Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    "Šis pastatas nėra unikalus, analogiško stiliaus oro uostai pastatyti Rusijos Kolcovo, Chabarovsko, Čitos (Kadala) miestuose"

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/pristatyta-kaip-vilnia...etini-pastata/
    Jie turi panašumų, bet nėra identiški. Ir jie tikrai toli nuo Lietuvos.

    Comment


      Parašė evvt Rodyti pranešimą

      "Šis pastatas nėra unikalus, analogiško stiliaus oro uostai pastatyti Rusijos Kolcovo, Chabarovsko, Čitos (Kadala) miestuose"

      ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/pristatyta-kaip-vilnia...etini-pastata/
      Atrodo, kad tie pavyzdžiai šiek tiek iš kepurės ištraukti. Jei jau taip, tai tada ir senasis Rygos, ir Kijevo oro uostai panašūs. Man vilnietiškas priekinis fasadas visiškai kitoks nei minėtieji, čia dominuoja arkos, o ten klasikiniai portikai. Galiniai fasadai irgi, atrodo, skiriasi. Gal išplanavimas tada labiau panašus? Įdomu būtų palyginti.

      Comment


        Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

        Atrodo, kad tie pavyzdžiai šiek tiek iš kepurės ištraukti. Jei jau taip, tai tada ir senasis Rygos, ir Kijevo oro uostai panašūs. Man vilnietiškas priekinis fasadas visiškai kitoks nei minėtieji, čia dominuoja arkos, o ten klasikiniai portikai. Galiniai fasadai irgi, atrodo, skiriasi. Gal išplanavimas tada labiau panašus? Įdomu būtų palyginti.
        Toks vaizdas kad Vilniaus oro uostas tai tokia truputi biudžetinė to projekto realizacija. Nėra bokštelio ant stogo ir dar priekinė dalis kur turėjo būt kolonos sutrumpinta, ne tiek išsikišusi į priekį, o planas tas pats. Čia kaip Anrekos daugiabučiai - planai tie patys, fasadai retkarčiais skirtingi.

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

          Jie turi panašumų, bet nėra identiški. Ir jie tikrai toli nuo Lietuvos.
          Sakyčiau identiški, tik su tam tikrais nežymiais skirtumais

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

            Būtent ! airBaltic aktyviai plečiasi Vilniuje, ir kol TrippleA

            *VNO-LCY dotuoja Lietuvos Vyriausybė, o iš Vilniaus į Dominikos Respubliką skrenda kaip charteris, jam už šių skrydžių vykdymą moka kelionių organizatorius Itaka. Realiai tas Itaka galėtų per penkias minutes pakeisti aptarnaujantį vežėją iš LOT į ką nors kitą ir tiek, baigtųsi visa istorija. Tarp kitko, airBaltic irgi skraido charteriais iš VNO - aptarnauja kelionių organizatoriaus TUI organizuojamus skrydžius į Hurghadą ir Šarm el Šeichą.
            Jau pakeitė, skraidins Italų startuolis Luke Air su A330, vien tik ekonominė klasė
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė evvt Rodyti pranešimą

              Sakyčiau identiški, tik su tam tikrais nežymiais skirtumais
              Jei šitie identiški, tada galima sakyti visi pastatai identiški, nes turi stogą ir sienas.



              Flickr

              Comment


                Neidentiški, bet skiriasi tik išsikišusi dalis. Bet kokiu atveju - reikėtų griauti be gailesčio.

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą

                  Toks vaizdas kad Vilniaus oro uostas tai tokia truputi biudžetinė to projekto realizacija. Nėra bokštelio ant stogo ir dar priekinė dalis kur turėjo būt kolonos sutrumpinta, ne tiek išsikišusi į priekį, o planas tas pats. Čia kaip Anrekos daugiabučiai - planai tie patys, fasadai retkarčiais skirtingi.
                  Yra bokštelis, tik nesimato. Iš kitos pusės. Yra senų foto, be to, matosi Google Maps.

                  Beje, iš išvardintų oro uostų, atrodo, kad ir konfigūracija šiek tiek skiriasi. Pvz. Chitos pastatas, atrodo, turi beveik perpus ilgesnius sparnus, nei pvz. Koltsovo.

                  O iš senų terminalų, man gal panašiausias Tbilisio pastatas. Būtent savo išraiška, ten irgi dominuoja arkos.

                  O šiaip, truputį pasidomėjau ir tas terminalo planas labai gerai atkartoja ankstyvus JAV terminalus. Irgi dvisparnis paladiškas pastatas, su didesne centrine dalim, bokšteliu. Gali būti, kad sovietai tiesiog kažkiek nukopijavo tą planą ir ėmė naudoti savo viduje priderindami tik savo stilių (amerikietiški dauguma turi art deco stilių).

