Trūksta informacijos, kas bus su tais, ką artimieji, draugai priveža. Mūsų keistai valdžiai tai kažkoks trukdis, nors oro uostas ne Frankfurto ar net ne Varšuvos.
Svaigulys apie tarptautinę autobusų stotelę šiek tiek "vasiukiškas".
Tas VNO tai geda Lietuvai, bet vietiniai gezai tuo aiskins priesingai
pvz, skrydis i Ryga 5:50 ryte, tai man is Kauno kaip ten nusigaut? Zodziu, aciu, neskrendu.
Tai jei labai reikia gali Vinliuje B&B pernakvoti. Man daznai skrydis is KUN 06:25, tai traukinys + City Bee (Traukiniu stotis <-> Karmelava) + B&B = 40 Eur.
Trūksta informacijos, kas bus su tais, ką artimieji, draugai priveža. Mūsų keistai valdžiai tai kažkoks trukdis, nors oro uostas ne Frankfurto ar net ne Varšuvos.
Svaigulys apie tarptautinę autobusų stotelę šiek tiek "vasiukiškas".
Iš ko sprendžiant, kad trukdis? Trumpalaikio nemokamo stovėjimo galimybės niekas nenaikins, be to, stovėjimo vietų bus kur kas daugiau. Ar matote problemą dėl to, kad negalės privažiuoti prie pat terminalo durų be jokių šlagbaumų? Na atleiskit, bet čia jau pernelyg gerai būtų.
O kalbant apie tarpmiestinių autobusų aikštelę - labai gerai, kad ji atsiras ir nebus taip, kaip dabar, kai tarptautiniai/tarpmiestiniai/užsakomieji autobusai stoja kartu su miesto autobusais ir trukdo pastarųjų eismą.
Iš ko sprendžiant, kad trukdis? Trumpalaikio nemokamo stovėjimo galimybės niekas nenaikins, be to, stovėjimo vietų bus kur kas daugiau. Ar matote problemą dėl to, kad negalės privažiuoti prie pat terminalo durų be jokių šlagbaumų? Na atleiskit, bet čia jau pernelyg gerai būtų.
O kalbant apie tarpmiestinių autobusų aikštelę - labai gerai, kad ji atsiras ir nebus taip, kaip dabar, kai tarptautiniai/tarpmiestiniai/užsakomieji autobusai stoja kartu su miesto autobusais ir trukdo pastarųjų eismą.
O kokios problemos kyla dėl dabartinės tvarkos, kai galima privažiuoti prie durų?
Ką reiškia "užkardos"? Jeigu jos praleis visus atvykstančius, tai kokia tada jų prasmė? Aš supratau, kad ten nebegalima bus patekti visiems
Jei uždraus įvažiuoti, tai keleivių, neretai su nemažu bagažu, vaikais, patekimas į mūsų unikaliai "patogų" stalino-brežnevo laikų terminalą gana stipriai komplikuosis.
Ką reiškia "užkardos"? Jeigu jos praleis visus atvykstančius, tai kokia tada jų prasmė? Aš supratau, kad ten nebegalima bus patekti visiems
Man atrodo kad jos tiesiog ribos patekimo laiką. Kažkiek viršijai? Mokėk. Antrame aukšte kartais būna sunku prisiparkuot kad išleist keleivius, nes būna daug laukiančių savo keleivių. O ir policija yra bejėgė su tuo kovot, nes kąnors išvarius, tas dažniausiai padaręs "garbės ratą" grįžta atgal laukt.
Jei uždraus įvažiuoti, tai keleivių, neretai su nemažu bagažu, vaikais, patekimas į mūsų unikaliai "patogų" stalino-brežnevo laikų terminalą gana stipriai komplikuosis.
Aš irgi manau, kad tikrai nebus draudžiama įvažiuoti prie išvykimo salės durų, bet laikas, skirtas ten būti, bus ribojamas, ir viršijus tą laiką, teks mokėti. užkardos tam ir bus. Ir tai yra teisinga, nes vieta prie išvykimo yra skirta tik išlaipinti keleivius ir važiuoti ilgesniam parkavimui į apačią, o ne stovėti ten ilgai, kaip dabar nemažai kas daro.
