Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ir šiaip reikia nustoti svajoti apie tokius maršrutus, ypač tiesioginius į JAV ar Kiniją, bent jau 10 metų arba kol mūsų populiacija nepasieks 5 mln.
    Šitoje temoje reguliariai kas 0,5 metų atsiranda panašių svaisčiojimų apie ilgesnio tako "didelį" poreikį skrydžiams į JAV ar Australiją.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Bushas iš VNO irgi kažkaip pakilo.
      Na, Bushas, kiek atsimenu, kažkur netoli ir tenuskrido. Berods, į Bukareštą, bet su sustojimu Varšuvoje pasipildyt kuro. Ar ne? Turėjo išskrist mažai apkrautas.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Ankščiu ar vėliau Vilniaus oro uostas pasmerktas, nebent atsirastų kitos technologijos
        Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...gis-667-721764
        Tai juk šiame straipsnyje ir rašo:
        Vilniaus oro uoste, kaip minėjau, nebus ilginamas takas. Tai pagrindinė jo problema. Ji gali išsispręsti per keletą ateinančių metų, nes į rinką ateina naujo tipo orlaiviai, kurie gali skraidyti ilgesniais maršrutais ir jiems Vilniaus oro uosto takas gali būti pakankamas.

        Neatmetama galimybė, kad aviakompanijos, kuomet bus įsigijusios naujus orlaivius, taip pat gali paleisti juos skraidyti iš Vilniaus. Taip matysime ilgesnių distancijų skrydžius.

        Comment


          Nauja Wizzair kryptis iš Vilniaus - Geteborgas. Skrydžiai bus vykdomi nuo kovo 26 d. dukart per savaitę.

          „Wizz Air“ iš Vilniaus skraidins į Geteborgą
          Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ nuo kitų metų kovo 26 dienos dukart per savaitę iš Vilniaus skraidins į antrą pagal dydį Švedijos miestą, pagrindinį šalies jūrų uostą Geteborgą.

          Bendrovė skrydžius vykdys dukart per savaitę, trečiadieniais ir sekmadieniais.

          Bilietus naujuoju Vilnius–Geteborgas maršrutu jau galima įsigyti wizzair.com svetainėje, bilietų kaina – nuo 14,99 eurų.

          Vilniaus oro uosto tako rekonstrukcijos metu, 2017 m. nuo liepos 14 d. iki rugpjūčio 15 d., visi „Wizz Air“ skrydžiai, įskaitant ir naująjį į Geteborgą, bus vykdomi iš Kauno oro uosto.

          Skrydžių iš Lietuvos tinklas 2016-aisiais jau pasipildė skrydžiais į Barį, Grenoblį, Nicą, Reikjaviką ir Varšuvą.
          Užtat vietoje naujos Geteborgo krypties nebelieka maršruto Vilnius-Malmė

          „Wizz Air“ turi prastą žinią – nebeliks vienos krypties

          Gaila - buvo tikrai gera jungtis į Kopenhagą.
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.02.17, 12:05.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Kam ta panika, va A380 leidžiasi dar trumpesniame take nei VNO.

            Youtube video
            Ar tikrai trumpesnis? ZRH yra trys takai:

            10/28 2500 m × 60 m Beton
            14/32 3300 m × 60 m Beton/Asphalt
            16/34 3700 m × 60 m Beton

            Comment


              Parašė sauls Rodyti pranešimą
              Ar tikrai trumpesnis? ZRH yra trys takai:
              10/28 2500 m × 60 m Beton
              14/32 3300 m × 60 m Beton/Asphalt
              16/34 3700 m × 60 m Beton
              Video aprašyme yra parašyta "Landing on runway 28 with crosswinds and rain at Zurich Airport". O takas 28 kaip tik yra 2500m (15 metrų trumpesnis nei VNO).

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Video aprašyme yra parašyta "Landing on runway 28 with crosswinds and rain at Zurich Airport". O takas 28 kaip tik yra 2500m (15 metrų trumpesnis nei VNO).
                Jo. Nusileis ir... nebepakils nes toks takas bus gerokai per trumpas.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Video aprašyme yra parašyta "Landing on runway 28 with crosswinds and rain at Zurich Airport". O takas 28 kaip tik yra 2500m (15 metrų trumpesnis nei VNO).
                  Kai oro uostas turi tris takus, tai ne problema nusileisti ant trumpiausio, bet pakilti nuo ilgesnio KTT. O kai oro uostas turi tik vieną? Nusileidi ir tada jau pjaustai lėktuvą gabalais?

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Jeigu tame pačiame take pakyla 747 su pakankamu rezervu, turbūt galėtų pakilti ir A380. Bushas iš VNO irgi kažkaip pakilo. Žodžiu VNO tako ilgio užtenka ne tik praktiškai, bet ir teoriškai, jei dar kartą atskristų koks JAV prezidentas ar atsidarytų maršrutas į JFK kaip RIX.

                    Youtube video
                    Jei jis ir pakils, tai jis turės greit leistis kažkur kad papildyt kuro, nes VNO jis negalės daug užsipilt. Galbūt tas valstybių vadovams ir tinka, bet aš abejoju ar tas tiks komercinei aviacijai, nes verslininkai negalės parduot daug bilietų dėl papildomo svorio. Nebent jei darytų kokį pitstopą Varšuvoj ar kur kitur šalia, kur takas ilgesnis nei 3km.

                    Kitas dalykas. Kiek pamenu, dėl A380 turi būti atitinkamas ir tako plotis.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                      Jei jis ir pakils, tai jis turės greit leistis kažkur kad papildyt kuro, nes VNO jis negalės daug užsipilt. Galbūt tas valstybių vadovams ir tinka, bet aš abejoju ar tas tiks komercinei aviacijai, nes verslininkai negalės parduot daug bilietų dėl papildomo svorio. Nebent jei darytų kokį pitstopą Varšuvoj ar kur kitur šalia, kur takas ilgesnis nei 3km.

                      Kitas dalykas. Kiek pamenu, dėl A380 turi būti atitinkamas ir tako plotis.
                      Būkim realistai, A380 klausimas kažin ar artimiausiu metu bus aktualus VNO. Bet pvz. iš RIX kitais metais pradės skraidyti B787, tai tokiam lėktuvui VNO tako ilgio tikrai turėtų užtekti.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.29, 23:38.
                      Flickr

                      Comment


                        Apklausa: apie būsimą Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukciją žino daugiau nei pusė šalies gyventojų

                        http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...ies-gyventoju/

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Būkim realistai, A380 klausimas kažin ar artimiausiu metu bus aktualus VNO. Bet pvz. iš RIX kitais metais pradės skraidyti B787, tai tokiam lėktuvui VNO tako ilgio tikrai turėtų užtekti.
                          Iš kur B787?
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Iš kur B787?
                            Nuo kovo mėnesio 787 skraidys iš Rygos į Niujorką:
                            Thu,Sun 09:40 Riga (RIX) 12:30 John F. Kennedy, New York (JFK) 4
                            Uzbekistan Airways HY 101 Non-stop Boeing 787 (787) 9:50 Effective from 2017-03-30
                            http://info.flightmapper.net/route/U...ays_HY_RIX_JFK
                            Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.03, 11:28.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Iš kur B787?
                              Uzbekistan Airways, vietoj B767.

                              Comment


                                Šiandien dar kartelį teko skristi iš VNO. Labai nepatiko eilių ilgis ir lėtas personalo darbas saugumo patikros punktuose. Ilgai stoviniuojant eilėje teko girdėti ir rimtų skundų, nes žmonės vėlavo į reisą. Šioje sriryje, nanau, galima pasimokyti ir iš Rygos oro uosto - keleivių patikrinimo procedūra atliekama keliose skirtingos oro uosto vietose.

                                Comment


                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                  Šioje sriryje, nanau, galima pasimokyti ir iš Rygos oro uosto - keleivių patikrinimo procedūra atliekama keliose skirtingos oro uosto vietose.
                                  Pas mus nėra fizinės galimybės taip padaryt.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                    Šiandien dar kartelį teko skristi iš VNO. Labai nepatiko eilių ilgis ir lėtas personalo darbas saugumo patikros punktuose. Ilgai stoviniuojant eilėje teko girdėti ir rimtų skundų, nes žmonės vėlavo į reisą. Šioje sriryje, nanau, galima pasimokyti ir iš Rygos oro uosto - keleivių patikrinimo procedūra atliekama keliose skirtingos oro uosto vietose.
                                    Kaip buvęs aviacijos saugumo darbuotojas, pasakysiu paprastai. Darbuotojai sukasi ir taip smarkiai kaip tik įmanoma, juos kaltinti yra mažų mažiausiai nesąžininga. Kodėl ? Tuoj pavardinsiu:
                                    1) Eilės susidaro dėl gudruolių kurie bando apeiti sistemą ir bando prasivežti skysčių ar kitų draudžiamų daiktų. Atsakingas darbuotojas turi tikrinti jo bagažą rankomis, ko pasekoje susidaro eilutė.
                                    2) Eilės taip pat susidaro kai pirmame punkte paminėti herojai sumasto akis padraskyti, dėl to kad neleidi prasivežti 0,7 devynerių butelio broliui ar tai kremo nuo saulės.
                                    3) Išplaukę individai kuriems tris kart pakartoji, jog reikia viską išimti iš kišenių o jie vis tiek su centais, raktais, telefonais pro metalo ieškiklį eina kelis kart ir vis tiek kažką pamiršta, ko pasekoje tą žmogų tikrini su rankiniu ieškikliu. Pagal taisykles, tikrinamas vienas žmogus vienu metu. Vyrai vyrus, moterys moteris.
                                    4) Žmonės kurie įlaipinimo biletus sugeba sukišti į lagamino apačia (neklauskit, neįsivaizduoju kaip) ir užlaiko eilę prieš metalo detektorių.

