Tuomet, tai yra pasaulinis fenomenas, būdingas daugumai pasaulio šalių
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNejaugi tai yra blogai?
Bet uztat Lietuvoj... Esi ispurtomas iki apatiniu, nes marskiniu saga buvo su metalo siulem isiuta ar del kokiu operaciju turi savyje maza metaliuka... Ispurto net ir uz visokias savarzeles ir ka tik nori, ka gali lengvai turet svarko kisenej
Nesakau, kad patikra turi but menkesne ar pan, bet paprasciausiai taip "pavyzdingai" tikrina tik pas mus, Latvijoj ir dar Kijeve (turbut). Visi kiti neturi nei tu metalo detektoriu pastatytu ant jautrumo ribos, nei padauginusiu redbulo apsauginiu, kurie tave puola purtyt del savarzeliu ar, kad kompas pernelyg didelis/sunkus tai sugalvoja vardan sporto papurtyt
Siek tiek musiskiam reikia adekvatumo. Pas mus nera rekaujanciu islamistu, nera savizudziu, net nera patys keleiviai pernelyg agresyvus/nemandagus (nekalbu apie RYAN), kad reiketu laikyt visa apsauga ant blakstienu Yra ribos, algoritmai, indikacijos ir kruva visokiu kitokiu red flags pagal kuriuos sukuoja keleiviu srauta ir ji valdo. Nera butinybes su visom bobutem ar vaikais elgtis, lyg jie butu persirenge barzdoti "nuosaikieji sukileliai" is Saudo arabijos
Istikruju tai Lietuvos patikra labiausiai palyginciau su Izraelio, teko nelaime but toj salyj, tai mano pasa varte, kaip septinta pasaulio stebukla ir dar pasivede pakalbet apie gyvenima
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNesakau, kad patikra turi but menkesne ar pan, bet paprasciausiai taip "pavyzdingai" tikrina tik pas mus, Latvijoj ir dar Kijeve (turbut).
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąIstikruju tai Lietuvos patikra labiausiai palyginciau su Izraelio, teko nelaime but toj salyj, tai mano pasa varte, kaip septinta pasaulio stebukla ir dar pasivede pakalbet apie gyvenima
Comment
-
Užtenka su Lietuvišku pasu ir Irano viza pase apsilankyti Izraelyje, tie jiems labai daug klausimų iškils
Viskas gerai su ta patikra, tik pajėgumai per maži. Be to, nereikia atvažiuoti į oro uostą likus 45 min. iki skrydžio. Nebe 2008 m., per metus skrenda ne 1,1 mln. keleivių, o beveik 4 mln.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kadangi daug skraidau ir daugumoje jūsų čia įvardintų oro uostų esu buvęs (įskaitant ir Teherano IKA) tai prisijungsiu prie diskusijos.
Viskas su VNO darbuotojais gerai, jokių problemų su jų darbu nėra ir kad kažkuo skirtųsi nuo kitų šalių darbuotojų, tai nepasakyčiau;
Su moliūgais, kurie visko į kišenes prisikrauna, skysčius visokius ir visur iš mėto ir t.t. tai tikrai dažna problema ir tai labai nervina;
Labai didelė problema yra su grįžimu iš ne Šengeno zonos. Patikra labai ilga, dirba tik keli langeliai, Šengeno zonos piliečiai neatskiriami nuo ne Šengeno zonos, o jei antras lėktuvas atskrenda tuo pat metu....
Taip pat labai pritariu, kad galėtų pailginti takelius prieš patikros zoną, kur žmonės galėtų išsikrauti lagaminą ir pasiruošti patikrai, tai tikrai paspartintų praėjimą, nes dabar realiai tik vienas asmuo gali ruoštis kol kitą tikrina ir jei atsiranda moliūgai tai...
Geriausiai mano nuomone veikiantys oro uostai - Helsinkio (viskas automatizuota), Kopenhagos irgi viskas gerai, tik piko metu patikra užtrunka, bet vėluojantiems yra atskiros patikros zonos. CPH kaip tik vyksta patikros zonos plėtra, nes pilnai išnaudotos dabartinės galimybės.
