Nuo lapkričio Wizzair siūlys skrydžius į dar vieną Maroko kurortą - Marakešą. Kadangi pagal tvarkaraštį Agadyras taip pat lieka, tai turėsime net du maršrutus į Maroką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Išmani Vilniaus oro uosto naujovė – automatinė pasienio patikra
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ienio-patikra/
Comment
-
Atrodo naujas terminalo priestatas buvo tikrai reikalingas.
Čia yra Vilniaus non-Schengen pasų patikra dabar.
Čia new JFK ir ne Atlanta. Čia Vilnius.
Net rusai, jau seniai, beje, susitvarkė, Maskvoje nėra tokių bardakų.
Mes negalime sau leisti, kad kažkas pas mus būtų blogiau, nei pas rusus. Tiesiog negalima.
Reikalauju nubausti mirties bausme kokius penkis už šią gėdą atsakingus valdininkus, kenkiančius šalies įvaizdžiui. Tada kiti greit, nemykdami ir neieškodami excuses sutvarkys.
Ai, nėra mirties bausmės valdininkams ir biurokratams, excusu ieškotojams ir nedarytojams? Tai tada nera vilties.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theaterPaskutinis taisė Lettered; 2018.06.29, 10:37.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGrenoblis- hmmm, neturiu komentaro, Ciurichas yra labiau reikalingas.
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAtėnai - yra skaudulys, su šeima mėgstame graikų salas ir ypač star alliance, vis dėl to AEGEAN sugrįžimo vargu bau ar galima tikėtis.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Grenoblis yra/buvo žiemą slidinėjimo maršrutas, kaip supratau. Vasarą kalnuose irgi yra ką veikti, bet matyt, neatsipirkdavo.
O čia vienintelis kelias pasiekti graikų salas?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa kolega, o koks optimaliausias būdas pasiekti: Mykonos, Paros, Samos, Skiathos, Zakynthos. Gal siūlote skristi į Atėnus su Wizz, tada važiuoti į Salonikus ir galiausiai keltis keltu?Paskutinis taisė andyour; 2018.07.11, 10:23.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
O su persėdimu iš kitų miestų? Nes tu vis tiek darai persėdimą Atėnuose, neplauki su keltu?
Dėl kelto, iš Atėnų oro uosto iki Salonikų yra geros 7-8 valandos kelio, tada dar keltu 3-4 valandos. Per tą laiką aš ir Tailande galiu atsidurti, Be to nepavadinčiau tokio "trip'o" gera atostogų pradžiaPaskutinis taisė Ciurlionis; 2018.07.11, 10:30.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Skristi su Olympic Air į vieną pusę iš Atėnų, kaina gali išaugti iki 400 eur, į vieną pusę. 600 eur į abi puses,jau brangi kelionė gaunasi. Iš Atėnų oro uosto iki Salonikų yra geros 7-8 valandos kelio, tada dar keltu 3-4 valandos. Per tą laiką aš ir Tailande galiu atsidurti, Be to nepavadinčiau tokio "trip'o" gera atostogų pradžiaPaskutinis taisė andyour; 2018.07.11, 10:34.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ryanair ir Wizz tave tiesiogiai nuskraidina iki Atėnų. Dabar netenki vieno tiesioginio Wizz skrydžio. Tačiau iki Atėnų gali nuskristi per kitus Europos miestus. Su Ryanair gali pasiekti 3 tavo minėtas salas iš Atėnų.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ryanair ir Wizz tave tiesiogiai nuskraidina iki Atėnų. Dabar netenki vieno tiesioginio Wizz skrydžio. Tačiau iki Atėnų gali nuskristi per kitus Europos miestus. Su Ryanair gali pasiekti 3 tavo minėtas salas iš Atėnų. Tu taip parašei pirmynę žinutę, tarsi nebegalėsi ten nukeliauti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
P.S. mano žiniomis Rayanair skrenda tik į Mykonos, jei turite daugiau info pasidalinkite
Comment
-
Na Vilniaus oro uostas ir toliau auga kaip ant mielių.
VLN 2018 m. Sausis - Birželis viso 2 329 197 keleivių (+16,58% arba +331 271 keleivių).
KNS 2018 m. Sausis - Birželis viso 473 384 keleivių (+13,22% arba + 55 293 keleivių).
Kiečiausiai atrodo tai, kad VLN vien Birželio mėn. aptarnavo 480 573 keleivių ir tai yra daugiau nei KNS per pirmus šešis mėnesius sumoje.
