Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Jungimų poreikis yra tik, jo negali pamatuoti. Bet kokios buvo kainos, kuomet VNO rinkoje karaliavo SAS su Kopenhaga ir Lufthansa su Frankfurtu. Kai atėjo Turkish ir AirBaltic įjungė Amsterdamą su Paryžiumi, atsirado galimybių ir iš Vilniaus pasiekti JAV už 450 Eur.

    Be to mes neturime jokio vežėjo iš Oneworld aljanso, tad ta jungimų vertė yra didelė, bet kaip ir sakiau sunkiai pamatuojama, kol nėra realių skrydžių.

    Nors gal būt tu ir aš suprantame, kad Stansted tam tikrais atvejais gali būti patogiau, bet tu to nepaiškinsi Sityje dirbančiam klerkui, kuris mėgsta skristi tik su BA, atvykti į oro uostą, praleisti dvi valandas ložėje gerdamas kokteilius ir skaitydamas laikraštį. Čia yra susiformavusi kultūra ir tradicijos ir jų neišgyvendinsi- ypač kai kalbame apie britus.

    Tad jei jau darome skrydį Į Londoną geriausiai nušauti du zuikius, verslą ir tranzitą, emigracinius srautus paliekant LCC. Bet čia tik mano nuomonė



    CRJ nėra atorizuotas skraidyti į CITY.
    tai kas lieka tada is realiu variantu? Embraer 190-195 ir CS100 (kuris tik pradetas tiekt) ir gal BAe 146-300, Avro RJ100, and RJ115

    Comment


      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

      tai kas lieka tada is realiu variantu? Embraer 190-195 ir CS100 (kuris tik pradetas tiekt) ir gal BAe 146-300, Avro RJ100, and RJ115
      Realiai ERJ 190.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Skelbiamas kvietimas skrydžiams į Londono Sitį https://www.madeinvilnius.lt/naujien...-londono-siti/ .
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Idealiam pasaulyje būtų buvęs Gatwick, bet City irgi labai gerai. Uberis iš Stanstedo į Londono centrą minimum 50 svarų. Jau geriau tą extrą 100 sumokėti už bilietus ir sutaupyti 2,5-3 val. važinėjimo ir patikrų sąskaita, nes City praeini per 15 min - kaip ir VNO.

          Nepamirštam dar, kad netrukus paleis Crossrail, tai self connectionai per Heathrow bus labai paprasti. Kelios stotelės DLR iki Canary Wharf ir iš ten 40 min iki Heathrow Central. Iki Gatwicko irgi nėra taip sudėtingai - DLR iki Canary Wharf, tada Jubilee Line iki London Bridge ir iš ten jau traukiniu. Esmė, kad nusileidi realiai miesto centre.

          Na ir nepamirštam, kad diiidelė dalis mūsų diasporos Londone bazuojasi rytinėje dalyje - nuo Stratfordo iki Bektono (Bektonių kaims, Luondona rajuons) - jiems tai bus visiškas kaifas.

          Žodžiu - labai laukiu. Bet dar reikia ir į Gatwicką
          Kaip po dykumą blaškiausi

          Comment


            P.S. Kas skraidys? Jaučiu, kad LOT'as varys.
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              Parašė vytauc Rodyti pranešimą
              P.S. Kas skraidys? Jaučiu, kad LOT'as varys.
              Ar LOT skraido bent vienu reisu ne iš PL į ne PL?
              Flickr

              Comment


                Ar konkurso sąlygos pritaikytos ne Airbaltic?

                Comment


                  Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                  Iberis iš Stanstedo į Londono centrą minimum 50 svarų.)
                  O helikopteris kiek? tada tai jau ir 200 eur negaila už brangesnį lėktuvo bilietą, tikrai atsipirks.

                  Kas nesuprato tai pasišaipiau iš arogantiško/snobiško pareiškimo lyg uberis vienintelsi būdas (patogūs autobusai ir traukinai neegzistuoja) vykti iš ten.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Ar LOT skraido bent vienu reisu ne iš PL į ne PL?
                    Nuo 2019 vasario planuoja skraidyti iš LCY į Budapeštą.

                    Comment


                      Kas nesuprato tai pasišaipiau iš arogantiško/snobiško pareiškimo lyg uberis vienintelsi būdas (patogūs autobusai ir traukinai neegzistuoja) vykti iš ten.
                      Yra dvi keleivių grupės: vieniems ne lygis už lėktuvo bilietą mokėti brangiau (kelionės trukmė ir patogumas nesvarbu), kitiems ne lygis iš oro uosto važiuoti kokiu nors autobusu. Panašu, kad į LCY skraidys tik antroji keleivių grupė, nors Stratfordas ir netoli

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Ar LOT skraido bent vienu reisu ne iš PL į ne PL?
                        Budapeštas - Niujorkas, Budapeštas - Čikaga, nuo kitų metų Budapeštas - Londonas (City). Realiai tai ir estų Nordica skraido su LOT logotipu ir IATA kodu (49% akcijų priklauso lenkams). Nežinau kaip yra su įgula skrendant toliau, bet pvz. lėktuvas atvykęs iš Varšuvos į Vilnių (beje su Nordica atributika) dažnai skrenda toliau į Taliną, iš jo į kokį Stokholmą.

                        Kita vertus, nesu tikras ar norės imti šią trasą, nors šansų yra. Pažiūrėsime.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Ar LOT skraido bent vienu reisu ne iš PL į ne PL?
                          LOT'as planuoja skraidyti tarp City ir Budapešto. VNO jiems būtų visai į temą.
                          Kaip po dykumą blaškiausi

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            O helikopteris kiek? tada tai jau ir 200 eur negaila už brangesnį lėktuvo bilietą, tikrai atsipirks.

