Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Nemeluok, jei būtų bilietų po 0.01 eurą į Londoną, Paryžių ar Romą, tikrai paimtum porą.
    O kam imti bilietą jeigu neplanuoji ten važiuoti? Vien tam kad turėti?

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      O kam imti bilietą jeigu neplanuoji ten važiuoti? Vien tam kad turėti?
      Neplanuoji, gauni bilietą beveik dykai, ir važiuoji. Simples
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Net jeigu nemokamai duotų bilietą, vistiek nevažiuočiau. Juk man ten nereikia. Aš net turimą galimybę nemokamai važinėti traukiniais Lietuvoje nesinaudoju.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Net jeigu nemokamai duotų bilietą, vistiek nevažiuočiau. Juk man ten nereikia. Aš net turimą galimybę nemokamai važinėti traukiniais Lietuvoje nesinaudoju.
          Bet yra šimtai, kurie naudotųsi
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Net jeigu nemokamai duotų bilietą, vistiek nevažiuočiau. Juk man ten nereikia. Aš net turimą galimybę nemokamai važinėti traukiniais Lietuvoje nesinaudoju.
            Nevažiuotum savaitgaliui už dyką į Londoną pasivaikščioti nuo Tower Bridge South Bank'u iki Westminsterio ir Parlamento rūmų, pakeliui užsukant į Tate Modern? Ar nuo Piccadilly Circus, pro The Mall iki Velingtono Arkos ir pro Hyde Park iki Kensingtono sodų?

            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              Nevažiuotum savaitgaliui už dyką į Londoną pasivaikščioti nuo Tower Bridge South Bank'u iki Westminsterio ir Parlamento rūmų, pakeliui užsukant į Tate Modern? Ar nuo Piccadilly Circus, pro The Mall iki Velingtono Arkos ir pro Hyde Park iki Kensingtono sodų?
              Sąlyginai už dyką, keliaujant nemokamai ar su pigių skrydžių avialinijom, skrydis tik labai maža dalis visų išlaidų, net ir labai neišlaidaujant. Pvz. užpraeitą savaitgalį buvau Osle, skrydis iš Vilniaus į pagrindinį oro uostą 10 Eur, o vien traukinio bilietas nuo to oro uosto iki miesto centro 20 Eur.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Sąlyginai už dyką, keliaujant nemokamai ar su pigių skrydžių avialinijom, skrydis tik labai maža dalis visų išlaidų, net ir labai neišlaidaujant. Pvz. užpraeitą savaitgalį buvau Osle, skrydis iš Vilniaus į pagrindinį oro uostą 10 Eur, o vien traukinio bilietas nuo to oro uosto iki miesto centro 20 Eur.
                Jei esi on a budget ir nesidaro bloga, gali važiuoti autobusu ir tikriausiai mokėti kokius 3 kartus pigiau? Bent Londone tas galioja.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                  Nevažiuotum savaitgaliui už dyką į Londoną pasivaikščioti nuo Tower Bridge South Bank'u iki Westminsterio ir Parlamento rūmų, pakeliui užsukant į Tate Modern? Ar nuo Piccadilly Circus, pro The Mall iki Velingtono Arkos ir pro Hyde Park iki Kensingtono sodų?
                  Ne. Net įvarius e-mailo pranešimus apie bilietų/kelionių nuolaidas, specpasiūlymus ir t.t. beveik visada ištrinu neskaitydamas.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Sąlyginai už dyką, keliaujant nemokamai ar su pigių skrydžių avialinijom, skrydis tik labai maža dalis visų išlaidų, net ir labai neišlaidaujant. Pvz. užpraeitą savaitgalį buvau Osle, skrydis iš Vilniaus į pagrindinį oro uostą 10 Eur, o vien traukinio bilietas nuo to oro uosto iki miesto centro 20 Eur.
                    Nuo Torp ar Gardermoen oro uosto vaziavai?

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Tradiciniais vežėjais daugiausia naudojasi tie, kuriems reikia skristi į oro uostą, kuris yra arčiausiai jiems reikalingo miesto, labai svarbus laikas, nes pvz. reikia išskristi ryte, o grįžti vakare t.y. darbiniai keliautojai.
                      Ir vėl reikia grįžti į tas senas mintis - nėra tiek verslininkų Lietuvoje, dėl kurių būtų verta kelti tradicines avialinijas. Pirma turime padaryti, kad Lietuva verslui taptų must be kryptis, o tada jau šnekėti apie susisiekimo bėdas.

                      Beje, ko dabar verkiate kad LCC neleidžia ateiti tradicinėms avialinijoms - patys pasikvietėte, apie tai irgi kalbėjau prieš 5 - 6 metus.

                      Comment


                        Parašė Jopapa Rodyti pranešimą

                        Nuo Torp ar Gardermoen oro uosto vaziavai?
                        Gardermoen

                        http://flytoget.no/flytoget_eng/Trav...kets-and-fares
                        Flickr

                        Comment


                          Šiaip Vakarų Europos miestuose dažnai kelionė iš oro uosto į miesto centrą atsieina nepigiai, nebent oro uostas yra ,miesto teritorijoje ir į jį kursuoja miesto VT. Šiaip Oslo atveju jokio skirtumo, Ryanair ar tradicinis vežėjas, nes visi skraido į pagrindinį oro uostą. Beje, po truputį ir LCC keliasi į pagrindinius oro uostus. Pavyzdžiui, Wizzair iš Vilniaus nuo kovo skraidys į pagrindinį Milano Malpensos oro uostą, Romoje jie irgi skraido į Fiumičino oro uostą. O Memingeno maršrutas, matyt, dėl to ir neišgyveno, nes atsirado airBaltic, nebrangiai skraidinantys į pagrindinį Miuncheno oro uostą.

                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Ne. Net įvarius e-mailo pranešimus apie bilietų/kelionių nuolaidas, specpasiūlymus ir t.t. beveik visada ištrinu neskaitydamas.
                          Bet tai nereiškia, kad kiti taip pat elgiasi Ir manau, kad ta revoliucija, kurią kelionių rinkoje padarė LCC, tikrai nėra blogis. Anksčiau buvo laikoma, kad norint keliauti reikia labai gerai uždirbti ir dar taupyti kelis metus. Dabar gi keliauti gali ir studentai, o ir vidutines pajamas gaunantys asmenys gali spontaniškai sugalvoti ir šauti savaitgaliui į kokią Barseloną, Varšuvą ar Kopenhagą.

                          O kalbant apie atotrūkį tarp LCC ir tradicinių vežėjų - su kiekvienais metais jo vis mažiau. LCC perka naujus lėktuvus ir pamažu keliasi į pagrindinius oro uostus, tuo tarpu kai kurie tradiciniai, atleiskite, nusipigina. Pavyzdžiui, kažkada visuose skrydžiuose Europoje buvo nemokamas maitinimas, dabar dauguma aviakompanijų maitinimo jau atsisakė ir ne tik - kai kurie vežėjai netgi, kaip LCC, apmokestino ekonominės klasės keleivių bagažą. Pvz: LOT, airBaltic, UIA. Šios paslaugos, kadaise buvusios įprastos, dabar tapo garantuotomis tik tolimuosiuose, tarpžemyniniuose skrydžiuose. O bilietų kainos tai nepasakyčiau, kad tapo mažesnės, sumažinus įskaičiuotų paslaugų skaičių. Taip. išliko nemažai vežėjų, iki šiol teikiančių gerą servisą, pvz: Turkish airlines. Tačiau jų vis mažiau.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2018.02.03, 12:00.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Šiaip Vakarų Europos miestuose dažnai kelionė iš oro uosto į miesto centrą atsieina nepigiai, nebent oro uostas yra ,miesto teritorijoje ir į jį kursuoja miesto VT.
                            Todėl VNO ir nereikia iškeldinėti iš dabartinės vietos.
                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Bet tai nereiškia, kad kiti taip pat elgiasi Ir manau, kad ta revoliucija, kurią kelionių rinkoje padarė LCC, tikrai nėra blogis. Anksčiau buvo laikoma, kad norint keliauti reikia labai gerai uždirbti ir dar taupyti kelis metus. Dabar gi keliauti gali ir studentai, o ir vidutines pajamas gaunantys asmenys gali spontaniškai sugalvoti ir šauti savaitgaliui į kokią Barseloną, Varšuvą ar Kopenhagą.
                            Į Varšuvą reikia važiuoti automobiliu kad Bedrionkoje būtų galima prisipirkti pigių prekių.
                            Paskutinis taisė Aleksio; 2018.02.03, 13:19.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Todėl VNO ir nereikia iškeldinėti iš dabartinės vietos.
                              Būtent, Vilniaus oro uosto lokacija yra ko gero ideali. Atskridai, šokai į autobusą ir važiuoji į centrą (jei esi turistas) ar namo. O kalbant apie patį oro uostą pastato dizainą - na, man asmeniškai Rygos oro uostas iš išorės atrodo daug baisesnis nei mūsiškis.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                LCC perka naujus lėktuvus
                                O kada LCC pirko naudotus? Europoj ir Azijoj iš esmės niekada, Amerikoj Southwest dėl savo dydžio ir tokių ir tokių turi.
                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                kai kurie vežėjai netgi, kaip LCC, apmokestino ekonominės klasės keleivių bagažą.
                                Realiai dauguma europos vežėjų turi bilietus be bagažo: AF, BA, LH, SK ir, manau, kiti. Tai turbūt tik koks jau minėtas TK ir LX dar tokių neįvedė.
                                Paskutinis taisė Lunar; 2018.02.03, 13:28.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                  Ir vėl reikia grįžti į tas senas mintis - nėra tiek verslininkų Lietuvoje, dėl kurių būtų verta kelti tradicines avialinijas. Pirma turime padaryti, kad Lietuva verslui taptų must be kryptis, o tada jau šnekėti apie susisiekimo bėdas.