Tai kam iš viso ta KNS daržinė reikalinga?
Labai tikėtina, kad VLN šiais metais pasieks 5 mln. keleivių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Mantinis Rodyti pranešimąTai kam iš viso ta KNS daržinė reikalinga?
- 1 patinka
Comment
-
Dėja, bet turizmui Kauno oro uostas nėra tolygu Vilniaus oro uostui ir tas puikiai pasimatė praeitais metais, kai mėnesiui perkėlus skrydžius iš Vilniaus į Kauną turizmas smarkiai nukentėjo. Turistui ne esmė, į kokią daržinę jis atskrendą, jam esmė, į kokį miestą atskrenda ir nei Kaunas, nei Vilnius nėra kažkokios savaitės trukmės atostogos, kur atstumai nuo oro uosto turėtų mažą reikšmę. Kaunas Europos turistui yra išvis mažai žinomas, o Vilnius tėra kelionė savaitgaliui, o kai tu vyksti tik savaitgaliui, tai nėra jokio noro skristi į kažkokį kitą miestą ir po to keliauti autobusais iki pagrindinio taško. Kauno oro uostas niekada neatstos Vilniaus oro uosto, kad ir koks geresnis jis būtų, nes ne oro uosto kokybėje esmė, o tame, į kokį miestą yra skrendama. Kartu Kauno oro uosto ir nereikėtų uždaryti. Ko nereikėtų daryti, tai to, kad jeigu jisai dirba nuostolingai, tai tuos nuostuolius perkelti ant Vilniaus oro uosto. Jeigu Kaunui reikia dotacijų - jos turi būti skiriamos iš valstybės biudžeto, o ne VNO konkurencingumo praradimo dėka. Kauno oro uostas, nors ir ne sostinė, bet turi tam tikro potencialo, jis yra Lietuvos vidury - dėl to gali pritraukti daugiau keliaujančių emigrantų. Kaune yra didžiausias automobilių turgus, į kurį vyksta nežmoniškas skaičius ukrainiečių, dėl to matau prasmę ir skrydžiui į Ukrainą. Potencialo Kaunui yra, tačiau tas potencialas turi eiti iš Kauno ir geografinės padėties, o ne iš to, kad 'prispausim Vilnių ir tada nori nenori tam tikras srautas nutekės ir į Kauną'. Vilniui reikia konkuruoti ne su Kaunu, o su Ryga, Minsku ir Varšuva, dėl to jis neturėtų būti dirbtinai varžomas.
- 7 patinka
Comment
-
Pasaulis keičiasi... Ir Eidvis kitaip pradėjo kalbėti
O šiaip Juokinga Gyvybiškai svarbi kryptis
Valstybė finansuos „gyvybiškai svarbų“ maršrutą į Londono Sitį
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-667-1000214
Comment
-
Labai teisingas žingsnis ir jei Udrius putojasi eilinį kartą prieš Vilnių, reiškia teisingas, nes sulaukti objektyvumo iš jo šiuo klausimu yra tokia pati tikimybė, kaip iš Putino Ukrainos klausimu.
„Kaip žinia, darbo vietos keliasi iš Londono į žemyninę Europą, Lietuva galėtų pretenduoti į dalies tų darbo vietų perkėlimą pas mus. Manau, kad tau tikrai prasminga“, – sakė verslo atstovas. Jo manymu, ilgainiui Londone dirbantys finansų specialistai galėtų persikelti į Lietuvą. „Tam, kad jie persikeltų į Lietuvą ir steigtų čia savo biurus, reikia su jais palaikyti ryšį, reikia su jais bendrauti. Tam ir reikalingi skrydžiai. Ilgainiui jau bus matyt, ar tie centrai persikels čia. Manau, kad dalis vis tiek liks Londone, dalis persikels į žemyninę Europą.
Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius taip pat apsidžiaugė Susisiekimo ministerijos sprendimu ir pranešė, kad pinigų maršrutui skirs ir Vilniaus savivaldybė. Per trejus metus skirs 2,1 mln. eurų. „Viena esminių sąlygų, kad Vilniuje rastųsi dar daugiau gerų darbo vietų ir tarptautinių įmonių – geras miesto pasiekiamumas oro maršrutais, ypač svarbus patogus tiesioginis susisiekimas su Londonu“, – savo feisbuko paskyroje rašo sostinės meras. https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-667-1000214Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment