A.M.Brazausko - kaip variantas (šiaip jau labai tiktų prie stilistikos). Ir naujas IATA kodas - AMB.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Geriausias variantas būtų palikti tokį pavadinimą, koks yra - Vilniaus oro uostas. Nematau prasmės kažkokius pavadinimus uždėti, kai mieste yra tik vienas oro uostas. Po to dasigyvensim iki Petrausko oro uostas, Jonaičio autobusų stotis ir Paulausko geležinkelių stotis. Kam to reikia...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąSiūlau imti pavyzdį iš kaimynų, kurie Varšuvos oro uostui yra suteikę Šopeno vardą. O jeigu rimtai, kai mieste yra vienas oro uostas, kažkokio papildomo pavadinimo, kaip ir nereikia.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąA.M.Brazausko - kaip variantas (šiaip jau labai tiktų prie stilistikos). Ir naujas IATA kodas - AMB.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Jau yra toks - Ambilobe Airport
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visi jį vis tiek toliau vadina Varšuvos oro uostu, net kodas WAW, o ne koks nors FCH, nors Šopenas garsus visame pasaulyje.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąO kam tada reikia pavadinimų Belgrado Nikolo Teslos, Liublianos Jozefo Pučiko, Krokuvos Šv. Jono Pauliaus II, Vroclavo Koperniko ir t.t. oro uostams?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Absurdas. Ir kokie Tapino argumentai? Tegu jo komandėle bent pasogooglina, kiek oro uostų pasaulyje vadinami menininkų vardais, ir kodėl vadinami. Žinoma, prieš Čiurlionį nieko neturi, bet oro uostas yra objektas su aiškia funkcija, kuri, be abejo, siejasi su aviacija, o tokių pas buvo ne vienas: Steponas Darius, Stasys Girėnas, Pranas Gudynas, Romualdas Marcinkus, Jonas Dženkaitis, Jurgis Dobkevičius, Antanas Gavelis, Antanas Gustaitis, pagaliau net Rolandas Paksas (būtų juokingas oro uosto pavadinimas), Jurgis Kairys ir t.t.
Kam išradinėti dviratį.
Comment
-
Posėdžiavo architektūros ekspertai (=VAUET)
Dauguma ekspertų pasisakė, kad būtina turėti kompleksišką Vilniaus aerouosto viziją. Suprantama, kad tai nėra vien architektūriniai klausimai. Tačiau, neišsprendus plėtros koncepcijos, yra ydinga priimti konkrečius sprendimus atskiriems fragmentams. Juo labiau, kad susiklosčiusi situacija be galo sudėtinga: anksčiau numatytą ašinę aerouosto struktūrą reikia įkorporuoti į naujos, linijinės plėtros kompoziciją, suderinti architektūrinę įvairios stilistikos raišką ir paminklotvarkos reikalavimus, spręsti gretimų nuosavybių, ribojančių harmoningą plėtrą, klausimus. Todėl dauguma ekspertų nepritarė pateiktiems išvykimo terminalo pasiūlymams.
Recenzijoje ir pasisakymuose buvo išreikštos šios pastabos ir pasiūlymai:- paieškoti įdomesnių sprendinių, formuojant prieigas: parkavimo, autobusų judėjimo sprendiniai, dengtas stoginė peronas; su tuo susijęs įėjimo į terminalą vietos ir architektūrinės raiškos parinkimo klausimas;
- planiniuose sprendiniuose akcentuoti linijinės plėtros kryptį, formuojant bendrąsias vidaus erdves, statmenas esamų statinių ašinės kompozicijos krypčiai;
- architektūrinė raiška turėtų atitikti semantinę viso statinių komplekso, „miesto vartų“, prasmę; projektuojamas terminalas turi rasti savo vietą kompozicinėse viso komplekso sąsajose; siūloma, jei to reiktų, peržiūrėti esamų paminklinių statinių vertingąsias savybes;
http://www.architektusajunga.lt/arch...ros-ekspertai/
Comment
-
APKLAUSA: Kokiu vardu turėtų būti pavadintas Vilniaus tarptautinis oro uostas?
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/savaite...is-oro-uostas/ .Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
„Wizz Air“ skraidins iš Vilniaus į Lvovą
Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ rudenį pradės skrydžius iš Vilniaus į vakarų Ukrainos miestą Lvovą. Skrydžiai nuo spalio 29 dienos vyks du kartus per savaitę – pirmadienį ir penktadienį, pranešė bendrovė...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment