Parašė TIME
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKadangi Aleksio dirba jei neklystu valdiškoje įmonėje, tai nenori suvokti, kad tokie konkursai idealiu atveju vyksta min 6 mėnesius ir niekas negalėjo įskaičiuoti į pasiūlymo kainą karo rizikos, tiekimo kanalų dingimą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKai prieš kelis metus stipriai sumažėjo žaliavų kainos, verslas nesumažino darbų kainos, o reikalavo mokėti sutartą sumą.
2. Darbo užmokestis kyla pastoviai.
3. Didėja spaudimas ribojant statybos įmonių galimybes persamdyti subrangovus su visokiais verslo leidimais, kas aišku kelia bendrą kainą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą1. Ar gali pagrįsti?
2. Darbo užmokestis kyla pastoviai.
3. Didėja spaudimas ribojant statybos įmonių galimybes persamdyti subrangovus su visokiais verslo leidimais, kas aišku kelia bendrą kainą.
Comment
-
Pateik dar anglių kainą, juk naudojamos rūdai lydyti. Ar tabako kainą, juk lydant rūko cigaretes
Ar manai kad jau taip tiesiogiai persiduoda galutiniam gaminiui poros mėnesių pakilimas ir nukritimas, paanalizuok maždaug 175 lygyje, pokyčiai iš esmės trumpalaikiai. Dabar nenusimato atšokimų artimiausioje kelių mėnesių perspektyvoje, netgi metų - dviejų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Gal kas esate susipažinę su Lietuvos oro uostų (konkrečiau VNO ir KUN) vizijomis ateinantiems 10-20 metų? Planai yra tiesiog praplėsti terminalus ir padaryti remontus, ar yra planuojama kažkas rimčiau? Lyg kažkas ir minėjo, kad buvo galvojama VNO ir KUN atskirti labiau pagal funkcijas, kur KUN pasilieka low cost, o VNO - tradicinis? Gal yra konkretesnės informacijos apie tai? Ar vis tik jokių rimtesnių pasikeitimų planuojama nėra?
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąGal kas esate susipažinę su Lietuvos oro uostų (konkrečiau VNO ir KUN) vizijomis ateinantiems 10-20 metų? Planai yra tiesiog praplėsti terminalus ir padaryti remontus, ar yra planuojama kažkas rimčiau? Lyg kažkas ir minėjo, kad buvo galvojama VNO ir KUN atskirti labiau pagal funkcijas, kur KUN pasilieka low cost, o VNO - tradicinis? Gal yra konkretesnės informacijos apie tai? Ar vis tik jokių rimtesnių pasikeitimų planuojama nėra?
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąGal kas esate susipažinę su Lietuvos oro uostų (konkrečiau VNO ir KUN) vizijomis ateinantiems 10-20 metų? Planai yra tiesiog praplėsti terminalus ir padaryti remontus, ar yra planuojama kažkas rimčiau? Lyg kažkas ir minėjo, kad buvo galvojama VNO ir KUN atskirti labiau pagal funkcijas, kur KUN pasilieka low cost, o VNO - tradicinis? Gal yra konkretesnės informacijos apie tai? Ar vis tik jokių rimtesnių pasikeitimų planuojama nėra?
Wizz air yra kitas klausimas, jų strategija kol kas neaiški, nežinau ar jie patys žino ko nori, bet jei ten atsirastų dar keletas krypčių, ne migrantams skirtų, manau būtų didelė pridėtinė vertė. Kad ir į kokį Burgą, Mykonos arba perkėlus iš Vilniaus Splitą, sėkmė neabejotina. Nes čarteriai įsitvirtinę VNO ir panašu, kad intereso kažkur keltis neturi.
Ko Kaunui trūksta - tai reguliarūs skrydžiai. Labai norėčiau tikėti, kad atsižvelgiant į besivystančią pramonę, miestui augant, didėjant tarptautinių įmonių, studentų ir renginių grįš BT arba LO. Kad tie maršrutai išsilaikytų, turbūt reikia mažiausiai dviejų išvykimų/atvykimų per dieną. Ar KUN yra pajėgus užpildyti du A220 ar ERJ175 per dieną, net ir sekmadieniais? Šiandien ne, bet 2025 m., kodėl gi ne.
Labiausiai trūksta, naujų uodegų Kaune, gaila, kad Norwegian nepradėjo skraidyti į Oslą, bet gal dar grįš? Turėti 5 reguliarius vežėjus, manau realiai įgyvendinama misija, o tai sustiprins KUN, kuris galės sėkmingai augti link 2 mln.
