Tarptautiniame Vilniaus oro uoste – naujas lėktuvų kilimo ir tūpimo takas. Jei jis nebūtų nutiestas šiais metais, kitąmet oro uostui būtų grėsęs uždarymas. Kita vertus, net ir po rekonstrukcijos, kuri kainavo 18 milijonų eurų, didžiausi orlaiviai čia nesileis. Todėl svarstoma naujo oro uosto statybos idėja.
Naujo oro uosto idėja Lietuvoje jau svarstoma idėja statyti naują oro uostą, tam atliekama analizė. R.Masiulis teigė, kad net ir po rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas negalės priimti transatlantinių lėktuvų. Tam reikėtų taką ilginti. „Reikėtų iškelti tūkstantį gyventojų“, – portalui sakė ministras. Vilniaus oro uosto tūpimo ir nusileidimo takas net nepailgėjo, tad esminių pokyčių priimant lėktuvus Vilniuje nebus.
Vilniaus oro uostas atveria vartus, bet transatlantinių lėktuvų čia nebus
Daugiau Kauno nuotraukų vien šitame forume esu įkėlęs nei jūs kartu du udrium kartu sudėjus ir dar padauginus iš kokio 100. Rimtai jūs kažkokie nesveiki ir komplesuoti, jei nematot, kas aplink dedasi. Nieko keisto, kad ir avialinijos neskraido, nes jos aptarnauja verslo keleivius, turistus ir bent kiek pinigų turinčius vietinius, o ne kompleksuotus kaimiečius.
Tarptautiniame Vilniaus oro uoste – naujas lėktuvų kilimo ir tūpimo takas. Jei jis nebūtų nutiestas šiais metais, kitąmet oro uostui būtų grėsęs uždarymas. Kita vertus, net ir po rekonstrukcijos, kuri kainavo 18 milijonų eurų, didžiausi orlaiviai čia nesileis. Todėl svarstoma naujo oro uosto statybos idėja.
Naujo oro uosto idėja Lietuvoje jau svarstoma idėja statyti naują oro uostą, tam atliekama analizė. R.Masiulis teigė, kad net ir po rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas negalės priimti transatlantinių lėktuvų. Tam reikėtų taką ilginti. „Reikėtų iškelti tūkstantį gyventojų“, – portalui sakė ministras. Vilniaus oro uosto tūpimo ir nusileidimo takas net nepailgėjo, tad esminių pokyčių priimant lėktuvus Vilniuje nebus.
Vilniaus oro uostas atveria vartus, bet transatlantinių lėktuvų čia nebus
Daugiau Kauno nuotraukų vien šitame forume esu įkėlęs nei jūs kartu du udrium kartu sudėjus ir dar padauginus iš kokio 100. Rimtai jūs kažkokie nesveiki ir komplesuoti, jei nematot, kas aplink dedasi. Nieko keisto, kad ir avialinijos neskraido, nes jos aptarnauja verslo keleivius, turistus ir bent kiek pinigų turinčius vietinius, o ne kompleksuotus kaimiečius.
Spėju udrius dirba turizme, kiek susidariau įspūdį bei kaip minimum gyvena Kaune. Tai ir agituoja. Tu gyveni Vilniuje ir agituoji už Vilnių. Tiek ir žinių.
Spėju udrius dirba turizme, kiek susidariau įspūdį bei kaip minimum gyvena Kaune. Tai ir agituoja. Tu gyveni Vilniuje ir agituoji už Vilnių. Tiek ir žinių.
Aš iš vis už nieką neagituoju, sutikčiau, kad ir VNO uždarytų, jei iš to būtų reali nauda ir realus poreikis, bet to nėra ir udrius nenori pripažinti paprastų faktų.
Spėju udrius dirba turizme, kiek susidariau įspūdį bei kaip minimum gyvena Kaune. Tai ir agituoja. Tu gyveni Vilniuje ir agituoji už Vilnių. Tiek ir žinių.
Per vėlai spėjate. Tai, kas visiems ir taip žinoma.
Atsakau labai paprastai - Vilniaus piarinimui išmetami ne tik miesto milijonai bet ir valstybės milijonai, tiek VTD tiek Ukmin. Turizmas bent jau iki praeitų metų oficialiai už Vilniaus ribų neegzistavo.
Na pripažinkima, kad daugumai užsieniečių Lietuva iš viso yra 1 dienos turizmo šalis. Atmetant ten visokius lenkus, kurie vyksta į Wilno ir Troki, bei vokiečius, kurie vyksta į Memel ir dar kur šalia ir jų buvimas Lietuvoje pailgėja iki 2 ar 3 dienų, ir rusus, kurie galėtų čia užsibūti ilgiau, bet dėl Lietuvos politikos jų sumažėjo ir nepadaugės taip gretai. Viskas. Taigi, visi kiti vyksta pirmiausia į sostinę. Ir kur dar? Ogi nėra kur dar, net jei ir būtų tiesioginiai skrydžiai. Visokie "nestandartiniai" turistai suranda būdų kaip atvykti ir keliauja savarankiškai, jiems tiesioginio susisiekimo nebuvimas nieko nereiškia. Bet kiek tokių keliautojų yra?
