Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Minske antrą taką stato nes esamą jau reikia rekonstruoti. Eiti VNO keliu (perkeliant skrydžius į pvz. Gomelį) nenori (arba negali), todėl iš pradžių pastatys naują taką, o po to uždarys dabartinį. Taip pat naujas leis priiminėti A380.
    Košmaras dėl A380. Tuoj Udrius puls įrodinėti, kad Lietuva be A380 iš viso yra žlugęs reikalas dėl Vilniaus kaltės. Protingesnių argumentų jis gi nesugeba pateikti kainos/naudos požiūriu, vien svaido specifines užuominas į VNO ir bendrai Vilniaus pusę.
    Geriau jau būtum neminėjęs apie A380, bet mes gi suprantame, kad kaimynų batka yra turtingas ir gali statyti ką tik nori, net ir AE be elektros realizacijos rinkos.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      A380 ir du takai,dar svarbu oro uosta, kuo toliau už miesto iškelt.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Na kaip pasakyti - didesnis takas - didesnis krovinių keleivių skaičius - didesnės pajamos. Ir kaip atrodo Vilnius planuojamų konkurentų apsuptyje? Varganai. Šiai dienai Ryga jau bando pritraukti transatlatinius skrydžius, kai tuo tarpu Vilnius neapsisprendžia ar jam reikia LCC ar normalių avialinijų, ar reikia koncesininko ar ne.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Na kaip pasakyti - didesnis takas - didesnis krovinių keleivių skaičius - didesnės pajamos. Ir kaip atrodo Vilnius planuojamų konkurentų apsuptyje? Varganai. Šiai dienai Ryga jau bando pritraukti transatlatinius skrydžius, kai tuo tarpu Vilnius neapsisprendžia ar jam reikia LCC ar normalių avialinijų, ar reikia koncesininko ar ne.
          Cha cha cha. Gal pateik skaičiuose nors ką o ne vien tuščius pezalus? Įskaitant investicijas nebloginant pasiekiamumą iš pagrindinių keleivių pusės. Ir palyginant su 60 mln €, kas padės padidinti pralaidumą ~2 kartus. Be Njiu Vasiuki sindromo apie transatlantinius skrydžius. Kai turės Ryga nors 3 tokias kryptis tada galima bus iš viso pradėti šnekėti. Neskaitant kažkokių turkmėnų skrydžio jei toks dar yra.
          Paskutinis taisė Arunasx; 2018.01.31, 21:15.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Paantrinsiu, kryptis turi būti tiesioginis, o ne techninis nutūpimas.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              A380 ir du takai,dar svarbu oro uosta, kuo toliau už miesto iškelt.
              plius metro iki oro uosto

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                plius metro iki oro uosto
                Į Garliavą Venckienei ir Udriui. Visai patvorinei substancijai.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Keli pavyzdžiai "iš lempos", manau, kad tokie maršrutai, kaip alternatyva būtų puikiai įsisavinti:

                  Vietoje kasdienių Ryanair maršrutų į Oslą, kas antrą dieną skraidytų SAS.
                  Gal teko skristi pvz. dabar žiemą? Įdomu, koks lėktuvų užpildymas žiemą ir vasarą. Realiai pagalvojus, kokia prasmė dabar ten vykti turistauti kai dienos trumpos. Skrisdamas ten žiemą sutaupysi geriausiu atveju 50 eurų nuo abiejų skrydžių. Nebent dar viešbučiai žiemą pigesni. Tačiau tamsoje mažai ką pamatysi ir teks apsistoti kaip minimum dvigubai ilgiau.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                    Gal teko skristi pvz. dabar žiemą? Įdomu, koks lėktuvų užpildymas žiemą ir vasarą. Realiai pagalvojus, kokia prasmė dabar ten vykti turistauti kai dienos trumpos. Skrisdamas ten žiemą sutaupysi geriausiu atveju 50 eurų nuo abiejų skrydžių. Nebent dar viešbučiai žiemą pigesni. Tačiau tamsoje mažai ką pamatysi ir teks apsistoti kaip minimum dvigubai ilgiau.
                    Užpildymas 95-100%
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      Užpildymas 95-100%
                      O tai tada su kuo ta liaudis skristų, jei tik kas antrą dieną SAS skraidytų ir nebūtų LCC?