Tuo tarpu, kas bus su VNO ir PLQ turbūt reikalauja atskiros temos. Nes liberalizmas prasidėjęs nuo Masiulio susisiekimo ministerijoje, panašu, kad tęsiasi ir toliau - strategijos, planai derybos, o skrydžių mažėjimas yra nuolatinis. Nesugebėt išlaikyti krypčių, nėra tas pats, kas pritraukti naujų vežėjų, bet ar turime stebėtis, jei oro uosto veikla visiškai įtakota susisiekimo ministerijos? Pasižiūrėkim pavardes pastarųjų 16 m. ministrų:
Algirdas Butkevičius
Eligijus Masiulis
Rimantas Sinkevičius
Rokas Masiulis - vienintelis netinkantis šiame sąraše.
Jaroslav Narkevič
Marius SkuodisAviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Tai vizijos konkrečios neturim - tas pats maudymasis savo sultyse, supratau. Mano spėjimas ateičiai būtų toks:
- bendra Lietuvos oro uostų keleivių dalis, kurią perskraidins KUN sparčiai augs, nes KUN yra geriausiai pasiekiamas oro uostas šalyje su geriausiomis plėtros galimybėmis
- tą tendenciją pagreitins ir tas faktas, kad low cost skrydžių dalis pasaulyje labai greitai auga ir greit pasieks 50% visų skrydžių - KUN su savo mažesniais mokesčiais yra tinkamesnis ir low costams, kuriuos lietuviai ypač mėgsta
- RB smarkiai pagerins KUN susisiekimą su Vilniumi, dėl ko KUN taps dar patrauklesniu avialinijoms - realiai bus pasiekiamas Vilnius ir su VT, dėl ko tas KUN ‘likusios Lietuvos oro uosto’ statusas nyks vis greičiau
VNO dalis trauksis ir viskas baigsis tuo, kad vidutinis Vilniaus gyventojas apie pusę skrydžių darys iš KUN (už 98km nuo Vilniaus), likusią pusę - iš VNO (6km nuo Vilniaus), tad vidutinis atstumas iki ‘vietinio’ oro uosto bus 57km. Bet užtat visi galėsime smagiai kvatoti, kad Milano oro uostas yra net 51km atstumu nuo miesto ir dėl to jo gyventojams yra labai blogai.
- 3 patinka
Comment
-
Prieš darant orakulo išvadas siūlau įdėmiai pažiūrėti į pateiktą diagramą https://www.miestai.net/forumas/foru...95#post2001695
ir išgirsti, kad gel. stotis yra visai nepatogioje vilniečiams vietoje su šūdinu VT, todėl nemanau kad ženkliai puls skraidyti iš Kauno. Ne paskutinis aspektas yra ir tai, kad 75% tiesioginių užsienio investicijų yra Vilniuje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąGal kas esate susipažinę su Lietuvos oro uostų (konkrečiau VNO ir KUN) vizijomis ateinantiems 10-20 metų? Planai yra tiesiog praplėsti terminalus ir padaryti remontus, ar yra planuojama kažkas rimčiau? Lyg kažkas ir minėjo, kad buvo galvojama VNO ir KUN atskirti labiau pagal funkcijas, kur KUN pasilieka low cost, o VNO - tradicinis? Gal yra konkretesnės informacijos apie tai? Ar vis tik jokių rimtesnių pasikeitimų planuojama nėra?
- 2 patinka
Comment
-
Visų pirma, Vilniuje reikia pastatyti naują transporto hub'ą (autobusai/traukinio linija), iš kurio traukiniu galima būtų vykti tiek į VNO, tiek į KUN. Hub'as turėtų būti kažkur tarp Panerių g. ir geležinkelių kelyno, Kuršių-Iešmininkų gatvių rajone. Su automobilių prieiga į Tūkstantmečio g. , kuri taptų ašine greitųjų maršrutinių autobusų jungtimi su Vilniaus šiaure. Nutiesus naują gatvę tarp Tūkstantmečio ir Naujininkų (toliau į Pelesos g.), atsirastų jungtis ir su Vilniaus senamiesčiu ir rytine miesto dalimi.
Brangu? Pigiau nei naujas oro uostas, o miestui naudos daugiau. Daugiau nei Vilnius Connect, į kurį galima bus patekti tik su paspirtukais.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąDaugiau nei Vilnius Connect, į kurį galima bus patekti tik su paspirtukais.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVisų pirma, Vilniuje reikia pastatyti naują transporto hub'ą (autobusai/traukinio linija), iš kurio traukiniu galima būtų vykti tiek į VNO, tiek į KUN. Hub'as turėtų būti kažkur tarp Panerių g. ir geležinkelių kelyno, Kuršių-Iešmininkų gatvių rajone. Su automobilių prieiga į Tūkstantmečio g. , kuri taptų ašine greitųjų maršrutinių autobusų jungtimi su Vilniaus šiaure. Nutiesus naują gatvę tarp Tūkstantmečio ir Naujininkų (toliau į Pelesos g.), atsirastų jungtis ir su Vilniaus senamiesčiu ir rytine miesto dalimi.
