Įdomumo dėlei. Kodėl buvo ištrintas pokalbis apie oro uoste dirbančią ir su keleiviais tik rusiškai bendraujančiai bagažo tikrintoją?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Marux Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei. Kodėl buvo ištrintas pokalbis apie oro uoste dirbančią ir su keleiviais tik rusiškai bendraujančiai bagažo tikrintoją?
Buvo cituota reikalavimai kalboms, tai buvo paminėta bazinės anglų žinios. Kodėl netinka iš viso pvz.: vokiečių, švedų ar prancūzų?Paskutinis taisė Arunasx; 2019.03.21, 13:00.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrasidės tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Vieną https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...niaus-i-viena/ .Iš Vienos į Vilnių jau 27 metus skraido Austrian. Skraido kiekvieną dieną ir yra vienas iš 4 brandų, kurie skraido į Vilnių be pertraukų nuo pat nepriklausomybės pradžios (kiti trys yra LOT, Lufthansa ir Finnair).
Austrian, aišku, yra užmigę su VNO-VIE: nėra aktyvūs nei jį reklamuodami, nei agresyvūs kainodaroje, nei tvarkaraštis yra idealus (skrydis viduryje dienos). Bet, jie užtikrina kasdienį, tiesioginį susisiekimą tarp Lietuvos ir Austrijos sostinių daugybę metų, be to yra labai geras variantas per Vieną skristi į Balkanų, Rytų Europos ir Artimųjų Rytų valstybes, jau nekalbant, jog tai dar vienas patogus jungėjas į pagrindinius miestus.
Iššūkis su maža Lietuvos rinka reguliariajame susisiekime yra tas, jog yra daug maršrutų, kuriuose vienas vežėjas gali dirbti labai pelningai, bet jeigu vežėjai atsiranda du - abu riebiai lenda į minusą.
Nenoriu būti blogas pranašas, bet visai tikėtinas scenarijus, jog Austrian kritus VNO-VIE rezultatams, ji imtų ir uždarytų šį skrydį: jis nėra jiems strategiškai svarbus, labai "hole-filler" lėktuvų utilizacijai viduryje dienos; Austrian jau uždarė anksčiau skrydžius į Rygą ir Taliną. Kai kova dėl Vienos tarp Europos gigantų baigsis, manau, Laudamotion irgi VNO-VIE gali būti neįdomus, nes čia nėra vieta, kur jie gali uždirbti daug pinigų, skirtingai nei vešdami austrus į maljorkas-tenerifes-barselonas-kretas.
Mano nuomone, scenarijus, jog 2022 metais nė vienas vežėjas neskraidys iš Vilniaus į Vieną yra visai realiai tikėtinas. Aišku, turbūt šiandien sunku kažką dėl to padaryti, nebent skraidyti su Austrian iš Vilniaus į Vieną, o kitaip gali tekti "pirkti gyvybiškai svarbias skrydžių paslaugas iš Vilniaus į Vieną" iš biudžeto lėšų.
P.S. Laudamotion toks svarbus tempas konkruoti, kad jų uniformos yra tiesiog levis džinsai ir random švarkai iš kažkokio primarko.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Comment
-
„Laudamotion“ yra pirmaujanti Austrijos pigių skrydžių bendrovė, kuri pavadinta jos buvusio savininko, legendinio austrų „Formulės 1“ lenktynininko Niki Laudos vardu.
2018-aisiais nusipirkęs privačią „Amira Air“ bendrovę N.Lauda ją išplėtė iš užsakomųjų skrydžių kompanijos į reguliarių skrydžių oro linijas. Tačiau vos po poros mėnesių „Ryanair“ pranešė apie dalies „Laudamotion“ pirkimą. Galiausiai 2019-ųjų sausį N.Lauda pardavė visas turėtas įmonės akcijas ir šiuo metu kompanija 100 proc. priklauso „Ryanair“.
p.s. praris Ryanair'as ir tiek.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Naujas Ryanair maršrutas - Vilnius-Charkovas.
Pirmieji skrydžiai - spalio pabaigoje
https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...na-637-1121776
Comment
-
Mauricas: dėl aplaidumo Lietuva Latvijai kasmet padovanos apie 3–5 proc. BVP
„Luminor“ banko vyriausias ekonomistas Žygimantas Mauricas teigia, kad jei „Rail Baltica“ vėžė nebus prijungta prie Vilniaus oro uosto, Lietuva Latvijai kasmet padovanos apie 3 – 5 proc. BVP. Įvardijamos ir kitos galimos Lietuvos oro uostų populiarumo mažėjimo priežastys.
Ž. Mauricas socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje pasidalino įžvalgomis apie Baltijos šalių oro uostų ateitį. Jis rašo, kad pagal prognozę, 2040 metais didžiausias oro uostas (pagal keleivių apimtis) Baltijos šalyse bus Rygoje, antrasis – Kaune, o Vilnius atsidurs tik ketvirtoje vietoje.
„Ryga bus 2–3 kartus didesnė nei artimiausias konkurentas. Kodėl?“, – retoriškai klausia Ž. Mauricas bei įvardija 4 priežastis:
1. Rygos oro uostas turės „Rail Baltica“ stotį, kuri leis Rygos oro uostą pasiekti vos per 45 minutes iš Panevėžio, per 1:24 val. iš Kauno bei 1:44 val. iš Vilniaus (iš Parnu ir Talino atitinkamai per 1:10 val. ir 1:52 val.). Tai ženkliai padidins keleivių srautus tiek iš Lietuvos, tiek iš Estijos, kas leis Rygos oro uostui pasiūlyti dar didesnį skrydžių pasirinkimą.