Klaida, kad nebus nemokamo (arba labai pigaus) subsidijuojamo transporto iš KUN į Vilnių (tiems, kurių kelionės tikslas būtų buvęs VNO) rekonstrukcijos metu. Ne keleivio kaltė ir ne keleivio problema, kad VNO valdžia sugalvojo tokiu būdu remontuoti savo infrastruktūrą.
aip pat klaida, kad KUN didina parkingo kainas. Jos kaip tik turėjo būti sumažintos, siekiant bent kažkiek kompensuoti patiriamus nepatogumus keleiviams. Kaštų perkėlimas ant klientų, kurie ir taip susiduria su nepatogumais ir yra priversti išeikvoti kelias valandas papildomo laiko, nėra good idea. Reiktų kaip tik ieškoti kažkokių būdų tai kompensuoti (tegul ne finansiškai, bet psichologiškai), o ne stengtis perkelti visą burden ant čia savo noru keliaujančių žmonių.
Tai reiškia blogesnį servisą, kuris keleiviui bus brangesnis ir užims daugiau laiko. Jokios logikos, ko rezultate tiesiog sumažės bendras srautas į Lietuvą turizmo sezono įkarštyje ir šiaip bus smūgis visos šalies, kaip turistinės krypties, reputacijai. Turistai tiesiog pasirinks patogesnę alternatyvą (Rygą, Taliną), dėl ko kris turizmo sektoriaus pajamos ir šiaip liksim pralošę, nes prioritetą teikiam ne geram customer service ir reputacijai, o visokiems remontams, kurie turėtų rūpėti nebent oro uosto infrastruktūros departamentui.
Klaida, kad nebus nemokamo (arba labai pigaus) subsidijuojamo transporto iš KUN į Vilnių (tiems, kurių kelionės tikslas būtų buvęs VNO) rekonstrukcijos metu. Ne keleivio kaltė ir ne keleivio problema, kad VNO valdžia sugalvojo tokiu būdu remontuoti savo infrastruktūrą.
aip pat klaida, kad KUN didina parkingo kainas. Jos kaip tik turėjo būti sumažintos, siekiant bent kažkiek kompensuoti patiriamus nepatogumus keleiviams. Kaštų perkėlimas ant klientų, kurie ir taip susiduria su nepatogumais ir yra priversti išeikvoti kelias valandas papildomo laiko, nėra good idea. Reiktų kaip tik ieškoti kažkokių būdų tai kompensuoti (tegul ne finansiškai, bet psichologiškai), o ne stengtis perkelti visą burden ant čia savo noru keliaujančių žmonių.
Tai reiškia blogesnį servisą, kuris keleiviui bus brangesnis ir užims daugiau laiko. Jokios logikos, ko rezultate tiesiog sumažės bendras srautas į Lietuvą turizmo sezono įkarštyje ir šiaip bus smūgis visos šalies, kaip turistinės krypties, reputacijai. Turistai tiesiog pasirinks patogesnę alternatyvą (Rygą, Taliną), dėl ko kris turizmo sektoriaus pajamos ir šiaip liksim pralošę, nes prioritetą teikiam ne geram customer service ir reputacijai, o visokiems remontams, kurie turėtų rūpėti nebent oro uosto infrastruktūros departamentui.
Šiaip neseniai buvo straipsnis, kad šiemet turistų srautai nemažėja, o didėja.
Klaida, kad nebus nemokamo (arba labai pigaus) subsidijuojamo transporto iš KUN į Vilnių (tiems, kurių kelionės tikslas būtų buvęs VNO) rekonstrukcijos metu. Ne keleivio kaltė ir ne keleivio problema, kad VNO valdžia sugalvojo tokiu būdu remontuoti savo infrastruktūrą.
aip pat klaida, kad KUN didina parkingo kainas. Jos kaip tik turėjo būti sumažintos, siekiant bent kažkiek kompensuoti patiriamus nepatogumus keleiviams. Kaštų perkėlimas ant klientų, kurie ir taip susiduria su nepatogumais ir yra priversti išeikvoti kelias valandas papildomo laiko, nėra good idea. Reiktų kaip tik ieškoti kažkokių būdų tai kompensuoti (tegul ne finansiškai, bet psichologiškai), o ne stengtis perkelti visą burden ant čia savo noru keliaujančių žmonių.
