Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.12.23, 12:28.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai labiau dėl aerodromo plėtros virkaujama. Terminalams vietos daugiau negu reikia.
- 1 patinka
Comment
-
Taigi 2/3 esamos teritorijos pusiau šabakštynai.
Labai dideliam reikalui esant, galima ir sodininkus iškeldinti.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tako ilginimui apskritai jokio poreikio nėra, kaip matom lėktuvai pakyla pilnais kuro bakais ir net iki Madagaskaro skrenda.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTaigi 2/3 esamos teritorijos pusiau šabakštynai.
Labai dideliam reikalui esant, galima ir sodininkus iškeldinti.
O iki naujo oro uosto važiuoti 50km nėra žavi idėja, nematau problemos toliau vystyti Kauno oro uostą, o Vilniaus, jei jau reikia, iškelti kur nors netoliese kur tiesiog daugiau erdvės ir orientuoti šalimais centrui. Pavyzdžiui šioje vietoje pagrinde arimai, reljefas apyligis, paraleliai tilptų du itin ilgi takai, kurių ir Space Shuttle'ui pakaktų
- 2 patinka
Comment
-
Siaip as aplamai nesuprantu del kokios priezasties dabartinio VNO tako aceit neimanoma ilginti. Atrodo ir vietos pilna, ir jokiu geografiniu kliuciu nera. O labai didelio oro uosto tikriausiai ir nebus, nes musu valstybes infrastrukturos projektai yra labiau reakciniai nei strateginiai, regioninis hubas isitvirtino Rygoj, su Azija jungiantis - Helsinkyje. Mes praziopsojom ir nebeliko reiksmingos rinkos.
- 1 patinka
Comment
-
Į naują oro uostą ir visą jo infrastruktūrą reikėtų sukišti milijardus ir tai nieko tiesiogiai neduotų. Yra svarbesnių reikalų nei New Vasiuki.
Pvz.: naujos gamyklos kas mėnesį: https://www.miestai.net/forumas/foru...tuvoje/page135
O be to lėktuvai mažėja ir didėja jų atstumai dėka ekonomiškumo. Niekam nebereikia A380Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Kažkada berods rašiau, kad dabartinio oro uosto teritorijoje esantį taką galima ilginti vos ne iki 600 m.
Pietų pusėje turbūt net nereiktų kažko griauti, šiaurinėje pusėje gal kelis angarus.
+600 m duotų Vilniui 3100 m., bet tokie pokyčiams reikia bent jau kelių, kasdieninių long haul išvykimų. Be abejonės ilgesnis takas prideda saugumo.Aviate, navigate, communicate
- 5 patinka
Comment
-
Vilniaus oro uoste startuoja „Kiss and Fly“ sistema
Vilniaus oro uoste bandomuoju režimu pradeda veikti automobilių užkilimo kelio (panduso) „Kiss and Fly“ bebarjerė sistema. Ši trumpųjų sustojimų sistema leis vairuotojams kontroliuojamoje zonoje, išvykimo terminalo link, nemokamai stabtelėti iki 10 minučių.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...d-fly-sistema/ .
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąVilniaus oro uoste startuoja „Kiss and Fly“ sistema
Tos 10 minučių lengvai ištiksės belaukiant galimybės privažiuoti ir išvažiuoti. Pats keleivių išlaipinimas trunka minutę. Nejaugi neįmanoma padaryti, kad prie atvykimo terminalo galėtų sustoti ne tik išrinktieji taksistai, bet ir visi kiti automobiliai. Dabar išvykimo terminalas gauna dvigubą transporto srautą.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...d-fly-sistema/ .
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąArba ji nepatogi, arba apie ją mažai kas žino, nes prie išvykimo terminalo pilna taksistų (ir ne tik jų) su įjungta avarine signalizacija laukiančių keleivių ir trukdančių eismą.
PC aikštelėje nemokamas parkavimas iki 15 min.:
https://www.vilnius-airport.lt/uploa...2019_05_30.pdfPaskutinis taisė Lettered; 2019.12.27, 13:34.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąKliūtis tako ilginimui turbūt ne sklypo dydis, o triukšmo zona, į kurią pakliūtų daugiau gyvenamųjų namų.
Teoriškai, pailginus taką į pietus, lėktuvai jau pakankamai anksti atsidurtų pakankamai aukštai, jog garso tarša net sumažėtų, be abejonės ilginant į šiaurę efektas būtų priešingas - tūpimo atžvilgiu.
Ilginant į abi puses būtų status quo, nes keičiantis vėjo krypčiai, keičiasi ir takas 02/20 ir matavimai atliekami matuojant kelias dienas/savaites.
Esmė tame, kad galimybių tako plėtrai yra, reikia tik paieškoti, bet nėra poreikio.
Tad būtų gerai tako temą, kuriam laikui uždaryti
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Sveikinam visus su istoriniu VNO pasiekimu - 2019 m. permušėm 5 mln. keleivių ribą.
https://www.ltou.lt/lt/ziniasklaidai...5-mln-keleiviu
- 10 patinka
Comment
-
Verslui reikalingų skrydžių daugėja, bet nepakankamai sparčiai https://www.vz.lt/transportas-logist...kamai-sparciai
Lietuva Pasaulio ekonomikos forumo skelbiamoje konkurencingumo apžvalgoje „The Global Competitiveness Report 2019-2020“ užima tik 25 vietą tarp 28 ES šalių pagal pasiekiamumą oru.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDeja, ne vien tik geros žinios.
Wizz air nuo balandžio mėnesio nebeskraidys į Reikjaviką. Įdomu, dėl ko, nes kryptis tikrai populiari buvo.
Comment
Comment