Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    ne, Rygos padidintume
    VNO yra arčiau Kauno nei RIX , o iš Klaipėdos, Šiaulių taip ar taip skrenda iš RIX, o ne KUN ar VNO.
    Flickr

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Tai panašu kad "mes apdėsime" Latviją artimiausiu laiku neįvyks Ko ir reikėjo tikėtis Rygos 2018 metų skaičiai - 7 mlj.
      2 mln. skritumas sakyčiau labai mažas, palyginus kokią avialinijų kompaniją turi latviai, o mes iš vis neturim.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Puikus Vilniaus rezultatas kaip neturim mes savo nacionalinio vezejo!Manau su laiku aplenks Ryga Vilnius sulaukes geresniu laiku ir daugiau vezeju,bei krypciu!Idomu kokie rezultatai butu Rygos be AirBaltic...?

        Comment


          RIX privalumas tame, kad transferinius keleivius skaičiuoja dvigubai, o jų yra ten gerokai daugiau nei VNO.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            RIX privalumas tame, kad transferinius keleivius skaičiuoja dvigubai, o jų yra ten gerokai daugiau nei VNO.
            žinot visada galima rasti pasiteisinimą , bet iš principo tai primena tik vieną posakį - blogam šokėjui ir kiaušai trukdo.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              RIX privalumas tame, kad transferinius keleivius skaičiuoja dvigubai, o jų yra ten gerokai daugiau nei VNO.
              Taip kalbat, lyg visi pasaulio oro uostai neskaičiuotų tranferinių.
              Flickr

              Comment


                Dar viena nauja kryptis į Tbilisį:

                https://www.madeinvilnius.lt/naujien...s-ir-tbilisio/

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Taip kalbat, lyg visi pasaulio oro uostai neskaičiuotų tranferinių.
                  Tiesiog tai reikia žinoti, kad bendroje statistikoje praktiškai vienas persėdantis keleivis skaičiuojamas kaip du PAX'ai: vienas - atvykęs, kitas - išvykęs.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Tiesiog tai reikia žinoti, kad bendroje statistikoje praktiškai vienas persėdantis keleivis skaičiuojamas kaip du PAX'ai: vienas - atvykęs, kitas - išvykęs.
                    Tikrai taip, vien iš Baltijos šalių 200 000 atvyko iš Vilniaus 250 000 atvyko iš Talino, iš viso vien iš Baltijos šalių, taigi skaičiuojant persėdančiuosius pernai pervežta 1 mln. keleivių, neskaitant kito tranzito.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Na kų vaikiai mieli ir vėl liko Vilnius su suskilusia gelda. Ką dėdė Udrius sakė? Neprasidėkite su pigiom avialinijomis...

                      „Wizz Air” jau neparduoda bilietų dar šešiomis kryptimis iš Vilniaus

                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1087606?copied

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Na kų vaikiai mieli ir vėl liko Vilnius su suskilusia gelda. Ką dėdė Udrius sakė?
                        Tu pastoviai ir daug kartų sakei tą patį - pažiūrėkit koks Vilniaus oro uostas blogas ir kaip čia jis apskritai tuoj užsidarys. Penkis metus iš eilės Vilniaus oro uostas augo daug sparčiau ir vijosi Rygą, bet užtenka vienų metų lėtesnio augimo ir tu jau iš kart sakai - 'o ką aš sakiau'. Daugybę metų Vilniuje vyko pigių skrydžių plėtra, kuri priviliojo ir Baltarusijos keleivius, bet užtenka, kad kažkurios avialinijos kelias kryptis nuimtų ir tu jau trimituoji 'Vilnius liko su suskilusia gelda'. Yra tokie ekonomistai, kurie nuolatos prognozuoja, kad greitai bus krizė, natūralu kad kažkada ta krizė ima ir nutinka ir tada jie sako 'o ką aš jums sakiau, reikėjo manęs klausyti'. Skirtumas tik tas, kad iki krizės ar 'suskilusios geldos' Vilniaus oro uostui dar labai toli.
                        Paskutinis taisė Eidvis; 2019.01.14, 15:51.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Na kų vaikiai mieli ir vėl liko Vilnius su suskilusia gelda. Ką dėdė Udrius sakė? Neprasidėkite su pigiom avialinijomis...