Brangu? Pigiau nei naujas oro uostas, o miestui naudos daugiau. Daugiau nei Vilnius Connect, į kurį galima bus patekti tik su paspirtukais.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTai vizijos konkrečios neturim - tas pats maudymasis savo sultyse, supratau. Mano spėjimas ateičiai būtų toks:
- bendra Lietuvos oro uostų keleivių dalis, kurią perskraidins KUN sparčiai augs, nes KUN yra geriausiai pasiekiamas oro uostas šalyje su geriausiomis plėtros galimybėmis
- tą tendenciją pagreitins ir tas faktas, kad low cost skrydžių dalis pasaulyje labai greitai auga ir greit pasieks 50% visų skrydžių - KUN su savo mažesniais mokesčiais yra tinkamesnis ir low costams, kuriuos lietuviai ypač mėgsta
- RB smarkiai pagerins KUN susisiekimą su Vilniumi, dėl ko KUN taps dar patrauklesniu avialinijoms - realiai bus pasiekiamas Vilnius ir su VT, dėl ko tas KUN ‘likusios Lietuvos oro uosto’ statusas nyks vis greičiau
VNO dalis trauksis ir viskas baigsis tuo, kad vidutinis Vilniaus gyventojas apie pusę skrydžių darys iš KUN (už 98km nuo Vilniaus), likusią pusę - iš VNO (6km nuo Vilniaus), tad vidutinis atstumas iki ‘vietinio’ oro uosto bus 57km. Bet užtat visi galėsime smagiai kvatoti, kad Milano oro uostas yra net 51km atstumu nuo miesto ir dėl to jo gyventojams yra labai blogai.
VNO bus pastatytas naujas išvykimo terminalas, keleivių skaičius perlips 7 milijonus, bus vykdoma tolesnė plėtra ir keleivių skaičius artės o galbūt ir perlips 10 milijonų.
KUN greičiausiai sugebės pats išsilaikyti be VNO finansinio palaikymo, net ir atjungus palaikymą low costai neišsilakstys ir palaikys KUN pakankamai užpildytą. Paaugs tiek kiek lišeis racionaliai išnaudoti terminalo pralaidumą, Plėtra kažkokia bus, bet nieko grandiozinio ar panašios skalės kaip VNO. Sakykim keleivių skaičius pasieks 2 milijonus.Paskutinis taisė deep'as; 2022.11.05, 22:40.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Jeigu paspirtuką užsineši aukštyn laiptais (tą matėme vizualizacijose).
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Gal neišvengiamai didėsiantis poreikis Vilniaus gyventojams važinėti į Karmėlavą bus paskata statyti kažką, kas bent kažkiek primena hub’ą. Kita vertus, šitame kaime bet kas, kas nėra skirta automobiliams, visada vietinių nevykėlių bus laikoma ‘naujaisiais Vasiukais’ ir užstrigdinta kabinetuose.
Dar vienas svarbus faktorius, LCC nesiūlo jungimų, o tiesioginių krypčių į visas sostines nesugebės pasiūlyti, o ką kalbėti apie mažesnius miestus? Tą užtikrina, tik tradiciniai vežėjai, o tradiciniai skraido iš VNO, nes tiesiog tokia rinka ir toks poreikis didžiosios skrendančiųjų dalies.Aviate, navigate, communicate
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Niekas nesirinks valandos krlionės traukiniu į Karmėlavą, skrydžiui su LCC, kai per dešimt/penkiolila minučių iš Senamiesčio su taksi gali pasiekti oro uostą.
Yra vienas reikalas pusantros valandos nuo stoties daužytis Ollexo mikriuke, kuris atvyksta 2h40 iki skrydžio į tuštutėlį oro uostą. Ir yra visai kitas reikalas įšokti į reguliarų, komfortišką +-35 minutes važiuojantį traukinį. Kokybiškai nesulyginama: teko bandyti ir taip, ir taip.
Jeigu suapvalinam, kad kelionė iki stoties, ir kelionė iki oro uosto vidutiniam vilniečiui yra maždaug tokia pati, nuvykimas į KUN gaunasi +35 minutės + kelionės kaina. Ne taip ir blogai, ypač jeigu eini į pigų low cost’ą ir pakankamai ok europiniais standartais.
Aišku, turbūt šitoje situacijoje idealiausia būtų, jeigu šita greita jungtis veiktų abiem oro uostam.
Paskutinis taisė Magician; 2022.11.05, 23:42.
- 3 patinka
Comment
Comment