                      Comment


                        Jau minėjau, ne vietoje LCC tiesiog, kas antrą dieną pridėti SAS, bet kainos būtų tokios, kad SAS būtų labai sunku.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Jau minėjau, ne vietoje LCC tiesiog, kas antrą dieną pridėti SAS, bet kainos būtų tokios, kad SAS būtų labai sunku.
                          Tai tada kuo tai yra geriau, jei niekas nenori mokėti už komfortą? Ar čia tau asmeniškai taip būtų gerai?

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            Tai tada kuo tai yra geriau, jei niekas nenori mokėti už komfortą? Ar čia tau asmeniškai taip būtų gerai?
                            Labai jau paprastai, kolega, į viską žiūrite. Tai nėra tik komfortas. Viskas gerai jeigu tu skrendi į Oslą, o jeigu keliauji toliau Norvegijoje, kas tada? Kaip jungtis? O jei yra SAS skrydis į EWR tokiu laiku ar kažkur Europoje?

                            Komfortas tai nėra lipimas per rankovę ar nemokamas bagažas, tai daugelis kitų dalykų, kaip išvykimo laikas, atvykimo oro uostas, jungimo laikas ir t.t.

                            Ar man tai būtų patogiau? Taip, vat dabar specialiai pasižiūrėjau, kiek pernai kartų skridau tiesiogiai į Oslą - 2 kartus, 13 kartų per Kopenhagą, 12 per Stokholmą. (nes buo patgiau arba pigiau).

                            Beja, kas tau sakė, kad niekas nenori mokėti už komfortą?
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Pamenu, buvo iškilusios kalbos, kad dėl panašių priežasčių LOU tarsis su BT, kad pradėtų skraidyti į Gatwick oro uostą. Tai įdomu kaip ten su tom derybom, nes žiūriu nuo pavasario sezono iš Talino jau pradės

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                Labai jau paprastai, kolega, į viską žiūrite. Tai nėra tik komfortas. Viskas gerai jeigu tu skrendi į Oslą, o jeigu keliauji toliau Norvegijoje, kas tada? Kaip jungtis? O jei yra SAS skrydis į EWR tokiu laiku ar kažkur Europoje?

                                Komfortas tai nėra lipimas per rankovę ar nemokamas bagažas, tai daugelis kitų dalykų, kaip išvykimo laikas, atvykimo oro uostas, jungimo laikas ir t.t.

                                Ar man tai būtų patogiau? Taip, vat dabar specialiai pasižiūrėjau, kiek pernai kartų skridau tiesiogiai į Oslą - 2 kartus, 13 kartų per Kopenhagą, 12 per Stokholmą. (nes buo patgiau arba pigiau).

                                Beja, kas tau sakė, kad niekas nenori mokėti už komfortą?
                                Skridai netiesiogiai, nes tau netiko laikas ir tu bilietus perki ne iš anksto. Bei žinoma, kaip pats minėjai, dažnai skrendi jungiamaisiais. LCC šioje vietoje nėra patogūs, nes dažniausiai tave gali nepatogiu laiku pigiai pristatyti į vieną tašką. Gali bandyti sužaisti ant persėdimo, bet dažniausiai lauksi kaip minimum kelias valandas ar visą dieną persėdimo.

                                Tai kodėl dabar neturėtų SAS skristi dėl tavęs ir panašaus pobūdžio keliautojų, jei tai turi paklausą? Nebent dėl to, kad tu ir kiti kartais iškeistum į LCC ir SAS kartais nepavyktų užpildyti lėktuvų?
                                Paskutinis taisė andyour; 2018.02.01, 10:58.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                  Tai tada kuo tai yra geriau, jei niekas nenori mokėti už komfortą? Ar čia tau asmeniškai taip būtų gerai?
                                  Bandė, bet nesugebėjo konkuruoti su RYR. Ir kainavos buvo geros su SK į Oslą. Bet nepasiekė tos kritinės masės, nes Ryanair su kainom paimdavo, tokius keliautojus, kaip tu, kurie šiaip nesugalvotų skristi į Oslą ir visus kitus, kurie pasiryžę kankintis. Tiesa Oslo laikas su SAS buvo nepatogus ten vykstantiems, bet labai patogus parvykstantiems.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Bandė, bet nesugebėjo konkuruoti su RYR. Ir kainavos buvo geros su SK į Oslą. Bet nepasiekė tos kritinės masės, nes Ryanair su kainom paimdavo, tokius keliautojus, kaip tu, kurie šiaip nesugalvotų skristi į Oslą ir visus kitus, kurie pasiryžę kankintis.
                                    Taip jau yra visose sferose - dalis žmonių "kankinasi" su prastesne kokybe.

