Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.01, 15:25.
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne spėjimai, o realybė, kodėl Ryanair neskraidė iš KUN uždarius VNO? .
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Todėl, kad jiems trūksta lėktuvų Europoje ir pasinaudojo proga uždirbti daugiau. Jei būtų likę VNO tai nebūtų galėję taip imti ir sakyti - permetam iš VNO, nes norim uždirbti daugiau, nes yra sutartys ir visa kita. O čia tiesiog papuolė proga pasinaudoti situacija.
Comment
-
Man smagu, kai visi orouostai Lietuvoje vystosi ir plečiasi. Kadangi gyvenu Kaune, tai norisi, kad ir Kauno orouostas progresuotų ir nestovėtų vietoje. Tiems, kuriems 100km iki orouosto yra problema, tai jiems turbūt problema yra ir maisto prekių parduotuvė esanti už 500 metrų nuo namų. Aš nuskridęs į Berlyną laisvai galiu nuvažiuoti 200-300km ten kur reikia, kartais būna ir 500 km. Esmė, kad būtų patogus viešasis transportas toje šalyje, o jei ne, nuomoju automobilį. Žiūrint dabartinę situaciją VNO pasiekiamumas iš Kauno yra puikus, daug galimybių pasiekti tada kada tau reikia: traukinys, autobusas, privatūs vežėjai, citybee, taksi (kainų didėjimo tvarka). Tai manau kauniečiams nėra tikslo tikėtis, kad pastatytų kažkur dar vieną arčiau Kauno esantį orouostą, o Vilniaus uždarytų. Labai retas atvejis, kad toks miestas kaip Kaunas turėtų tarptautinio orouosto statusą su tarpatlantiniais skrydžiais. Pasiekti Vilnių iš kito Lietuvos miesto (ne Kauno), pvz Jurbarko yra sudėtinga, trūksta lankstumo grafikuose, bet iš to pačio Jurbarko ir Kauną pasiekti yra problematiška. Lieka naudotis dažniausiai kaimyno paslauga: "Duodu dvacoką, pavežk". Tai čia tik kelių eurų skirtumas tada gaunasi ar 15 eurų duot iki Kauno pavežt, ar 25 eurus duoti iki Vilniaus pavežt . Linkiu visiems kuo daugiau skraidyti lėktuvais ir naudotis viešuoju transportu, tada savaime rinka/vežėjai pasiūlys patogesnių ir lankstesnių būdų pasiekti VNO, KUN, PLQ.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąMan smagu, kai visi orouostai Lietuvoje vystosi ir plečiasi. Kadangi gyvenu Kaune, tai norisi, kad ir Kauno orouostas progresuotų ir nestovėtų vietoje. Tiems, kuriems 100km iki orouosto yra problema, tai jiems turbūt problema yra ir maisto prekių parduotuvė esanti už 500 metrų nuo namų. Aš nuskridęs į Berlyną laisvai galiu nuvažiuoti 200-300km ten kur reikia, kartais būna ir 500 km. Esmė, kad būtų patogus viešasis transportas toje šalyje, o jei ne, nuomoju automobilį. Žiūrint dabartinę situaciją VNO pasiekiamumas iš Kauno yra puikus, daug galimybių pasiekti tada kada tau reikia: traukinys, autobusas, privatūs vežėjai, citybee, taksi (kainų didėjimo tvarka). Tai manau kauniečiams nėra tikslo tikėtis, kad pastatytų kažkur dar vieną arčiau Kauno esantį orouostą, o Vilniaus uždarytų. Labai retas atvejis, kad toks miestas kaip Kaunas turėtų tarptautinio orouosto statusą su tarpatlantiniais skrydžiais. Pasiekti Vilnių iš kito Lietuvos miesto (ne Kauno), pvz Jurbarko yra sudėtinga, trūksta lankstumo grafikuose, bet iš to pačio Jurbarko ir Kauną pasiekti yra problematiška. Lieka naudotis dažniausiai kaimyno paslauga: "Duodu dvacoką, pavežk". Tai čia tik kelių eurų skirtumas tada gaunasi ar 15 eurų duot iki Kauno pavežt, ar 25 eurus duoti iki Vilniaus pavežt . Linkiu visiems kuo daugiau skraidyti lėktuvais ir naudotis viešuoju transportu, tada savaime rinka/vežėjai pasiūlys patogesnių ir lankstesnių būdų pasiekti VNO, KUN, PLQ.
Visada turi būti obketyvių argumentų, kainos/kokybės analizė, o ne vien nepilnavertiškumo kompleksų stumiami tekstai.
Vienintelė pastaba, kad negalima lyginti 5 km nuo miesto centro su 200km kažkur. Verslui iš principo nepriimtini tokie atstumai. Tai tinka tik vienkartinėms metuose kelionėms kai neskubi ir nesi užsibeldęs nuo tokių kelionių.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.09.01, 17:59.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vienas prietranka užšiko visą temą. Reikėtų tokiems sukurti atskirą rezervatą ir neleisti jų į tam tikras temas, nes juos Vilniaus pavadinimas veikia kaip kraujo kvapas įkyrius uodus. Tegul susikuria sau atskirą temą ir šnekasi pats su savimi.
Arba reikia sukurti naują temą: Apie VNO (draudžiama daliai kauniečių)Paskutinis taisė Arunasx; 2017.09.01, 20:47.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spirit
Į Vilnių kasdien atvyksta dešimtys tūkstančių vilniečių ir turistų, kuriems tikrai geriau oro uostas pašonėj negu kad belstis velniai žino kur.
Comment
-
Tas "iš atminties" man nieko nesako. Arba duok nuorodą į statistiką, or it didn't happened. Druskininkai ir Birštonas gyvena pagrinde iš kaimyninių šalių turistų, todėl jiems skristi kaip ir nėra didelio poreikio. Palanga? Na gal ir yra tokių, kurie į Palangą vyksta per Vilnių. Bet tokių tikriausiai yra labai mažai. Turistai "į likusią Lietuvą" (jei tokių iš viso yra), manau, kad naudojasi oro uostu, kuris jiems yra patogesnis, t.y. Kauno, Palangos (kurie yra neblogai pasiekiami iš įvairiausių Europos kampelių su keliais persėdimais), arba netgi Rygos.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Mielas kolega jau buvo skelbta bet pakartosiu is atminties - tik 50 proc turistu lieka vilniuje. Visa kita Druskininkai Birstonas Palanga ir likusi Lietuva. Taip kad nusileiskite ant zemes tiems zmonems nesvarbu kur oro uostas o Vilnius nera miestas I must see
Nes Vilnius turi daugiau viešbučiu, nei visa Lietuva ir jie visi perpildyti. Tad įdomi statistikaAviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes Vilnius turi daugiau viešbučiu, nei visa Lietuva ir jie visi perpildyti. Tad įdomi statistika
Comment
-
Nukrypom į offtopiką, bet nei vienas sveiko proto verslininkas turėdamas tris lovas neregistruos to, kaip viešbučio. Poilsio namai, svečių namai, kaimo turismo sodybą, jaunimo nakvynės namai, hosteliai ir pan. dalykai su paprastesniu reguliavimu nei viešbučiai šioje statistikoje neatsispindi. Čia kalba eina apie viešbučius. Jei kalbėti , apie aukščiau minėtas apgyvendinimo formas dar pridedant poilsio namelius, kempingus, sanatorijas ir reabilitacijos centrus tai Vilnius gautų į kaulus skaudžiai, skaudžiai
P.S. Myliu Vilnių ir net stalininis terminalas man patinka
Comment
-
na va, šios dienos straipsnis VŽ
Didžiuosiuose šalies miestuose bei kurortuose aukščiausias viešbučių ir motelių numerių užimtumas šiemet I pusm. fiksuotas Vilniuje – 64,5%, antroje vietoje – Kaunas, 63%,praneša Statistikos departamentas.
Plačiau: http://www.vz.lt/paslaugos/2017/09/0...#ixzz4rnvYXFyR
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTas "iš atminties" man nieko nesako. Arba duok nuorodą į statistiką, or it didn't happened. Druskininkai ir Birštonas gyvena pagrinde iš kaimyninių šalių turistų, todėl jiems skristi kaip ir nėra didelio poreikio. Palanga? Na gal ir yra tokių, kurie į Palangą vyksta per Vilnių. Bet tokių tikriausiai yra labai mažai. Turistai "į likusią Lietuvą" (jei tokių iš viso yra), manau, kad naudojasi oro uostu, kuris jiems yra patogesnis, t.y. Kauno, Palangos (kurie yra neblogai pasiekiami iš įvairiausių Europos kampelių su keliais persėdimais), arba netgi Rygos.
Comment
-
Parašė udriusAga pateikti skaiciai tik dar karta paneigia teigini Visi turistai atvyke i vilniaus oro uosta vyksta tik i vilniu...
Pažiūrėkim ką turim šiose lentelėse, kurios parodo kad Vilnius yra absoliutus dominantas turistų prasme:
https://osp.stat.gov.lt/informacinia...icleId=5330030Paskutinis taisė spirit; 2017.09.06, 01:22.
Comment
Comment