                            Kas nesuprato tai pasišaipiau iš arogantiško/snobiško pareiškimo lyg uberis vienintelsi būdas (patogūs autobusai ir traukinai neegzistuoja) vykti iš ten.
                            Kai biznio reikalais skrendi - laikas yra brangiau už pinigus, tada neskaičiuoji ir tiesiog nurašai į sąnaudas. O kai skrendi su šeima paturistauti, tai 2-3 žmonėms Uber bus ~ tas pats, kaip traukinys + metro. Kur čia arogancija ir snobizmas - nežinau.
                            Kaip po dykumą blaškiausi

                            Comment


                              Parašė vytauc Rodyti pranešimą

                              Kai biznio reikalais skrendi - laikas yra brangiau už pinigus, tada neskaičiuoji ir tiesiog nurašai į sąnaudas.
                              Iš Stansted iki City su traukiniu/metro greičiau nei iš Heatrow ar Gatwick.

                              https://www.google.lt/maps/dir/51.51...51.8860181!3e3
                              https://www.google.lt/maps/dir/51.51...51.4700223!3e3
                              https://www.google.lt/maps/dir/51.51...51.1536621!3e3
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Ar konkurso sąlygos pritaikytos ne Airbaltic?
                                Konkurso sąlygos labiau pritaikytos LOT, be to jie paleido maršrus su naujaisiais Embraeriais į City iš:

                                1. Varšuvos
                                2. Budapešto
                                3. Vilniaus?

                                Užsakyti buvo nauji ERJ - 195(sertifikuoti skriadyti į city), 2 jau skraido, liko dar vienas, spėkit kam jis teks?
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Konkurso sąlygos labiau pritaikytos LOT, be to jie paleido maršrus su naujaisiais Embraeriais į City iš:

                                  1. Varšuvos
                                  2. Budapešto
                                  3. Vilniaus?

                                  Užsakyti buvo nauji ERJ - 195(sertifikuoti skriadyti į city), 2 jau skraido, liko dar vienas, spėkit kam jis teks?
                                  O airBaltico A220 nėra sertifikuotas skristi į City? Swiss su jais skraido.

                                  EDIT. Pasirodo didžiausias A220-100, o airBalticas skraido su A220-300.
                                  The largest aircraft which can be used at the airport is the Airbus A220-100.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.16, 09:03.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Embraer 195 nėra sertifikuotas skraidyti į London City.

                                    Sertifikuoti yra E170 ir E190. airBaltic CS300 (dabar vadinami AIrbus 220-300) nėra sertifikuoti, sertifikuoti tik CS100 (Airbus 220-100).

                                    LOT Polish Airlines planuoja apie šių metų kalėdas gauti E190 4 vienetus. Jie paskelbė, jog skraidys WAW-LCY 2 kartus per dieną ir BUD-LCY 2 kartus per dieną; tai realiai 2 lėktuvai utilizuoti, dar du laisvi - tai neatmesčiau galimybės, jog tikrai pritaikytos sąlygos grynai LOT. Nesakau, kad būtų blogai skraidantys LOT šiuo maršrutu, Miles and More klientų bazė, tikrai patogūs laikai ir pats patogiausias lėktuvas (man asmeniškai nėra patogesnio lėktuvo shorthaul nei Embraer E-Jet'ai).

                                    Comment


                                      Tai tiesa, jei tau reikia tik iki Liverpool Street. Bet tik tiek. Iš Canary Wharf apylinkių Uber yra greičiausias ir patogiausias variantas. O jei važiuoja 2 ar daugiau žmonių, tai ir kaina išeina identiška. Nebent ant kamščių užleki. Plius važiuodamas mašinoje, visos kelionės metu nuo durų iki durų dar gali dirbti su kompu. Tai yra papildomos 2 produktyvios valandos.
                                      Kaip po dykumą blaškiausi

                                      Comment


                                        Parašė vytauc Rodyti pranešimą

                                        Tai tiesa, jei tau reikia tik iki Liverpool Street. Bet tik tiek. Iš Canary Wharf apylinkių Uber yra greičiausias ir patogiausias variantas. O jei važiuoja 2 ar daugiau žmonių, tai ir kaina išeina identiška. Nebent ant kamščių užleki. Plius važiuodamas mašinoje, visos kelionės metu nuo durų iki durų dar gali dirbti su kompu. Tai yra papildomos 2 produktyvios valandos.
                                        Dėl Uber patogumo ir pigumo sutinku, tik turėjau omenyje, kad Stansted oro uostas nėra toks blogas variantas verslo kelionėm į Londoną, nes patogus ir greitas susisiekimas su pačiu centru ne blogesnis nei iš Heatrow ar Gatwick. Aišku LCY bus dar geriau.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Ne tik Londono Sitis: valdžia paramą žada ir už kitas skrydžių kryptis

                                          Vyriausybė yra pasiryžusi skirti finansinę paramą bendrovei, skraidysiančiai į verslininkams patogų Londono Sičio oro uostą. Tačiau tai ne vienintelė kryptis, kuria gali atsirasti naujų skrydžių. Iki liepos 20 vyksta konkursas paramai už skrydžius į įvairias kryptis, tarp kurių yra tokių egzotiškų maršrutų kaip Niujorkas, Lisabona, Tokijas, taip pat siūloma parama už papildomus skrydžius jau esamomis kryptimis – Londonas, Berlynas, Milanas, Paryžius ir pan...
                                          ...Avialinijos kviečiamos pradėti skrydžius naujomis kryptimis, tarkime, į Tokiją, Niujorką, Pekiną, Čikagą, įvairius Portugalijos miestus, Ciurichą, Malagą ir pan...
                                          Paskutinis taisė lukass; 2018.07.16, 22:15.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X