Didžiausias Lietuvoje tarptautinis Vilniaus oro uostas dėl netinkamo orlaivių aikštelių išdėstymo už 12 mln. eurų rengiasi atnaujinti perono šiaurinę dalį. Pasak Lietuvos oro uostų, darbai netrukdys skrydžiams.
„Darbai būtini, tiek siekiant spręsti iššūkius, su kuriais šiandien susiduria Vilniaus oro uostas – dažniau atvyksta didesni orlaiviai – tiek pritaikyti mažesnį poveikį aplinkai darančius moderniausius sprendinius“, – BNS sakė Lietuvos oro uostų atstovas spaudai Tadas Vasiliauskas...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Dar savaitė liko teikti parašikas de minimis skatinimo programai. Labai tikiuosi skrydžių ne tik į megahitus kaip Madagaskaras ir Zanzibaras, bet ir į kokias nors užmirštas skyles alia Čekija ar Portugalija
Dėkui googlinti moku Mano kaltė, kad klausimas buvo ne konkretus, kalbėjau apie Vilnių-dovanokit. TXL parama, primena Small Planet paramą, kurią jie gaudavo už tai, kad skriadydavo į BCN.
P. S. KUN-WAW parama, dėl to, kad skraidoma į visus 3 Lt oro uostus.
Dėkui googlinti moku Mano kaltė, kad klausimas buvo ne konkretus, kalbėjau apie Vilnių-dovanokit. TXL parama, primena Small Planet paramą, kurią jie gaudavo už tai, kad skriadydavo į BCN.
Kaip suprast ? Small Planet buvo charteriai, net nebuvo galimybės pirkti bilietus tiesiogiai iš jų, o tuo tarpu VNO-TXL yra visiškai normalus skrydis, kuriam pajamas neša bilietus perkantys keleiviai, o ne kelionų operatoriai
P. S. KUN-WAW parama, dėl to, kad skraidoma į visus 3 Lt oro uostus.
Tai kad ne. Skrendant į visus 3 LT oro uostus, yra gaunamos oro uosto rinkliavų nuolaidos, o de minimis parama nuo aptarnaujamų oro uostų kiekio visiškai nepriklauso
Kaip suprast ? Small Planet buvo charteriai, net nebuvo galimybės pirkti bilietus tiesiogiai iš jų, o tuo tarpu VNO-TXL yra visiškai normalus skrydis, kuriam pajamas neša bilietus perkantys keleiviai, o ne kelionų operatoriai
Tai kad ne. Skrendant į visus 3 LT oro uostus, yra gaunamos oro uosto rinkliavų nuolaidos, o de minimis parama nuo aptarnaujamų oro uostų kiekio visiškai nepriklauso
Small Planet gaudavo paramą už skrydžius į BCN, bilietus galima buvo pirkti per Novaturą.
TXL yra BT plėtros programa, kur tiesiog pasinaudojo vėliau ir programa, tas pats su Norwegian ir Stokholmu.
Vis dėl to, naujų kompanijų, kurios užsiliktų taip ir neatsirado: Germania, Vueling, AK Bars, Scat, Georgian airways, Aegean.
Būtent, skraidyti į 3 oro uostus didesnė nauda nei centai iš de minis. Bet KUN atvejis vertas atskiros istorijos
Gegužės mėnuo buvo svarbus Lietuvos aviacijai – pradėti verslo klasės skrydžiai į Londono Sičio oro uostą. Lenkijos oro linijos „LOT Polish Airlines“ vien dėl galimybės skraidyti į jį įsigijo keturis naujus orlaivius, nes ne kiekvienas lėktuvas gali čia nutūpti. Skrydžiams iš/į Vilnių buvo gauti ir prioritetiniai laikai. Kodėl ir Londono oro uostui ši kryptys yra svarbi, kaip vyko derybos ir kodėl keleiviams jau nebėra svarbu tik bilietų kaina – 15min interviu su Londono Sičio oro uosto vadovu Robertu Sinclairu.
Lenkijos oro linijos „LOT Polish Airlines“ skrydžiams tarp Londono ir Vilniaus gavo itin geidžiamus skrydžių laikus. Lėktuvas Londone nusileidžia 7.30 val, ir 8 val. keleiviai jau gali būti darbo susitikime verslo kvartale „Canary Wharf“. Iš Londono atgal į Lietuvą orlaivis pakyla 18.40 val.
Ar parasyta, kiek Lietuva sumokejo ir mokes uz tai?
Ar nemoki googlinti? Kaune to nemoko mokyklose? Pamokytų kinderis. Po to galėtum skaičiuoti, per kiek metų kiekvienas pensininkas būtų gavęs po 1cnt. priedą prie pensijos.
Skvernelis: svarbu skrydžiais sujungti Tbilisį ir Vilnių
Premjeras Saulius Skvernelis ketvirtadienį po susitikimo su Gruzijos parlamento pirmininku Irakliu Kobakhidze teigia, kad svarbu tiesioginiais skrydžiais sujungti Tbilisį ir Vilnių...
Maloni staigmena: Vilniaus oro uoste atsiras nemokamos geriamojo vandens stotelės
Vilniaus oro uoste bus įrengtos nemokamos geriamojo vandens stotelės. Joms atsiradus, skrydžių laukiantys keleiviai galės įsipilti vandens į savo atsineštus butelius ar gertuves, praneša valstybės valdomi Lietuvos oro uostai.
Iš viso sostinės oro vartuose, kaip teigiama pranešime, atsiras trys nemokamo geriamojo vandens stotelės. Dvi – Šengeno ir viena – ne Šengeno zonoje. Norėdami įsipilti vandens, keleiviai turės su savimi atsinešti nuosavą butelį arba gertuvę...
Mineralinio vandens pardavėjams tai neturėtų patikti . Seniau buvo galima atsigerti iš čiaupo tualete (praėjus saugos patikrą), o paskutiniu metu ten bėga pusiau šiltas vanduo. Tai aktualus reikalas, nes oro uoste gana tvanku, o lėktuve sausas oras ir pabrangęs vanduo.
Comment