Kaip tik straipsnis apie lėktuvų triukšmo mažinimą:
https://www.vz.lt/transportas-logist...lniaus-rajonus
https://www.vz.lt/transportas-logist...lniaus-rajonus
Gruodžio mėnesį Vilniaus oro uostas planuoja įdiegti dalį triukšmo mažinimui skirtų priemonių – įtvirtinti reikalavimą orlaiviams laikytis nustatyto išskridimo maršruto virš mažai apgyvendintų miesto teritorijų. Taip siekiama iki metų pabaigos sustiprinti triukšmo prevencijos sistemą, kad vilniečiai girdėtų dar mažiau lėktuvų keliamo triukšmo.
„Didelis Vilniaus oro uosto privalumas, kad jis įsikūręs visai šalia miesto centro, patogu jį pasiekti. Deja, yra ir kita medalio pusė – orlaivių keliamas triukšmas. Mūsų tikslas spręsti šį iššūkį, stengtis, kad ilgainiui jis paveiktų kuo mažiau sostinės gyventojų. Glaudžiai bendradarbiaujame su partneriais VĮ „Oro navigacija“ ir planuojame, kad iki metų pabaigos Vilniaus oro uosto triukšmo prevencijos sistema bus gerokai stipresnė“, – išplatintame pranešime cituojamas Dainius Čiuplys, Vilniaus oro uosto vadovas.
Ateityje taip pat yra planų keisti vieną iš atvykimo maršrutų, besidriekiančių arčiausiai Vilniaus Antakalnio mikrorajono, arba apriboti jo naudojimąsi vakaro ir nakties metu. Šis maršrutas naudojamas tik 4% leidimosi operacijų, juo nereguliariai skrenda orlaiviai su specifine įranga, taip pat jis naudojamas pilotų mokymo ir praktikos tikslais.
„Didelis Vilniaus oro uosto privalumas, kad jis įsikūręs visai šalia miesto centro, patogu jį pasiekti. Deja, yra ir kita medalio pusė – orlaivių keliamas triukšmas. Mūsų tikslas spręsti šį iššūkį, stengtis, kad ilgainiui jis paveiktų kuo mažiau sostinės gyventojų. Glaudžiai bendradarbiaujame su partneriais VĮ „Oro navigacija“ ir planuojame, kad iki metų pabaigos Vilniaus oro uosto triukšmo prevencijos sistema bus gerokai stipresnė“, – išplatintame pranešime cituojamas Dainius Čiuplys, Vilniaus oro uosto vadovas.
Ateityje taip pat yra planų keisti vieną iš atvykimo maršrutų, besidriekiančių arčiausiai Vilniaus Antakalnio mikrorajono, arba apriboti jo naudojimąsi vakaro ir nakties metu. Šis maršrutas naudojamas tik 4% leidimosi operacijų, juo nereguliariai skrenda orlaiviai su specifine įranga, taip pat jis naudojamas pilotų mokymo ir praktikos tikslais.
Comment