Tai reiškia blogesnį servisą, kuris keleiviui bus brangesnis ir užims daugiau laiko. Jokios logikos, ko rezultate tiesiog sumažės bendras srautas į Lietuvą turizmo sezono įkarštyje ir šiaip bus smūgis visos šalies, kaip turistinės krypties, reputacijai. Turistai tiesiog pasirinks patogesnę alternatyvą (Rygą, Taliną), dėl ko kris turizmo sektoriaus pajamos ir šiaip liksim pralošę, nes prioritetą teikiam ne geram customer service ir reputacijai, o visokiems remontams, kurie turėtų rūpėti nebent oro uosto infrastruktūros departamentui.
Manau, kad Lietuvą renkasi ne dėl to, kad mes truputį pigiau nei Ryga ar Talinas. Turistai iš vakarų pinigų turi, jiem ne problema lietuviškų kainų parkingai. Turistams reiktų parūpinti greitą ir maksimum komfortišką transportą tarp Kauno ir Vilniaus, net jei taip brangiau kainuotų nei įprastai.
Jūs tikrai taip galvojate? Jei tikrai nejuokaujate, tai labai liūdna. Mane baugina toks požiūris. Dar labiau baugina, kad jis gajus (labai norėčiau klysti) valdžios departamentuose, atsakingose už tokius projektus. Jeigu mes taip mąstysim, niekada nebūsim Singapūras, Honkongas ar Švedija, ir toliau būsim Baltarusija ir Venesuela.
Aš irgi manau, kad tikrai nebus draudžiama įvažiuoti prie išvykimo salės durų, bet laikas, skirtas ten būti, bus ribojamas, ir viršijus tą laiką, teks mokėti. užkardos tam ir bus. Ir tai yra teisinga, nes vieta prie išvykimo yra skirta tik išlaipinti keleivius ir važiuoti ilgesniam parkavimui į apačią, o ne stovėti ten ilgai, kaip dabar nemažai kas daro.
Vieną kartą laukiau apačioje. Truputį luktelėjau, truputį padėjau lagaminus atsinešti, bet laiką sekiau ir buvo 12 min. Išvažinėjau. Kažkoks kvailys užstatė vienintelį išvažiavimą. Šlagbaumas nekyla, gal dar skambino kam nors. Sutiksėjo man minutės ir teko palikti ~10 Lt.
Čia yra "lochatronas", o ne parkavimo sistema. Yra antras aukštas ir tiek žinių.
Tai štai ir klausimas, ar išliks antras aukštas. Užtvarai? Nemanau, nes ten ir taip vieta labai ribota.
O šiaip jau susidaro įspūdis, kad oro uosto pagrindinis "biznis" tampa parkavimo pajamos.
Kiek žinau, ten ir apylinkėse vyksta arši kova. Nors aplinkui neišbrendami šabakštynai.
Visiškai pritariu. Vienas dalykas, kai riboja Kopenhaga arba Frankfurtas, arba Londonas. Yra daugiamilijoninis srautas.
Kitas - Vilniaus. Ir tas skonis, kai tave apgaudinėja, nelieka malonus.
Lėta patikra. "Atvykite į skrydį prieš dvi valandas."
Brangus išleidimas/paėmimas. "Ateikite nuo Ikea."
Lėta Šengeno patikra. "Čia ne mūsų bėdos".
Autobusų stotelių iškraustymas. Dėl ko? Kokiu tikslu? Kam smagu lapkritį, kai +3 ir vėjas žygiuoti per aikštes?
Nuoma - taip suprantama. Ten mažesnė transporto priemonių apyvarta ir reikia ploto.
Comment