Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Apskritai su UK susisiekimas tragiškas apart Luton ir Stansted, reikėtų dar tiesioginio į Mančesterį.
    Neturint Flag carrier toks ir liks, dabar net LCC jau mažina apsukas, nes savo lėktuvams randa pelningesnių krypčių, dėl ko krenta keleivių skaičius...
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Neturint Flag carrier toks ir liks, dabar net LCC jau mažina apsukas, nes savo lėktuvams randa pelningesnių krypčių, dėl ko krenta keleivių skaičius...
      Bet kame čia esminė priežastis? Aplinkiniai sparčiai auga, ekonominės recesijos dar nėra..

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Bet kame čia esminė priežastis? Aplinkiniai sparčiai auga, ekonominės recesijos dar nėra..
        Čia ir yra pagrindinė priežastis, aplinkiniai auga, nes turi Flag carrier, LCC tikslas kuo daugiau uždirbti pelno, jei tarkim iš skrydžio Vilnius - Londonas jie uždirba 100 Eur, bet iš kokio kito jie gali uždirbti 120 Eur, jie ten ir perkels. LCC resursai riboti, jie neima visų pelningų krypčių, o renkasi pelningiausias.
        Flickr

        Comment


          Siekiant sumažinti orlaivių manevravimo trukmę, iki 2021 m. planuojama įrengti vieną naują riedėjimo taką. Tai leis sutrumpinti laiką, reikalingą lėktuvams riedėti tarp šiaurinio perono bei kilimo ir tūpimo tako pradžios. Projekto vertė – 1,9 mln. eurų, iš jų numatomos ES fondų investicijos – 0,9 mln. eurų.

          Taip pat numatoma praplatinti ir pailginti šiuo metu esamą riedėjimo taką F. Dėl to sutrumpės nutūpusių ir pakilti besirengiančių orlaivių riedėjimo laikas. Šį projektą planuojama įgyvendinti 2020–2022 m. Bendra projekto vertė – 9,3 mln. eurų, iš jų 4,6 mln. eurų – planuojamos ES lėšos.

          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...o-taku-pletra/ .

          Comment


            Parašė Edis Rodyti pranešimą
            Siekiant sumažinti orlaivių manevravimo trukmę, iki 2021 m. planuojama įrengti vieną naują riedėjimo taką. Tai leis sutrumpinti laiką, reikalingą lėktuvams riedėti tarp šiaurinio perono bei kilimo ir tūpimo tako pradžios. Projekto vertė – 1,9 mln. eurų, iš jų numatomos ES fondų investicijos – 0,9 mln. eurų.

            Taip pat numatoma praplatinti ir pailginti šiuo metu esamą riedėjimo taką F. Dėl to sutrumpės nutūpusių ir pakilti besirengiančių orlaivių riedėjimo laikas. Šį projektą planuojama įgyvendinti 2020–2022 m. Bendra projekto vertė – 9,3 mln. eurų, iš jų 4,6 mln. eurų – planuojamos ES lėšos.

            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...o-taku-pletra/ .
            Naujas riedėjimo takas kuris kaip suprantu bus arba vietoj A arba šiauriau A, yra logiškas sprendimas kad nereikėtų daryti back-taxi dėl tų extra 215 metrų. Tačiau man įdomu kur jie planuoja pratesti F? Kad ruošiasi praplatinti, tai yra gerai? Nors 23m pločio puikiai užtenka B737/A320 (Min. 15m) ir TEORIŠKAI tokiem lėktuvam kaip B787/B767/A330 (Min. 23m, nors naujesniem A330Neo reikia min 25m) Pratesti į šiaurę ir sujungti su B kaip ir nėra logikos kadangi distancija tarp terminalo ir KTT vargiai sumažėtų, nebent oro uostas turi kažkokių planų sumažinti transita per L del ten esančių angarų ARBA tikisi didesnio tipo lėktuvų oro uoste, kadangi, jei teisingai suprantu riedėjimo tako L wingspan limitas yra 42,5m - per mažas plačiam wingspan. Jeigu visa tai yra tiesa, manau oro uostas turi ambicijų pritraukti heavy tipo lėktuvų į VNO.

            PS. Visi mano išvardinti lėktuvai B787/A350/A330 wingspan - 60m, B767 wingspan- 48m, turi didesnį wingspan negu leistinas 42,5m limitas naudotis L, kas reiškia net jeigu tie lėktuvai gali naudotis F taku, jie faktiškai į F patekti negali, kadangi kad patekti į F turi pirma pasinaudoti L kuriuo naudotis jie negali, gana kvaila situacija. Vienintelis variantas patekti į F būtų naudojant KTT tačiau tai yra visiškai nelogiška... Jeigu lėktuvas turi pakilti iš 01 KTT, heavy tipo lėktuvams reikia naudotis KTT kad pasiekti 01 pradžia, kas automatiškai užima KTT ir lėktuvai kilti arba leistis tuo metu negali. Mažuose oro uostuose tai nėra neįprasta pvz. Phuket, Shannon kur heavy tipo lėktuvai nėra dažnas reiškinys ir apskritai lėktuvai oro uoste nesileidžia kas 2min. yra tiesiog įprasta šiem heavy tipo lėktuvam naudoti KTT kad pasiekti KTT pradžią.

            PSS. Nesu tikras dėl limitų F dėl arti esamos tvoros, nors 23m pločio užtenka

            Comment


              Įdomu, ar dėl nebeaugančio keleivių skaičius nebus koreguojami plėtros planai.

              Nulis procentų – tiek per devynis šių metų mėnesius pakito skrydžių ir keleivių skaičius Vilniaus oro uoste.

