PLQ yra labai įtakotas pavienių reisų. Berods nebeliko Edinburgo - iš ten tas minusas atsiranda. Pridėjus kokius 4 savaitinius reisus rodiklis būtų +10-15, priklausomai nuo lėktuvo tipo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPLQ yra labai įtakotas pavienių reisų. Berods nebeliko Edinburgo - iš ten tas minusas atsiranda. Pridėjus kokius 4 savaitinius reisus rodiklis būtų +10-15, priklausomai nuo lėktuvo tipo.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Kauno daržinė net ir esant dideliam ekonomikos augimui bei lyginamąjai statistikos žemai bazei tesugebėjo paaugti varganus 16 proc., kas absoliučiais skaičiais yra +29 000 keleivių. Kai Vilniaus oro uostos prieaugis absoliučiais kaičiais yra beveik 5 kartus didesnis ir siekia 143 000 keleivių. Spėju, kad šiais metais Vilniuje bus arti 5 mln. keleivių.
Comment
-
Bloga žinia: „Ryanair“ retina bazių tinklą, tad nebeliks ir vieno maršruto į Vilnių
Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy
Comment
-
Parašė Mantinis Rodyti pranešimąKauno daržinė net ir esant dideliam ekonomikos augimui bei lyginamąjai statistikos žemai bazei tesugebėjo paaugti varganus 16 proc., kas absoliučiais skaičiais yra +29 000 keleivių. Kai Vilniaus oro uostos prieaugis absoliučiais kaičiais yra beveik 5 kartus didesnis ir siekia 143 000 keleivių. Spėju, kad šiais metais Vilniuje bus arti 5 mln. keleivių.
Comment
-
Kauno oro uostui, toli iki daržinės. Vilnius yra regioninis, Kaunas mažasis oro uostas. Kaip mažasis oro uostas jis visą galva didesnis už kitus panašius oro uostus.
Vis dėl to pasikartosiu, ką parašau, bent kartą į pusmetį: Kun turi vis labiau stengtis pritraukti, oro krovinius ir techninio aptarnavimo bendroves.
Kryptys turi augti natūraliai, didėjant vokiškų įmonių, gal ir kokia Lufthansa su CRJ9 ateis.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKauno oro uostui, toli iki daržinės. Vilnius yra regioninis, Kaunas mažasis oro uostas. Kaip mažasis oro uostas jis visą galva didesnis už kitus panašius oro uostus.
Vis dėl to pasikartosiu, ką parašau, bent kartą į pusmetį: Kun turi vis labiau stengtis pritraukti, oro krovinius ir techninio aptarnavimo bendroves.
Kryptys turi augti natūraliai, didėjant vokiškų įmonių, gal ir kokia Lufthansa su CRJ9 ateis.
Comment
-
Tiesioginis skrydis sujungs Vilnių ir Kazachstano sostinę Astaną
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ostine-astana/
Comment
-
Parašė donatasa Rodyti pranešimąTiesioginis skrydis sujungs Vilnių ir Kazachstano sostinę Astaną
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ostine-astana/
Comment
-
Perskaičiau su pavydu, kad nors kažkas panašaus atsirastų ir VNO. Tai žymiai geresnė būtų šalies reklama nei kvailai išmesti pinigai "drąsios šalies" reklamai:
Iš Lietuvos į jaukiausią Europos oro uostą Taliną galima nuskristi už 19 eurų
https://www.delfi.lt/keliones/per-eu....d?id=77934857
Daug pasaulio mačiau, bet tokių malonių dalykų – dar nė viename oro uoste. Jūsų kelionė Estijos sostinėje prasidės tikrai ypatingai. Tik raskite laiko viską išbandyti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Skraidau į Taliną kas savaitę ir galiu paantrinti, kad oro uostas tikrai super. Jaukus, aiškus, gražiai,prasmingai bei šalį garsinančiai apipavidalintais vartais ir t.t. Dabar VNO visiška šiukšlina daržinė su ištrupėjusiom grindimis (nors jas užtaisytų renovacijos metu, juk ne karvę kainuotų), be jokio koncepto ir t.t. Skraidau dažnai su kolegomis iš kitų šalių, tai jie tp atkreipia dėmesį , kad atrodom labai labai skurdžiai (ir nuo oro uosto įspūdis persimeta visai šaliai).
Comment
-
Lyg ir nebuvo įdėta:
PŪV ataskaita su įdomia informacija ir brėžiniais;
Planuojamos ūkinės veiklos pavadinimas:
VILNIAUS TARPTAUTINIO ORO UOSTO KELEIVIŲ TERMINALO REKONSTRUKCIJA IR VEIKLOS SĄLYGŲ OPTIMIZAVIMAS
INFORMACIJA ATRANKAI DĖL PAV PRIVALOMUMO
Pagrindinis brėžinys.
(iš http://gamta.lt/cms/index?rubricId=3...5-bb084e2bf298)
Pasirodo bus ir naujas VIP terminalas.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 2 patinka
Comment
-
Dėkui už puikų dokumentą, daug įdomios informacijos ir iki šiol nematytų vizualizacijų. Pats naujas išvykimo terminalas tai visiškas liūdesys, nedidelė kvadratinė dėžė su stikliuniu fasadu šalia seno terminalo, belieka viltis, kad bent jau interjeras bus kažkiek įdomesnis nors optimizmo šiuo klausimu daug tikrai neturiu.
- 2 patinka
Comment
-
Tenka dažnai skraidyti iš/į Vilniaus oro uostą, bet šiandien nutikusi situacija mane visai pritrenkė. Suprantu, kad vyksta rekonstrukcija ir ne viskas yra tvarkinga, bet... Atskridus „Wizz Air“ lėktuvu iš Atėnų iki atvykimo durų teko eiti pėsčiomis. Gerai, oras neblogas, gal ir ne pasaulio pabaiga 200 metrų paeiti. Tačiau tam visai nepasiruošta. Kelią, kur eiti, rodo vienas oro uosto darbuotojas - eina priekyje ir mosikuoja rankomis, jokių tvorelių, jokio kelio žymėjimo, nieko. Eik ir pulk po lėktuvo ratais, jei tik nori. Prieš patenkant į atvykimo salę pasitinka lauke stoviniuojantys muitinės darbuotojai. Šiaip, lyg tarp kitko, stoviniuoja keliese prie durų. Iš vienos jų girdžiu komandą parankiniams - „tikrinkit nelietuviškus“. Ir tada moteriškė, išdidžiai sušukusi: „su lietuviškais pasais eikit“, - pasičiumpa už rankovės „nelietuviškai“ atrodantį graiką, švokšdama „passport“. Anas taip ir liko nesupratęs, kas čia buvo. Ar tai normalus darbas?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Darius_ Rodyti pranešimąTenka dažnai skraidyti iš/į Vilniaus oro uostą, bet šiandien nutikusi situacija mane visai pritrenkė. Suprantu, kad vyksta rekonstrukcija ir ne viskas yra tvarkinga, bet... Atskridus „Wizz Air“ lėktuvu iš Atėnų iki atvykimo durų teko eiti pėsčiomis. Gerai, oras neblogas, gal ir ne pasaulio pabaiga 200 metrų paeiti. Tačiau tam visai nepasiruošta. Kelią, kur eiti, rodo vienas oro uosto darbuotojas - eina priekyje ir mosikuoja rankomis, jokių tvorelių, jokio kelio žymėjimo, nieko. Eik ir pulk po lėktuvo ratais, jei tik nori. Prieš patenkant į atvykimo salę pasitinka lauke stoviniuojantys muitinės darbuotojai. Šiaip, lyg tarp kitko, stoviniuoja keliese prie durų. Iš vienos jų girdžiu komandą parankiniams - „tikrinkit nelietuviškus“. Ir tada moteriškė, išdidžiai sušukusi: „su lietuviškais pasais eikit“, - pasičiumpa už rankovės „nelietuviškai“ atrodantį graiką, švokšdama „passport“. Anas taip ir liko nesupratęs, kas čia buvo. Ar tai normalus darbas?
Comment
-
Parašė Darius_ Rodyti pranešimąTenka dažnai skraidyti iš/į Vilniaus oro uostą, bet šiandien nutikusi situacija mane visai pritrenkė. Suprantu, kad vyksta rekonstrukcija ir ne viskas yra tvarkinga, bet... Atskridus „Wizz Air“ lėktuvu iš Atėnų iki atvykimo durų teko eiti pėsčiomis. Gerai, oras neblogas, gal ir ne pasaulio pabaiga 200 metrų paeiti. Tačiau tam visai nepasiruošta. Kelią, kur eiti, rodo vienas oro uosto darbuotojas - eina priekyje ir mosikuoja rankomis, jokių tvorelių, jokio kelio žymėjimo, nieko. Eik ir pulk po lėktuvo ratais, jei tik nori. Prieš patenkant į atvykimo salę pasitinka lauke stoviniuojantys muitinės darbuotojai. Šiaip, lyg tarp kitko, stoviniuoja keliese prie durų. Iš vienos jų girdžiu komandą parankiniams - „tikrinkit nelietuviškus“. Ir tada moteriškė, išdidžiai sušukusi: „su lietuviškais pasais eikit“, - pasičiumpa už rankovės „nelietuviškai“ atrodantį graiką, švokšdama „passport“. Anas taip ir liko nesupratęs, kas čia buvo. Ar tai normalus darbas?Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Iš Vilniaus į Maskvą lėktuvai kils jau triskart per dieną
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...art-per-diena/ .Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment