Tai ten ir nebuvo reguliarūs reisai, o užsakomieji, čia bus irgi kažkas pan. Suskraidys kokie 5-10 reisų žiemos metu visus norinčius į Puntą Caną ir viskas. Esmė tame, kad esant norui ir poreikiui, long-haul skrydžiai gali būti vykdomi be problemų.
Porą metų long-haul nauja kryptis nebuvo pasiūlyta dėl akivaizdžių priežasčių. Vis dėl to tikėtina, kad ITAKA kiekvienais metais pasiūlys kažką naujo ir nematyto - ar tai būtų Dominyka ar Vietnamas ar dar kažkas. Turėsime nereguliarius - reguliarius skrydžius
valdanciuju silpna.... protyste progresuoja....man tai primena Kauno mera kupcinska kai jis susprogdino panemunes tilta....o naujam ...pasirido babkiu ir nebuvo....jei netinka sis terminalas gi yra pilna vietos kur galite pastatyti genialu konservliberalmarksistiniu levaku terminala...kad ir is liepkalnio gatves puses..gi pilna vietu bet ne...butina nugriauti si istorini , ir tai vienintelis lietuvos oro uosto pastatas statytas sakysm modernios aviacijos ausroje ....taip sovietines bet kitokios tada nebuvo....ir kito tokio terminalo Lietuvoje nera....latviai, baltaruisiai juos issaugojo o mes nugriausim ir po 10 metu verksim kad tai nugrioveme...ir pastateme maximos lygio angara ....jus pasakykite kodel reik griaut jei salia pilna tuscios vietos ???????? o ir nugriovus kas pasikeis nes jis apskritai uzima gal 15 % esamo terminalo....nugirausim ir pastatysim toki pat tik stiklainio tipo kokiu net egipto miesteliuose stato ????? ar griausim visa terminla kuris is tikro yra totaliai absurdiskas ?????? as apskritai nesuvokiu tu noru kazka griauti kai keleiviu skaiciai yra vaikiski....ir atrodo jie perspektyvoje , drastiskai mazejant gyventoju skaiciui, kada bebus dydesni ,nei buvo 2019....musu salis mazeja milziniskais tempais ir ateis toks laikas kada net sovietiniai rodikliai bus kosmosas.....ar nebus taip kad nugriove nama ryt toje vietoje tegalesim pasistatyt tik palapine ??????? apie istorines architekturos apsauga sioje salyje kalba jau nebeeina.....cia griaunama jau viskas....viskas kaip prie SSSR !!!!!!!
Deja, laikas bėga. Oro uosto pastatas yra funkcinis pirmiausiai. Anksčiau tilpo atvykimas, išvykimas ir dar kas tik nori. Dabar senam pastate nebetelpa net atvykimas. Visi grūdasi prie trumpū bagažo takelių. Į išvykimą, kurio konstrukcia įtakota senojo dabartinio atvykimo terminalo, negali užkilti autobusai, nes per mažas aukštis. Net per covid išvykimas yra pilnas žmonių pikiniais momentais (pvz. ryte). Plėtros galimybių nebėra - jos išsemtos.
Deja, laikas bėga. Oro uosto pastatas yra funkcinis pirmiausiai. Anksčiau tilpo atvykimas, išvykimas ir dar kas tik nori. Dabar senam pastate nebetelpa net atvykimas. Visi grūdasi prie trumpū bagažo takelių. Į išvykimą, kurio konstrukcia įtakota senojo dabartinio atvykimo terminalo, negali užkilti autobusai, nes per mažas aukštis. Net per covid išvykimas yra pilnas žmonių pikiniais momentais (pvz. ryte). Plėtros galimybių nebėra - jos išsemtos.
Viską griauti ir pastatyti tinkamai.
Ta prasme plėtros galimybių nebėra? Juk naujo terminalo projektas jau buvo paruoštas, net pasirašyta sutartis su rangovu, bet pati ministerija sutartį nutraukė, o dabar kažką lemena, kad oro uostas per mažas, niekas netelpa ir reikia kažką griauti... Visiškas neorganizuotumas ir nemokėjimas planuoti...