Ar tai netiesa? Kiek Kaune didesnių biurų pastatų ir viešbučių? Arba pažiūrėjus, kiek šiuo metu statoma biurų, viešbučių, butų? Lyginant su Vilniumi labai kukliai. O kad demografinė situacija liūdna, tai net konkreti statistika tą rodo. Man keista, kad jūs savo miesto ant tiek nemylit, kad nenorit jo matyti geresniu, o tik pykstant ant Vilniaus.
Čia ne Kauno problema, o visos Lietuvos. Ir ne meilėje problema, o bendrai Lietuvos ekonominiame vystymesi. Klaipėda tame kontekste kiek geriau laikosi tik dėl to, kad yra priešingame šalies šone ir uostas ir dar jūra šalia. Tik tiek.
Tarptautiniame Vilniaus oro uoste – naujas lėktuvų kilimo ir tūpimo takas. Jei jis nebūtų nutiestas šiais metais, kitąmet oro uostui būtų grėsęs uždarymas. Kita vertus, net ir po rekonstrukcijos, kuri kainavo 18 milijonų eurų, didžiausi orlaiviai čia nesileis. Todėl svarstoma naujo oro uosto statybos idėja.
Valdžios demagogija ir eiliniai paistalai. Pirma, ar tie skrydžiai reikalingi? (iš Varšuvos radau tik 3 transatlantinius skrydžius, iš Rygos - 0. Kas skraidys iš Lietuvos? Antra, ar ne pigiau pailginti taką net ir iškeliant gyventojus? Trečia, o ar tikrai reikia juos iškelti? Žirnių gatvės link galima ilginti ir ten jėra jokių gyventojų, neskaitant kelis daugiabučius ties sankryža Žirnių g., Liepkalnio ir Minsko pl. Kaunas yra. Juk gyrėsi, kad gali priimti transatlantinius lėktuvus? Ten ko dar trūksta, kad priimti transatlantinius lėktuvus? Būtinai reikia naujo oro uosto dėl vieno skrydžio per savaitę ar net mėnesį? Aš suprantu, kad yra labai daug norinčių pasišildyti iš valstybės kišenės, kaip ir su RB. Duokit daugiau grandiozinių projektų!
Na pripažinkima, kad daugumai užsieniečių Lietuva iš viso yra 1 dienos turizmo šalis. Atmetant ten visokius lenkus, kurie vyksta į Wilno ir Troki, bei vokiečius, kurie vyksta į Memel ir dar kur šalia ir jų buvimas Lietuvoje pailgėja iki 2 ar 3 dienų, ir rusus, kurie galėtų čia užsibūti ilgiau, bet dėl Lietuvos politikos jų sumažėjo ir nepadaugės taip gretai. Viskas. Taigi, visi kiti vyksta pirmiausia į sostinę. Ir kur dar? Ogi nėra kur dar, net jei ir būtų tiesioginiai skrydžiai. Visokie "nestandartiniai" turistai suranda būdų kaip atvykti ir keliauja savarankiškai, jiems tiesioginio susisiekimo nebuvimas nieko nereiškia. Bet kiek tokių keliautojų yra?
Vat čia ir yra idiotiškas požiūris - Lietuvoje apart Vilniaus nėra ką žiūrėti. Latvija ir Estija seniai propaguoja VISOS šalies turizmą - rezultatai turistų skaičius smarkiai didesnis nei Lietuvoje. Bet va tokie Vilniaus dundukai to nesupranta , o gal ir nenori suprasti kad reikia keisti strategiją...
Latvija, natūraliai, nes Ryga didesnė ir arti jos yra kiek daugiau objektų ir dar yra pajūris, iki kurio nereikia važiuoti 300 km. Estija - na, nežinau. Nebent alaus turizmas iš Suomijos statistiką didina... O kas Lietuvoje. Tandemas Vilnius - Trakai. Artimiausias rimtas objektas būtų Kaunas. Iki Klaipėdos per toli, nors galima. Visgi tai 2 papildomos dienos, jei iš Vilniaus autobusu. Su nakvyne Klaipėdoje. Savaitgalio turui netinka.
Klaipėda tame kontekste kiek geriau laikosi tik dėl to, kad yra priešingame šalies šone ir uostas ir dar jūra šalia. Tik tiek.
Klaipėda turistų turi tik vasarą dėl jūros ir kažkie dėl kruizinio terminalo. Žiemą - nei gyvos dvasios. Uostas, kiek teko girdėti iš ten dirbančių, nėra ta vieta kur gali daug uždirbti. LEZ turi, bet kas jo neturi... Emigruoja iš Klaipėdos pradedant nuo darbininkų ir baigiant inžinieriais.
Lyg Palangoje kažkokį SPA stato ir Smiltinėje norėtų, kaip tik galėtų uždengti naftos talpyklas. Jeigu šioje vietoje padaryti kokybę, galima būtų ir žiemą turizmą vystyti. Nors kažin ar turizmas yra tas verslas, kuris sulaikys nuo emigracijos.
Turistų Klaipėdoje nėra dėl to, kad senamiesčio prekyba "papjauta", mieste gyvena atėjūnai, jo nemylintis, ir nežinantys jo istorijos, tad tikėtis turistų neverta.
Comment