Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Ryanair“ paskelbė jungiamuosius skrydžius per Milano Bergamo oro uostą iš Vilniaus

    Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...osta-vilniaus/ .

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą

      kada paskutinį kartą buvai? spėju prie kupčinsko.
      Is viso nebuvo

      Comment


        Na va, kaip ir sakiau - pinigai į balą :


        Tarptautiniame Vilniaus oro uoste – naujas lėktuvų kilimo ir tūpimo takas. Jei jis nebūtų nutiestas šiais metais, kitąmet oro uostui būtų grėsęs uždarymas. Kita vertus, net ir po rekonstrukcijos, kuri kainavo 18 milijonų eurų, didžiausi orlaiviai čia nesileis. Todėl svarstoma naujo oro uosto statybos idėja.


        Naujo oro uosto idėja Lietuvoje jau svarstoma idėja statyti naują oro uostą, tam atliekama analizė. R.Masiulis teigė, kad net ir po rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas negalės priimti transatlantinių lėktuvų. Tam reikėtų taką ilginti. „Reikėtų iškelti tūkstantį gyventojų“, – portalui sakė ministras. Vilniaus oro uosto tūpimo ir nusileidimo takas net nepailgėjo, tad esminių pokyčių priimant lėktuvus Vilniuje nebus.


        Vilniaus oro uostas atveria vartus, bet transatlantinių lėktuvų čia nebus

        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ste-667-840880


        Ir ką troliai dabar pasakys?

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą

          Is viso nebuvo
          Daugiau Kauno nuotraukų vien šitame forume esu įkėlęs nei jūs kartu du udrium kartu sudėjus ir dar padauginus iš kokio 100. Rimtai jūs kažkokie nesveiki ir komplesuoti, jei nematot, kas aplink dedasi. Nieko keisto, kad ir avialinijos neskraido, nes jos aptarnauja verslo keleivius, turistus ir bent kiek pinigų turinčius vietinius, o ne kompleksuotus kaimiečius.
          Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.17, 15:52.
          Flickr

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Na va, kaip ir sakiau - pinigai į balą :


            Tarptautiniame Vilniaus oro uoste – naujas lėktuvų kilimo ir tūpimo takas. Jei jis nebūtų nutiestas šiais metais, kitąmet oro uostui būtų grėsęs uždarymas. Kita vertus, net ir po rekonstrukcijos, kuri kainavo 18 milijonų eurų, didžiausi orlaiviai čia nesileis. Todėl svarstoma naujo oro uosto statybos idėja.


            Naujo oro uosto idėja Lietuvoje jau svarstoma idėja statyti naują oro uostą, tam atliekama analizė. R.Masiulis teigė, kad net ir po rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas negalės priimti transatlantinių lėktuvų. Tam reikėtų taką ilginti. „Reikėtų iškelti tūkstantį gyventojų“, – portalui sakė ministras. Vilniaus oro uosto tūpimo ir nusileidimo takas net nepailgėjo, tad esminių pokyčių priimant lėktuvus Vilniuje nebus.


            Vilniaus oro uostas atveria vartus, bet transatlantinių lėktuvų čia nebus

            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ste-667-840880


            Ir ką troliai dabar pasakys?
            Valio, dabar transatlantiniai skrydžiai bus vykdomi iš KUN, iš kurio net Ryanairas nenori skraidyti.
            Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.17, 15:52.
            Flickr

            Comment


              Didziausia dovana vilniui bus nuo Baltarusijos Uz 50 km.

              Comment


                Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                „Ryanair“ paskelbė jungiamuosius skrydžius per Milano Bergamo oro uostą iš Vilniaus

                Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...osta-vilniaus/ .
                Ant 100eur brangiau, nei tiesioginiais(0-1 persėdimai). Žinoma, už patogumą reikia mokėti. Sustojimai irgi netrumpi 3-5h.
                Paskutinis taisė andyour; 2017.08.17, 16:07.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Daugiau Kauno nuotraukų vien šitame forume esu įkėlęs nei jūs kartu du udrium kartu sudėjus ir dar padauginus iš kokio 100. Rimtai jūs kažkokie nesveiki ir komplesuoti, jei nematot, kas aplink dedasi. Nieko keisto, kad ir avialinijos neskraido, nes jos aptarnauja verslo keleivius, turistus ir bent kiek pinigų turinčius vietinius, o ne kompleksuotus kaimiečius.
                  Spėju udrius dirba turizme, kiek susidariau įspūdį bei kaip minimum gyvena Kaune. Tai ir agituoja. Tu gyveni Vilniuje ir agituoji už Vilnių. Tiek ir žinių.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                    Spėju udrius dirba turizme, kiek susidariau įspūdį bei kaip minimum gyvena Kaune. Tai ir agituoja. Tu gyveni Vilniuje ir agituoji už Vilnių. Tiek ir žinių.
                    Aš iš vis už nieką neagituoju, sutikčiau, kad ir VNO uždarytų, jei iš to būtų reali nauda ir realus poreikis, bet to nėra ir udrius nenori pripažinti paprastų faktų.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                      Spėju udrius dirba turizme, kiek susidariau įspūdį bei kaip minimum gyvena Kaune. Tai ir agituoja. Tu gyveni Vilniuje ir agituoji už Vilnių. Tiek ir žinių.
                      Per vėlai spėjate. Tai, kas visiems ir taip žinoma.

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą

                        Atsakau labai paprastai - Vilniaus piarinimui išmetami ne tik miesto milijonai bet ir valstybės milijonai, tiek VTD tiek Ukmin. Turizmas bent jau iki praeitų metų oficialiai už Vilniaus ribų neegzistavo.
                        Na pripažinkima, kad daugumai užsieniečių Lietuva iš viso yra 1 dienos turizmo šalis. Atmetant ten visokius lenkus, kurie vyksta į Wilno ir Troki, bei vokiečius, kurie vyksta į Memel ir dar kur šalia ir jų buvimas Lietuvoje pailgėja iki 2 ar 3 dienų, ir rusus, kurie galėtų čia užsibūti ilgiau, bet dėl Lietuvos politikos jų sumažėjo ir nepadaugės taip gretai. Viskas. Taigi, visi kiti vyksta pirmiausia į sostinę. Ir kur dar? Ogi nėra kur dar, net jei ir būtų tiesioginiai skrydžiai. Visokie "nestandartiniai" turistai suranda būdų kaip atvykti ir keliauja savarankiškai, jiems tiesioginio susisiekimo nebuvimas nieko nereiškia. Bet kiek tokių keliautojų yra?

                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Ar tai netiesa? Kiek Kaune didesnių biurų pastatų ir viešbučių? Arba pažiūrėjus, kiek šiuo metu statoma biurų, viešbučių, butų? Lyginant su Vilniumi labai kukliai. O kad demografinė situacija liūdna, tai net konkreti statistika tą rodo. Man keista, kad jūs savo miesto ant tiek nemylit, kad nenorit jo matyti geresniu, o tik pykstant ant Vilniaus.
                        Čia ne Kauno problema, o visos Lietuvos. Ir ne meilėje problema, o bendrai Lietuvos ekonominiame vystymesi. Klaipėda tame kontekste kiek geriau laikosi tik dėl to, kad yra priešingame šalies šone ir uostas ir dar jūra šalia. Tik tiek.
                        Paskutinis taisė Al1; 2017.08.17, 17:35.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Na va, kaip ir sakiau - pinigai į balą :


                          Tarptautiniame Vilniaus oro uoste – naujas lėktuvų kilimo ir tūpimo takas. Jei jis nebūtų nutiestas šiais metais, kitąmet oro uostui būtų grėsęs uždarymas. Kita vertus, net ir po rekonstrukcijos, kuri kainavo 18 milijonų eurų, didžiausi orlaiviai čia nesileis. Todėl svarstoma naujo oro uosto statybos idėja.