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą


                                      Šiai dienai jie yra nuodas ir vaistas mūsų rinkai. Joks kitas vežėjas negali ateiti, pasttarųjų metų įvykiai: Vueling, Germania, Aegean, Ellinair. Dalis neįsitvirtin, net nepradėję skraidyti.
                                      Rinka yra žymiai brandesnė, reikalaujanti daugiau kokybės, o kas svarbiausia ir ekonomiškai stipresnė. O tai leidžia mokėti daugiau u\ sąlyyginai geresnę paslaugą arba patogesnį oro uostą.

                                      Keli pavyzdžiai "iš lempos", manau, kad tokie maršrutai, kaip alternatyva būtų puikiai įsisavinti:

                                      Vietoje 3 kasdieninių Wizz maršrutų į Londoną, vienas būtų į Gatwick'ą su British airways.
                                      Vietoje kasdienių Ryanair maršrutų į Oslą, kas antrą dieną skraidytų SAS.
                                      Vietoje vienodų marrutų į Atėnus, Wizz arba Ryanair būtų pakeisti į Aegean.
                                      Vietoje dviejų vienodų maršrutų į Ciampino, atsirastų Alitalia su Fiumicino.
                                      Vietoje dviejų vienodų maršrutų Į Beauvais, atsirastų Transavia su Orly.
                                      Vietoje dviejų vienodų maršrutų į Barceloną atsirastų Vueling.

                                      Tai mūsų keliautojams sudarytų. didensių galimybių pllanuojant keliones ir didintų VNO pasiekiamumą, o kaina vargu bau ar ženkliai skirtųsi, kuomet yra LCC monopolis.


                                      Kita svarbi priežastis LCC šantažas- galim kelti mokesčius, kiek norim, netikiu ad mažintų skrydžių, o jeigu ir sumažintų, matau tik naudą.
                                      Įdomiai Tu čia kolega -

                                      ką duos Gatwicas ? Nieko, nes nebus jungtinių skrydžių . Pasiteisintų nebent Heatrow
                                      Ką duos Atėnai? Poilsį Viduržemio graikijos salose? Bet tai ne LT reikalas, o kelionių organizatorių
                                      AirItalia bankrutavo, taigi so what?
                                      Ką duos Orly, jei Šarlis de Golis vargiai vargiai tempia
                                      Ką duos Vuelingas? Vėl jungtinį poilsį? Vėl gi tai ne Lietuvos reikalas

                                      Lietuvos reikalas yra pritraukti turistus ir pinigus į Lietuvą, o ne juos išvežti. Nei vienas Tavo variantų tai nesiūlo

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                        Įdomiai Tu čia kolega -

                                        ką duos Gatwicas ? Nieko, nes nebus jungtinių skrydžių . Pasiteisintų nebent Heatrow
                                        Ką duos Atėnai? Poilsį Viduržemio graikijos salose? Bet tai ne LT reikalas, o kelionių organizatorių
                                        AirItalia bankrutavo, taigi so what?
                                        Ką duos Orly, jei Šarlis de Golis vargiai vargiai tempia
                                        Ką duos Vuelingas? Vėl jungtinį poilsį? Vėl gi tai ne Lietuvos reikalas

                                        Lietuvos reikalas yra pritraukti turistus ir pinigus į Lietuvą, o ne juos išvežti. Nei vienas Tavo variantų tai nesiūlo
                                        Na, bet sutikim, kad paties interesas yra atvykstamasis turizmas, o ne išvykstamasis.

                                        Pradėkim nuo LGW, čia tik British Airways jungimai:

                                        Algiers, Alicante, Amsterdam, Antigua, Barbados, Barcelona, Bermuda, Bordeaux, Cancún, Dubrovnik, Edinburgh, Faro, Fort Lauderdale, Fuerteventura, Funchal, Genoa, Glasgow, Jersey, Kingston–Norman Manley, Lanzarote, Málaga, Malta, Marrakech, Mauritius, Naples, New York–JFK, Nice, Oakland, Orlando, Paphos, Porto, Port of Spain, Providenciales, Punta Cana, Rome–Fiumicino, St. Kitts, St. Lucia, Salzburg, San José de Costa Rica, Seville, Tampa, Tenerife–South, Tirana, Tobago, Turin, Valencia, Venice, Verona, Vienna, Bari, Cagliari, Cape Town, Catania, Dalaman, Friedrichshafen, Geneva, Gibraltar, Grenoble, Heraklion, Ibiza, Innsbruck, Larnaca, Las Vegas, Lima, Limoges, Malé, Menorca, Pisa, Rhodes, Thessaloniki, Toronto–Pearson.
                                        Ir čia be codeshare.

