Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGriauti ar negriauti turi spręsti tik pastato šeimininkai, o ne kažkokie architektai ar specialistai."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Mano supratimu labai gerai, kad svarstoma tą oro uostą griauti ir tikiuosi, kad toks sprendimas bus priimtas. Jis nebeatitinka jokių standartų, mėginti jį modernizuoti ir pritaikyti šiuolaikinėms reikmėms yra tas pats, kas mėginti iš žigulio padaryti šiuolaikinį mercedesą. Jeigu tai būtų koks nors ofisų pastatas, kuris priklausytų privatiems valdytojams - tai jie jau seniausiai būtų priėmę sprendimą jį griauti ir vietoj jo statyti naują, nes tai galiausiai tampa pigiau, nei kad nuolatos kišti pinigus į modernizacijas ir didesnius išlaikymo kaštus. Tą mėginimą išsaugoti seną pastatą būtų galima pateisinti jeigu jo architektūrą būtų kokia unikali ir autentiška ir aš suprantu Nacionalinės Dailės galerijos ir Sporto rūmų pastatų išsaugojimą, bet Vilniaus oro uostas yra visiškas bevertis nefunkcionalus šlamštas. Nemanau, kad išeitų jį iškišti ir verslininkams, kad ten įrengtų ofisus ar viešbutį, o jeigu įrengsim kokį kvailą muziejų - tai turėsim dar viena skylę kurią reikės subsidijuoti ir pinigus kišti. Galiausiai kažin ar naują oro uostą išeitų pastatyti kažkurioj kitoj vietoj, o net jeigu ir išeitų, tai reikia pripažinti, kad pati geriausia ir tinkamiausia jam vieta yra būtent vietoj dabartinio pastato.
- 4 patinka
Comment
-
Jokia valstybė, joks miestas, nei pritraukė, nei atbaidė nei turistų, nei verslininkų savo oro uosto pastatu, kad ir koks nepatogus, nekvepiantis ar nestiklinis jis būtų. Blogas įvaizdis yra ne nefunkcionalios kolonos ir ne mažas liftas. Blogas įvaizdis yra nuo lėktuvo iki terminalo ratais vežti dyzeliniu autobusu, nors rankovės stovi nenaudojamos voratinkliais apaugę. Ir nenaudojamos ne dėl to, kad neveikia.
Bet griaukit, statykit už keliasdešimt milijonų naują Vilniaus oro uosto pastatą. Tik manau, kad tokiu atveju prarandate moralinę teisę kalbėti apie bet kokių mokesčių didinimą.
- 1 patinka
Comment
-
Mačiulis šiaip man patinka, bet šiuo atveju tikrai nusišnekėjo.
1. Oro uostas, kaip ir visokios autobusų stotys, yra tai, ką turistai ir atvykę verslininkai pirmiausiai pamato ir kur susidaro pirmąjį įspūdį apie šalį. Ir tai yra svarbu. Jeigu architektūrai, dizainui ir estetikai neskirsim jokio dėmesio, žiūrėsim tik 'kad pastatas atliktų funkciją', tai mes grįšime į sovietmetį, kur visi pastatai buvo vienodi. Tik tokie sovietiai miestai turistams yra mažiausiai įdomūs.
2. Dabartinis Vilniaus oro uostas nėra funkcionalus. Kaip jau minėjau anksčiau, verslas senus ir nefunkcionalus pastatus griauna ir stato naujus ne dėl to, kad turi daug pinigų, o dėl to, kad taip yra pigiau. Ir ne tik verslas - kažkada Vilniaus savivaldybė pasistatė dangoraižį ir išsikraustė iš G9 būtent dėl to, kad sutaupytų pinigų, dėl to pačio tikslo ir galvojama apie 'ministerijų miestelio' įkūrimą, nes dabartiniai ministerijų pastatai ne tik, kad nebeatitinka šiuolaikinių reikalavimų, bet jų išlaikymas ilgainiui yra kur kas brangesnis, nei naujo pastato pastatymas. Dabartinis oro uostas, statytas sovietmečiu ir po to nevykusiai lipdant po kažkokį priestatą prie jo, yra visiškai nebefunkcionalus, o tai reiškia ne tik kad nepatogus keleiviams, bet ir didesnius išlaikymo kaštus. Apskritai šiuolaikiniai oro uostai siekia kuo labiau atpiginti oro uosto mokesčius ir kuo daugiau pajamų gauti iš netiesioginės veiklos - t.y. visokių kavinių ir parduotuvių. Senasis oro uosto pastatas tam visiškai nėra pritaikytas ir jo net neįmanoma tam pritaikyti. Dėl to pasakymas, kad 'statant naują švaistomi pinigai, kai yra senas', yra kvailas, nes pastačius naują funkcionalų, šiuolaikinius standartus atitinkantį oro uostą, pinigai kaip tik būtų sutaupyti per geresnį jo funkcionalumą (mažesnius išlaikymo kaštus) ir didesnes pajamas iš netiesioginės veiklos.
