Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kažkaip labai jau neobjektyviai įvertino. Ypač turint omenyje, kad ministro siūlymas griauti buvo paminėtas tik kaip vienas galimas variantas su žvaigždute, kad nuspręsti turi specialistai kartu su architektais.
    Griauti ar negriauti turi spręsti tik pastato šeimininkai, o ne kažkokie architektai ar specialistai.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Griauti ar negriauti turi spręsti tik pastato šeimininkai, o ne kažkokie architektai ar specialistai.
      netiesa, KPD dar spres
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Mano supratimu labai gerai, kad svarstoma tą oro uostą griauti ir tikiuosi, kad toks sprendimas bus priimtas. Jis nebeatitinka jokių standartų, mėginti jį modernizuoti ir pritaikyti šiuolaikinėms reikmėms yra tas pats, kas mėginti iš žigulio padaryti šiuolaikinį mercedesą. Jeigu tai būtų koks nors ofisų pastatas, kuris priklausytų privatiems valdytojams - tai jie jau seniausiai būtų priėmę sprendimą jį griauti ir vietoj jo statyti naują, nes tai galiausiai tampa pigiau, nei kad nuolatos kišti pinigus į modernizacijas ir didesnius išlaikymo kaštus. Tą mėginimą išsaugoti seną pastatą būtų galima pateisinti jeigu jo architektūrą būtų kokia unikali ir autentiška ir aš suprantu Nacionalinės Dailės galerijos ir Sporto rūmų pastatų išsaugojimą, bet Vilniaus oro uostas yra visiškas bevertis nefunkcionalus šlamštas. Nemanau, kad išeitų jį iškišti ir verslininkams, kad ten įrengtų ofisus ar viešbutį, o jeigu įrengsim kokį kvailą muziejų - tai turėsim dar viena skylę kurią reikės subsidijuoti ir pinigus kišti. Galiausiai kažin ar naują oro uostą išeitų pastatyti kažkurioj kitoj vietoj, o net jeigu ir išeitų, tai reikia pripažinti, kad pati geriausia ir tinkamiausia jam vieta yra būtent vietoj dabartinio pastato.

        Comment




          Jokia valstybė, joks miestas, nei pritraukė, nei atbaidė nei turistų, nei verslininkų savo oro uosto pastatu, kad ir koks nepatogus, nekvepiantis ar nestiklinis jis būtų. Blogas įvaizdis yra ne nefunkcionalios kolonos ir ne mažas liftas. Blogas įvaizdis yra nuo lėktuvo iki terminalo ratais vežti dyzeliniu autobusu, nors rankovės stovi nenaudojamos voratinkliais apaugę. Ir nenaudojamos ne dėl to, kad neveikia.
          Bet griaukit, statykit už keliasdešimt milijonų naują Vilniaus oro uosto pastatą. Tik manau, kad tokiu atveju prarandate moralinę teisę kalbėti apie bet kokių mokesčių didinimą.
          https://www.facebook.com/nerijus.mac...58628581217989
          Flickr

          Comment


            Rankovės nenaudojamos dėl keletos motyvų. Vienas - už jas aviakompanijos moka brangiau nei už autobusą, kitas - jos išdėstytos techniškai prastai (berods didesni orlaiviai net netelpa prie tų artimųjų).

