Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
"Šis pastatas nėra unikalus, analogiško stiliaus oro uostai pastatyti Rusijos Kolcovo, Chabarovsko, Čitos (Kadala) miestuose"
Plačiau: https://sa.lt/pristatyta-kaip-vilnia...etini-pastata/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Atrodo, kad tie pavyzdžiai šiek tiek iš kepurės ištraukti. Jei jau taip, tai tada ir senasis Rygos, ir Kijevo oro uostai panašūs. Man vilnietiškas priekinis fasadas visiškai kitoks nei minėtieji, čia dominuoja arkos, o ten klasikiniai portikai. Galiniai fasadai irgi, atrodo, skiriasi. Gal išplanavimas tada labiau panašus? Įdomu būtų palyginti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Jie turi panašumų, bet nėra identiški. Ir jie tikrai toli nuo Lietuvos.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Būtent ! airBaltic aktyviai plečiasi Vilniuje, ir kol TrippleA
*VNO-LCY dotuoja Lietuvos Vyriausybė, o iš Vilniaus į Dominikos Respubliką skrenda kaip charteris, jam už šių skrydžių vykdymą moka kelionių organizatorius Itaka. Realiai tas Itaka galėtų per penkias minutes pakeisti aptarnaujantį vežėją iš LOT į ką nors kitą ir tiek, baigtųsi visa istorija. Tarp kitko, airBaltic irgi skraido charteriais iš VNO - aptarnauja kelionių organizatoriaus TUI organizuojamus skrydžius į Hurghadą ir Šarm el Šeichą.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Sakyčiau identiški, tik su tam tikrais nežymiais skirtumais
- 4 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Toks vaizdas kad Vilniaus oro uostas tai tokia truputi biudžetinė to projekto realizacija. Nėra bokštelio ant stogo ir dar priekinė dalis kur turėjo būt kolonos sutrumpinta, ne tiek išsikišusi į priekį, o planas tas pats. Čia kaip Anrekos daugiabučiai - planai tie patys, fasadai retkarčiais skirtingi.
Beje, iš išvardintų oro uostų, atrodo, kad ir konfigūracija šiek tiek skiriasi. Pvz. Chitos pastatas, atrodo, turi beveik perpus ilgesnius sparnus, nei pvz. Koltsovo.
O iš senų terminalų, man gal panašiausias Tbilisio pastatas. Būtent savo išraiška, ten irgi dominuoja arkos.
O šiaip, truputį pasidomėjau ir tas terminalo planas labai gerai atkartoja ankstyvus JAV terminalus. Irgi dvisparnis paladiškas pastatas, su didesne centrine dalim, bokšteliu. Gali būti, kad sovietai tiesiog kažkiek nukopijavo tą planą ir ėmė naudoti savo viduje priderindami tik savo stilių (amerikietiški dauguma turi art deco stilių).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNeidentiški, bet skiriasi tik išsikišusi dalis. Bet kokiu atveju - reikėtų griauti be gailesčio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad skiriasi viskas, tik tūris kažkiek panašus, tai jei ir reikia griauti, tik dėl to, kad kažkam nepatinka, o ne dėl to, kad neva tokių pat pastatų pilna visur ar neva trukdo kažkokiai tai funkcijai.
Bet politikams reikia įtikinti, tad ir imasi ne iki galo pagrįstų argumentų savo užmojams pagrįsti ir taip galbūt netgi devalvuoti galimai nepatogią kai kurių institucijų poziciją.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąGriovimai ir statybos pagyvina ekonomiką. Griauti negalima pasigailėti.
Ar rimtai manai, kad griovimas yra naudinga ekonomikai?
- 3 patinka
Comment
-
Simferopolis, Chelyabinsk, Lvyv, Kharkiv, Dnipro, Krasnodar, Tibilisi, Saratov, Kazan, Irkutsk, Ryga...
Ir cia tik is pagrindiniu miestu. Dar kelesdesimt galima butu surast is mazesniu miestu, kazkada domejausi. Gal ne visi identiski, bet tas imperialistinis vaibas tai pas visus yra. Net sakyciau kad musiskis pats paprasciausias. Precedentu tokiam lipdymui-lopymui kaip VNO praktiskai nera. Net rusiukai arba paliko sena terminala sone, arba ji nugriove, o va mes svarbiausius salies oro ir greitai gelezinkelio objektus stagnuojam nes fantazijos truksta. Pirmoje eileje transporto terminalai turi buti funkcionalus, antroje - grazus ar kulturiskai vertingi. Tikrai nesakau kad reikia ta pastata griaut, bet is jo neimanoma padaryti modernaus ir funkcionalaus XXI amziaus oro uosto terminalo. Mane labai nervina kai Lietuvoje viskas atrodo specialiai daroma sunkiuoju keliu. Vis del to neesame Roma kad turetume tiek vertingo paveldo, ir neesame Singapuras kad truktu vietos alternatyviem sprendimam.
- 1 patinka
Comment
-
Kai pabaigsim viską griauti, nusiųskime ir kolegoms iš Varšuvos patarimą su žeme sulyginti "Pałac Kultury i Nauki" - nes tokių Maskvoje, bene 7 priskaičiavau, identiškus. Manau, jie nežino, kad jų centre stovi plagiatas ir būtų galima kokį modernų stiklą įkalti.
Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Būtent ! airBaltic aktyviai plečiasi Vilniuje, ir kol TrippleA sapnuoja šlapius sapnus apie tai, kaip “LOT aktyviai domisi Lietuvos rinka ir jau tuoj tuoj bandys į ją žengti”, airBaltic ima ir daro: 2020m. prieš Covid planavo atidaryti Hamburgą ir Ciurichą, o kai atėjo krizė, pasinaudojo laikinu LCC veiklos sumažėjimu ir atidarė Dubrovniką, Londoną, Dubliną, Oslą ir Kijevą. Jeigu LOT būtų norėjęs, irgi būtų ką nors panašaus atidaręs, o dabar akivaizdu kad jam dzin ir tiek, gal jau pasimokė iš Talino, kur pralaimėjo konkurencinę kovą tam pačiam airBaltic’ui. Savo paties komercine rizika* LOT neskraido nei vieno maršuto iš Vilniaus, tad tokie pasvaičiojimai, kaip čia jiems įdomi Lietuvos rinka atrodo kaip kažkoks wishful thinking, ir tiek.
*VNO-LCY dotuoja Lietuvos Vyriausybė, o iš Vilniaus į Dominikos Respubliką skrenda kaip charteris, jam už šių skrydžių vykdymą moka kelionių organizatorius Itaka. Realiai tas Itaka galėtų per penkias minutes pakeisti aptarnaujantį vežėją iš LOT į ką nors kitą ir tiek, baigtųsi visa istorija. Tarp kitko, airBaltic irgi skraido charteriais iš VNO - aptarnauja kelionių organizatoriaus TUI organizuojamus skrydžius į Hurghadą ir Šarm el Šeichą.
Comment
-
"VNO-LCY dotuoja Lietuvos Vyriausybė, o iš Vilniaus į Dominikos Respubliką skrenda kaip charteris, jam už šių skrydžių vykdymą moka kelionių organizatorius Itaka. Realiai tas Itaka galėtų per penkias minutes pakeisti aptarnaujantį vežėją iš LOT į ką nors kitą ir tiek, baigtųsi visa istorija. Tarp kitko, airBaltic irgi skraido charteriais iš VNO - aptarnauja kelionių organizatoriaus TUI organizuojamus skrydžius į Hurghadą ir Šarm el Šeichą."
Betgi čia faktai teisingi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKai pabaigsim viską griauti, nusiųskime ir kolegoms iš Varšuvos patarimą su žeme sulyginti "Pałac Kultury i Nauki" - nes tokių Maskvoje, bene 7 priskaičiavau, identiškus. Manau, jie nežino, kad jų centre stovi plagiatas ir būtų galima kokį modernų stiklą įkalti.
Tereikia nugriauti oro uostą. O ne viską iš eilės. Vartus į/iš šalies.
Jeigu kažkam bus ramiau - Aviacijos muziejuje Kaune už kokių 10 m. bus galima piešti VNO 3D projekciją šeštadieniais
- 1 patinka
Comment
-
LRT.lt 2021.11.05
Didelio masto Vilniaus oro uosto aerodromo rekonstrukcija juda pabaigos link
Vilniaus oro uosto aerodrome tris metus intensyviai vykdytas didžiausias oro uosto istorijoje infrastruktūros rekonstrukcijos projektas – juda pabaigos link. Numatoma, kad rekonstrukcija baigsis šių metų pabaigoje. Atlikus visus rangos darbus, iš kurių svarbiausi yra naujo šiaurinio perono rekonstrukcija ir riedėjimo tako F pratęsimas. (...)
Vilniaus oro uosto aerodromo rekonstrukcijos projekto bendra vertė yra daugiau nei 36 mln. Eurų (be PVM). Apie 40 proc. visų programos darbų finansuojama iš Europos Sąjungos fondų investicijų. (...)
Viena svarbiausių visos VIlniaus oro uosto aerodromo rekonstrukcijos dalių – naujojo šiaurinio perono įrengimas. Šiaurinėje dalyje esančiame perone įrengta nauja asfalto danga, stovėjimo vietų ženklinimas, stebėjimo sistema, įdiegtas taupus apšvietimas bei efektyvesnis paviršinių nuotekų surinkimas. Atnaujinus šiaurinį peroną ir įrengus naujas asfalto dangas, padidės orlaivių manevringumo sauga, kartu sumažinant triukšmo taršą, orlaivių CO2 ir kietųjų dalelių emisiją.
Didelę įtaką operacijų efektyvumui, saugumui ir CO2 emisijų mažinimui turės ir F riedėjimo tako rekonstrukcija bei jo pratęsimas lygiagrečiai kilimo-tūpimo takui, kuris sudarys sąlygas orlaiviams greičiau pasiekti reikiamą vietą perone.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...&slide=1100859
Tačiau tekste nepaaiškinta. ką galėtų galėtų reikšti naujadaras "oro uosto aerodromas". Gal čia iš serijos "sviestas sviestuotas".
Comment
-
Parašė RomasLRT.lt 2021.11.05
Didelio masto Vilniaus oro uosto aerodromo rekonstrukcija juda pabaigos link
Name straipnyje virš pusės teksto užima aplinkosuginiai vėjai. Gal projekto finansavimas siejosi su gamtosauga.
Tačiau nepaaiškinta. ką galėtų galėtų reikšti "oro uosto aerodromas". Gal iš serijos "sviestas sviestuotas".
Comment
Comment