                          „Wizz Air” jau neparduoda bilietų dar šešiomis kryptimis iš Vilniaus

                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1087606?copied
                          Didysis visažinis ekspertas udrius numeta linką į vėluojantį 15min straipsnį, nors šitas dalykas seniausiai diskutuojamas Bartkaus blog’o komentaruose.

                          Comment


                            Gal Udriui primint kaip Ryanair viešpatavo Kaune ir nusprendė perbėgt į Vilnių?
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Nustokite su tuo troliu vargti. Udriaus pusbrolis gi iš ten pat. Rašinėja bileką ir kikena, kai kažkas priima rimtai.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Tema rakinama valymui.
                                Tema ne apie socialinius Plungės ir Telšių projektus.
                                Nemaitinkite trolių.
                                Ačiū už supratimą.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Na kų vaikiai mieli ir vėl liko Vilnius su suskilusia gelda. Ką dėdė Udrius sakė? Neprasidėkite su pigiom avialinijomis...

                                  „Wizz Air” jau neparduoda bilietų dar šešiomis kryptimis iš Vilniaus

                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1087606?copied

                                  Sekasi man su tais skrydžiais. Kažkada vos nusipirkęs bilietus sužinojau, kad bankrutuoja Lituanika, dabar tik nusipirkęs bilietus sužinojau, kad nutraukė skrydžius. Nemėgsta manęs lėktuvai

                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Kažkodėl VNO tema uždaryta.

                                  Visgi naujo oro uosto idėja skinasi kelią.

                                  Lietuvos oro uostų vadovas: naują oro uostą turėtume mažiausiai po 15 metų

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80232229

                                  Kartu su Susisiekimo ministerija buvome užsakę studijas, kur vertinamos buvo kelios vietovės, kur galėtų būti. Lietuvoje nėra daug tokių laisvų zonų, kad tiktų oro uostui, bet keli variantai buvo svarstomi. Daug kas mini Elektrėnų vardą. Būtų patogu tarp Vilniaus ir Kauno. Buvo ir aplink Vilnių žiūrima. Bet kokiu atveju jis turėtų padengti Vilniaus ir Kauno poreikius. Tą idėją reikia parduoti. Šiuo metu labai intensyviai dirbame su Susisiekimo ministerija, kad idėja būtų priimta, ir padėtų ją įgyvendinti. Mes pasiruošę būtume visiems žingsniams. Ne tik kalbomis apsiribojame. Bet kokį scenarijų priėmus mes būtume ilgalaikiui vystymui pasiruošę. - Žalios šviesos reikia tik iš ministerijos? - Pirmiausia iš ministerijos, po to iš Vyriausybės tikriausia. Ant stalo dar nesame padėję visiškai galutinio varianto, pristatinėjant iškyla vis klausimų, tai tikimės kuo greičiau atsakyti visus klausimus: projektinius, infrastruktūrinius, finansinius. Tas darbas vyksta.

                                  Tai jei statyti Elektrėnuose, tuomet ir Vilniaus ir Kauno tektų uždarinėti? Kažkokia labai jau grandiozinė idėja, kažin ar tokią sugebės "parduoti".
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.31, 09:14.

                                  Comment


                                    VNO 2025 planuoja baigti rekonstrukciją tik KUN irgi plės savo terminalą, nes dabartinis pritaikytas 800 000, o po plėtros bus 2 mln. keleivių.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Jeigu dabar nėra reisų į Niujorką, tai perkėlus oro uostą 50 km. nuo Vilniaus, tuo labiau nebus, atkris net dabartiniai kai kurie reisai į Europą.
                                      Bet juk visada kalbėta, kad VNO kilimo takas per mažas transatlantiniams skrydžiams

                                      Comment


                                        Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                        Bet juk visada kalbėta, kad VNO kilimo takas per mažas transatlantiniams skrydžiams
                                        Maža kas ką šneka atsitojęs prie turgaus tvoros ir gliaudymas sėmkes. Ar tai tau labai rimtas argumentas? Kitokių rimtesnių nebeliko?
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Maža kas ką šneka atsitojęs prie turgaus tvoros ir gliaudymas sėmkes. Ar tai tau labai rimtas argumentas? Kitokių rimtesnių nebeliko?
                                          Berods Čiurlionis apie tai anksčiau kalbėjo. Wide body lėktuvai gali leistis ir kilti, bet būtų niuansų su maksimaliu svoriu. Kas reiškia, kad negalėtų turėti duag degalų arba krovinio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X