Pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ vadovas patvirtino, kad netolimoje ateityje atsiras reali galimybė nutraukti visus skrydžius tarp Jungtinės Karalystės ir žemyninės Europos.
Tokiai galimybei teisinį pagrindą suteikia JK pasitraukimas iš ES: priklausydami sąjungai britai naudojasi bendru jos susitarimu dėl atviros oro erdvės (Open skies arrangement), kuris supaprastina civilinės aviacijos taisykles bei kontrolę bendrijos nariams.
Na ir ką darys emigrantai ? Turistų tai nesugebėjome pritraukti... Ne low cost aviakompanijų irgi....
Na ir ką darys emigrantai ? Turistų tai nesugebėjome pritraukti... Ne low cost aviakompanijų irgi....
Įdomiai žurnalistai žodžius renkasi Sakyčiau, čia labiau ne galimybė, o grėsmė.
Bet, kita vertus, nepanašu, kad Ryanair ir Wizz stabdytų savo planus dėl Britanijos. Per pastarąsias savaites kaip tik nemažai naujų maršrutų paleista, o Wizz net tris naujus maršrutus iš Londono pradėjo.
P.S. Šiai diskusijai, sakyčiau, geresnė vieta yra "Pasaulio aviacijos naujienos" temoje.
VNO+KUN+PLQ dabar atsilieka gal tik 13K keleivių nuo RIX. Būtų galima pradėti galvoti apie išsilyginimą. Gaila, kad VNO tako renovacija tikriausiai sujauks reikalus mūsų nenaudai.
Jei VNO išlaikytų visis metus tokį augimą, kaip sausį, net su tako rekonstrukcija, išliktų nedidelė, bet tikimybė perlipti 4 mln.
Maža to, jei gandai pasitvirtins ir RYR perkels KUN kryptis į VNO nuo rudens, ten palikdama tik Dublinus ir Londonus, tai matysim labai didelį augimą metų gale.
Sąlyginai gerai, nes Lietuva nėra nei kažkokia jungiamųjų skrydžių stotelė, nei didelė vietinių skrydžių turėtoja. Ryga susikūrė Baltijos šalių oro centrą. Nors keistai, kaip SAS pvz panaikino savo EuroBonus bei SAS Plus bilietų privalumus, kaip fast track ir pan VNO, kai kitur liko.
jei tai, ka parasyta anksciau (del marsruto perkelimu is KUN i VNO) yra tiesa, tai SAS apskritai rukys kamputy. Tiems, kas sakys, kad verslas neskraidys pigiom avialinijom - think twice. Daugumoj tas "verslas" yra operaciju centrai, o jiem - kuo pigiau, tuo geriau. Norwegian jau naudojamas kaip turi but, Ryanair irgi bus pakinkytas. Taip, kad ju (SAS) politika yra nelabai suprantama ir, tikriausiai, kol valstybes tures tokius didelius akciju paketus, nelabai ir keisis.
jei tai, ka parasyta anksciau (del marsruto perkelimu is KUN i VNO) yra tiesa, tai SAS apskritai rukys kamputy. Tiems, kas sakys, kad verslas neskraidys pigiom avialinijom - think twice. Daugumoj tas "verslas" yra operaciju centrai, o jiem - kuo pigiau, tuo geriau. Norwegian jau naudojamas kaip turi but, Ryanair irgi bus pakinkytas. Taip, kad ju (SAS) politika yra nelabai suprantama ir, tikriausiai, kol valstybes tures tokius didelius akciju paketus, nelabai ir keisis.
SAS kirvis yra profsąjungos ir didelės skandinaviškos algos, vis dėl to SK Lietuvoje dirba, ne kaip p2p, didžioji dalis jų keleivių persėda CPH, skirtingai, nei FR.
Kad ir kaip būtų, nepersodinsi skandinavų skrendančių p2p iš SK į FR, taip dalis lietuvaičių skrendančių stažuotis, tobulintis ar kažką parodyti iš Danijos kapitalo įmonių, gal ir persės į FR, bet tas skaičius nebus daugiau, nei 10 %.
Dar galiu prideti, kaip dirbantis dideleje tarptautineje kompanijoje, tai kai organizuojuos komandiruote, visada yra siulomos tik standartines oro linijojs, Lufthansa, SAS ir pan. LCC suteikiamos tada kai tik pats paprasai. Yra teke tokiu atveju kai standartine parskrisdavo i Vilniu vidurnakti, o LCC i Kauna (kur gyvenu) normaliu laiku. Ir jei pats nebuciau pasigooglines apie sia opcija, man net nebutu pasiule sio varianto ir buciau keliaves su SAS. Kazkaip pas enterprise business yra mastymas, kad vertos demesio yra tik standartines oro linijos.
O kaip visgi su VNO terminalo plėtra? Koks realiai yra maksimalus terminalo pajėgumas (įskaitant optimizacijas, kurias galima atlikti su esamu pastatu)?
O kaip visgi su VNO terminalo plėtra? Koks realiai yra maksimalus terminalo pajėgumas (įskaitant optimizacijas, kurias galima atlikti su esamu pastatu)?
Terminalo pajėgumas realiai yra px. Teoriškai pralaidumas yra, o praktiškai - jie guminiai Pilna Europoj oro uostų kur viršyja skaičiuotą pralaidumą vos ne dvigubai (kad ir tam pačiam Berlyne dabar abu oro uostai, seniau Charleroi ryškus pvz buvo) - aviakompanijos ten vis tiek atidarinėja naujus maršrutus jei tik mato, kad skraidyt apsimokės, o keleiviai gal ir burbėdami, bet skrenda.
Čia nesakau, kad nereikia nieko daryt - reikia, bet kad terminalo plėtra yra grynai keleivių patogumo reikalas ir maršrutų bei keleivių skaičiaus neįtakoja.
Maža to, jei gandai pasitvirtins ir RYR perkels KUN kryptis į VNO nuo rudens, ten palikdama tik Dublinus ir Londonus, tai matysim labai didelį augimą metų gale.
Na kauniečiai tai labai "apsidžiaugs" tokiu RYR žingsniu.
Be to, nežinia, kiek rentabilus liks KUN po tokio žingsnio.
Jei VNO išlaikytų visis metus tokį augimą, kaip sausį, net su tako rekonstrukcija, išliktų nedidelė, bet tikimybė perlipti 4 mln.
Maža to, jei gandai pasitvirtins ir RYR perkels KUN kryptis į VNO nuo rudens, ten palikdama tik Dublinus ir Londonus, tai matysim labai didelį augimą metų gale.
Comment