                                        Ką duoda AEGEAN? Na, ne tik į salas skraidina

                                        Alexandroupoli, Amman–Queen Alia, Amsterdam, Barcelona, Basel/Mulhouse, Beirut, Belgrade, Berlin–Tegel, Brussels, Bucharest, Budapest, Cairo, Chania, Copenhagen, Corfu, Düsseldorf, Frankfurt, Geneva, Hamburg, Heraklion, Ioannina, Istanbul–Atatürk, İzmir, Jeddah, Kiev–Boryspil, Kos, Larnaca, Lisbon, London–Heathrow, Madrid, Milan–Malpensa, Moscow–Domodedovo, Munich, Mykonos, Mytilene, Paris–Charles de Gaulle, Prague, Rhodes, Rome–Fiumicino, Santorini, Skopje. Sofia, Stockholm–Arlanda, Stuttgart, Tbilisi, Tehran–Imam Khomeini, Tel Aviv–Ben Gurion, Thessaloniki, Tirana, Vienna, Warsaw–Chopin, Yerevan, Zagreb ,Zürich, Alexandria-Borg El Arab, Bari, Birmingham, Bologna , Bordeaux, Catania, Cluj-Napoca , Dublin, Dubrovnik, Edinburgh, Genoa, Hanover, Helsinki, Kraków, Kuwait, Lamezia Terme, Lille, London–Gatwick, Luxembourg, Lyon, Málaga ), Malta, Manchester, Marseille, Nantes, Naples, Nice, Palermo , Pisa, Podgorica, Porto, Riyadh, Saint Petersburg, Skiathos, Split, Strasbourg, Tallinn, Toulouse, Turin, Venice, Zadar.

                                        Sakot Barcelona irgi tik pailsėt?

                                        A Coruña, Algiers, Alicante, Almería, Amsterdam, Asturias, Athens, Banjul, Basel/Mulhouse, Beirut, Bergen, Berlin–Tegel, Bilbao, Birmingham, Bologna, Bordeaux, Brindisi, Brussels, Cagliari, Catania, Copenhagen, Dakar, Dublin, Dubrovnik, Düsseldorf, Edinburgh, Fes, Florence, Fuerteventura, Geneva, Gran Canaria, Granada, Hamburg, Hannover, Helsinki, Ibiza, Jerez de la Frontera, La Palma, Lanzarote, Lille, Lisbon, London–Gatwick, London–Luton, Lyon, Madrid, Málaga, Manchester, Marrakesh, Marseilles, Menorca, Milan–Malpensa, Moscow–Domodedovo, Munich, Nador, Nantes, Naples, Nice, Oran, Oslo–Gardermoen, Palermo, Palma de Mallorca, Paris–Charles de Gaulle, Paris–Orly, Pisa, Porto, Prague, Rennes, Reykjavík–Keflavík, Rome–Fiumicino, Saint Petersburg, San Sebastián, Santander, Santiago de Compostela, Seville, Stockholm–Arlanda, Stuttgart, Tangier, Tel Aviv–Ben Gurion, Tenerife–North, Tenerife–South, Toulouse, Turin, Valencia, Valladolid, Venice, Vienna, Vigo, Warsaw–Chopin, Zürich
                                        Seasonal: Aalborg, Bari, Bastia, Belgrade, Brest, Bucharest, Budapest, Cardiff, Casablanca, Cluj–Napoca, Corfu, Faro, Funchal, Genoa, Gothenburg, Heraklion, Kaliningrad, Kiev–Zhulyany, Kraków, Larnaca, Luxembourg, Malta, Minsk, Mykonos, Nuremberg, Olbia, Santorini, Split, Tallinn, Thessaloniki, Tunis, Zadar, Zagreb.

                                        Ir norite pasakyti, kad iš VNO su vienu persėdimu pasiekti visus šiuos miestus nieko neduos? Taip pat sistemoje nemažės kaina iki galutinio tikslo, na tuomet labai klystate. Ar tai nepadidins LT pasiekiamumo, beveik iš visų Europos taškų?

                                        Ar geriau skristi su LCC ir baigti kelionę priminiame taške?

                                        P.S. neįdėjau Romos, Paryžiaus ir Oslo
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Praktiškai visomis šitomis kryptimis ir dabar galima skristi su jungimais LH, SAS, Finnair, airBaltic.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X