                                  Beje, ko dabar verkiate kad LCC neleidžia ateiti tradicinėms avialinijoms - patys pasikvietėte, apie tai irgi kalbėjau prieš 5 - 6 metus.
                                  Šiaip jau, yra. Ir vis daugėja. Kita vertus geras susisiekimas dar labiau paskatintų ir verslo plėtra. Ko dabar labai trūksta tai reiso į Gatwick ar Heathrow.


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                  Būtent, Vilniaus oro uosto lokacija yra ko gero ideali. Atskridai, šokai į autobusą ir važiuoji į centrą (jei esi turistas) ar namo. O kalbant apie patį oro uostą pastato dizainą - na, man asmeniškai Rygos oro uostas iš išorės atrodo daug baisesnis nei mūsiškis.
                                  Tik stalininė atvykimo salė su savo koridoriais, užkaboriais ir klaustrofobiškomis erdvėmis kraupoka.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė Lunar Rodyti pranešimą
                                    O kada LCC pirko naudotus? Europoj ir Azijoj iš esmės niekada, Amerikoj Southwest dėl savo dydžio ir tokių ir tokių turi.
                                    Dar turėjau omeny, kad LCC tikrai dažniau atnaujina savo lėktuvų parką, nei tradiciniai vežėjai.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                      Dar turėjau omeny, kad LCC tikrai dažniau atnaujina savo lėktuvų parką, nei tradiciniai vežėjai.
                                      Taip, tik nežinau ar čia teisinga vadint atnaujinimu, LCC pastaruosius 15 metų plėtėsi labai staigiai, tai ir gavosi taip, kad krūvos naujų lėktuvų pas juos. Manau ateity, plėtrai stabilizavusis bus panašu į tradicines, kur vienos perka naujus, kitos labiau bando panaudotus imt ir pan.

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą

                                        Šiaip jau, yra. Ir vis daugėja. Kita vertus geras susisiekimas dar labiau paskatintų ir verslo plėtra. Ko dabar labai trūksta tai reiso į Gatwick ar Heathrow.

                                        Tik stalininė atvykimo salė su savo koridoriais, užkaboriais ir klaustrofobiškomis erdvėmis kraupoka.
                                        Į Taliną BA skraido iš Heathrow, bet blogomis dienomis ir valandomis, verslui manau patogiau su LCC skraidyti, kurie skrenda kasdien 5 kartus nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro. Kas dėl jungiamųjų skrydžių verslui, tai vien LH patogiai jungia VNO su visu pasauliu, o kur dar kitos avialinijos. Aišku galima svaigti apie visokius Emirates, bet reikia suprasti, kokio dydžio rinka esam. Vienintelis minusas, kad mažai tiesioginių krypčių, čia prarandam konkurencinį pranašumą prieš Rygą, bet čia jau patys savu laiku pasirinkom neturėti savo vežėjo ir daug kartų sumažindami mokesčius atidavėm tą funkciją LCC.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2018.02.03, 13:58.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Į Taliną BA skraido iš Heathrow, bet blogomis dienomis ir valandomis, verslui manau patogiau su LCC skraidyti, kurie skrenda kasdien 5 kartus nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.
                                          Estai labai norėjo skrydžio į LHR, BA surado pačius nereikalingiausius slotus ir prašau - yra. Aišku naudos tai nedaug

                                          EDIT:
                                          Pasirodo dabar skraido pirmadienisis - penktadieniais, tai jau nebepavadinsi blogiausiais. Ir laikas visain ormalus
                                          Paskutinis taisė Lunar; 2018.02.03, 14:00.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X