P.S. Į Izraelį turėdamas Irano viza/štampą pase, nepasikeitęs paso neįvažiuosi, o į US reikės vizos...Paskutinis taisė ArtisLT; 2017.01.13, 10:39.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąUžtenka su Lietuvišku pasu ir Irano viza pase apsilankyti Izraelyje, tie jiems labai daug klausimų iškils
Viskas gerai su ta patikra, tik pajėgumai per maži. Be to, nereikia atvažiuoti į oro uostą likus 45 min. iki skrydžio. Nebe 2008 m., per metus skrenda ne 1,1 mln. keleivių, o beveik 4 mln.
O tai prieš kiek laiko reiktų atvažiuoti į VNO?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai prieš kiek laiko reiktų atvažiuoti į VNO?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai prieš kiek laiko reiktų atvažiuoti į VNO?
Realiai, gi, mano asmenine nuomone, optimalus atvykimo laikas yra 70-80 min. (priklausomai nuo to, ar turi registruoto bagažo), jei tai skrydis Šengeno viduje ir 90-100 min., jei tai skrydis už Šengeno zonos ribų.
Kas liečia saugos patikrinimus, tai VNO problema yra tik darbuotojų ir metalo detektorių trūkumas (spėju, visa tai buvo suprojektuota ir pastatyta prieš 7-8 metus nesitikint, kad taip stipriai išaugs keleivių srautai). Tačiau net kalbos negali būti apie tai, kad keleivių patikrinimai turėtų būti švelnesni, ne tokie nuodugnūs. Viskas su tuo yra gerai, nepamirškime apie terorizmo grėsmę. Gal akivaizdžios grėsmės konkrečiai Lietuvai ir nėra, tačiau tai nereiškia, kad galima atsipalaiduoti ir paprasčiau žiūrėti į saugumą.
Asmeniškai man tikrai suteikia didesnį saugumą jausmą žinojimas, kad visi kartu keliaujantys žmonės yra taip pat kruopščiai ir nuodugniai patikrinti.
Į Izraelį taip pat teko skristi. Saugumo užtikrinimo būdai Tel Avivo oro uoste iš tiesų yra vieni griežčiausių pasaulyje, apie tai tarp keliautojų net legendos sklando Tačiau, turint omeny Izraelio geografinę padėtį ir terorizmo grėsmę, tokios priemonės yra visiškai pateisinamos.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąOro uostų tinklalapiuose siūloma atvykti bent 2 valandos prieš skrydį.
Realiai, gi, mano asmenine nuomone, optimalus atvykimo laikas yra 70-80 min. (priklausomai nuo to, ar turi registruoto bagažo), jei tai skrydis Šengeno viduje ir 90-100 min., jei tai skrydis už Šengeno zonos ribų.
Kas liečia saugos patikrinimus, tai VNO problema yra tik darbuotojų ir metalo detektorių trūkumas (spėju, visa tai buvo suprojektuota ir pastatyta prieš 7-8 metus nesitikint, kad taip stipriai išaugs keleivių srautai). Tačiau net kalbos negali būti apie tai, kad keleivių patikrinimai turėtų būti švelnesni, ne tokie nuodugnūs. Viskas su tuo yra gerai, nepamirškime apie terorizmo grėsmę. Gal akivaizdžios grėsmės konkrečiai Lietuvai ir nėra, tačiau tai nereiškia, kad galima atsipalaiduoti ir paprasčiau žiūrėti į saugumą.
Asmeniškai man tikrai suteikia didesnį saugumą jausmą žinojimas, kad visi kartu keliaujantys žmonės yra taip pat kruopščiai ir nuodugniai patikrinti.
Į Izraelį taip pat teko skristi. Saugumo užtikrinimo būdai Tel Avivo oro uoste iš tiesų yra vieni griežčiausių pasaulyje, apie tai tarp keliautojų net legendos sklando Tačiau, turint omeny Izraelio geografinę padėtį ir terorizmo grėsmę, tokios priemonės yra visiškai pateisinamos.Paskutinis taisė John; 2017.01.13, 13:50.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTačiau net kalbos negali būti apie tai, kad keleivių patikrinimai turėtų būti švelnesni, ne tokie nuodugnūs.
Comment
-
Kam teko skristi iš Helsinkio - man ten labai patinka zona prieš pat security check. Labai ilgi "bėgeliai", daug vietų dėžėms pasiimti, visur instrukcijos dar ir dar kartą, maišeliai (kodėl VNO maišelio turi prašyti pas apsaugos darbuotoją prieš pat detektorių ir krautis savo losjonus?). Ko pasekoje iki Security jau ateina dauguma pasiruošusi (maušų per pilnatį visur pasitaiko), ir kai jau esi akių kontakte su security žmogum, nebereikia tuo pačiu ir diržo segt, ir laptopo traukt, ir bilieto padavinėt.