3. Kaip Sula ir pastebėjo, oro uosto rankovės nenaudojamos ne dėl to, kad jų nėra, o pagrinde dėl to, kad pas mus daugiausiai skraido pigių skrydžių avialinijos, kurios taupo kiekvieną centą, dėl to svarbu yra, kad oro uostas kuo daugiau pajamų gautų iš netiesioginės veiklos, kas su senuoju pastatu yra neįmanoma.
- 3 patinka
Comment
-
Skraidau retai. Visgi visais atvejais be išimčių man VNO yra kančios, nepatogumo ir išsikalinėjimo iš keleivių sinonomas. Pastatas buvo pastatytas skrydžiams į Klaipėdą ir niekaip nesusitvarko su skrydžiais po Europą ir šalia. Čia kaip KOOPS parduotuvę saugoti.stikliniu kupolu.
Bet kokie įkomponavimai kenkia funkcijai..
Griauti ir tiek.
PS
Šiaip griovimams labai nepritariu. PVz. Sporto rūmų, Žolyno trol. parko, Žalgirio baseino ir pan.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSkraidau retai. Visgi visais atvejais be išimčių man VNO yra kančios, nepatogumo ir išsikalinėjimo iš keleivių sinonomas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNesutinku. Kelias nuo automobilio/3G iki įlaipinimo vartų yra labai trumpas. Jeigu atskrendi iš Šengeno - kelias iki automobilio/3G taip pat dažniausiai yra labai trumpas.
VNO santykinai mažas, bet iš to mažumo nedaug privalumo
Jei atvyksti su autobusu (pvz Užsakomasis), jis negali užkilti į išvykimą ))
https://goo.gl/maps/etdw47Y3BbArYQmQ6
ir
https://www.setraautobusai.lt/s517hdh/
Esu sėdėjęs užsakomajame, kuris leidosi atbulyn )))
Čia kaip Mindaugo Maksimą iškelt ir vietoje jos įkelti KOOPS iš kaimo ir paskelbti vertybe. Va šitą https://goo.gl/maps/YTLxcr442KEWvJ6EAPaskutinis taisė Fulgur; 2021.09.22, 23:46.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSkraidau retai. Visgi visais atvejais be išimčių man VNO yra kančios, nepatogumo ir išsikalinėjimo iš keleivių sinonomas. Pastatas buvo pastatytas skrydžiams į Klaipėdą ir niekaip nesusitvarko su skrydžiais po Europą ir šalia. Čia kaip KOOPS parduotuvę saugoti.stikliniu kupolu.
Bet kokie įkomponavimai kenkia funkcijai..
Griauti ir tiek.
PS
Šiaip griovimams labai nepritariu. PVz. Sporto rūmų, Žolyno trol. parko, Žalgirio baseino ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Senasis terminalas prasideda už bagažo atsiėmimo diržų, kai pradedi kilti rampa, ir reali jo funkcija yra išėjimo vartai.
Ir tai visiškas nonsensas, kuomet sakoma, kad trukdo ilginti ir tvarkyti bagažo atsiėmimo sistemą senasis pastatas, iki kur tada esi bagažo diržai - iki autobuso durų? Bėda tame 98 metų priestate.
Realiai senasis terminalas yra tik fasadas, vet bėda yra giliau. Nori kokybės, griauk viską, tas 2008 m. priestatas neapėmė viduriniojo rekonstrukcijos, čia ir prasidėjo bėdos.Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąSenasis terminalas prasideda už bagažo atsiėmimo diržų, kai pradedi kilti rampa, ir reali jo funkcija yra išėjimo vartai.
Ir tai visiškas nonsensas, kuomet sakoma, kad trukdo ilginti ir tvarkyti bagažo atsiėmimo sistemą senasis pastatas, iki kur tada esi bagažo diržai - iki autobuso durų? Bėda tame 98 metų priestate.
