Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
tai kas lieka tada is realiu variantu? Embraer 190-195 ir CS100 (kuris tik pradetas tiekt) ir gal BAe 146-300, Avro RJ100, and RJ115Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Skelbiamas kvietimas skrydžiams į Londono Sitį https://www.madeinvilnius.lt/naujien...-londono-siti/ .Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Idealiam pasaulyje būtų buvęs Gatwick, bet City irgi labai gerai. Uberis iš Stanstedo į Londono centrą minimum 50 svarų. Jau geriau tą extrą 100 sumokėti už bilietus ir sutaupyti 2,5-3 val. važinėjimo ir patikrų sąskaita, nes City praeini per 15 min - kaip ir VNO.
Nepamirštam dar, kad netrukus paleis Crossrail, tai self connectionai per Heathrow bus labai paprasti. Kelios stotelės DLR iki Canary Wharf ir iš ten 40 min iki Heathrow Central. Iki Gatwicko irgi nėra taip sudėtingai - DLR iki Canary Wharf, tada Jubilee Line iki London Bridge ir iš ten jau traukiniu. Esmė, kad nusileidi realiai miesto centre.
Na ir nepamirštam, kad diiidelė dalis mūsų diasporos Londone bazuojasi rytinėje dalyje - nuo Stratfordo iki Bektono (Bektonių kaims, Luondona rajuons) - jiems tai bus visiškas kaifas.
Žodžiu - labai laukiu. Bet dar reikia ir į Gatwicką
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąP.S. Kas skraidys? Jaučiu, kad LOT'as varys.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąIberis iš Stanstedo į Londono centrą minimum 50 svarų.)
Kas nesuprato tai pasišaipiau iš arogantiško/snobiško pareiškimo lyg uberis vienintelsi būdas (patogūs autobusai ir traukinai neegzistuoja) vykti iš ten.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr LOT skraido bent vienu reisu ne iš PL į ne PL?
Comment
-
Kas nesuprato tai pasišaipiau iš arogantiško/snobiško pareiškimo lyg uberis vienintelsi būdas (patogūs autobusai ir traukinai neegzistuoja) vykti iš ten.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr LOT skraido bent vienu reisu ne iš PL į ne PL?
Kita vertus, nesu tikras ar norės imti šią trasą, nors šansų yra. Pažiūrėsime.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar LOT skraido bent vienu reisu ne iš PL į ne PL?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O helikopteris kiek? tada tai jau ir 200 eur negaila už brangesnį lėktuvo bilietą, tikrai atsipirks.
Kas nesuprato tai pasišaipiau iš arogantiško/snobiško pareiškimo lyg uberis vienintelsi būdas (patogūs autobusai ir traukinai neegzistuoja) vykti iš ten.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimą
Kai biznio reikalais skrendi - laikas yra brangiau už pinigus, tada neskaičiuoji ir tiesiog nurašai į sąnaudas.
https://www.google.lt/maps/dir/51.51...51.8860181!3e3
https://www.google.lt/maps/dir/51.51...51.4700223!3e3
https://www.google.lt/maps/dir/51.51...51.1536621!3e3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAr konkurso sąlygos pritaikytos ne Airbaltic?
1. Varšuvos
2. Budapešto
3. Vilniaus?
Užsakyti buvo nauji ERJ - 195(sertifikuoti skriadyti į city), 2 jau skraido, liko dar vienas, spėkit kam jis teks?Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Konkurso sąlygos labiau pritaikytos LOT, be to jie paleido maršrus su naujaisiais Embraeriais į City iš:
1. Varšuvos
2. Budapešto
3. Vilniaus?
Užsakyti buvo nauji ERJ - 195(sertifikuoti skriadyti į city), 2 jau skraido, liko dar vienas, spėkit kam jis teks?
EDIT. Pasirodo didžiausias A220-100, o airBalticas skraido su A220-300.
The largest aircraft which can be used at the airport is the Airbus A220-100.Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.16, 09:03.
Comment
-
Embraer 195 nėra sertifikuotas skraidyti į London City.
Sertifikuoti yra E170 ir E190. airBaltic CS300 (dabar vadinami AIrbus 220-300) nėra sertifikuoti, sertifikuoti tik CS100 (Airbus 220-100).
LOT Polish Airlines planuoja apie šių metų kalėdas gauti E190 4 vienetus. Jie paskelbė, jog skraidys WAW-LCY 2 kartus per dieną ir BUD-LCY 2 kartus per dieną; tai realiai 2 lėktuvai utilizuoti, dar du laisvi - tai neatmesčiau galimybės, jog tikrai pritaikytos sąlygos grynai LOT. Nesakau, kad būtų blogai skraidantys LOT šiuo maršrutu, Miles and More klientų bazė, tikrai patogūs laikai ir pats patogiausias lėktuvas (man asmeniškai nėra patogesnio lėktuvo shorthaul nei Embraer E-Jet'ai).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš Stansted iki City su traukiniu/metro greičiau nei iš Heatrow ar Gatwick.
https://www.google.lt/maps/dir/51.51...51.8860181!3e3
https://www.google.lt/maps/dir/51.51...51.4700223!3e3
https://www.google.lt/maps/dir/51.51...51.1536621!3e3
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimą
Tai tiesa, jei tau reikia tik iki Liverpool Street. Bet tik tiek. Iš Canary Wharf apylinkių Uber yra greičiausias ir patogiausias variantas. O jei važiuoja 2 ar daugiau žmonių, tai ir kaina išeina identiška. Nebent ant kamščių užleki. Plius važiuodamas mašinoje, visos kelionės metu nuo durų iki durų dar gali dirbti su kompu. Tai yra papildomos 2 produktyvios valandos.
- 1 patinka
Comment
-
Ne tik Londono Sitis: valdžia paramą žada ir už kitas skrydžių kryptis
Vyriausybė yra pasiryžusi skirti finansinę paramą bendrovei, skraidysiančiai į verslininkams patogų Londono Sičio oro uostą. Tačiau tai ne vienintelė kryptis, kuria gali atsirasti naujų skrydžių. Iki liepos 20 vyksta konkursas paramai už skrydžius į įvairias kryptis, tarp kurių yra tokių egzotiškų maršrutų kaip Niujorkas, Lisabona, Tokijas, taip pat siūloma parama už papildomus skrydžius jau esamomis kryptimis – Londonas, Berlynas, Milanas, Paryžius ir pan......Avialinijos kviečiamos pradėti skrydžius naujomis kryptimis, tarkime, į Tokiją, Niujorką, Pekiną, Čikagą, įvairius Portugalijos miestus, Ciurichą, Malagą ir pan...Paskutinis taisė lukass; 2018.07.16, 22:15.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment