Negi čia dauguma vilniečių kasdien skaido, kad reikia miesto centre oro uosto?
Bet kokiu atveju, kol bus pastatytas naujas oro uostas, lėktuvai iki to laiko taps ekologiški ir begarsiai . Nereikia vaidinti megapolio ir 50 km kelionę į oro uostą laikyti normaliu dalyku, turint puikias galimybes važiuoti tik 10 km.
Liuksemburgo oro uostas yra mieste, keleivinių lėktuvų srautas yra panašus į VNO, bet jie turi didžiulę cargo bazę ir į dieną virš miesto kyla ir leidžiasi apie 80 b747 ir b777 ir tai, kad nuo oro uosto iki miesto centro yra tik 5 km. dauguma įvardija, kaip privalumą.
Liuksemburgui nelabai būtų ir įmanoma turėti oro uostą 50 km atstumu nuo sostinės, nes tada jis jau būtų užsienyje
Nebent šiaurėje
Bet kokiu atveju, net ir oro uostui nutolus nuo Liuksemburgo 50 km, tai keleiviaims sukeltų žymiai mažiau nepatogumų nei Vilniaus atveju. Ten gerai išvystytos galimybės susisiekimui ne tik automobiliu, bet ir VT (tiesiamas tramvajus), taip pat nedideliame mieste yra ne viena geležinkelio stotis/stotelė, kas suteikia galimybę traukinį pasiekti nesitrenkiant per visą miestą valandą laiko. O ką mes turime? Ok iškelsime oro uostą, atsiras greitas traukinio maršrutas iki jo, bet bus galima važiuoti tik iš centrinės stoties iki kurios važiuoti užtrunka ilgiau nei iki dabartinio oro uosto. Iš Rytinės, šiaurės-rytinės miesto dalies nėra galimybės aplinkkeliu greitai nuvažiuoti Kauno kryptimi ir t.t.
Aš 40 metų gyvenu Naujininkuose ir esu už dabatinio VNO plėtrą. O kas dėl triukšmo - jo dabar tiesiog nėra (nors prieš 30 metų jo buvo namažai - technika šiais laikais visai kitokia).
40 metų??
Aš galvojau kad tau koks 14.
If a lion could speak, we could not understand him.
Ok iškelsime oro uostą, atsiras greitas traukinio maršrutas iki jo, bet bus galima važiuoti tik iš centrinės stoties iki kurios važiuoti užtrunka ilgiau nei iki dabartinio oro uosto.
Yra dar vienas faktorius - dabar iki VNO dauguma vilniečių gali atvažiuoti tik už 0,90€ arba net nemokamai (jeigu turi nuolatinį bilietą). Kaik kainuotų "Vilnius airport express" iki naujojo oro uosto? - tikrai brangiau.
Vilniečiai vis užmirša, kad oro uostas Lietuvos, ne Vilniaus ir turi tarnauti LIETUVOS poreikiams o ne Vilniaus poreikiams
Tai ir tarnauja, face-control nėra prie durų ir atvykusių iš kitų miestų neišvaro Tamsta gal paklydote, nes čia Vilniaus oro uosto tema, egzistuoja dar ir Kauno oro uostas, kuris turbūt jūsų poreikiams geriau gali pasitarnauti.
Nieks nestatys to naujo oro uosto, man yra absurdiška idėja ir kvepia pinigų švaistymu. Primena kažkiek Visagino AE, tiek kalbėta, darytos studijos, rezultate ištaškyti pinigai į balą. Be kalbų geriau plėtoti esamą VNO, galima gi išpirkti tuos sodus ir tai tikrai nekainuos "milijardo" nekalbant apie Elektrėnuose reikalingos naujos infrastruktūros kiekį + patogios ir greitos kelionės iki Kauno ir Vilniaus. Technologijos tobulėja, kaip jau minėta, triukšmo problema su laiku tik mažės.
Jei terminalas neatitinka poreikių, tai tiesiog griaut ir statyt šiuolaikinį, nematau aš čia kažkokių problemų, visi sprendiniai kainuos žymiai pigiau nei naujas oro uostas.
Nieks nestatys to naujo oro uosto, man yra absurdiška idėja ir kvepia pinigų švaistymu. Primena kažkiek Visagino AE, tiek kalbėta, darytos studijos, rezultate ištaškyti pinigai į balą. Be kalbų geriau plėtoti esamą VNO, galima gi išpirkti tuos sodus ir tai tikrai nekainuos "milijardo" nekalbant apie Elektrėnuose reikalingos naujos infrastruktūros kiekį + patogios ir greitos kelionės iki Kauno ir Vilniaus. Technologijos tobulėja, kaip jau minėta, triukšmo problema su laiku tik mažės.
Jei terminalas neatitinka poreikių, tai tiesiog griaut ir statyt šiuolaikinį, nematau aš čia kažkokių problemų, visi sprendiniai kainuos žymiai pigiau nei naujas oro uostas.
Bet tai laidoja kavianskų svajones apie VNO uždarymą
Jeigu jau statom naujus terminalus VNO ir KUN, tai gal reikėtų vis dėlto kažką padaryti labai super, kad na puse pasaulio kalbėtų kokie geri ir patogūs terminalai Lietuvoje, sugalvoti idėjas kaip naujas bagažo registravimas, apsaugos praėjimas, vartai, dar kas nors. Nemanau, kad verta dėti daug pastangų į grožį, bet geriau į patogumą ir greitį.
Per paskutinius 10 metų skrydžių skaičius VNO išaugo tik 24%, o dar kažkas verkia, kad tuoj neliks slot'ų ir reikia antrą taką ar naują oro uostą statyti.
In 2018, Vilnius Airport served 2.4x more passengers than in 2008. But at the same time, number of flights increased by 24% only. Average number of passengers per movement was 54 in 2008 and 104 in 2018.
VIP terminalą Vilniuje už 3,6 mln. Eur statys „Eikos statyba“
Lietuvos oro uostai pasirašė rangos sutartį su UAB „Eikos statyba“ dėl naujo labai svarbių asmenų (VIP) terminalo su konferencijų centru Vilniaus oro uoste statybos. Skelbiama, jog sutarties vertė – 3,6 mln. Eur.
Šiaurinėje Vilniaus oro uosto teritorijoje per artimiausius 9 mėnesius iškils modernus, A+ energinės klasės, dviejų aukštų su požemine dalimi pastatas, kurį suprojektavo „Vilniaus architektūros studijos“ architektai, rašoma VĮ Lietuvos oro uostai pranešime.
Naujojo VIP terminalo su konferencijų centru projektas apima ne tik pastato, bet ir automobilių aikštelių, privažiavimų bei lauko inžinerinių tinklų, perimetro tvorų pertvarkymą ir naujų įrengimą...
Comment