Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimą"KULTUROS PAVELDAS" tai visai nesipaisys prie naujos statybos,baisuoklis tas taip ir matysis tik ivaziavus,geriausia kas ivyks,tai naujai perdazys.Nugriaut ta baisuokli galetu,visai kitas vaizdas butuPaskutinis taisė Arunasx; 2018.07.24, 19:33.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimą"KULTUROS PAVELDAS" tai visai nesipaisys prie naujos statybos,baisuoklis tas taip ir matysis tik ivaziavus,geriausia kas ivyks,tai naujai perdazys.Nugriaut ta baisuokli galetu,visai kitas vaizdas butu
Comment
-
Aišku, iškeiksite kaip tą forumietį, kuris gina kiekvieną medinuką, bet dabartinis (originalusis) oro uosto pastatas man yra gražus, jis turi istoriją (pati architektūra, skulptūros irgi kalba apie save), bet žinoma, jis mažas ir funkcionalumo požiūriu prastokas. Tikiuosi kartu su nauju terminalu žiūrėsis padoriai, o svarbiausia, kad gerai atliktų savo funkciją ir aplinka būtų maloni.Paskutinis taisė R.D.; 2018.07.25, 10:42.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtskrendant jo vistiek nesimatys.
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąToks vaizdas,kad atskridus issskrist nereiks ir "JO" nesimatys
Comment
-
Kas mane labiausiai nuliūdino ar net supykdė, tai VIP terminalo statybos. Nežinau, kodėl bet visi atskiri VIP terminalai man asocijuojasi su Šeremetjavo "deputatni zal", kodėl nepadaryti, kaip visame pasaulyje atskiro patikros punkto užima max. 50 kv. m ir geros ložės. Kam statyti atskirą terminalą, kas yra ekonomiškai brangiau, neefektyvus išlaikymas ir parodo šalies nepilnavertiškumo kompleksą.
Aviate, navigate, communicate
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKas mane labiausiai nuliūdino ar net supykdė, tai VIP terminalo statybos. Nežinau, kodėl bet visi atskiri VIP terminalai man asocijuojasi su Šeremetjavo "deputatni zal", kodėl nepadaryti, kaip visame pasaulyje atskiro patikros punkto užima max. 50 kv. m ir geros ložės. Kam statyti atskirą terminalą, kas yra ekonomiškai brangiau, neefektyvus išlaikymas ir parodo šalies nepilnavertiškumo kompleksą.
Kitas dalykas - spėju, kad iš VIP terminalo yra geros pajamos ir turbūt ir atsiperka investicijos. Galų gale tai patrauklu ir pinigingiems General Aviation turistams, kuriems geras VIP terminalas gali lemti sprendimą nusileisti.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Padariau greitą google paiešką - Viena ir Oslas turi atskirus VIP terminalus, Miunchene atskirtas oro uosto galas su atskiru įėjimu. Čia visus kamuoja nepilnavertiškumo kompleksai irgi? Šalies nepilnavertiškumo kompleksą labiau parodo pastovus dairymasis ir lyginimasis, kuris pavirsta į cargo cult - žiūrėk ten taip nedaro, tai ir mes nedarykim.
Kitas dalykas - spėju, kad iš VIP terminalo yra geros pajamos ir turbūt ir atsiperka investicijos. Galų gale tai patrauklu ir pinigingiems General Aviation turistams, kuriems geras VIP terminalas gali lemti sprendimą nusileisti.
Taip turi tie miestai VIP terminalus ir ką? Ir Ryga turi - vis vien mūsų atžvilgiu, tai yra pinigų švaistymas. Neturiu tokių duomenų, kad esamas, atskiras terminalas būtų rentabilus, o ką kalbėti apie visiškai naujo statybas.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.07.25, 10:27.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Vilniaus oro uoste bus statomas antrasis terminalas
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...is-terminalas/ .
Comment
-
Žiūrint projekto vizulkes užkliuvo du dalykai, kuriuos norėtųsi išskirti. Pirmiausiai ta stoginė iki naujojo terminalo. Žinoma, esu už patogumą ir funkcionalumą, bet ar tai nepaslėps senosios ir naujosios architektūros? Nes vizualiai viskas turėtų tikrai šiauniai žiūrėtis ir 'bac' šitas takas per visą ilgį. Toliau užkliuvo tokia didžiulė stovėjimo aikštelė. Nenoriu skleisti erezijų, kad oro uostose turėtų būti viešų lauko erdvių, sukuriančių jaukumo jausmą ir gražią aplinką, bet dabar viskas projektuotojų galvoje buvo, kaip rusai sako, "в асфальт закатать". Jokio akcento, tik betonas ir asfaltas. Žinoma, reiktų pažiūrėti kaip kitose oro uostose daro, nes kažkaip neatgaminų šitos detalės galvoje.
- 1 patinka
Comment
-
/\
https://www.15min.lt/verslas/naujien...etu-667-918152
Čia rašo, kad po rekonstrukcijos galės laisvai aptarnauti 20 tūkst. per dieną (dabar vasarą ~15 tūkst. per dieną). Tik nesu tikras ar čia kalba eina apie naują priestatą ar ne.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKnibžda nuojauta, kad po visų rekonstrukcijų ir naujų terminalų bus nuspręsta, kad vis tik reikia visiškai naujo ir dar didesnio oro uosto . Viskas daroma orientuojantis į trumpą laikotarpį. Gal yra skaičiai, koks keleivių pralaidumas planuojamas po rekonstrukcijos? Dabartinis yra 3,5 mln.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
20 tūkst. per dieną būtų 7 mln. 300 tūkst. per metus. Rekonstrukciją planuojama baigti 2021 m. Jei oro uosto keleivių skaičius kasmet augs po 15 proc. (tai visai nuosaikus skaičius), tai tie 7 mln. bus pasiekti 2022 m.
Bijau pameluot, bet lyg ir viena ausim girdėjau, skaičius 8-10.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.07.25, 11:17.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą20 tūkst. per dieną būtų 7 mln. 300 tūkst. per metus. Rekonstrukciją planuojama baigti 2021 m. Jei oro uosto keleivių skaičius kasmet augs po 15 proc. (tai visai nuosaikus skaičius), tai tie 7 mln. bus pasiekti 2022 m.
10 mln. atrodytų kiek rimčiau.
Comment
-
Iš vizualizacijų nelabai aišku, ar bus Vikingų g. pratęsimas.
Kiek aš žinau, VNO pralaidumą riboja ne tik terminalo pajėgumai, bet ir perono aikštelių dydis. Po rekonstrukcijos, atrodo, jos tik sumažės.
Stebina, kad pietinė oro uosto teritorijos dalis lieka "Aeroflot" laikų užkonservuotu rezervatu.
Comment
Comment