius Europos hub'us tokius kaip London Heathrow. Bet neburkime iš kavos tirščių, esu tikras kad anksčiau ar vėliau mūsų padangėje visvien atsiras Vilniaus interesų nebijančios ginti partijos.
                        Paskutinis taisė 10.000; 2022.11.06, 23:24.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Tai vizijos konkrečios neturim - tas pats maudymasis savo sultyse, supratau. Mano spėjimas ateičiai būtų toks:

                          - bendra Lietuvos oro uostų keleivių dalis, kurią perskraidins KUN sparčiai augs, nes KUN yra geriausiai pasiekiamas oro uostas šalyje su geriausiomis plėtros galimybėmis
                          nuo Žąslio iki Kauno oro uosto pavažiuoti su lietuvišku šinkansenu bus tik dešimtėlėlią minutėlėlių ilgiau.
                          Visai likusiai Lietuvai bus dešimtėlėlią minutėlėlių trumpiau.

                          Jūs savo komentaru parodėt jog jūsų pačio argumentus galima naudoti kodėl naujas oro uostas nereikalingas

                          Comment


                            Parašė Magician Rodyti pranešimą

                            Vilniaus-KUN susisiekimo problema yra daugiau susijusi su reguliarumu ir susisiekimo kokybe, o ne kilometrais.
                            Yra vienas reikalas pusantros valandos nuo stoties daužytis Ollexo mikriuke, kuris atvyksta 2h40 iki skrydžio į tuštutėlį oro uostą. Ir yra visai kitas reikalas įšokti į reguliarų, komfortišką +-35 minutes važiuojantį traukinį. Kokybiškai nesulyginama: teko bandyti ir taip, ir taip.
                            O kam nuo stoties/oro uosto (jie šalia vienos kito) dar be reikalo važiuoti tas 35 minutes iki Karmėlavos? Kas kiek laiko važinėtų tas greitasis traukinys su tokiu mažu keleivių skaičiumi ir kiek dar papildomai už bilietą reiktų mokėti?
                            Flickr

                            Comment


                              jos nėra visai "šalia". Esant nepalankioms aplinkybėms, kaži ar su lagaminais per valandą nueitum.
                              Todėl ir būtinas transportas, kuris kursuoja taktiniu tvarkaraščiu su minimalia reikalinga pertrauka. Pvz autonominis vagonas tarp HBF ir VNO. Tik VNO turi būti aklikelyje, kad sustojęs vagonas neužimtų linijos. Ir trasą reiktų aptverti nuo stambesnių gyvūnų.

                              Comment


                                Faktas, kuris aiškus, kad du didžiausi šalies oro uostai veikia 100 km nėra racionalu, kaip bus? Suformuos paklausos-pasiūlos santykis ir politikai.

                                Galime fantazuoti, norėdami, kad traukos centras būtų VNO ar KUN, bet daug yra per daug faktorių, kurie priklauso būtent nuo rinkos, ne nuo mūsų norų.

                                Kol politinis centras ir verslas diktuoja, kad nori skraidyti iš VNO, o lietuvaičiams smagu mokėti 20 € pigiau ir užsiimti saviplaka, stovint prikaitusiuosiuose KUN koridoriuose, tol ir turėsime svarstykles, lygiai taip pat, kol politikai nuolaidomis ir įvairiomis rinkos primonėmis bandys išbalansuoti rinką, teks taikytis su bipolinę oro uostų politika.

                                Bet supraskime viena, tai nėra normalu, tai neveikia. Toks koks yra VNO, jis neturėtų egzistuoti, KUN kaip keleivinis oro uostas, taip pat, šios dienos sąlygomis. Turim daug ką pakeisti, bet tam reikia ir politinės valios ir labai daug pinigų.
                                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2022.11.07, 22:45.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Kol politinis centras ir verslas diktuoja, kad nori skraidyti iš VNO, o lietuvaičiams smagu mokėti 20 € pigiau ir užsiimti saviplaka, stovint prikaitusiuosiuose KUN koridoriuose, tol ir turėsime svarstykles, lygiai taip pat, kol politikai nuolaidomis ir įvairiomis rinkos primonėmis bandys išbalansuoti rinką, teks taikytis su bipolinę oro uostų politika.

                                  Bet supraskime viena, tai nėra normalu, tai neveikia. Toks koks yra VNO, jis neturėtų egzistuoti, KUN kaip keleivinis oro uostas, taip pat, šios dienos sąlygomis. Turim daug ką pakeisti, bet tam reikia ir politinės valios ir labai daug pinigų.
                                  Rinkos reguliavimas per mokesčius yra normali praktika. Nieko dirbtino. Aviatorių akimis žiūrint Lietuvos problema, kad tokiame nemažame plote yra santykinai mažai gyventojų ir 3 didesni miestai, išsidėstę iš rytų į vakarus, o sostinė ne geografiniame centre. Bet gal dėl to ir nereikia į LT rinką žiūrėti vadovaujantis teoriniais aviacijos rinkodaros modeliais?

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                    jos nėra visai "šalia". Esant nepalankioms aplinkybėms, kaži ar su lagaminais per valandą nueitum.
                                    Todėl ir būtinas transportas, kuris kursuoja taktiniu tvarkaraščiu su minimalia reikalinga pertrauka. Pvz autonominis vagonas tarp HBF ir VNO. Tik VNO turi būti aklikelyje, kad sustojęs vagonas neužimtų linijos. Ir trasą reiktų aptverti nuo stambesnių gyvūnų.
                                    Daugumai gyventojų į VNO atvažiuoti yra net greičiau net nei iki stoties, kuri yra realiai senamiestyje ir iki kurios reikia važiuoti lėtomis centro gatvelėmis. O dar iki stoties nusigavus reiktų neaišku kiek laukti traukinio ir dar 35 min. važiuoti. Jei dabar turim sostinę su geriausiai pasiekiamu oro uostu tau turėtume prasčiausią susisiekimą visoje Europoje.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Daugumai gyventojų į VNO atvažiuoti yra net greičiau net nei iki stoties, kuri yra realiai senamiestyje ir iki kurios reikia važiuoti lėtomis centro gatvelėmis. O dar iki stoties nusigavus reiktų neaišku kiek laukti traukinio ir dar 35 min. važiuoti. Jei dabar turim sostinę su geriausiai pasiekiamu oro uostu tau turėtume prasčiausią susisiekimą visoje Europoje.
                                      Galėsim turėti geriausiai pasiekiamą oro uostą, o kas antram skrydžiui važinėti į KUN. Skamba kaip labai geras planas.

                                      Siūlyčiau visiems Vilniaus gyventojams pratintis prie tos minties.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                        Galėsim turėti geriausiai pasiekiamą oro uostą, o kas antram skrydžiui važinėti į KUN. Skamba kaip labai geras planas.

                                        Siūlyčiau visiems Vilniaus gyventojams pratintis prie tos minties.
                                        Tai, kad KUN skrydžių ne tiek pat kaip VNO, o kokį 3-5 kartus mažiau, ir tai su subsidijom. Beto, KUN dauguma skrydžių tie patys kaip iš VNO, pvz. Londonas. Realiai tik kelis kartus yra tekę važiuoti į KUN.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.08, 12:54.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Daugumai gyventojų į VNO atvažiuoti yra net greičiau net nei iki stoties, kuri yra realiai senamiestyje ir iki kurios reikia važiuoti lėtomis centro gatvelėmis. O dar iki stoties nusigavus reiktų neaišku kiek laukti traukinio ir dar 35 min. važiuoti. Jei dabar turim sostinę su geriausiai pasiekiamu oro uostu tau turėtume prasčiausią susisiekimą visoje Europoje.
                                          Visuomeninis transportas turi būti sudėliotas taip, jog nereiktų ir nebūtų noro iš Anykščių į VNO ar KUN ir atgal važiuoti nuosavu automobiliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X