Bet kame čia esminė priežastis? Aplinkiniai sparčiai auga, ekonominės recesijos dar nėra..
Ryga bazuoja visa airbaltica, plius turedami ilgesni taka ir geresni terminala apjungia kai kuriuos tolimuosius azijos reisus su europa. RIX dar labai strategiskai ant rail baltica linijos stovi, tai ten jau faktas kad bus rimtas hub. VNO nei takas pakankamai ilgas wide body lektuvams, nei bazuoja jokia oro linija, nei terminalas long haul transfer pritaikytas. Ryga pranasuma igavo kai “nacionalizavo” airbaltica ir rimtai uzsiime infrastrukturos pletra kol pas mus nesibaigiancios diskusijos vyksta bet nieko nedaroma. Butent taip viskas pas mus veikia, o monumentas tam yra nacionalinis stadionas, neatsirandantis tramas/metro, laukine urbanistika ir visa kita.
Na galit pasidomet apie populiriausius orlaivius ir ju kylimo/tupimo tako ilgio reikalavimus kai orlaivis yra “heavy”. Pastoviam wide body lektuvu operavimui vos uztenkantis takas tiesiog netinka.
Na galit pasidomet apie populiriausius orlaivius ir ju kylimo/tupimo tako ilgio reikalavimus kai orlaivis yra “heavy”. Pastoviam wide body lektuvu operavimui vos uztenkantis takas tiesiog netinka.
Ar tam yra paklausa? Jei ateityje ir bus poreikis kasdieniam long range skrydžiui, pvz. į Niujorką ar Dubajų, tą poreikį puikiai patenkins A321XLR.
Na galit pasidomet apie populiriausius orlaivius ir ju kylimo/tupimo tako ilgio reikalavimus kai orlaivis yra “heavy”. Pastoviam wide body lektuvu operavimui vos uztenkantis takas tiesiog netinka.
Na, galit pasidomėt apie tai kad šiemet iš VNO jau įvyko pirmieji long-haul skrydžiai (3 Itakos charteriai į Nosy Bė, Madagaskare), ir užteko to tako ilgio. O apie pastovų operavimą kalbėti dar anksti, Ryga kiek didesnė, ir tai dar jokių pastovių long-haul skrydžių neturi. O kai jau atsiras tolimųjų skrydžių poreikis ir Lietuvos dydžio šalims, tai tikrai jau bus ir tam sutvertų orlaivių - Airbus jau gamina savo XLR seriją
"Įvedus bevizį režimą į LED pradės skraidyti S7 arba Ural Airlines" - as patikslinsiu, ne bevizi rezima o elektronine viza. Gal kas turi naujenu apie si krypti?
Įdomu, ką dabar sakys aviacijos ekspertai, kuriems nereikia jokių nacionalinių avialinių ir užtenka Wizzairų, pagal juos juk visur, kur yra poreikis, skraido Wizzair, o dabar kažkodėl mažinamas lėktuvų parkas VNO per patį ekonomikos piką, kada labiausiai auga keleivių skaičius, žmonių pajamos ir pan. Ar čia pagal ekspertus į Lietuvą jau atėjo krizė, bankrutuoja verslai, mažėja tiek atvykstamasis, tiek išvykstamasis turizmas ir natūraliai mažėja keliaujančių. Faktai rodo, kad taip nėra. Svarbu pasistatyti didelį oro uostą elektrėnuose, avialinijų ir skrydžių nereikia.
Įdomu, ką dabar sakys aviacijos ekspertai, kuriems nereikia jokių nacionalinių avialinių ir užtenka Wizzairų, pagal juos juk visur, kur yra poreikis, skraido Wizzair, o dabar kažkodėl mažinamas lėktuvų parkas VNO per patį ekonomikos piką, kada labiausiai auga keleivių skaičius, žmonių pajamos ir pan. Ar čia pagal ekspertus į Lietuvą jau atėjo krizė, bankrutuoja verslai, mažėja tiek atvykstamasis, tiek išvykstamasis turizmas ir natūraliai mažėja keliaujančių. Faktai rodo, kad taip nėra. Svarbu pasistatyti didelį oro uostą elektrėnuose, avialinijų ir skrydžių nereikia.
Daugiau dotuosim LOT'us ir airbalticus ir tie sėdės čia patenkinti.
Tiksliau čia reikėtų sakyti "imigrantinė kryptus".
Neabejoju, kad Zaporožės atveju didžiąją dalį maršruto keleivių sudarys Lietuvoje gyvenantys ukrainiečiai.
Beje, Ryanair šį mėnesį ir į Charkovą pradės skaidint. Taigi iš Lietuvos turėsime skrydžius jau net į penkis Ukrainos miestus - Kijevą, Charkovą, Lvovą, Odesą ir Zaporožę. Į Odesą, tiesa, kol kas turime tik UIA skrydžius ir tik vasaros sezonu, bet neabejoju, jog ir lowcostai gali ten paleisti maršrutus netolimoje ateityje.
Tuo tarpu vakarų kryptimi, deja, skrydžių tik mažėja.
Vilniaus gyventojai džiaugiasi patogiu ir greitu maršrutu iki oro uosto, tačiau tokio patogumo kaina yra tam tikroje miesto dalyje skrendančių orlaivių skleidžiami garsai. Tiesa, tokia situacija šiuo metu sprendžiama – diegiami pažangūs triukšmo valdymo metodai, artimiausiu metu ketinama įvesti griežtesnius reikalavimus į sostinę atskrendantiems ar iš jos išskrendantiems orlaiviams. Tad Vilniaus gyventojai gali tikėtis mažiau orlaivių keliamo triukšmo, rašoma pranešime žiniasklaidai...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Vilniaus oro uostas ruošiasi aerodromo rekonstrukcijai
Nuosekliai tęsiant Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos programą, paskelbtas aerodromo rekonstrukcijos rangos darbų pirkimas. Aerodromo infrastruktūrą būtina rekonstruoti atsižvelgiant į jos nusidėvėjimą bei siekį mažinti poveikį aplinkai.
Pasak Vilniaus oro uosto vadovo Dainiaus Čiuplio, pagrindinis tikslas yra pagerinti su aplinkosauga susijusius infrastruktūros elementus bei atnaujinti pagrindines aerodromo infrastruktūros dangas, kurios liko neatnaujintos po kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos 2017 metais...
Comment