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Neidentiški, bet skiriasi tik išsikišusi dalis. Bet kokiu atveju - reikėtų griauti be gailesčio.
                    Kad skiriasi viskas, tik tūris kažkiek panašus, tai jei ir reikia griauti, tik dėl to, kad kažkam nepatinka, o ne dėl to, kad neva tokių pat pastatų pilna visur ar neva trukdo kažkokiai tai funkcijai.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kad skiriasi viskas, tik tūris kažkiek panašus, tai jei ir reikia griauti, tik dėl to, kad kažkam nepatinka, o ne dėl to, kad neva tokių pat pastatų pilna visur ar neva trukdo kažkokiai tai funkcijai.
                      Nu vat aš irgi taip galvoju. Kuo toliau žiūriu, lieka tik vienintelis validus argumentas - antisovietinis sentimentas.

                      Bet politikams reikia įtikinti, tad ir imasi ne iki galo pagrįstų argumentų savo užmojams pagrįsti ir taip galbūt netgi devalvuoti galimai nepatogią kai kurių institucijų poziciją.

                      Comment


                        Ne tiek antisovietinis, kiek tiesiog nevertingas ir nefunkcionalus pastatas.

                        Comment


                          Griovimai ir statybos pagyvina ekonomiką. Griauti negalima pasigailėti.
                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                            Griovimai ir statybos pagyvina ekonomiką. Griauti negalima pasigailėti.
                            Hahahaha. Reikėtų susprogdinti pusę Vilniaus! Ekonomika bus milžiniška! Vartotojai jau lenks vokiečius pagal savo produktų ir paslaugų perkamumo galią!
                            Ar rimtai manai, kad griovimas yra naudinga ekonomikai?

                            Comment


                              Simferopolis, Chelyabinsk, Lvyv, Kharkiv, Dnipro, Krasnodar, Tibilisi, Saratov, Kazan, Irkutsk, Ryga...

                              Ir cia tik is pagrindiniu miestu. Dar kelesdesimt galima butu surast is mazesniu miestu, kazkada domejausi. Gal ne visi identiski, bet tas imperialistinis vaibas tai pas visus yra. Net sakyciau kad musiskis pats paprasciausias. Precedentu tokiam lipdymui-lopymui kaip VNO praktiskai nera. Net rusiukai arba paliko sena terminala sone, arba ji nugriove, o va mes svarbiausius salies oro ir greitai gelezinkelio objektus stagnuojam nes fantazijos truksta. Pirmoje eileje transporto terminalai turi buti funkcionalus, antroje - grazus ar kulturiskai vertingi. Tikrai nesakau kad reikia ta pastata griaut, bet is jo neimanoma padaryti modernaus ir funkcionalaus XXI amziaus oro uosto terminalo. Mane labai nervina kai Lietuvoje viskas atrodo specialiai daroma sunkiuoju keliu. Vis del to neesame Roma kad turetume tiek vertingo paveldo, ir neesame Singapuras kad truktu vietos alternatyviem sprendimam.

                              Comment


                                Kai pabaigsim viską griauti, nusiųskime ir kolegoms iš Varšuvos patarimą su žeme sulyginti "Pałac Kultury i Nauki" - nes tokių Maskvoje, bene 7 priskaičiavau, identiškus. Manau, jie nežino, kad jų centre stovi plagiatas ir būtų galima kokį modernų stiklą įkalti.




                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                  Būtent ! airBaltic aktyviai plečiasi Vilniuje, ir kol TrippleA sapnuoja šlapius sapnus apie tai, kaip “LOT aktyviai domisi Lietuvos rinka ir jau tuoj tuoj bandys į ją žengti”, airBaltic ima ir daro: 2020m. prieš Covid planavo atidaryti Hamburgą ir Ciurichą, o kai atėjo krizė, pasinaudojo laikinu LCC veiklos sumažėjimu ir atidarė Dubrovniką, Londoną, Dubliną, Oslą ir Kijevą. Jeigu LOT būtų norėjęs, irgi būtų ką nors panašaus atidaręs, o dabar akivaizdu kad jam dzin ir tiek, gal jau pasimokė iš Talino, kur pralaimėjo konkurencinę kovą tam pačiam airBaltic’ui. Savo paties komercine rizika* LOT neskraido nei vieno maršuto iš Vilniaus, tad tokie pasvaičiojimai, kaip čia jiems įdomi Lietuvos rinka atrodo kaip kažkoks wishful thinking, ir tiek.

                                  *VNO-LCY dotuoja Lietuvos Vyriausybė, o iš Vilniaus į Dominikos Respubliką skrenda kaip charteris, jam už šių skrydžių vykdymą moka kelionių organizatorius Itaka. Realiai tas Itaka galėtų per penkias minutes pakeisti aptarnaujantį vežėją iš LOT į ką nors kitą ir tiek, baigtųsi visa istorija. Tarp kitko, airBaltic irgi skraido charteriais iš VNO - aptarnauja kelionių organizatoriaus TUI organizuojamus skrydžius į Hurghadą ir Šarm el Šeichą.
                                  Žiurėk, su tokiais epitetais tiek šitoj, tiek kitoj temoj gali sau smagiai pats ir pasidiskutuot. Aš pateikiau savo nuomonę ir faktus, kuriais remdamasis aš darau išvadas, kurios ateitį gali pasitvritint. Jeigu tavo galva pilna š**ų ir manai, kad kitus žemindamas gali tai laikyt diskusija, tai nebematau nei galimybės tau daugiau kažką atrašinėt, nei rimtai tavo argumentus priimt.