Pritariu kaip kažkas jau minėjo. Security mūsų visai okey, bet neturim jokios pre-security zonos (pavadinimą sugalvojau pats).
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu patikrinio griežtumu viskas kaip ir tvarkoje. Pagrindinė problema yra patikrinimo greitis, kuris bent jau tam tikru dienos metu yra akivaizdžiai per lėtas (dėl per mažo patikros pralaidumo). Prieš 2 valandas siūloma atvykti į oro uostus, kurie aptarnauja po 80 milijonų keleivių per metus ir yra 50km nuo miesto centro, dėl ko atsiranda visa eilė veiksnių, galinčių sulėtinti procesą. VNO tai negalioja. Vienintelė VNO problema šiuo metu yra per lėtas security darbas.
Bet kad trūksta patikrinimo vietų ir dėl to susidaro eilės - tas tiesa. Tiesiog VNO terminalas buvo projektuojamas ir statomas kur kas mažesniems keleivių srautams negu yra šiuo metu. Žinoma, kažkokie sprendimai yra būtini, norint pagerinti paslaugos kokybę.
Comment
-
Kitas dalykas į ką reiktų atkreipti dėmesį, bent jau man tas krenta į akis, pvz. prieš 8 metus skraidydavo tik tie, kam reikia ir tiems žmonėms dažniausiai, tai būdavo ne pirmas kartas. Vis dėl to dabar skrenda praktiškai visi ir stovi iki paskutinio su striuke ir lagaminą pradeda kraustyti tik priėję apsaugos darbuotoją, arba paprašyti. - Ir jie pamiršta diržus, skysčius, kompiuterius.
Visi šie dalykai labai prailgina patikros laiką. Galimybė skraidyti visiem, skraidančiųjų patirties ir savimonės lygį sumažino iki pradinukų lygio.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNepasakyčiau, kad VNO darbuotojai specialiai lėtai dirba, taip tikrai nėra. Paprasčiausiai jie tikrina atidžiai, kad nėra blogai.
Bet kad trūksta patikrinimo vietų ir dėl to susidaro eilės - tas tiesa. Tiesiog VNO terminalas buvo projektuojamas ir statomas kur kas mažesniems keleivių srautams negu yra šiuo metu. Žinoma, kažkokie sprendimai yra būtini, norint pagerinti paslaugos kokybę.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKitas dalykas į ką reiktų atkreipti dėmesį, bent jau man tas krenta į akis, pvz. prieš 8 metus skraidydavo tik tie, kam reikia ir tiems žmonėms dažniausiai, tai būdavo ne pirmas kartas. Vis dėl to dabar skrenda praktiškai visi ir stovi iki paskutinio su striuke ir lagaminą pradeda kraustyti tik priėję apsaugos darbuotoją, arba paprašyti. - Ir jie pamiršta diržus, skysčius, kompiuterius.
Visi šie dalykai labai prailgina patikros laiką. Galimybė skraidyti visiem, skraidančiųjų patirties ir savimonės lygį sumažino iki pradinukų lygio.
All in all, labai svarbu aiški, paprasta ir visur esanti garsinė+vizualinė komunikacija. UK oro uostuose dar kartais įdarbinamas ir žmogus, kuris tokią komunikaciją atlieka gyvai rėkdamas atitinkamą informaciją į minią. Nors to gal ir būtų per daug.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKitas dalykas į ką reiktų atkreipti dėmesį, bent jau man tas krenta į akis, pvz. prieš 8 metus skraidydavo tik tie, kam reikia ir tiems žmonėms dažniausiai, tai būdavo ne pirmas kartas. Vis dėl to dabar skrenda praktiškai visi ir stovi iki paskutinio su striuke ir lagaminą pradeda kraustyti tik priėję apsaugos darbuotoją, arba paprašyti. - Ir jie pamiršta diržus, skysčius, kompiuterius.
Visi šie dalykai labai prailgina patikros laiką. Galimybė skraidyti visiem, skraidančiųjų patirties ir savimonės lygį sumažino iki pradinukų lygio.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąĮdomu, šiemet dėl tako rekonstrukcijos perkopsim 4mln. ar ne?Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.15, 22:54.
Comment
Comment