Naujojo VIP terminalo statybos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
„Baltic Ground Services“ į elektrinius autobusus investuoja 30 mln. Eur
Naujieji autobusai vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 370 km, jų baterijų talpa – 374 kW. Palyginti su dyzelinėmis, „Yutong Bus“ žaliųjų transporto priemonių degalų išlaidos yra 89% mažesnės, o priežiūra – 28% pigesnė.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz650Lh1QCoAviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąjų baterijų talpa – 374 kWPaskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.11.12, 09:20.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąElektriniai autobusai, degalų išlaidos?
Comment
-
Jei turėtume Hitachi pastatytą atominę elektrinę, tuomet gal... O dabar primena ministro pasakas po nuotykių Abu Dhabi
Neverovičius: susitikime su „Japan Airlines“ atstovu kalbėjome apie tiesioginio skrydžio galimybę
Penktadienį vykusiame prezidento Gitano Nausėdos ir Japonijos pramonės įmones vienijančios federacijos „Keidanren“ susitikime buvo kalbėta apie galimybę turėti tiesioginius skrydžius tarp Lietuvos ir Japonijos, sako Prezidentūros Aplinkos ir Infrastruktūros grupės vadovas Jaroslavas Neverovičius.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82799839Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTas Neverovičius man tai kaip antra Birutė Vėsaitė - geriausią, ką galėtų padaryti dirbdamas ministru, tai patylėti. Bijau, kad jeigu išgirstumėm ką jis su tais japonais kalbėjo, tai 'svetima gėda' būtų per švelnus išsireiškimas.Paskutinis taisė 10.000; 2019.11.16, 14:31.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Mane tai apima svetima gėda, kai žmogus neskiria Neverovičiaus nuo NarkevičiausAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Mane tai apima svetima gėda, kai žmogus neskiria Neverovičiaus nuo Narkevičiaus
Comment
-
O kodėl tiesioginis yra neįmanomas?
Madagaskaras-VNO įmanomas. Ten lazeriai Madagaskare? Tyrimų institutai?
Jei visgi įmanomas, tai puiku, kad Neverovičius kalbasi. Pridėkim, kad jis pats nesikalba kas jam patinka. Jis yra JE patarėjas. Galbūt ir JE Nausėda prieš mėnesį Japonijoje apie tai kalbėjosi. O dabar yra tąsa.
Galbūt 2020 sulauksime VNO/KUN - Tokyo.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Pasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Sudomino brėžinyje pavaizduotas Vilniaus oro uostas - ten naujas nusileidimo takas planuojamas rytų-vakarų kryptimi, ar kažką ne taip suprantu?
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Sudomino brėžinyje pavaizduotas Vilniaus oro uostas - ten naujas nusileidimo takas planuojamas rytų-vakarų kryptimi, ar kažką ne taip suprantu?
Mėgstu brėžinius ir transporto planavimą.
Žvalgausi po naują Vilniaus miesto bendrąjį planą ir atrandu mažą stebuklą. Pirmieji pasaulyje tai tikrai.
Atnaujintame plane vis dar numatyta vieta Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo takui iš Rytai-Vakarai kryptimi (berods 1985 m. projektas) ir... numatyta, kad takas bus su kreivas, t.y. su posūkiu!
Comment
-
Tikrai taip, realiai tai puikiai parodo "Vilniaus plano" kompetenciją ir kodėl tiek projektų mieste daromi atbulomis rankomis ar apskritai užstringa net nepradėti...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO kodėl tiesioginis yra neįmanomas?
Madagaskaras-VNO įmanomas. Ten lazeriai Madagaskare? Tyrimų institutai?
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Madagaskaras, šiaip jau, buvo užsakomasis reisas. Ir buvo berods tik 2 ar 3 reisai vėlyvą pavasarį. Tai kažkaip nepagrįsta imti šią kryptį kaip pavyzdį galimybei reguliariesiems VNO-NRT skrydžiams atsirastiPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, kaip. Tai tiesiog parodė, kad techniškai nėra problemos daryti long haul skrydžius iš Vilniaus. Kitas klausimas ar yra pakankama paklausa tam.
Kokios yra didžiausios rinkos iš Lietuvos, šiuo metu nepasiekiamos esamais siaurafiuzelažiais orlaiviais be sustojimų? Pagal prieš pusmetį Linkedin’e paskelbtus „Lietuvos oro uostų“ duomenis:
Čikaga – 64 keleiviai per dieną;
Niujorkas – 63 keleiviai per dieną;
Dubajus – 35 keleiviai per dieną;
Bangkokas – 32 keleiviai per dieną;
Pekinas – 20 keleivių per dieną.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Paklausa kol kas nedidelė:
Bet visos šios kryptys yra arčiau VNO nei ta Madagaskaro sala.
Comment
Comment