Tai labiau dėl aerodromo plėtros virkaujama. Terminalams vietos daugiau negu reikia.
Tako?, nes jei dėl perono, tai jį galimą plėsti tiek į pietus, tiek į rytus. Bet balaganą už CAA pastato reikia pradėti tvarkyti, nes atrodo, kaip sovietinė gamykla.
Taigi 2/3 esamos teritorijos pusiau šabakštynai.
Labai dideliam reikalui esant, galima ir sodininkus iškeldinti.
Būtent, jei būtų didelis poreikis, tereiktų paskelbti valstybinės svarbos objektu ir paimti žemę. Tik tiek kad ir toliau virš miesto skraidytų lėktuvai.
O iki naujo oro uosto važiuoti 50km nėra žavi idėja, nematau problemos toliau vystyti Kauno oro uostą, o Vilniaus, jei jau reikia, iškelti kur nors netoliese kur tiesiog daugiau erdvės ir orientuoti šalimais centrui. Pavyzdžiui šioje vietoje pagrinde arimai, reljefas apyligis, paraleliai tilptų du itin ilgi takai, kurių ir Space Shuttle'ui pakaktų
Siaip as aplamai nesuprantu del kokios priezasties dabartinio VNO tako aceit neimanoma ilginti. Atrodo ir vietos pilna, ir jokiu geografiniu kliuciu nera. O labai didelio oro uosto tikriausiai ir nebus, nes musu valstybes infrastrukturos projektai yra labiau reakciniai nei strateginiai, regioninis hubas isitvirtino Rygoj, su Azija jungiantis - Helsinkyje. Mes praziopsojom ir nebeliko reiksmingos rinkos.
Į naują oro uostą ir visą jo infrastruktūrą reikėtų sukišti milijardus ir tai nieko tiesiogiai neduotų. Yra svarbesnių reikalų nei New Vasiuki.
Pvz.: naujos gamyklos kas mėnesį: https://www.miestai.net/forumas/foru...tuvoje/page135
O be to lėktuvai mažėja ir didėja jų atstumai dėka ekonomiškumo. Niekam nebereikia A380
Vilniaus oro uoste startuoja „Kiss and Fly“ sistema
Vilniaus oro uoste bandomuoju režimu pradeda veikti automobilių užkilimo kelio (panduso) „Kiss and Fly“ bebarjerė sistema. Ši trumpųjų sustojimų sistema leis vairuotojams kontroliuojamoje zonoje, išvykimo terminalo link, nemokamai stabtelėti iki 10 minučių.
Tos 10 minučių lengvai ištiksės belaukiant galimybės privažiuoti ir išvažiuoti. Pats keleivių išlaipinimas trunka minutę. Nejaugi neįmanoma padaryti, kad prie atvykimo terminalo galėtų sustoti ne tik išrinktieji taksistai, bet ir visi kiti automobiliai. Dabar išvykimo terminalas gauna dvigubą transporto srautą.
Vilniaus oro uoste startuoja „Kiss and Fly“ sistema
Tos 10 minučių lengvai ištiksės belaukiant galimybės privažiuoti ir išvažiuoti. Pats keleivių išlaipinimas trunka minutę. Nejaugi neįmanoma padaryti, kad prie atvykimo terminalo galėtų sustoti ne tik išrinktieji taksistai, bet ir visi kiti automobiliai. Dabar išvykimo terminalas gauna dvigubą transporto srautą.
Arba ji nepatogi, arba apie ją mažai kas žino, nes prie išvykimo terminalo pilna taksistų (ir ne tik jų) su įjungta avarine signalizacija laukiančių keleivių ir trukdančių eismą.
Arba ji nepatogi, arba apie ją mažai kas žino, nes prie išvykimo terminalo pilna taksistų (ir ne tik jų) su įjungta avarine signalizacija laukiančių keleivių ir trukdančių eismą.
Taxi ramiai stovi apačioje savo vietose, ten laukia pavežėjai arba tie, kurie stovi ilgai ir nenori mokėti už parkavimą.
PC aikštelėje nemokamas parkavimas iki 15 min.:
Kliūtis tako ilginimui turbūt ne sklypo dydis, o triukšmo zona, į kurią pakliūtų daugiau gyvenamųjų namų.
Teoriškai, pailginus taką į pietus, lėktuvai jau pakankamai anksti atsidurtų pakankamai aukštai, jog garso tarša net sumažėtų, be abejonės ilginant į šiaurę efektas būtų priešingas - tūpimo atžvilgiu.
Ilginant į abi puses būtų status quo, nes keičiantis vėjo krypčiai, keičiasi ir takas 02/20 ir matavimai atliekami matuojant kelias dienas/savaites.
Esmė tame, kad galimybių tako plėtrai yra, reikia tik paieškoti, bet nėra poreikio.
Lietuva Pasaulio ekonomikos forumo skelbiamoje konkurencingumo apžvalgoje „The Global Competitiveness Report 2019-2020“ užima tik 25 vietą tarp 28 ES šalių pagal pasiekiamumą oru.
Comment