Ta prasme plėtros galimybių nebėra? Juk naujo terminalo projektas jau buvo paruoštas, net pasirašyta sutartis su rangovu, bet pati ministerija sutartį nutraukė, o dabar kažką lemena, kad oro uostas per mažas, niekas netelpa ir reikia kažką griauti... Visiškas neorganizuotumas ir nemokėjimas planuoti...
Gal kaip tik moka planuoti? - naujas konkursų organizavimo konkursas, naujas projektavimo konkursas, naujas statybos konkursas, naujas darkažkoks konkursas...
Ta prasme plėtros galimybių nebėra? Juk naujo terminalo projektas jau buvo paruoštas, net pasirašyta sutartis su rangovu, bet pati ministerija sutartį nutraukė, o dabar kažką lemena, kad oro uostas per mažas, niekas netelpa ir reikia kažką griauti... Visiškas neorganizuotumas ir nemokėjimas planuoti...
Dar pridursiu, kad šiuo metu būtų pats palankiausias momentas pastatyti normaliai suprojektuotą terminalą. Kol dėl pandemijos laikinai sumažėję srautai.
Gali būti kompromisinis variantas - ne griauti senąjį, o įkurdinti ten, pvz. aviacijos muziejų.
Dar pridursiu, kad šiuo metu būtų pats palankiausias momentas pastatyti normaliai suprojektuotą terminalą. Kol dėl pandemijos laikinai sumažėję srautai.
O ministerija iš kart nutraukė sutartį su statybų rangovu, nes "keleivių" sumažėjo. Dabar keleivių skaičius atsistatinėja, tai vėl blaškosi ir svaigsta apie kažkokius griovimus, o ne naujų terminalų statybas.
Ta prasme plėtros galimybių nebėra? Juk naujo terminalo projektas jau buvo paruoštas, net pasirašyta sutartis su rangovu, bet pati ministerija sutartį nutraukė, o dabar kažką lemena, kad oro uostas per mažas, niekas netelpa ir reikia kažką griauti... Visiškas neorganizuotumas ir nemokėjimas planuoti...
valdanciuju silpna.... protyste progresuoja....man tai primena Kauno mera kupcinska kai jis susprogdino panemunes tilta....o naujam ...pasirido babkiu ir nebuvo....jei netinka sis terminalas gi yra pilna vietos kur galite pastatyti genialu konservliberalmarksistiniu levaku terminala...kad ir is liepkalnio gatves puses..gi pilna vietu bet ne...butina nugriauti si istorini , ir tai vienintelis lietuvos oro uosto pastatas statytas sakysm modernios aviacijos ausroje ....taip sovietines bet kitokios tada nebuvo....ir kito tokio terminalo Lietuvoje nera....latviai, baltaruisiai juos issaugojo o mes nugriausim ir po 10 metu verksim kad tai nugrioveme...ir pastateme maximos lygio angara ....jus pasakykite kodel reik griaut jei salia pilna tuscios vietos ???????? o ir nugriovus kas pasikeis nes jis apskritai uzima gal 15 % esamo terminalo....nugirausim ir pastatysim toki pat tik stiklainio tipo kokiu net egipto miesteliuose stato ????? ar griausim visa terminla kuris is tikro yra totaliai absurdiskas ?????? as apskritai nesuvokiu tu noru kazka griauti kai keleiviu skaiciai yra vaikiski....ir atrodo jie perspektyvoje , drastiskai mazejant gyventoju skaiciui, kada bebus dydesni ,nei buvo 2019....musu salis mazeja milziniskais tempais ir ateis toks laikas kada net sovietiniai rodikliai bus kosmosas.....ar nebus taip kad nugriove nama ryt toje vietoje tegalesim pasistatyt tik palapine ??????? apie istorines architekturos apsauga sioje salyje kalba jau nebeeina.....cia griaunama jau viskas....viskas kaip prie SSSR !!!!!!!
Būtų prašymas ateity rašyti suprantamesne lietuvių kalba (nebent esate dar koks trečiokas), Šiaip klausimas geras - ar verta saugoti kažkokį imho neypač įdomų sovietinį pastatą, ar padaryt žmonėms patogesnį? Bet čia turbūt panašiai kaip ir su Žaliojo tilto skulptūrom ar Cvirkos paminklu.
Būtų prašymas ateity rašyti suprantamesne lietuvių kalba (nebent esate dar koks trečiokas), Šiaip klausimas geras - ar verta saugoti kažkokį imho neypač įdomų sovietinį pastatą, ar padaryt žmonėms patogesnį? Bet čia turbūt panašiai kaip ir su Žaliojo tilto skulptūrom ar Cvirkos paminklu.
Geriau statyti naują terminalą šalia laukuose kaip ir buvo numatyta nei veltis į ginčus su paveldosaugininkais.
Būtų prašymas ateity rašyti suprantamesne lietuvių kalba (nebent esate dar koks trečiokas), Šiaip klausimas geras - ar verta saugoti kažkokį imho neypač įdomų sovietinį pastatą, ar padaryt žmonėms patogesnį? Bet čia turbūt panašiai kaip ir su Žaliojo tilto skulptūrom ar Cvirkos paminklu.
Kas nesuprato, kas parašyta, tai pataisysiu (digital, nesupyk):
Prašau ateity rašyti suprantamesne lietuvių kalba (nebent esate dar koks trečiokas), Šiaip klausimas geras–ar verta saugoti kažkokį,mano manymu, ne ypačįdomų sovietinį pastatą, ar padaryt žmonėms patogesnį?Čia turbūt panašiai, kaip ir su Žaliojo tilto skulptūromis ar Cvirkos paminklu.
Į temą: normalu ir suprantama būtų griauti, jeigu vietoje to būtų pasiūlytas geresnis variantas, vertas griovimo. Statant eilinį, pusiau stiklinį angarą, nebūtų labai sveikintina.
Vėlgi, nebūtų gaila griauti, jei pastatytų kažką ne mažiau įmantraus.
Konkursas -> Laimėtojas -> Ranga.
Šiaip oro uostas yra ale vartai į pasaulį.
Bet VNO jie tragiški. Iš vidaus. Prie bagažo atvykstantį "konferencijų turizmo dalyvį" pasitinka grūstis prie extra trumpo takelio. Ai prieš tai nusileidimai per tris aukštus ir perėjimai koridoriais. Pridėkim, kad transportas pasiims antrame aukšte
Išvykstant susisukusios eilės prie bagažo atidavimo ir flegmatiškasis aviacijos saugumas su "laukti 25 min" kortele. T.y. Vilniuje, jei turi 1:30-2 val skrydį, vistiek turi atvykti "ne mažiau dvi valandos". Čia ir baigiasi mažo oro uosto privalumai. Skrydis trumpesnis už viską prieš. Nors čia ne Kopenhaga.
Ar daug kas susižavi esamu terminalu? Pirma - jį mato tik išvykimo metu. Antra, pamiršta po išvykimo džiaugsmų.
Būtų prašymas ateity aiškiau rašyti, kad nebūtų dviprasmybių.
Dėl oro uosto: turbūt esu mažiausiai skraidęs iš visų forumiečių, bet net nepamenant į kurį oro uostą teko vykti šalia Londono, nuo gatvės net nepastebėjau, kaip atsidūriau oro uoste, t. y. realiai patenki pro plačią erdvę, kaip į angarą kokį. Ta prasme, nes neįmanoma pamatyti jokios architektūros, tai va tokio jausmo nenorėčiau Vilniuje. Norisi matyti monumentalų statinį. Jei jis bus naujas ir funcionalus, tai puiku. Aš už.
Rugsėjo 15 d. gautas Vilniaus miesto savivaldybės leidimas DHL skubių siuntų terminalo statyboms Vilniaus oro uosto teritorijoje. Terminalo statybų build-to-suit tipo projektą valdo investicinės bendrovės UAB „Eika Asset Management“ (EAM) fondas UAB „Eika Real Estate Fund“ (EREF), kuris per II–ąjį platinimo etapą pritraukė 18 mln. eurų investuotojų lėšų. Baigtas statyti pastatas liks šio fondo nuosavybėje, planuojama, kad projekto investicijos sieks 6,3 mln. eurų. Projekto statybų pabaiga planuojama po metų, 2022 m. III ketvirtį.
Comment