            Comment


              Mačiulis šiaip man patinka, bet šiuo atveju tikrai nusišnekėjo.
              1. Oro uostas, kaip ir visokios autobusų stotys, yra tai, ką turistai ir atvykę verslininkai pirmiausiai pamato ir kur susidaro pirmąjį įspūdį apie šalį. Ir tai yra svarbu. Jeigu architektūrai, dizainui ir estetikai neskirsim jokio dėmesio, žiūrėsim tik 'kad pastatas atliktų funkciją', tai mes grįšime į sovietmetį, kur visi pastatai buvo vienodi. Tik tokie sovietiai miestai turistams yra mažiausiai įdomūs.
              2. Dabartinis Vilniaus oro uostas nėra funkcionalus. Kaip jau minėjau anksčiau, verslas senus ir nefunkcionalus pastatus griauna ir stato naujus ne dėl to, kad turi daug pinigų, o dėl to, kad taip yra pigiau. Ir ne tik verslas - kažkada Vilniaus savivaldybė pasistatė dangoraižį ir išsikraustė iš G9 būtent dėl to, kad sutaupytų pinigų, dėl to pačio tikslo ir galvojama apie 'ministerijų miestelio' įkūrimą, nes dabartiniai ministerijų pastatai ne tik, kad nebeatitinka šiuolaikinių reikalavimų, bet jų išlaikymas ilgainiui yra kur kas brangesnis, nei naujo pastato pastatymas. Dabartinis oro uostas, statytas sovietmečiu ir po to nevykusiai lipdant po kažkokį priestatą prie jo, yra visiškai nebefunkcionalus, o tai reiškia ne tik kad nepatogus keleiviams, bet ir didesnius išlaikymo kaštus. Apskritai šiuolaikiniai oro uostai siekia kuo labiau atpiginti oro uosto mokesčius ir kuo daugiau pajamų gauti iš netiesioginės veiklos - t.y. visokių kavinių ir parduotuvių. Senasis oro uosto pastatas tam visiškai nėra pritaikytas ir jo net neįmanoma tam pritaikyti. Dėl to pasakymas, kad 'statant naują švaistomi pinigai, kai yra senas', yra kvailas, nes pastačius naują funkcionalų, šiuolaikinius standartus atitinkantį oro uostą, pinigai kaip tik būtų sutaupyti per geresnį jo funkcionalumą (mažesnius išlaikymo kaštus) ir didesnes pajamas iš netiesioginės veiklos.
              3. Kaip Sula ir pastebėjo, oro uosto rankovės nenaudojamos ne dėl to, kad jų nėra, o pagrinde dėl to, kad pas mus daugiausiai skraido pigių skrydžių avialinijos, kurios taupo kiekvieną centą, dėl to svarbu yra, kad oro uostas kuo daugiau pajamų gautų iš netiesioginės veiklos, kas su senuoju pastatu yra neįmanoma.

              Comment


                Skraidau retai. Visgi visais atvejais be išimčių man VNO yra kančios, nepatogumo ir išsikalinėjimo iš keleivių sinonomas. Pastatas buvo pastatytas skrydžiams į Klaipėdą ir niekaip nesusitvarko su skrydžiais po Europą ir šalia. Čia kaip KOOPS parduotuvę saugoti.stikliniu kupolu.

                Bet kokie įkomponavimai kenkia funkcijai..

                Griauti ir tiek.

                PS
                Šiaip griovimams labai nepritariu. PVz. Sporto rūmų, Žolyno trol. parko, Žalgirio baseino ir pan.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Skraidau retai. Visgi visais atvejais be išimčių man VNO yra kančios, nepatogumo ir išsikalinėjimo iš keleivių sinonomas.
                  Nesutinku. Kelias nuo automobilio/3G iki įlaipinimo vartų yra labai trumpas. Jeigu atskrendi iš Šengeno - kelias iki automobilio/3G taip pat dažniausiai yra labai trumpas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Nesutinku. Kelias nuo automobilio/3G iki įlaipinimo vartų yra labai trumpas. Jeigu atskrendi iš Šengeno - kelias iki automobilio/3G taip pat dažniausiai yra labai trumpas.
                    Trumpas kelio prasme, bet ilgai trunkantis laiko. Jei turi bagažo - atvyk prieš 2 val.
                    VNO santykinai mažas, bet iš to mažumo nedaug privalumo

                    Jei atvyksti su autobusu (pvz Užsakomasis), jis negali užkilti į išvykimą ))

                    https://goo.gl/maps/etdw47Y3BbArYQmQ6

                    ir

                    https://www.setraautobusai.lt/s517hdh/

                    Esu sėdėjęs užsakomajame, kuris leidosi atbulyn )))

                    Čia kaip Mindaugo Maksimą iškelt ir vietoje jos įkelti KOOPS iš kaimo ir paskelbti vertybe. Va šitą https://goo.gl/maps/YTLxcr442KEWvJ6EA
                    Paskutinis taisė Fulgur; 2021.09.22, 23:46.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Skraidau retai. Visgi visais atvejais be išimčių man VNO yra kančios, nepatogumo ir išsikalinėjimo iš keleivių sinonomas. Pastatas buvo pastatytas skrydžiams į Klaipėdą ir niekaip nesusitvarko su skrydžiais po Europą ir šalia. Čia kaip KOOPS parduotuvę saugoti.stikliniu kupolu.

                      Bet kokie įkomponavimai kenkia funkcijai..

                      Griauti ir tiek.

                      PS
                      Šiaip griovimams labai nepritariu. PVz. Sporto rūmų, Žolyno trol. parko, Žalgirio baseino ir pan.
                      isskrendi is naujojo "sedevro", kuris be proto nepatogus, bet ji planuojama palikti. griauti norima ta, i kuri iseini kai pasiemi lagamina ir atsidaro durys

                      Comment


                        Senasis terminalas prasideda už bagažo atsiėmimo diržų, kai pradedi kilti rampa, ir reali jo funkcija yra išėjimo vartai.

                        Ir tai visiškas nonsensas, kuomet sakoma, kad trukdo ilginti ir tvarkyti bagažo atsiėmimo sistemą senasis pastatas, iki kur tada esi bagažo diržai - iki autobuso durų? Bėda tame 98 metų priestate.

                        Realiai senasis terminalas yra tik fasadas, vet bėda yra giliau. Nori kokybės, griauk viską, tas 2008 m. priestatas neapėmė viduriniojo rekonstrukcijos, čia ir prasidėjo bėdos.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Senasis terminalas prasideda už bagažo atsiėmimo diržų, kai pradedi kilti rampa, ir reali jo funkcija yra išėjimo vartai.

                          Ir tai visiškas nonsensas, kuomet sakoma, kad trukdo ilginti ir tvarkyti bagažo atsiėmimo sistemą senasis pastatas, iki kur tada esi bagažo diržai - iki autobuso durų? Bėda tame 98 metų priestate.

                          Realiai senasis terminalas yra tik fasadas, vet bėda yra giliau. Nori kokybės, griauk viską, tas 2008 m. priestatas neapėmė viduriniojo rekonstrukcijos, čia ir prasidėjo bėdos.
                          Būtent, tas visas vaikščiojimas kvadratais, aukštyn žemyn vyksta 2008 ir 1993 terminaluose, o ne senajame, kuris realiai tik išorinis fasadas, bet griauti kažkodėl norima tik jį, o ne tuos kitus naujesnius.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.23, 08:46.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Būtent, tas visas vaikščiojimas kvadratais, aukštyn žemyn vyksta 2008 ir 1998 terminaluose, o ne senajame, kuris realiai tik išorinis fasadas, bet griauti kažkodėl norima tik jį, o ne tuos kitus naujesnius.
                            Man atrodo, kad kartu būtų griaunamas 1993 m. atidarytas gabalas ir pertvarkomas iš esmės naujesnis priekinis.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Man atrodo, kad kartu būtų griaunamas 1993 m. atidarytas gabalas ir pertvarkomas iš esmės naujesnis priekinis.
                              Kaip jūs tą įsivaizduojate, nugriaunam stalininį ir 1993 metų, bet lieka 2008 ir prie jo kažką lipdom iš visų pusių? Manau žymiai geriau ir patogiau būtų palikti stalininį kaip fasadą ir už jo jau statyti kokį tik nori terminalą.
                              Flickr

                              Comment


                                Jeigu pasamdyt ne š….rankius archYtektus, tas fasadas kaip tik galėtų būti iškirtinis VNO akcentas

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kaip jūs tą įsivaizduojate, nugriaunam stalininį ir 1993 metų, bet lieka 2008 ir prie jo kažką lipdom iš visų pusių? Manau žymiai geriau ir patogiau būtų palikti stalininį kaip fasadą ir už jo jau statyti kokį tik nori terminalą.
                                  Įsivaizduoti galima bet ką.

                                  Čia aš aptarinėju, ką oro uostas projektuoja, nors dar viskas aptarinėjimų stadijoje. Esmė tame ir yra, kad jie "įsirėmė" į tai, ką daryti su senuoju, naujesnėms dalims gi jokie apribojimai netaikomi.

                                  Aš pats jau prieš tai rašiau, kad geriausia palikti ramybėje seną pastatą, o viską kitą galima statyti iš naujo. Daryti fizinį sujungiimą su senu pastatu ar ne čia jau detalės.

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Senasis terminalas prasideda už bagažo atsiėmimo diržų, kai pradedi kilti rampa, ir reali jo funkcija yra išėjimo vartai.

                                    Ir tai visiškas nonsensas, kuomet sakoma, kad trukdo ilginti ir tvarkyti bagažo atsiėmimo sistemą senasis pastatas, iki kur tada esi bagažo diržai - iki autobuso durų? Bėda tame 98 metų priestate.

                                    Realiai senasis terminalas yra tik fasadas,
                                    Prie ko čia autobusų durys? Jos yra joks ataskaitos taškas.
                                    Jei negalima į rytų (kilimo tūpimo tako pusę) ilginti bagažo, ilginkime į Vakarų pusę. Žiedukas prie atvykimo teminalo gali būti ir mažesnis (be parkingo).
                                    Stalino pastato II aukštas visiškai neišnaudojamas.

