Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, pigių skrydžių bendrovės susirenka dalį ir verslo keleivių ...
    Ryanair paskutiniu metu kaip tik ir dirba šia kryptimi ir tikslas susirinkti dagiau nei šiaip dalį. Verslo klientai turi daugiau pinigų ir reguliariau skraido, nei pavieniai keliautojai.

    Comment


      Dėl oro uosto tako rekonstrukcijos Lietuvoje sulaukta mažiau keleivių

      Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...ziau-keleiviu/ .

      Comment


        Labai geros naujienos iš Wizz Air - nuo gruodžio mėnesio paleidžiami tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Gdanską (triskart per savaitę).

        Aišku, aktualesnė ši kryptis būtų vasarą, na vis vien gerai Gal ir būtų paleidę anksčiau, jei ne oro uosto tako rekonstrukcija.

        Priminsiu, kad tai jau antras Wizz Air maršrutas iš Vilniaus į kaimyninę Lenkiją - nuo rugsėjo skraidins į Varšuvą.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Liepa -63,76%

          Comment


            Wizz Air nenustoja stebinti! Praeitą savaitę paskelbta apie skrydžių į Gdanską paleidimą, o šiandien - dar didesnė sensacija!

            Nuo lapkričio 1 dienos paleidžiami tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į.... Agadyro kurortą Maroke! Lėktuvai į Maroką kils kartą per savaitę - trečiadieniais.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              „Wizz Air“ iš Vilniaus skraidins į Agadirą, Maroke

              Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...gadira-maroke/ .

              Comment


                Labai įdomus straipsnis, kuris patvirtina visus mano teiginius:


                Tradicinių užsienio aviakompanijų Vilniuje galime ir neišvysti

                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=75483519


                1. Vilniaus oro uosto strategija dirbti ne Lietuvai , o Vilniui.
                2. Tradicinės aviakompanijos neateis, nes rinką užėmę lowcostai.
                3. Aviacijos plėtros strategijos nėra, yra tik darbas su skylių kaišymu

                Comment


                  Kai buves krovikas ir barista vadovauja, tai ko noreti

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Kai buves krovikas ir barista vadovauja, tai ko noreti
                    Svarbu būti naujosios "komandos" nariu.
                    Lietuvos valdžia ir taip stropiai užvadovavo. Tai viena iš nemažo sąrašo priežasčių dėl ko Lietuvos aviacija atsidūrė š..oje.

                    Beje, kažkada lyg ir turi išnirti Vilniaus oro uosto koncesininkas, tuomet bus įdomu.

                    Comment


                      Šiaip rimtai įdomu dėl G.Almanto. Iš kur jis toks išlindo? Lyg ir Socdemai jį praforsavo į tą poziciją be jokios relevant patirties?

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        Kai buves krovikas ir barista vadovauja, tai ko noreti
                        O čia kas toks atseit pagal tave? Jei G.Almantas, tai gal vertėtų prieš tai Linkedine pasižiūrėti.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          siandien

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                            O čia kas toks atseit pagal tave? Jei G.Almantas, tai gal vertėtų prieš tai Linkedine pasižiūrėti.
                            Almantas, Almantas. Linkndine ka pats pasirases, ta ir perskaitysi.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą

                              Almantas, Almantas. Linkndine ka pats pasirases, ta ir perskaitysi.
                              Tiesiog tada įdomu, kur yra neparašyta info. Ar gali pagrįsti? Jei žmogus turi hobi gaminti kavą, tai kas čia blogo? Ar jei barista dirbo studijų laikais?

                              Ar gali paneigti tai kas parašyta Linkedine?
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Kai buves krovikas ir barista vadovauja, tai ko noreti
                                Iš 2013 m. VŽ straipsnio, kai laimėjo konkursą:

                                Almantas nuo 2011 metų dirba Kopenhagos oro uosto socialinės atsakomybės patarėju. Nuo 2004-ųjų jis taip pat vadovauja Šveicarijos-Baltijos prekybos rūmams Lietuvoje, 2008-2010 metais dirbo "Sorainen" advokatų kontoroje, 2005-2006 metais - Ciuricho advokatų kontoroje "Walder Wyss & Partners".2002 metais Vilniaus universitete jis įgijo teisės magistro išsilavinimą, vėliau mokslus tęsė Berno universitete Šveicarijoje, Kopenhagos verslo mokykloje. Ponas Almantas laisvai kalba anglų, vokiečių ir rusų kalbomis, turi prancūzų kalbos pagrindus.Vilniaus oro uosto konkurse dalyvavo 4 pretendentai.

                                Plačiau: http://www.vz.lt/archive/article/201...#ixzz4ppdZEJs7
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  Kai buves krovikas ir barista vadovauja, tai ko noreti
                                  Ką padarysi, kai nesugebama ką nors protingesnio pasakyti. Bet kuriuo atveju net ir krovikas su barista nelabai derinasi
                                  Gal tiesiog pavydas, kad KUN pavirto iš Vilniaus valdomu filialu.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Gal tiesiog pavydas, kad KUN pavirto iš Vilniaus valdomu filialu.
                                    Čia amžinas Vilnius vs Kaunas, kol Kaunas neatgaus sostinės statuso. Markizas lygtais užuominas liumpenams laidė.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Čia amžinas Vilnius vs Kaunas, kol Kaunas neatgaus sostinės statuso. Markizas lygtais užuominas liumpenams laidė.
                                      Čia net nereikia atgauti sostinės statuso, Kaunas turi daug privalumų ir pranašumų, kuriuos galėtų išnaudoti ir aviacijoje. Tapti aviacijos logistikos centru ir techninio aptarnavimo centru regione pavyzdžiui. Kodėl ne?

                                      Kodėl LEZ plėtojimas toks lėtas, kodėl iki šiol nėra pietinių riedėjimo takų ir neparengta infrastruktūra pietiniai oro uosto plėtrai?

                                      Kalbant apie civilinę aviacija, kiek, kada ir kiek buvo įdėta pastangų prisivilioti, kitas bendroves, kad ir tas pačias LCC? Kur miesto reklama? KUN potencialas yra labai didelis, tik nemanau ar jis suprantamas.

                                      RB turi būti išnaudojama jau dabar, kol nepasiekė Rygos. Visas cargo iš Azijos, gali būti perskirstytas keliauti į rytus ir vakarus. O kariauti dėl Ryanair, kuris atlieka pervežimo paslaugą yra liūdna.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Ot ir klausimas - kodėl ? Todėl kad Vilnius neskiria pinigų nei takų plėtrai nei geležinkeliui nei reklamai. Kas prisiviliojo rainius ?Kaunas savo lėšomis. Kas dabar vilioja į Vilnių rainius? Lietuvos vyriausybė visos valstybės sąskaita. Klausimų dar yra? Manau kad ne.

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Ot ir klausimas - kodėl ? Todėl kad Vilnius neskiria pinigų nei takų plėtrai nei geležinkeliui nei reklamai. Kas prisiviliojo rainius ?Kaunas savo lėšomis. Kas dabar vilioja į Vilnių rainius? Lietuvos vyriausybė visos valstybės sąskaita. Klausimų dar yra? Manau kad ne.
                                          Leiskit jus perfrazuoti, apgailestaujat, dėl kupstelio dėl to, kad 5 gėlės buvo persodintos iš vieno daržo į kitą, kai tuo tarpu turite 5 ha miško ir nieko su juo nedarote, bet ir toliau yra galvojama apie tas 5 ramunes žydėjusias sklypo pakraštyje.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X