Parašė Kristisz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Long term keleivių skaičius toliau augs dėl didėjančios žminių perkamosios galios tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse.
Beje, žiemos sezonui tik kelios naujos kryptys, kitur mažinami reisai ar iš vis nutraukiamos kryptys, naujų 2019 vasaros krypčių irgi dar nenusimato?Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.25, 14:59.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Keleivių skaičius augs, tik nebūtinai VNO, galbūt tuo augimu geriau pasinaudos pvz. RIX. Beje, yra nemažai Europos miestų, kur panašus gyventojų skaičius regione kaip Vilniuje, tik perkamoji galia kelis kartus didesnė, bet miesto oro uosto keleivių skaičius panašus, tai kažkokios lubos turbūt irgi yra.
Beje, žiemos sezonui tik kelios naujos kryptys, kitur mažinami reisai ar iš vis nutraukiamos kryptys, naujų 2019 vasaros krypčių irgi dar nenusimato?Paskutinis taisė andyour; 2018.07.25, 15:37.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Turistinės kryptys gali ir mažėti, kai jau daugelis bus dalį jų apkeliavę. Nedaug žmonių vyksta antrą kartą į tą pačią vietą. Vis naujos kryptys dėl to ir atsiranda, kad pasiūlyti kažką naujo.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Taip, bet juk kiekvienais metais atsiranda vis naujų žmonių, pradedančių keliauti. Jau nekalbu apie tai, kad Turkija išlieka populiariausia charterine atostogų kryptimi turbūt jau kokius 15 metų, tai irgi klausimas kaip ten su žmonėmis nebevykstančiais į tą pačią vietą...
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPoilsiniai turistai nebūtinai yra tiek smalsūs, kad jiems kasmet reiktų vis kitos vietos. Jei tenkina paslaugos, kainos ir aplinka, tai skrenda į tą pačią vietą ir vėl. Antrą kartą vykstant į tą pačią vietą viskas būna paprasčiau, daug kas žinoma, aišku, ko galima tikėtis.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Jeigu mažina skrydžius, tai yra dėl to kaip sakiau Dėl ko gi daugiau?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Long term keleivių skaičius toliau augs dėl didėjančios žminių perkamosios galios tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse. Daug kur pasaulyje kyla didelis skaičius didelių oro uostų, toliau auga seni oro uostai. Tai Vilnius irgi neturėtų išsiskirti iš bendro augimo trendo.
Bendrai augimui prielaidų nemažai. Perkamoji galia auga, FDI auga, ekonomika auga, imigracija auga - tai sudaro prielaidas augimui. Demografija mažai lemia šitoj vietoj - keli turintys pinigų suskraidys daugiau už tūkstančius neturinčius pinigų. Ne tik kad patys suskraidys, bet ir pritrauks atskrendančius. Net ir įpročiai kiti - jaunesnė karta ir su mažiau pinigų linkus skradytu daugiau nei vyresni, tad dėl demografijos nebijočiau.
- 1 patinka
Comment
-
Wizz netektį turbūt galima labai grubiai įvardinti: neskaičiuojant maršrutų dažnio, lėktuvų dydžio ar jų užpildymo, bet tik atsižvelgiant, kad nuimamas 4 lėktuvas ir tai žiemos sezonui. Jei Wizz per metus perveža 1,2 mln kelevių, tai ketvirtasis lėktuvas perveža 300 000, atsižvelgus, kad jis neskraidys žiemos sezonu tai Vilnius neteks 140 000 keleivių.
Tad nukraujavimas nebus toks skausmingas, juolab kad Wizz atsiranda Marakeshas(keleivių skaičiumi atstos Reikjaviką?), atsiranda Ryanair Jordanija (atstos Bari), Trevizas(atstos Nicą?). Kaip ir nėra taip blogai.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Ilgu laikotarpiu +15% yra pernelyg optimistiška. Trumpalaikiai šuoliai gali būti nulemti konkurencijos (kaip 2014-2017 ypatingai arši Wizz Air ir Ryanair konkurencijos aikštelė), tačiau paprasčiausias makroenometrinis modelis sako, kad keleivių skaičius rinkose auga BVPx2-1 formulę. T.y. jeigu Lietuvoje prognozuojamas BVP augimas ilgalaikis po 3%, tikėtina, jog keleivių srautas turėtų augti po 3x2-1= maždaug 5%.
Žinoma, yra dar ir gerokai daugiau veiksnių, kurie gali keisti situaciją- konkurencija ir perpasiūla, nutekėjimas keleivių į Rygą/Minską/Varšuvą, vystymasis atskirai VNO, KUN, PLQ, pritraukimas keleivių iš Baltarusijos ir Latvijos, tranzito (ypatingai nematomojo) augimas ir t.t. Bet kokiu atveju, +15% ilgu laikotarpiu yra ypatingai optimistinė prognozė.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė neamos Rodyti pranešimą
Gal kas žino, kada bus paskelbti rezultatai arba kur galima paskaityti apie konkurso eigą?
Comment
-
Šiandien teko pabendrauti su VNO administracijoje dirbančiu žmogumi. Pasakė įdomų dalyką. Pasirodo, kad oro uostai gali maksimaliai aptarnauti maždaug dvigubai daugiau keleivių nei būna parašyta oro uosto reglamente. Tai dabartinis VNO pagal dokumentus turėtų aptarnauti iki 3,5 mln. keleivių, o realiai jo galimybių riba apie 7 mln. keleivių. 2022 metais pabaigus VNO rekonstrukciją, galimybių riba bus apie 13-14 mln. keleivių, nors reglamentą bus rašoma 7 mln. keleivių. Štai tokios naujienos – kaip sakoma oro uostai yra kaip guminiai balionai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mantinis Rodyti pranešimąŠiandien teko pabendrauti su VNO administracijoje dirbančiu žmogumi. Pasakė įdomų dalyką. Pasirodo, kad oro uostai gali maksimaliai aptarnauti maždaug dvigubai daugiau keleivių nei būna parašyta oro uosto reglamente. Tai dabartinis VNO pagal dokumentus turėtų aptarnauti iki 3,5 mln. keleivių, o realiai jo galimybių riba apie 7 mln. keleivių. 2022 metais pabaigus VNO rekonstrukciją, galimybių riba bus apie 13-14 mln. keleivių, nors reglamentą bus rašoma 7 mln. keleivių. Štai tokios naujienos – kaip sakoma oro uostai yra kaip guminiai balionai.
Comment
-
Vilniaus oro uostui siūlomas pavadinimas ekspertų nesužavėjo
Susisiekimo ministerija svarsto galimybę po Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos darbų keisti jo pavadinimą. Žurnalistas Andrius Tapinas mano, kad Vilniaus oro uostą reikėtų pavadinti M. K. Čiurlionio vardu – esą tai būtų gražus simbolis. Tačiau aviacijos ekspertai Arvydas Pociūnas ir Aistis Lukoševičius su tokia nuomone nesutinka: jie įsitikinę, kad Vilniaus oro uostas turėtų būti pavadintas aviacijos srityje nusipelniusio tautiečio vardu, o toks pasirinkimas taptų šimtmečio dovana Lietuvai.
Forumo nario garbei?
Comment
Comment