Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus oro uoste auga didžiųjų orlaivių skaičius

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iviu-skaicius/ .
    Jau pernai Vilniaus oro uostą aplankė 152 didieji orlaiviai, kai 2017 metais tokių lėktuvų buvo tik aštuoni. Šiemet sostinėje jau leidosi 92 tokie lėktuvai, tad metų pabaigoje tikimasi pasiekti rekordą.

    Aviacijos specialistai didžiųjų orlaivių kategorijai priskiria lėktuvus, kurių sparnų ilgis (arba sparnų mojis) yra nuo maždaug 40 iki daugiau 60 metrų. Vieni jų gali perskraidinti apie 300 tonų krovinių, kiti – beveik 700 keleivių. Jau pernai Vilniaus oro uostą aplankė 152 didieji orlaiviai, kai 2017 metais tokių lėktuvų buvo tik aštuoni. Šiemet sostinėje jau leidosi 92 tokie lėktuvai, tad metų pabaigoje tikimasi pasiekti rekordą. Planuojama, kad po rekonstrukcijos Vilniaus oro uosto peronas bus dar geriau pritaikytas šiems orlaiviams,

    Leidžiasi ir „Padangių karalienė“ Vilniaus oro uoste besileidžiantys didieji orlaiviai skirtingi ir kiekvienas pasižymi įspūdinga charakteristika. Dažniausiai sostinės oro vartuose apsilanko „Airbus A330-200“, kurio didžiausias operatorius – oro linijos „Turkish Airlines“. Keleivinė tokio orlaivio versija gali sutalpinti net 406 žmones, o krovininis lėktuvas perskraidina iki 70 tonų krovinių. Kitas Vilniaus oro uosto „svečias“ yra lėktuvas „Boeing 747-400“, jis gerai atpažįstamas dėl įspūdingos išvaizdos – antrojo aukšto lėktuvo priekyje. Išskirtinis orlaivis vadinamas „Padangių karaliene“ (angl. Queen of the skies). Jis gali perskraidinti 660 keleivių, jo ilgis – 74 m, o sparnų mojis 64,4 metrų. Sostinės oro vartuose apsilanko ir didieji „Boeing 767-300“ bei „Airbus A340-300“.

    Comment


      Kaip čia taip? Taigi takas per trumpas dideliems lėktuvams

      Comment


        Kaip čia taip? Taigi takas per trumpas dideliems lėktuvams
        Smulkaus oro uosto su trumpu taku kompleksai: didžiuotis užsukančiais dideliais lėktuvais .
        Patys didžiausi turbūt neprikraunami maksimaliai. Tada užtenka ir trumpesnio tako.

        Comment


          Kuo toliau tuo mažiau bus populiarūs patys didžiausi lėktuvai su pvz Airbus A321XLR atsiradimu. Todėl ir ilgų takų poreikis mažės mažiems oro uostams.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Pristatytas patikslintas oro uosto rekonstrukcijos projektas (vizualizacijos)

            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...izualizacijos/ .

            Comment


              Aš teisingai suprantu, kad pagrindinis šalies oro uostas yra ant tiek nereikšmingas dalykas, kad net nereikia skelbt arch. konkurso, o galima tiesiog patiems šaut kitokios spalvos GV Rimi su stikliniu fasadu ir bus ok?

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                Aš teisingai suprantu, kad pagrindinis šalies oro uostas yra ant tiek nereikšmingas dalykas, kad net nereikia skelbt arch. konkurso, o galima tiesiog patiems šaut kitokios spalvos GV Rimi su stikliniu fasadu ir bus ok?
                Energetinio efektyvumo klasė – C

                Kas tai?
                Iš esmės naujam statiniui galėtų iškelti ir aukštesnius reikalavimus.

                Nuo šių metų visiems valstybiniams objektams taikomas A++ energinės klasės reikalavimas, kuris nuo 2021 m. įsigalios ir verslo projektams.

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/bustas/statyba/....d?id=81871941


                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                  Aš teisingai suprantu, kad pagrindinis šalies oro uostas yra ant tiek nereikšmingas dalykas, kad net nereikia skelbt arch. konkurso, o galima tiesiog patiems šaut kitokios spalvos GV Rimi su stikliniu fasadu ir bus ok?
                  Nes sprendziant is ankstesniu straipsniu, cia yra laikinas sprendimas, nes visgi per ateinancius 10 metu prasides naujo oro uosto statybos netoli elektrenu. Rase kad sitas prapletimas jiems atsipirks pilnai, bet vis tiek bus statomas naujas oro uostas.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Nuo šių metų visiems valstybiniams objektams taikomas A++ energinės klasės reikalavimas, kuris nuo 2021 m. įsigalios ir verslo projektams.
                    A++ naujai projektuojamiems statiniams. Rekonstrukcijoms reikalavimai kitokie.

                    Comment


                      Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                      A++ naujai projektuojamiems statiniams. Rekonstrukcijoms reikalavimai kitokie.
                      Tai kad tas priestatas naujas (jo dabar nėra).

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tai kad tas priestatas naujas (jo dabar nėra).
                        Rekonstravimas pristatant?