                                  Comment


                                    "VNO-LCY dotuoja Lietuvos Vyriausybė, o iš Vilniaus į Dominikos Respubliką skrenda kaip charteris, jam už šių skrydžių vykdymą moka kelionių organizatorius Itaka. Realiai tas Itaka galėtų per penkias minutes pakeisti aptarnaujantį vežėją iš LOT į ką nors kitą ir tiek, baigtųsi visa istorija. Tarp kitko, airBaltic irgi skraido charteriais iš VNO - aptarnauja kelionių organizatoriaus TUI organizuojamus skrydžius į Hurghadą ir Šarm el Šeichą."

                                    Betgi čia faktai teisingi.

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Kai pabaigsim viską griauti, nusiųskime ir kolegoms iš Varšuvos patarimą su žeme sulyginti "Pałac Kultury i Nauki" - nes tokių Maskvoje, bene 7 priskaičiavau, identiškus. Manau, jie nežino, kad jų centre stovi plagiatas ir būtų galima kokį modernų stiklą įkalti.
                                      Nereikia griauti mieste visko. Nereikia skųstis, kad viskas griaunama.

                                      Tereikia nugriauti oro uostą. O ne viską iš eilės. Vartus į/iš šalies.

                                      Jeigu kažkam bus ramiau - Aviacijos muziejuje Kaune už kokių 10 m. bus galima piešti VNO 3D projekciją šeštadieniais

                                      Comment


                                        LRT.lt 2021.11.05
                                        Didelio masto Vilniaus oro uosto aerodromo rekonstrukcija juda pabaigos link
                                        Vilniaus oro uosto aerodrome tris metus intensyviai vykdytas didžiausias oro uosto istorijoje infrastruktūros rekonstrukcijos projektas – juda pabaigos link. Numatoma, kad rekonstrukcija baigsis šių metų pabaigoje. Atlikus visus rangos darbus, iš kurių svarbiausi yra naujo šiaurinio perono rekonstrukcija ir riedėjimo tako F pratęsimas. (...)




                                        Vilniaus oro uosto aerodromo rekonstrukcijos projekto bendra vertė yra daugiau nei 36 mln. Eurų (be PVM). Apie 40 proc. visų programos darbų finansuojama iš Europos Sąjungos fondų investicijų. (...)

                                        Viena svarbiausių visos VIlniaus oro uosto aerodromo rekonstrukcijos dalių – naujojo šiaurinio perono įrengimas. Šiaurinėje dalyje esančiame perone įrengta nauja asfalto danga, stovėjimo vietų ženklinimas, stebėjimo sistema, įdiegtas taupus apšvietimas bei efektyvesnis paviršinių nuotekų surinkimas. Atnaujinus šiaurinį peroną ir įrengus naujas asfalto dangas, padidės orlaivių manevringumo sauga, kartu sumažinant triukšmo taršą, orlaivių CO2 ir kietųjų dalelių emisiją.

                                        Didelę įtaką operacijų efektyvumui, saugumui ir CO2 emisijų mažinimui turės ir F riedėjimo tako rekonstrukcija bei jo pratęsimas lygiagrečiai kilimo-tūpimo takui, kuris sudarys sąlygas orlaiviams greičiau pasiekti reikiamą vietą perone.

                                        https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...&slide=1100859
                                        Name straipnyje virš pusės teksto užima aplinkosauginiai reikalai - kai kur ta propaganda akivaizdžiai pritempta. Šiaip mažiauisiai CO2 emisijų buvo pepr pirmąjį 2020 m. karantina, kai 95% lėktuvų neskraidė. Gal projekto finansavimas siejosi su aplinkosauga.

                                        Tačiau tekste nepaaiškinta. ką galėtų galėtų reikšti naujadaras "oro uosto aerodromas". Gal čia iš serijos "sviestas sviestuotas".

                                        Comment


                                          Parašė Romas
                                          LRT.lt 2021.11.05
                                          Didelio masto Vilniaus oro uosto aerodromo rekonstrukcija juda pabaigos link


                                          Name straipnyje virš pusės teksto užima aplinkosuginiai vėjai. Gal projekto finansavimas siejosi su gamtosauga.
                                          Tačiau nepaaiškinta. ką galėtų galėtų reikšti "oro uosto aerodromas". Gal iš serijos "sviestas sviestuotas".
                                          Oro uostas yra platesnė sąvoka nei aerodromas. Aerodromas yra laikomas oro uosto dalimi, kuri tiesiogiai skirta orlaiviams,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X