                          Valdžios demagogija ir eiliniai paistalai. Pirma, ar tie skrydžiai reikalingi? (iš Varšuvos radau tik 3 transatlantinius skrydžius, iš Rygos - 0. Kas skraidys iš Lietuvos? Antra, ar ne pigiau pailginti taką net ir iškeliant gyventojus? Trečia, o ar tikrai reikia juos iškelti? Žirnių gatvės link galima ilginti ir ten jėra jokių gyventojų, neskaitant kelis daugiabučius ties sankryža Žirnių g., Liepkalnio ir Minsko pl. Kaunas yra. Juk gyrėsi, kad gali priimti transatlantinius lėktuvus? Ten ko dar trūksta, kad priimti transatlantinius lėktuvus? Būtinai reikia naujo oro uosto dėl vieno skrydžio per savaitę ar net mėnesį? Aš suprantu, kad yra labai daug norinčių pasišildyti iš valstybės kišenės, kaip ir su RB. Duokit daugiau grandiozinių projektų!
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.08.17, 18:18.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Na pripažinkima, kad daugumai užsieniečių Lietuva iš viso yra 1 dienos turizmo šalis. Atmetant ten visokius lenkus, kurie vyksta į Wilno ir Troki, bei vokiečius, kurie vyksta į Memel ir dar kur šalia ir jų buvimas Lietuvoje pailgėja iki 2 ar 3 dienų, ir rusus, kurie galėtų čia užsibūti ilgiau, bet dėl Lietuvos politikos jų sumažėjo ir nepadaugės taip gretai. Viskas. Taigi, visi kiti vyksta pirmiausia į sostinę. Ir kur dar? Ogi nėra kur dar, net jei ir būtų tiesioginiai skrydžiai. Visokie "nestandartiniai" turistai suranda būdų kaip atvykti ir keliauja savarankiškai, jiems tiesioginio susisiekimo nebuvimas nieko nereiškia. Bet kiek tokių keliautojų yra?
                            Vat čia ir yra idiotiškas požiūris - Lietuvoje apart Vilniaus nėra ką žiūrėti. Latvija ir Estija seniai propaguoja VISOS šalies turizmą - rezultatai turistų skaičius smarkiai didesnis nei Lietuvoje. Bet va tokie Vilniaus dundukai to nesupranta , o gal ir nenori suprasti kad reikia keisti strategiją...

                            Comment


                              Latvija, natūraliai, nes Ryga didesnė ir arti jos yra kiek daugiau objektų ir dar yra pajūris, iki kurio nereikia važiuoti 300 km. Estija - na, nežinau. Nebent alaus turizmas iš Suomijos statistiką didina... O kas Lietuvoje. Tandemas Vilnius - Trakai. Artimiausias rimtas objektas būtų Kaunas. Iki Klaipėdos per toli, nors galima. Visgi tai 2 papildomos dienos, jei iš Vilniaus autobusu. Su nakvyne Klaipėdoje. Savaitgalio turui netinka.
                              Paskutinis taisė Al1; 2017.08.17, 19:54.

                              Comment


                                Dirbti reikia, o ne ŠŠŠ malti ir bus turistų. Kvaili pasiaiškinimai... Pasižiūrėkite kas VTD dirba, o kas TIC dirba?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Klaipėda tame kontekste kiek geriau laikosi tik dėl to, kad yra priešingame šalies šone ir uostas ir dar jūra šalia. Tik tiek.
                                  Klaipėda turistų turi tik vasarą dėl jūros ir kažkie dėl kruizinio terminalo. Žiemą - nei gyvos dvasios. Uostas, kiek teko girdėti iš ten dirbančių, nėra ta vieta kur gali daug uždirbti. LEZ turi, bet kas jo neturi... Emigruoja iš Klaipėdos pradedant nuo darbininkų ir baigiant inžinieriais.
                                  Lyg Palangoje kažkokį SPA stato ir Smiltinėje norėtų, kaip tik galėtų uždengti naftos talpyklas. Jeigu šioje vietoje padaryti kokybę, galima būtų ir žiemą turizmą vystyti. Nors kažin ar turizmas yra tas verslas, kuris sulaikys nuo emigracijos.
                                  Paskutinis taisė andyour; 2017.08.17, 20:17.

                                  Comment


                                    Turistų Klaipėdoje nėra dėl to, kad senamiesčio prekyba "papjauta", mieste gyvena atėjūnai, jo nemylintis, ir nežinantys jo istorijos, tad tikėtis turistų neverta.

                                    Comment


                                      Pokalbis su G.Almantu apie VNO uždarymą

                                      „Boso valanda su S. Jovaišu”: oro uostų generalinis direktorius G. Almantas apie procesų vadybą valstybinėje įmonėje
                                      http://www.delfi.lt/video/laidos/bos....d?id=75504033

                                      Comment


                                        Užsiminė, kad stengsis sudaryti sąlygas keleiviui fanai praleisti laiką laukiant lėktuvo. Jei gerai supratau nuo rudens tai prasidės.

                                        Comment


                                          Tokie užmojai ambicingi. Kol kas esu buvęs tik viename oro uoste, kuriame tikrai noriu leisti laiką ir atvykti gerokai prieš skrydį - SIN.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X