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Aš teisingai suprantu, kad pagrindinis šalies oro uostas yra ant tiek nereikšmingas dalykas, kad net nereikia skelbt arch. konkurso, o galima tiesiog patiems šaut kitokios spalvos GV Rimi su stikliniu fasadu ir bus ok?
                          Ir ne tik pastatas, bet ir parkingas priešais - vienas prie vieno prekybcentrio aikštelė su tikslu išspausti kuo daugiau parkavimo vietų, o keleiviai su lagaminais jau kaip nors... kokie šeši nusileidimai nuo bordiūro, keturi 90 laipsnių posūkiai, pora apsitaškymų balose ant asfalto ir tu jau prie automobilio
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.10, 06:52.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Ir ne tik pastatas, bet ir parkingas priešais - vienas prie vieno prekybcentrio aikštelė su tikslu išspausti kuo daugiau parkavimo vietų, o keleiviai su lagaminais jau kaip nors... kokie šeši nusileidimai nuo bordiūro, keturi 90 laipsnių posūkiai, pora apsitaškymų balose ant asfalto ir tu jau prie automobilio
                            Na, tai teisybės dėlei prie laukiančio auto prieiti bus paprasčiau. Po stogu, tvarkingai.

                            O dėl kitko reik rašyt komentarus projektuotojui, gali koreguoti projektą. Savo komentarus jau nusiunčiau, priede buvo toks brėžinys:

                            Click image for larger version

Name:	vno_aplinka.png
Views:	75
Size:	644,4 kB
ID:	1741198

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Ir ne tik pastatas, bet ir parkingas priešais - vienas prie vieno prekybcentrio aikštelė su tikslu išspausti kuo daugiau parkavimo vietų, o keleiviai su lagaminais jau kaip nors... kokie šeši nusileidimai nuo bordiūro, keturi 90 laipsnių posūkiai, pora apsitaškymų balose ant asfalto ir tu jau prie automobilio
                              Dėl parkingo priešais tai nemanau, kad labai blogai, nes taip yra daug kur pasaulyje ir iš esmės yra patogu. Pavyzdžiui toks pat yra Barcelonoje, jame stovi tik nuomojami automobiliai, būtų gerai, kad ir Vilniuje šiame parkinge būtų tas pats (nors Vilniuj, žinoma, nėra tokios didelės paklausos), nes pavyzdžiui aš ir dauguma mano pažįstamų, grįžę iš kažkur, kelionei iš oro uosto iki namų pasirenka CityBee arba Spark.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Dėl parkingo priešais tai nemanau, kad labai blogai, nes taip yra daug kur pasaulyje ir iš esmės yra patogu. Pavyzdžiui toks pat yra Barcelonoje, jame stovi tik nuomojami automobiliai, būtų gerai, kad ir Vilniuje šiame parkinge būtų tas pats (nors Vilniuj, žinoma, nėra tokios didelės paklausos), nes pavyzdžiui aš ir dauguma mano pažįstamų, grįžę iš kažkur, kelionei iš oro uosto iki namų pasirenka CityBee arba Spark.
                                Nesupratau tamstos komentaro. Aš ne prieš aikštelės buvimo vietą, o apie tai, kaip apgalvotas patekimas nuo atvykimų zonos iki jos pėstute. Galite patikrinti maršrutą - nesumelavau nei apie posūkių, nei apie bordiūrų skaičių.

                                Comment


                                  Gal ne apie tą pačią aikštelę kalbam? Bet patekimai yra du ir labai tiesūs. Bordiūrai gi bus nuleisti arba jų visai nebus.

                                  Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-10 115901.jpg
Views:	68
Size:	70,5 kB
ID:	1741209

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Gal ne apie tą pačią aikštelę kalbam? Bet patekimai yra du ir labai tiesūs. Bordiūrai gi bus nuleisti arba jų visai nebus.

                                    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-10 115901.jpg
Views:	68
Size:	70,5 kB
ID:	1741209
                                    Vis tik sutinku, kad aikštelė suprojektuota nelabai patogiai. Į ją numatyti 6 įvažiavimai iš oro uosto pusės. Pėstieji galės eiti viename lygyje, bet tai nepanaikina pėsčiųjų-automobilių trajektorijų konflikto. Geriausiu atveju, trajektorijos kirsis 3 kartus, blogiausiu - 6. Atvažiuojantiems/išvažiuojantiems automobiliu irgi nepatogu dairytis į visas puses ir sukinėtis per bortus, jeigu aikštelė artipilnė. Reikėtų naikinti tą pravažiuojamą kelią, tiksliau įkelti jį į aikštelę. Labiau pasistengus, manau galima ir įvažiavimą/išvažiavimą perkelti į "miesto" pusę.

                                    Comment


                                      Į miesto pusę sunkiai, nes per arti sankryžos. Ten ta aikštelė bus su pakeliamais užtvarais ko gero, tai susidarys eilutės. Jeigu eilutė susidarys sankryžoje - blogai. Tada reikėtų vistiek kelt aukščiau. Tik, aišku, galima būtų sukeisti vietomis su pėsčiųjų taku ir pravažiavimą daryt aikštelėje.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Į miesto pusę sunkiai, nes per arti sankryžos. Ten ta aikštelė bus su pakeliamais užtvarais ko gero, tai susidarys eilutės. Jeigu eilutė susidarys sankryžoje - blogai. Tada reikėtų vistiek kelt aukščiau. Tik, aišku, galima būtų sukeisti vietomis su pėsčiųjų taku ir pravažiavimą daryt aikštelėje.
                                        Būtent. Tie įvažiavimai prailginti, kad neužsikimštų sankryža. Jau dabar didesnio skrydžių piko metu, ten eismas visiškai paralyžuotas, nes važiuojantys į aikštelę ir sustojantys prie užtvaro visiškai užkiša sankryžą visomis kryptimis.

                                        Comment


                                          Apie Vikingų g. tiesioginę jungtį (pratęsimą) su oro uostu jau užmiršta?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X