2. Kauno oro uostas taip pat, tikėtina, turės jungtį su „Rail Baltica“ tad pvz. vilniečiams nuvykti į Kauno oro uostą traukiniu tetruks apie 40 minučių. Be to, Kauno oro uostas yra kone Lietuvos centre, tad jį pasiekti yra patogiau (o ir pats oro uostas turi gana ambicingų plėtros planų).
3. Vilniaus oro uostas nebus sujungtas su „Rail Baltica“, o plėtros planai yra neambicingi, tad ilgainiui jis taps lokaliu miesto oro uostu... (panašiai kaip Vienos šešėlyje esantis Bratislavos oro uostas). Dėl menko skrydžių pasirinkimo didelė dalis keleivių numigruos į Rygos ir Kauno oro uostus.
4. Talinas, tikėtina, taip pat neaugs sparčiai, nes dalį keleivių nugriebs Ryga, o kitą dalį – Helsinkis (simboliškai, British Airways skrydis į Heathrow oro uostą buvo perkeltas iš Talino į Helsinkį).
- 1 patinka
Comment
-
Jei priderins traukinuką iki oro uosto prie Rail Baltica traukinių tai nebus didelės blogybės, nes keistai atrodytų, jei Rail Baltica vėžė atsidurtų oro uoste, o ne gel. + autobusų stotyje su visuomeniniu transportu. Į abi vietas manyčiau nerealu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kad tai problema - taip, bet 5 proc. BVP ??? Tai yra pusė to, ką visas Lietuvos transporto sektorius generuoja - Klaipėdos uostas, geležinkeliai, visi furistai. Net Linava galimus nuostolius dėl mobilumo paketo kukliau prognozuoja negu Mauricas Rail Baltica linijos nebuvimą nuo Vilniaus geležinkelio stoties iki oro uosto
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą5% gal ir per daug, bet kad oro Cargo augs iš EU ir į EU yra faktas.
Kaip ir faktas, kad pigiau yra atskraidinti ir nusileisti vos kirtus ES sieną ir gabenti žeme, nei skristi iki Amsterdamo.
Antro teiginio nelabai supratau. Ta prasme, PVG-VNO, o toliau RFS iki AMS, vietoj PVG-AMS? Deja, tokia schema nėra pakankamai gyvybinga.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei priderins traukinuką iki oro uosto prie Rail Baltica traukinių tai nebus didelės blogybės, nes keistai atrodytų, jei Rail Baltica vėžė atsidurtų oro uoste, o ne gel. + autobusų stotyje su visuomeniniu transportu. Į abi vietas manyčiau nerealu.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Air Cargo augs neišvengiamai kaip ir PAX trafikas.
Antro teiginio nelabai supratau. Ta prasme, PVG-VNO, o toliau RFS iki AMS, vietoj PVG-AMS? Deja, tokia schema nėra pakankamai gyvybinga.
Tarkim koks a330 gabena 20 tonų iš PVG į VNO, o ne Į AMS. Kodėl tai yra pigiau? Tai yra suminis efektas:
Lėktuvas neskrenda per visą EU ir nemoka oro erdvės rinkliavų.
Tūpti VNO yra pigiau, nei AMS.
Vno yra neužimtas, gali atskristi, bei išksristi kada nori.
Gali paskirstyt siuntų srautus: į vakarus, rytus ir šiaurę (pigesnė logistika, nereikia skristi į Stokholmą, Maskvą ir tą patį AMS atskrai).
Darbo jėga ir aptarnavimas LT yra pigesnis.
Pigesni yra pervežimai, dėl mažo srauto- greitesnės muitinės procedūros.
Grand finale: sudėjus po kelis eurus - taip sukurimas pigesnis produktas. Ir Jonas iš aliexpress gali atsisiųsti droną, 4 eurais pigiau.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Grand finale: sudėjus po kelis eurus - taip sukurimas pigesnis produktas. Ir Jonas iš aliexpress gali atsisiųsti droną, 4 eurais pigiau.
KUN buvo bandymų su JI/LH
Bet ten buvo prisirišta prie vieno kliento.
Kol 95% krovinių skirta V.Europai, tol jie ten ir skraidys tiesiogiai.
Muitinė Lietuvoje? Atskira istorija...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąA tai jau Vilnius bus krovininis oro uostas, nebe Kaunas ? Beje, Ryanair nutraukia skrydžius į Kiolną ir Niurnbergą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąA tai jau Vilnius bus krovininis oro uostas, nebe Kaunas ?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet ten buvo prisirišta prie vieno kliento.
Kol 95% krovinių skirta V.Europai, tol jie ten ir skraidys tiesiogiai.
Muitinė Lietuvoje? Atskira istorija...
Kita priežastis pati Jade Cargo turėjo finansinių problemų ir greitai nustojo skraidyti iš viso.
VNO turime DHL kasdieninį su 757 ir kelis kart į savaitę Turkish A330 - bei keletas mažiukų.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment