Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neturint Flag carrier toks ir liks, dabar net LCC jau mažina apsukas, nes savo lėktuvams randa pelningesnių krypčių, dėl ko krenta keleivių skaičius...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet kame čia esminė priežastis? Aplinkiniai sparčiai auga, ekonominės recesijos dar nėra..
- 1 patinka
Comment
-
Siekiant sumažinti orlaivių manevravimo trukmę, iki 2021 m. planuojama įrengti vieną naują riedėjimo taką. Tai leis sutrumpinti laiką, reikalingą lėktuvams riedėti tarp šiaurinio perono bei kilimo ir tūpimo tako pradžios. Projekto vertė – 1,9 mln. eurų, iš jų numatomos ES fondų investicijos – 0,9 mln. eurų.
Taip pat numatoma praplatinti ir pailginti šiuo metu esamą riedėjimo taką F. Dėl to sutrumpės nutūpusių ir pakilti besirengiančių orlaivių riedėjimo laikas. Šį projektą planuojama įgyvendinti 2020–2022 m. Bendra projekto vertė – 9,3 mln. eurų, iš jų 4,6 mln. eurų – planuojamos ES lėšos.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...o-taku-pletra/ .
Comment
-
Parašė Edis Rodyti pranešimąSiekiant sumažinti orlaivių manevravimo trukmę, iki 2021 m. planuojama įrengti vieną naują riedėjimo taką. Tai leis sutrumpinti laiką, reikalingą lėktuvams riedėti tarp šiaurinio perono bei kilimo ir tūpimo tako pradžios. Projekto vertė – 1,9 mln. eurų, iš jų numatomos ES fondų investicijos – 0,9 mln. eurų.
Taip pat numatoma praplatinti ir pailginti šiuo metu esamą riedėjimo taką F. Dėl to sutrumpės nutūpusių ir pakilti besirengiančių orlaivių riedėjimo laikas. Šį projektą planuojama įgyvendinti 2020–2022 m. Bendra projekto vertė – 9,3 mln. eurų, iš jų 4,6 mln. eurų – planuojamos ES lėšos.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...o-taku-pletra/ .
PS. Visi mano išvardinti lėktuvai B787/A350/A330 wingspan - 60m, B767 wingspan- 48m, turi didesnį wingspan negu leistinas 42,5m limitas naudotis L, kas reiškia net jeigu tie lėktuvai gali naudotis F taku, jie faktiškai į F patekti negali, kadangi kad patekti į F turi pirma pasinaudoti L kuriuo naudotis jie negali, gana kvaila situacija. Vienintelis variantas patekti į F būtų naudojant KTT tačiau tai yra visiškai nelogiška... Jeigu lėktuvas turi pakilti iš 01 KTT, heavy tipo lėktuvams reikia naudotis KTT kad pasiekti 01 pradžia, kas automatiškai užima KTT ir lėktuvai kilti arba leistis tuo metu negali. Mažuose oro uostuose tai nėra neįprasta pvz. Phuket, Shannon kur heavy tipo lėktuvai nėra dažnas reiškinys ir apskritai lėktuvai oro uoste nesileidžia kas 2min. yra tiesiog įprasta šiem heavy tipo lėktuvam naudoti KTT kad pasiekti KTT pradžią.
PSS. Nesu tikras dėl limitų F dėl arti esamos tvoros, nors 23m pločio užtenka
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu, ar dėl nebeaugančio keleivių skaičius nebus koreguojami plėtros planai.
Nulis procentų – tiek per devynis šių metų mėnesius pakito skrydžių ir keleivių skaičius Vilniaus oro uoste.
Plačiau: https://www.vz.lt/paslaugos/2019/10/...#ixzz62c8ZR58z
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąNebus
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąJau kelinta karta matau forume pranesyma apie Elektrenu "kosmodroma" bet niekas taip man ir nepasake bei neparode zemelapyje kur gi tiksliai ji nori statyti bei svarbiausia - kaip bus isdestytos nutupimo/pakilimo takai. Ten gi vien kalvos visur!
Comment
-
Parašė ZYKLON-BIr taip per pastaruosius 10 metu Lietuvoje puse misko iskyrto...
Tiesą pasakius, nematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
VNO,KUN bei PLQ pilnai patenkina Lietuvos poreikius. Jai del avariniu priezasciu reik pasodint koki aerobusa tam yra SQQ. Jokiu tarpkontinentiniu skrydziu is LT nebuvo bei nebus del akyvaizdziu priezasciu.
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąo KUN vystis Cargo
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąnematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostasPaskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 18:09.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąLogiška būtų plėsti KUN dėl geografinės padėties ir laisvų plotų,kitoje tako pusėje šalia būsimos RailBaltic, o VLN palikti labiau verslo skrydžius, kas ten nori skraidyti į LCY ar panašius oro uostus.
Reikia pagaliau suprasti, kad ne oro uostas organizuoja skrydžius, o avialinijos. Jeigu ateisi ir pasakysi "tu ir tu nuo rytojaus skraidai iš KUN, o tu gali toliau skraidyti iš VNO", tai bus, kad pasiųs tave velniop ir išivis nuims skrydžius. Galėsime tada būti visiškas užkampis su "išplėtotu oro uostu" bet be skrydžių jame.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąMatyt, i Ryga daugelis persimeta
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O tai kodėl ne į Kauną ? Gi Lietuvos širdis ir visiem arčiau privažiuoti iki Kauno, o ne iki Rygos.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai daug kam arciau ir patogiau is Rygos
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNelogiška, nes tame "paliktame VNO" ir toliau būtų vykdomi tie patys skrydžiai ir skraidytų didžiausias kiekis keleivių. Plėtra (oro uosto iškėlimas) turi būti natūralus, kai dėl kažkokių aplinkybių nebeįmanoma plėtra esamame oro uoste ir jo pajėgumai tampa nebepakankamais. Gali išplėsti KUN, pastatyti 10x didesnį terminalą, nutiesti prie jo geležinkelį, bet jeigu toliau veiks VNO, tai tie kas iki šiol skrido iš jo, toliau iš jo ir skraidys.
Reikia pagaliau suprasti, kad ne oro uostas organizuoja skrydžius, o avialinijos. Jeigu ateisi ir pasakysi "tu ir tu nuo rytojaus skraidai iš KUN, o tu gali toliau skraidyti iš VNO", tai bus, kad pasiųs tave velniop ir išivis nuims skrydžius. Galėsime tada būti visiškas užkampis su "išplėtotu oro uostu" bet be skrydžių jame.
Comment
Comment