Realiai senasis terminalas yra tik fasadas, vet bėda yra giliau. Nori kokybės, griauk viską, tas 2008 m. priestatas neapėmė viduriniojo rekonstrukcijos, čia ir prasidėjo bėdos.Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.23, 08:46.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtent, tas visas vaikščiojimas kvadratais, aukštyn žemyn vyksta 2008 ir 1998 terminaluose, o ne senajame, kuris realiai tik išorinis fasadas, bet griauti kažkodėl norima tik jį, o ne tuos kitus naujesnius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man atrodo, kad kartu būtų griaunamas 1993 m. atidarytas gabalas ir pertvarkomas iš esmės naujesnis priekinis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip jūs tą įsivaizduojate, nugriaunam stalininį ir 1993 metų, bet lieka 2008 ir prie jo kažką lipdom iš visų pusių? Manau žymiai geriau ir patogiau būtų palikti stalininį kaip fasadą ir už jo jau statyti kokį tik nori terminalą.
Čia aš aptarinėju, ką oro uostas projektuoja, nors dar viskas aptarinėjimų stadijoje. Esmė tame ir yra, kad jie "įsirėmė" į tai, ką daryti su senuoju, naujesnėms dalims gi jokie apribojimai netaikomi.
Aš pats jau prieš tai rašiau, kad geriausia palikti ramybėje seną pastatą, o viską kitą galima statyti iš naujo. Daryti fizinį sujungiimą su senu pastatu ar ne čia jau detalės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąSenasis terminalas prasideda už bagažo atsiėmimo diržų, kai pradedi kilti rampa, ir reali jo funkcija yra išėjimo vartai.
Ir tai visiškas nonsensas, kuomet sakoma, kad trukdo ilginti ir tvarkyti bagažo atsiėmimo sistemą senasis pastatas, iki kur tada esi bagažo diržai - iki autobuso durų? Bėda tame 98 metų priestate.
Realiai senasis terminalas yra tik fasadas,
Jei negalima į rytų (kilimo tūpimo tako pusę) ilginti bagažo, ilginkime į Vakarų pusę. Žiedukas prie atvykimo teminalo gali būti ir mažesnis (be parkingo).
Stalino pastato II aukštas visiškai neišnaudojamas.
Vienintelis liftas irgi juokingas. Atvyko moterytės autobusu - liftas sugedęs. Eskalatorius turi būti. Nėra.
Aš dar kartą sakau - autobusų stoties, traukinių stoties tegu negriauna. Ten yra išskirtinės skirtingų architektūros elementų, galima privesti iki normalios funkcijos padarius rekonstrukciją.
Oro uosto NEGALIMA privesti iki funkcijos. Ten yra nespalvotas kineskopinis televizorius. Automobilis ZAZ Tavrija. Taškas.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Prie ko čia autobusų durys? Jos yra joks ataskaitos taškas.
Jei negalima į rytų (kilimo tūpimo tako pusę) ilginti bagažo, ilginkime į Vakarų pusę. Žiedukas prie atvykimo teminalo gali būti ir mažesnis (be parkingo).
Stalino pastato II aukštas visiškai neišnaudojamas.
Vienintelis liftas irgi juokingas. Atvyko moterytės autobusu - liftas sugedęs. Eskalatorius turi būti. Nėra.
Aš dar kartą sakau - autobusų stoties, traukinių stoties tegu negriauna. Ten yra išskirtinės skirtingų architektūros elementų, galima privesti iki normalios funkcijos padarius rekonstrukciją.
Oro uosto NEGALIMA privesti iki funkcijos. Ten yra nespalvotas kineskopinis televizorius. Automobilis ZAZ Tavrija. Taškas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Aš dar kartą sakau - autobusų stoties, traukinių stoties tegu negriauna. Ten yra išskirtinės skirtingų architektūros elementų, galima privesti iki normalios funkcijos padarius rekonstrukciją.
Oro uosto NEGALIMA privesti iki funkcijos. Ten yra nespalvotas kineskopinis televizorius. Automobilis ZAZ Tavrija. Taškas.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Prie ko čia autobusų durys? Jos yra joks ataskaitos taškas.
O čia malamas kažkoks sh apie tai, kad ta stalinistinė dalis trukdo funkcionalumui ir moderniam oro uosto sistemų atnaujinimui, kai realybėje tam trukdo ne stalinistinė, o 1993/2008 metais statytos dalys. Bet vat apie jų griovimą/atnaujinimą niekas nekalba.Paskutinis taisė 10.000; 2021.09.25, 17:07.
- 2 patinka
Comment
-
Siulau pasiskaityti "Paulius Jurkevičius. Ak, kaip mums jo reikia – Vilniaus oro ir fanaberijų uosto "
https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=88275001
Paskutinis taisė KUBILISTANAS; 2021.09.25, 18:58.
Comment
Comment