- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
„Baltic Ground Services“ į elektrinius autobusus investuoja 30 mln. Eur
Naujieji autobusai vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 370 km, jų baterijų talpa – 374 kW. Palyginti su dyzelinėmis, „Yutong Bus“ žaliųjų transporto priemonių degalų išlaidos yra 89% mažesnės, o priežiūra – 28% pigesnė.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz650Lh1QCo
Jei turėtume Hitachi pastatytą atominę elektrinę, tuomet gal... O dabar primena ministro pasakas po nuotykių Abu Dhabi
Neverovičius: susitikime su „Japan Airlines“ atstovu kalbėjome apie tiesioginio skrydžio galimybę
Penktadienį vykusiame prezidento Gitano Nausėdos ir Japonijos pramonės įmones vienijančios federacijos „Keidanren“ susitikime buvo kalbėta apie galimybę turėti tiesioginius skrydžius tarp Lietuvos ir Japonijos, sako Prezidentūros Aplinkos ir Infrastruktūros grupės vadovas Jaroslavas Neverovičius.
Tas Neverovičius man tai kaip antra Birutė Vėsaitė - geriausią, ką galėtų padaryti dirbdamas ministru, tai patylėti. Bijau, kad jeigu išgirstumėm ką jis su tais japonais kalbėjo, tai 'svetima gėda' būtų per švelnus išsireiškimas.
Tas Neverovičius man tai kaip antra Birutė Vėsaitė - geriausią, ką galėtų padaryti dirbdamas ministru, tai patylėti. Bijau, kad jeigu išgirstumėm ką jis su tais japonais kalbėjo, tai 'svetima gėda' būtų per švelnus išsireiškimas.
Mane tai apima svetima gėda, kai žmogus neskiria Neverovičiaus nuo Narkevičiaus
O kodėl tiesioginis yra neįmanomas?
Madagaskaras-VNO įmanomas. Ten lazeriai Madagaskare? Tyrimų institutai?
Jei visgi įmanomas, tai puiku, kad Neverovičius kalbasi. Pridėkim, kad jis pats nesikalba kas jam patinka. Jis yra JE patarėjas. Galbūt ir JE Nausėda prieš mėnesį Japonijoje apie tai kalbėjosi. O dabar yra tąsa.
Galbūt 2020 sulauksime VNO/KUN - Tokyo.
Sudomino brėžinyje pavaizduotas Vilniaus oro uostas - ten naujas nusileidimo takas planuojamas rytų-vakarų kryptimi, ar kažką ne taip suprantu?
Tikrai taip, realiai tai puikiai parodo "Vilniaus plano" kompetenciją ir kodėl tiek projektų mieste daromi atbulomis rankomis ar apskritai užstringa net nepradėti...
Mėgstu brėžinius ir transporto planavimą.
Žvalgausi po naują Vilniaus miesto bendrąjį planą ir atrandu mažą stebuklą. Pirmieji pasaulyje tai tikrai.
Atnaujintame plane vis dar numatyta vieta Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo takui iš Rytai-Vakarai kryptimi (berods 1985 m. projektas) ir... numatyta, kad takas bus su kreivas, t.y. su posūkiu!
Tikrai taip, realiai tai puikiai parodo "Vilniaus plano" kompetenciją ir kodėl tiek projektų mieste daromi atbulomis rankomis ar apskritai užstringa net nepradėti...
Prie ko čia "Vilniaus planas" jei tas sprendinys įtvirtintas galiojančiame Lietuvos bendrąjame plane? Jei to tako tenai nebūtų, tada taip "Vilniaus planą" tikrai galima būtų įtarti ne tik kompetencijos stoka, bet ir planavimo subordinacijos nesilaikymu. Kitaip tariant - tiesus kelias į teismą.
O kodėl tiesioginis yra neįmanomas?
Madagaskaras-VNO įmanomas. Ten lazeriai Madagaskare? Tyrimų institutai?
Madagaskaras, šiaip jau, buvo užsakomasis reisas. Ir buvo berods tik 2 ar 3 reisai vėlyvą pavasarį. Tai kažkaip nepagrįsta imti šią kryptį kaip pavyzdį galimybei reguliariesiems VNO-NRT skrydžiams atsirasti
Madagaskaras, šiaip jau, buvo užsakomasis reisas. Ir buvo berods tik 2 ar 3 reisai vėlyvą pavasarį. Tai kažkaip nepagrįsta imti šią kryptį kaip pavyzdį galimybei reguliariesiems VNO-NRT skrydžiams atsirasti
Na, kaip. Tai tiesiog parodė, kad techniškai nėra problemos daryti long haul skrydžius iš Vilniaus. Kitas klausimas ar yra pakankama paklausa tam.
Na, kaip. Tai tiesiog parodė, kad techniškai nėra problemos daryti long haul skrydžius iš Vilniaus. Kitas klausimas ar yra pakankama paklausa tam.
Paklausa kol kas nedidelė:
Kokios yra didžiausios rinkos iš Lietuvos, šiuo metu nepasiekiamos esamais siaurafiuzelažiais orlaiviais be sustojimų? Pagal prieš pusmetį Linkedin’e paskelbtus „Lietuvos oro uostų“ duomenis:
Čikaga – 64 keleiviai per dieną;
Niujorkas – 63 keleiviai per dieną;
Dubajus – 35 keleiviai per dieną;
Bangkokas – 32 keleiviai per dieną;
Pekinas – 20 keleivių per dieną.
Bet visos šios kryptys yra arčiau VNO nei ta Madagaskaro sala.
Comment