Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBushas iš VNO irgi kažkaip pakilo.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAnkščiu ar vėliau Vilniaus oro uostas pasmerktas, nebent atsirastų kitos technologijos
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...gis-667-721764
Vilniaus oro uoste, kaip minėjau, nebus ilginamas takas. Tai pagrindinė jo problema. Ji gali išsispręsti per keletą ateinančių metų, nes į rinką ateina naujo tipo orlaiviai, kurie gali skraidyti ilgesniais maršrutais ir jiems Vilniaus oro uosto takas gali būti pakankamas.
Neatmetama galimybė, kad aviakompanijos, kuomet bus įsigijusios naujus orlaivius, taip pat gali paleisti juos skraidyti iš Vilniaus. Taip matysime ilgesnių distancijų skrydžius.
Comment
-
Nauja Wizzair kryptis iš Vilniaus - Geteborgas. Skrydžiai bus vykdomi nuo kovo 26 d. dukart per savaitę.
„Wizz Air“ iš Vilniaus skraidins į Geteborgą
Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ nuo kitų metų kovo 26 dienos dukart per savaitę iš Vilniaus skraidins į antrą pagal dydį Švedijos miestą, pagrindinį šalies jūrų uostą Geteborgą.
Bendrovė skrydžius vykdys dukart per savaitę, trečiadieniais ir sekmadieniais.
Bilietus naujuoju Vilnius–Geteborgas maršrutu jau galima įsigyti wizzair.com svetainėje, bilietų kaina – nuo 14,99 eurų.
Vilniaus oro uosto tako rekonstrukcijos metu, 2017 m. nuo liepos 14 d. iki rugpjūčio 15 d., visi „Wizz Air“ skrydžiai, įskaitant ir naująjį į Geteborgą, bus vykdomi iš Kauno oro uosto.
Skrydžių iš Lietuvos tinklas 2016-aisiais jau pasipildė skrydžiais į Barį, Grenoblį, Nicą, Reikjaviką ir Varšuvą.
„Wizz Air“ turi prastą žinią – nebeliks vienos krypties
Gaila - buvo tikrai gera jungtis į Kopenhagą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.02.17, 12:05.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
10/28 2500 m × 60 m Beton
14/32 3300 m × 60 m Beton/Asphalt
16/34 3700 m × 60 m Beton
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąAr tikrai trumpesnis? ZRH yra trys takai:
10/28 2500 m × 60 m Beton
14/32 3300 m × 60 m Beton/Asphalt
16/34 3700 m × 60 m Beton
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVideo aprašyme yra parašyta "Landing on runway 28 with crosswinds and rain at Zurich Airport". O takas 28 kaip tik yra 2500m (15 metrų trumpesnis nei VNO).
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVideo aprašyme yra parašyta "Landing on runway 28 with crosswinds and rain at Zurich Airport". O takas 28 kaip tik yra 2500m (15 metrų trumpesnis nei VNO).
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu tame pačiame take pakyla 747 su pakankamu rezervu, turbūt galėtų pakilti ir A380. Bushas iš VNO irgi kažkaip pakilo. Žodžiu VNO tako ilgio užtenka ne tik praktiškai, bet ir teoriškai, jei dar kartą atskristų koks JAV prezidentas ar atsidarytų maršrutas į JFK kaip RIX.
Youtube video
Kitas dalykas. Kiek pamenu, dėl A380 turi būti atitinkamas ir tako plotis.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąJei jis ir pakils, tai jis turės greit leistis kažkur kad papildyt kuro, nes VNO jis negalės daug užsipilt. Galbūt tas valstybių vadovams ir tinka, bet aš abejoju ar tas tiks komercinei aviacijai, nes verslininkai negalės parduot daug bilietų dėl papildomo svorio. Nebent jei darytų kokį pitstopą Varšuvoj ar kur kitur šalia, kur takas ilgesnis nei 3km.
Kitas dalykas. Kiek pamenu, dėl A380 turi būti atitinkamas ir tako plotis.Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.29, 23:38.
Comment
-
Apklausa: apie būsimą Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukciją žino daugiau nei pusė šalies gyventojų
http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...ies-gyventoju/
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBūkim realistai, A380 klausimas kažin ar artimiausiu metu bus aktualus VNO. Bet pvz. iš RIX kitais metais pradės skraidyti B787, tai tokiam lėktuvui VNO tako ilgio tikrai turėtų užtekti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIš kur B787?
Thu,Sun 09:40 Riga (RIX) 12:30 John F. Kennedy, New York (JFK) 4
Uzbekistan Airways HY 101 Non-stop Boeing 787 (787) 9:50 Effective from 2017-03-30Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.03, 11:28.
Comment
-
Šiandien dar kartelį teko skristi iš VNO. Labai nepatiko eilių ilgis ir lėtas personalo darbas saugumo patikros punktuose. Ilgai stoviniuojant eilėje teko girdėti ir rimtų skundų, nes žmonės vėlavo į reisą. Šioje sriryje, nanau, galima pasimokyti ir iš Rygos oro uosto - keleivių patikrinimo procedūra atliekama keliose skirtingos oro uosto vietose.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąŠioje sriryje, nanau, galima pasimokyti ir iš Rygos oro uosto - keleivių patikrinimo procedūra atliekama keliose skirtingos oro uosto vietose.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąŠiandien dar kartelį teko skristi iš VNO. Labai nepatiko eilių ilgis ir lėtas personalo darbas saugumo patikros punktuose. Ilgai stoviniuojant eilėje teko girdėti ir rimtų skundų, nes žmonės vėlavo į reisą. Šioje sriryje, nanau, galima pasimokyti ir iš Rygos oro uosto - keleivių patikrinimo procedūra atliekama keliose skirtingos oro uosto vietose.
1) Eilės susidaro dėl gudruolių kurie bando apeiti sistemą ir bando prasivežti skysčių ar kitų draudžiamų daiktų. Atsakingas darbuotojas turi tikrinti jo bagažą rankomis, ko pasekoje susidaro eilutė.
2) Eilės taip pat susidaro kai pirmame punkte paminėti herojai sumasto akis padraskyti, dėl to kad neleidi prasivežti 0,7 devynerių butelio broliui ar tai kremo nuo saulės.
3) Išplaukę individai kuriems tris kart pakartoji, jog reikia viską išimti iš kišenių o jie vis tiek su centais, raktais, telefonais pro metalo ieškiklį eina kelis kart ir vis tiek kažką pamiršta, ko pasekoje tą žmogų tikrini su rankiniu ieškikliu. Pagal taisykles, tikrinamas vienas žmogus vienu metu. Vyrai vyrus, moterys moteris.
4) Žmonės kurie įlaipinimo biletus sugeba sukišti į lagamino apačia (neklauskit, neįsivaizduoju kaip) ir užlaiko eilę prieš metalo detektorių.
Kas liečia saugumo patikros zonos plėtimą, deja tam VNO nėra fizinės galimybės, kaip kad kas ir minėjo...
O šiaip skubantiems, rekomenduoju pasinaudoti "Fast Track'u", regis 5Eur kaina. Nors ir ten kartais eilute susidaro, bet ne ilgiau nei 5minPaskutinis taisė DSaulius; 2017.01.08, 20:34.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąKaip buvęs aviacijos saugumo darbuotojas, pasakysiu paprastai. Darbuotojai sukasi ir taip smarkiai kaip tik įmanoma, juos kaltinti yra mažų mažiausiai nesąžininga. Kodėl ? Tuoj pavardinsiu:
1) Eilės susidaro dėl gudruolių kurie bando apeiti sistemą ir bando prasivežti skysčių ar kitų draudžiamų daiktų. Atsakingas darbuotojas turi tikrinti jo bagažą rankomis, ko pasekoje susidaro eilutė.
2) Eilės taip pat susidaro kai pirmame punkte paminėti herojai sumasto akis padraskyti, dėl to kad neleidi prasivežti 0,7 devynerių butelio broliui ar tai kremo nuo saulės.
3) Išplaukę individai kuriems tris kart pakartoji, jog reikia viską išimti iš kišenių o jie vis tiek su centais, raktais, telefonais pro metalo ieškiklį eina kelis kart ir vis tiek kažką pamiršta, ko pasekoje tą žmogų tikrini su rankiniu ieškikliu. Pagal taisykles, tikrinamas vienas žmogus vienu metu. Vyrai vyrus, moterys moteris.
4) Žmonės kurie įlaipinimo biletus sugeba sukišti į lagamino apačia (neklauskit, neįsivaizduoju kaip) ir užlaiko eilę prieš metalo detektorių.
Kas liečia saugumo patikros zonos plėtimą, deja tam VNO nėra fizinės galimybės, kaip kad kas ir minėjo...
O šiaip skubantiems, rekomenduoju pasinaudoti "Fast Track'u", regis 5Eur kaina. Nors ir ten kartais eilute susidaro, bet ne ilgiau nei 5min
Sutinku dėl visų išvardintų punktų (pačiam teko matyti kažkokį moliūgą iš Mažeikių rajono, bandžiusį prasinešti didelį butelį kažkokio alkohlio), bet, kadangi mėgstu stebėti ir lyginti oro uostų darbą skirtinguose oro uostuose, atkreipiau dėmesį, kad darbuotojai VNO patikroje iš tiesų dirba gana lėtai ir daro tai gana demonstratyviai: kažkas iš serijos "mes tiesiog laikomės visų procedūrų ir viską darom kaip priklauso ir ko jūs čia dabar iš mūsų norit". Nežinau, ar visi supras, ką turiu omeny, bet būtent toks įspūdis susidaro.
Jie matomai laikosi savo procedūrų ir gana pedantiškai siuntinėja "prasižėngusius" keleivius į eilės galą iš naujo tvarkyti bagažo, bet visa tai daroma tarytum ne su tiksu padėti sistemai veikti greičiau, bet laikytis taisyklių for the sake of it ir "parodyti" prasikaltusiems, kas būna, kai jie ką nors padaro ne taip. Nežinau, gal VNO kitaip neišeina ir bandymas taikyti daugiau sveiko proto (vs sauso procedūrizmo) tiesiog neveiktų, bet tokį pastebėjimą lankantis VNO neišvengiamai tenka padaryti.
Kitas variantas, tiesiog atidaryti daugiau patikros kanalų, kur net ir su ypač pedantiškais ir procedūriškais darbuotojais eilė tirptų greičiau.Paskutinis taisė John; 2017.01.09, 00:40.
Comment
Comment