              Plačiau: https://www.vz.lt/paslaugos/2019/10/...#ixzz62c8ZR58z
              Flickr

              Comment


                Nebus

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Nebus
                  Gal bent jau kosminio dydžio naujo oro uosto Elektrėnuose idėjos bus atsisakyta.
                  Flickr

                  Comment


                    Nebus

                    Comment


                      Matyt, i Ryga daugelis persimeta

                      Comment


                        Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                        Jau kelinta karta matau forume pranesyma apie Elektrenu "kosmodroma" bet niekas taip man ir nepasake bei neparode zemelapyje kur gi tiksliai ji nori statyti bei svarbiausia - kaip bus isdestytos nutupimo/pakilimo takai. Ten gi vien kalvos visur!
                        Sorry už OT, bet aplink VNO dar didesnės kalvos, net pats takas kalvotas.

                        Flickr

                        Comment


                          Parašė ZYKLON-B
                          Ir taip per pastaruosius 10 metu Lietuvoje puse misko iskyrto...
                          Tad tikėkimės, kad nestatys. Kad bus priimtas normalus VNO plėtros planas, o KUN vystis Cargo, lėktuvų aptarnavimo bei atostogų kryptis.

                          Tiesą pasakius, nematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            VNO,KUN bei PLQ pilnai patenkina Lietuvos poreikius. Jai del avariniu priezasciu reik pasodint koki aerobusa tam yra SQQ. Jokiu tarpkontinentiniu skrydziu is LT nebuvo bei nebus del akyvaizdziu priezasciu.

                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            o KUN vystis Cargo
                            Ta pati galetu vystiti SQQ ten kaip suprantu bet kokio dydzio lektuvus imanoma priimti.

                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            nematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas
                            Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 18:09.

                            Comment


                              Aš nesuprantu, kam tas naujas oro uostas, gal klystu, bet vizualiai norint plėstis Kaune susidaro įspūdis, kad pilna vietos dar bent dviem ar trims naujiems pakilimo takams.
                              O iš Vilniaus esant greitajam traukiniui ar 15 min ar 30 min važiuoti nelabai skirtumas yra.

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                Logiška būtų plėsti KUN dėl geografinės padėties ir laisvų plotų,kitoje tako pusėje šalia būsimos RailBaltic, o VLN palikti labiau verslo skrydžius, kas ten nori skraidyti į LCY ar panašius oro uostus.
                                Nelogiška, nes tame "paliktame VNO" ir toliau būtų vykdomi tie patys skrydžiai ir skraidytų didžiausias kiekis keleivių. Plėtra (oro uosto iškėlimas) turi būti natūralus, kai dėl kažkokių aplinkybių nebeįmanoma plėtra esamame oro uoste ir jo pajėgumai tampa nebepakankamais. Gali išplėsti KUN, pastatyti 10x didesnį terminalą, nutiesti prie jo geležinkelį, bet jeigu toliau veiks VNO, tai tie kas iki šiol skrido iš jo, toliau iš jo ir skraidys.
                                Reikia pagaliau suprasti, kad ne oro uostas organizuoja skrydžius, o avialinijos. Jeigu ateisi ir pasakysi "tu ir tu nuo rytojaus skraidai iš KUN, o tu gali toliau skraidyti iš VNO", tai bus, kad pasiųs tave velniop ir išivis nuims skrydžius. Galėsime tada būti visiškas užkampis su "išplėtotu oro uostu" bet be skrydžių jame.

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  Matyt, i Ryga daugelis persimeta
                                  O tai kodėl ne į Kauną ? Gi Lietuvos širdis ir visiem arčiau privažiuoti iki Kauno, o ne iki Rygos.

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                    O tai kodėl ne į Kauną ? Gi Lietuvos širdis ir visiem arčiau privažiuoti iki Kauno, o ne iki Rygos.
                                    Lietuvoje visi skrydziai is Vilniaus, tai daug kam arciau ir patogiau is Rygos, nes ten skrydziu hubas. Kaune tik emigrantu kryptys.

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      tai daug kam arciau ir patogiau is Rygos
                                      Cia faktas, siaures vei vakaru Lietuvos gyventojams Ryga yra daug patogesne

                                      Comment


                                        Nu į/ iš Klaipėdos iš/į Rygà kelias, švelniai tariant nekoks, į Vilniù trunka greičiau ir patogiau nuvažiuot

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Nelogiška, nes tame "paliktame VNO" ir toliau būtų vykdomi tie patys skrydžiai ir skraidytų didžiausias kiekis keleivių. Plėtra (oro uosto iškėlimas) turi būti natūralus, kai dėl kažkokių aplinkybių nebeįmanoma plėtra esamame oro uoste ir jo pajėgumai tampa nebepakankamais. Gali išplėsti KUN, pastatyti 10x didesnį terminalą, nutiesti prie jo geležinkelį, bet jeigu toliau veiks VNO, tai tie kas iki šiol skrido iš jo, toliau iš jo ir skraidys.
                                          Reikia pagaliau suprasti, kad ne oro uostas organizuoja skrydžius, o avialinijos. Jeigu ateisi ir pasakysi "tu ir tu nuo rytojaus skraidai iš KUN, o tu gali toliau skraidyti iš VNO", tai bus, kad pasiųs tave velniop ir išivis nuims skrydžius. Galėsime tada būti visiškas užkampis su "išplėtotu oro uostu" bet be skrydžių jame.
                                          Galima, tiesiog uždaryti VNO arba nustatant kosminius mokesčius, tada avialinijos būtų priverstos skraidyti iš KUN.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X