Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Artas Rodyti pranešimą
    nuvaziuok i Ryga toks pat vaizdelis, kazkas baisus, jautiesi kaip per U2 koncerta
    bet Rygos pliusas yra puikas isvykimas
    Na, bet Rygos oro uostas vis tiek panašesnis į normalų, kaip pirmą kartą į jį skridau iš Kopenhagos, pasijutau lyg mažesnėj Kopenhagos oro uosto kopijoj, nors su beltais jie irgi turi problemų.
    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

    Comment


      Jei kam nors įdomu:

      pognozė atlikta 2005 metais, kol kas gana tiksliai pildosi. 2006 metais keleivių buvo pervežta šiek tiek daugiau (55 000), bet šiems metams rezultatas prognozuojamas panašus į čia pateikiamą, tad galima tikėtis tokio scenarijaus (Prognozė 2):


      Paaiškininas, jei kam iškiltų neaiškumų:
      <...> lentelėje pateiktos kai kurios 2005 metais apskaičiuotos keleivių skaičiaus reikšmės yra mažesnės, nei faktinis 2004 metų keleivių skaičius (1, 3 ir 4 prognozavimo atveju). To priežastis yra ta, kad dėl neįprastai didelio 38 proc. vidutinio metinio keleivių prieaugio 2004 metais (1995-2003 metais - 9 proc.), statistiškai šis skaičius yra traktuojamas kaip atsitiktinis nuokrypis, todėl dauguma trendo lygčių sumažino 2004 metų skaičiaus įtaką bendriesiems skaičiavimams.
      Likusios prognozės (pirma, trečia ir ketvirta) dabar atrodo labai pesimistinės

      Beje, Rygos oro uostas planuoja jau 2013 metais pasiekti 10 milijonų keleivių per metus ribą. Manau, sudėjus visų Lietuvos oro uostų rezultatus, mums tokio keleivių skaičiaus iki 2013 metų pasiekti nepavyks. Reikėtų pasitempti. Dar labiau.
      Paskutinis taisė ; 2007.09.05, 11:19.
      Įžvalgos.lt - FB - G+

      Comment


        /\
        Kad būtų patikimiau, galėtų pridėti 1980-1991 metus.
        Tik kaip jie būtų suprognozavę kelionių į Archangelską ir Kokčetavą visišką sumažėjimą ir kelionių į Vakarus atsiradimą...

        Ar tie modeliai įvertina kokybinius pokyčius?
        Aklas prognozavimas tokiais būdais (nuo 1992 m.) atrodo gana savotiškai - juk ir be poliniminių lygčių aišku, kad įstojus į ES ir tapus Šengeno nariais keleivių padaugės.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Tik kaip jie būtų suprognozavę kelionių į Archangelską ir Kokčetavą visišką sumažėjimą <...>

          Ar tie modeliai įvertina kokybinius pokyčius?
          Tokių dalykų 10+ metų į priekį įvertinti beveik neįmanoma, nebent atliktum itin išsamią studiją dėl visų potencialiai įmanomų investuotojų į VNO ketinimų, rinkos tendencijų analizę, galų gale, reikėtų įvertinti naujojo VNO terminalo atsiradimą ir t.t.. Manau, kad šitie skaičiavimai nėra visiškai iš piršto laužti, išlieka tam tikra logika, viena prognozė (trečia) kol kas gana taikli. Ji ir nurodoma, kaip labiausiai tikėtina:
          Iš visų keturių trendo funkcijų statistiškai geriausiai atitinkanti istorinį procesą yra polinominė trečio laipsnio trendo lygtis (R2=0,9733 - yra arčiausiai 1).
          Man buvo įdomu pasižiūrėti į vieną iš labiau tikėtinų VNO vystymosi perspektyvų. Nesiūlau viso to priimti kaip garantuotos tiesos, todėl tai ir pateikiau sakydamas „jei kam nors įdomu“.
          Paskutinis taisė ; 2007.09.02, 13:40.
          Įžvalgos.lt - FB - G+

          Comment


            Parašė Rodyti pranešimą
            Jei kam nors įdomu:

            pognozė atlikta 2004 metais, kol kas gana tiksliai pildosi. 2006 metais keleivių buvo pergabenta šiek tiek daugiau (55 000), bet šiems metams rezultatas prognozuojamas panašus į čia pateikiamą, tad galima tikėtis tokio scenarijaus (Prognozė 2):
            .
            Įdomu gal galima daugiau (plačiau)?
            :eina:

            Comment


              Tai kad lentelėje visi prognuozuojami duomenys yra, po lentele paaiškinimas. Gal konkrečiau klausimą pateik, kas įdomu?
              *******
              Miestai.net Fb

              Comment


                Nesu mačiusi prognozės/ataskaitos/studijos etc. su viena lentele ir dviem sakiniais. Na, bet žinoma visuomet būna pirmas kartas
                :eina:

                Comment


                  Parašė nawjia Rodyti pranešimą
                  Įdomu gal galima daugiau (plačiau)?
                  Strategijos pirma dalis.

                  Strategijos antra pataisyta dalis (joje ir yra pateiktos prognozės).

                  Darbai atlikti 2005 metų pradžioje (vasarį ir kovą). Tačiau prognozės juk nesensta, na, bent jau jei jos teisingos.
                  Paskutinis taisė ; 2007.09.05, 11:18.
                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                  Comment


                    Planai:

                    Kinijos žurnalistai domėjosi tiesioginio jų šalies susisiekimo oru su Vilniumi galimybėmis. Lietuvos susisiekimo ministras išreiškė nuomonę, kad pradžiai pakaktų ir vieno reiso per savaitę, vėliau galbūt didinant jų kiekį.
                    čia.
                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                    Comment


                      Parašė Rodyti pranešimą
                      Planai:



                      čia.
                      Bijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kuno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių

                      Comment


                        Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                        Bijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kauno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių
                        Ir kodėl gi tu taip manai?
                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                        Comment


                          Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                          Bijau, kad jiems teks į Vilnių važiuoti iš Karmėlavos į Kuno centrą, o paskui jau Rail Baltica atšaka - į Vilnių
                          Arba čia tavo humoras keistas, arba nemoki skaityti

                          Parašė
                          tiesioginio jų šalies susisiekimo oru su Vilniumi
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė Rodyti pranešimą
                            Ir kodėl gi tu taip manai?
                            Aš nemanau, kad Vilnius gali priimti tolimų skrydžių lėktuvus, nebent dabartiniams lėktuvams reikės nutūpti maršurto viduryje. Didesniems lėktuvams priimti reikalingas ilgesnis takas, o kiek esu girdėjęs, esamo nebeįmanoma plėsti. Jeigu klydau, pataisykite mane.
                            Kaunas tuo atžvilgiu yra pranašesnis, nes turi ilgesnį taką, be to, vis dar dar yra galimybių plėtrai. Taipogi vis dar yra vilties, kad Kaunas taps pagrindiniu šalies oro uostu, tad visai realu, kad tolimųjų keleivinių reisų lėktuvai tūps Kaune, o norintys patekti į Vilnių galės pasinaudoti Rail Baltica atšaka.

                            Comment


                              O kas sako kad negalima nutiesti naujo tako?
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                O kas sako kad negalima nutiesti naujo tako?
                                o kur tu tą naują taką nutiesi, jei jau seno nebeina prailginti

                                Comment


                                  Parašė dubajus Rodyti pranešimą
                                  o kur tu tą naują taką nutiesi, jei jau seno nebeina prailginti
                                  Naujas yra jau seniai suplanuotas:

                                  http://www.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    tai, kad dabartinis ilgesnis

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Tu turi omenyje tą lenktą taką? Ar čia ne kreiviems lėktuvams skirtas takas ? Šiaip nelabai suprantu tokio tako tiesimo prasmę. Nejaugi sunku tiesų padaryti?

                                      Comment


                                        Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                                        Tu turi omenyje tą lenktą taką? Ar čia ne kreiviems lėktuvams skirtas takas ? Šiaip nelabai suprantu tokio tako tiesimo prasmę. Nejaugi sunku tiesų padaryti?
                                        Ne aš jį braižiau Ten labai schematiškai pavaizduotas. Berods tos vairavimo alkūnės nebus, nes dabartinis takas prailginamas.

                                        Comment


                                          Prie senojo terminalo jau statomos metalinės konstrukcijos ir dalis pagrindinio fasado jau yra aptraukta nepermatoma plevele. Gal jūs galvojat apie tai ką ir aš?
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X