                                    Vienintelis liftas irgi juokingas. Atvyko moterytės autobusu - liftas sugedęs. Eskalatorius turi būti. Nėra.

                                    Aš dar kartą sakau - autobusų stoties, traukinių stoties tegu negriauna. Ten yra išskirtinės skirtingų architektūros elementų, galima privesti iki normalios funkcijos padarius rekonstrukciją.
                                    Oro uosto NEGALIMA privesti iki funkcijos. Ten yra nespalvotas kineskopinis televizorius. Automobilis ZAZ Tavrija. Taškas.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                      Prie ko čia autobusų durys? Jos yra joks ataskaitos taškas.
                                      Jei negalima į rytų (kilimo tūpimo tako pusę) ilginti bagažo, ilginkime į Vakarų pusę. Žiedukas prie atvykimo teminalo gali būti ir mažesnis (be parkingo).
                                      Stalino pastato II aukštas visiškai neišnaudojamas.

                                      Vienintelis liftas irgi juokingas. Atvyko moterytės autobusu - liftas sugedęs. Eskalatorius turi būti. Nėra.

                                      Aš dar kartą sakau - autobusų stoties, traukinių stoties tegu negriauna. Ten yra išskirtinės skirtingų architektūros elementų, galima privesti iki normalios funkcijos padarius rekonstrukciją.
                                      Oro uosto NEGALIMA privesti iki funkcijos. Ten yra nespalvotas kineskopinis televizorius. Automobilis ZAZ Tavrija. Taškas.
                                      ok, negalima privesti iki funkcijos....tai statykit salia ar is liepkalnio gatves puses, IKEA... is kur toks noras viska griauti ???? kam griauti tai kas pakenciamai funkcionuoja ir dar turi istorine, architekturine verte as nesuprantu te buna koks aviacijos muziejus, ar uzakomuju skrydziu terminalas...paziurekite kokie tusti laukai nuo liepkalnio gatves puses ten kokius 5-is terminalus pastatyt galima ir su vienaauksciais parkingais !!! pirmyn...bet ne va butent reik griaut senaji kuris faktiskai rekonstruotas pries 10 metu ...ar tokie turtingi esame ????? cia kaip biedniokas gyvenantis bendrike ir neturintis ka valgyti bando pirkt nauja auto is salono...ir pasipuikuot pries gimines savo turtais ...juk vis vien kas beatskrides ir tik isvaziaves is naujojo oro uosto pamatys musu " turtinguma ir moderniskuma " --t.y skurda kam cia vaizduoti tuos kuriais neesame ???????? kvepia kazkokia tai rusiska pokazucha ir elementariu pinigu taskymu !!!!!

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Aš dar kartą sakau - autobusų stoties, traukinių stoties tegu negriauna. Ten yra išskirtinės skirtingų architektūros elementų, galima privesti iki normalios funkcijos padarius rekonstrukciją.
                                        Oro uosto NEGALIMA privesti iki funkcijos. Ten yra nespalvotas kineskopinis televizorius. Automobilis ZAZ Tavrija. Taškas.
                                        Tamsta eilinį kartą ne rišlų tekstą, o kažkokį sąmonės srautą varot. Prie ko čia nespalvotas kineskopinis televizorius ? Prie ko čia automobilis ZAZ Tavrija ?

                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Prie ko čia autobusų durys? Jos yra joks ataskaitos taškas.
                                        Autobusų durys yra atskaitos taškas ta prasme, kad išlipęs iš autobuso patenki į oro uosto teritoriją. Ir iš pradžių patenki į 2008/1993 metų statybos teritoriją, o ta stalinistinė dalis prasideda tik tuomet, kai jau atsiimi bagažą. Tad realybėje su stalinistine dalimi labiausiai susiduria ne patys keliautojai, o tie, kurie atvažiuoja jų parsivežti/pasitikti

                                        O čia malamas kažkoks sh apie tai, kad ta stalinistinė dalis trukdo funkcionalumui ir moderniam oro uosto sistemų atnaujinimui, kai realybėje tam trukdo ne stalinistinė, o 1993/2008 metais statytos dalys. Bet vat apie jų griovimą/atnaujinimą niekas nekalba.
                                        Paskutinis taisė 10.000; 2021.09.25, 17:07.

                                        Comment


                                          Siulau pasiskaityti "Paulius Jurkevičius. Ak, kaip mums jo reikia – Vilniaus oro ir fanaberijų uosto "

                                          https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=88275001
                                          Paskutinis taisė KUBILISTANAS; 2021.09.25, 18:58.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X