Parašė Artas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Jei kam nors įdomu:
pognozė atlikta 2005 metais, kol kas gana tiksliai pildosi. 2006 metais keleivių buvo pervežta šiek tiek daugiau (55 000), bet šiems metams rezultatas prognozuojamas panašus į čia pateikiamą, tad galima tikėtis tokio scenarijaus (Prognozė 2):
Paaiškininas, jei kam iškiltų neaiškumų:
<...> lentelėje pateiktos kai kurios 2005 metais apskaičiuotos keleivių skaičiaus reikšmės yra mažesnės, nei faktinis 2004 metų keleivių skaičius (1, 3 ir 4 prognozavimo atveju). To priežastis yra ta, kad dėl neįprastai didelio 38 proc. vidutinio metinio keleivių prieaugio 2004 metais (1995-2003 metais - 9 proc.), statistiškai šis skaičius yra traktuojamas kaip atsitiktinis nuokrypis, todėl dauguma trendo lygčių sumažino 2004 metų skaičiaus įtaką bendriesiems skaičiavimams.
Beje, Rygos oro uostas planuoja jau 2013 metais pasiekti 10 milijonų keleivių per metus ribą. Manau, sudėjus visų Lietuvos oro uostų rezultatus, mums tokio keleivių skaičiaus iki 2013 metų pasiekti nepavyks. Reikėtų pasitempti. Dar labiau.Paskutinis taisė Aš; 2007.09.05, 11:19.
Comment
-
/\
Kad būtų patikimiau, galėtų pridėti 1980-1991 metus.
Tik kaip jie būtų suprognozavę kelionių į Archangelską ir Kokčetavą visišką sumažėjimą ir kelionių į Vakarus atsiradimą...
Ar tie modeliai įvertina kokybinius pokyčius?
Aklas prognozavimas tokiais būdais (nuo 1992 m.) atrodo gana savotiškai - juk ir be poliniminių lygčių aišku, kad įstojus į ES ir tapus Šengeno nariais keleivių padaugės.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTik kaip jie būtų suprognozavę kelionių į Archangelską ir Kokčetavą visišką sumažėjimą <...>
Ar tie modeliai įvertina kokybinius pokyčius?
Iš visų keturių trendo funkcijų statistiškai geriausiai atitinkanti istorinį procesą yra polinominė trečio laipsnio trendo lygtis (R2=0,9733 - yra arčiausiai 1).Paskutinis taisė Aš; 2007.09.02, 13:40.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąJei kam nors įdomu:
pognozė atlikta 2004 metais, kol kas gana tiksliai pildosi. 2006 metais keleivių buvo pergabenta šiek tiek daugiau (55 000), bet šiems metams rezultatas prognozuojamas panašus į čia pateikiamą, tad galima tikėtis tokio scenarijaus (Prognozė 2):
.:eina:
Comment
-
Tai kad lentelėje visi prognuozuojami duomenys yra, po lentele paaiškinimas. Gal konkrečiau klausimą pateik, kas įdomu?*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė nawjia Rodyti pranešimąĮdomu gal galima daugiau (plačiau)?
Strategijos antra pataisyta dalis (joje ir yra pateiktos prognozės).
Darbai atlikti 2005 metų pradžioje (vasarį ir kovą). Tačiau prognozės juk nesensta, na, bent jau jei jos teisingos.Paskutinis taisė Aš; 2007.09.05, 11:18.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąBijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kauno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąBijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kuno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių
Parašė Aštiesioginio jų šalies susisiekimo oru su Vilniumi
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąIr kodėl gi tu taip manai?
Kaunas tuo atžvilgiu yra pranašesnis, nes turi ilgesnį taką, be to, vis dar dar yra galimybių plėtrai. Taipogi vis dar yra vilties, kad Kaunas taps pagrindiniu šalies oro uostu, tad visai realu, kad tolimųjų keleivinių reisų lėktuvai tūps Kaune, o norintys patekti į Vilnių galės pasinaudoti Rail Baltica atšaka.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO kas sako kad negalima nutiesti naujo tako?
Comment
-
Parašė dubajus Rodyti pranešimąo kur tu tą naują taką nutiesi, jei jau seno nebeina prailginti
http://www.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg
Comment
-
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąTu turi omenyje tą lenktą taką? Ar čia ne kreiviems lėktuvams skirtas takas ? Šiaip nelabai suprantu tokio tako tiesimo prasmę. Nejaugi sunku tiesų padaryti?
Comment
Comment