                                    Kas liečia saugumo patikros zonos plėtimą, deja tam VNO nėra fizinės galimybės, kaip kad kas ir minėjo...

                                    O šiaip skubantiems, rekomenduoju pasinaudoti "Fast Track'u", regis 5Eur kaina. Nors ir ten kartais eilute susidaro, bet ne ilgiau nei 5min
                                    Paskutinis taisė DSaulius; 2017.01.08, 20:34.
                                    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                    - Rusija su Amerika kariauja.
                                    - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                    - O amerikiečiai?
                                    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                    Comment


                                      Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                                      Kaip buvęs aviacijos saugumo darbuotojas, pasakysiu paprastai. Darbuotojai sukasi ir taip smarkiai kaip tik įmanoma, juos kaltinti yra mažų mažiausiai nesąžininga. Kodėl ? Tuoj pavardinsiu:
                                      1) Eilės susidaro dėl gudruolių kurie bando apeiti sistemą ir bando prasivežti skysčių ar kitų draudžiamų daiktų. Atsakingas darbuotojas turi tikrinti jo bagažą rankomis, ko pasekoje susidaro eilutė.
                                      2) Eilės taip pat susidaro kai pirmame punkte paminėti herojai sumasto akis padraskyti, dėl to kad neleidi prasivežti 0,7 devynerių butelio broliui ar tai kremo nuo saulės.
                                      3) Išplaukę individai kuriems tris kart pakartoji, jog reikia viską išimti iš kišenių o jie vis tiek su centais, raktais, telefonais pro metalo ieškiklį eina kelis kart ir vis tiek kažką pamiršta, ko pasekoje tą žmogų tikrini su rankiniu ieškikliu. Pagal taisykles, tikrinamas vienas žmogus vienu metu. Vyrai vyrus, moterys moteris.
                                      4) Žmonės kurie įlaipinimo biletus sugeba sukišti į lagamino apačia (neklauskit, neįsivaizduoju kaip) ir užlaiko eilę prieš metalo detektorių.

                                      Kas liečia saugumo patikros zonos plėtimą, deja tam VNO nėra fizinės galimybės, kaip kad kas ir minėjo...

                                      O šiaip skubantiems, rekomenduoju pasinaudoti "Fast Track'u", regis 5Eur kaina. Nors ir ten kartais eilute susidaro, bet ne ilgiau nei 5min
                                      Aš čia, deja, turiu šiek tiek sutikti su Silber. Paskutiniu metu gana dažnai lankiausi VNO ir kaskart vienintelis tikrai į akį kritęs dalykas buvo būtent eilės prie patikros. Tiksliau ne pačios eilės, o jų aptarnavimo greitis. Ir čia akmuo būtent į patikros darbuotojų daržą.

                                      Sutinku dėl visų išvardintų punktų (pačiam teko matyti kažkokį moliūgą iš Mažeikių rajono, bandžiusį prasinešti didelį butelį kažkokio alkohlio), bet, kadangi mėgstu stebėti ir lyginti oro uostų darbą skirtinguose oro uostuose, atkreipiau dėmesį, kad darbuotojai VNO patikroje iš tiesų dirba gana lėtai ir daro tai gana demonstratyviai: kažkas iš serijos "mes tiesiog laikomės visų procedūrų ir viską darom kaip priklauso ir ko jūs čia dabar iš mūsų norit". Nežinau, ar visi supras, ką turiu omeny, bet būtent toks įspūdis susidaro.

                                      Jie matomai laikosi savo procedūrų ir gana pedantiškai siuntinėja "prasižėngusius" keleivius į eilės galą iš naujo tvarkyti bagažo, bet visa tai daroma tarytum ne su tiksu padėti sistemai veikti greičiau, bet laikytis taisyklių for the sake of it ir "parodyti" prasikaltusiems, kas būna, kai jie ką nors padaro ne taip. Nežinau, gal VNO kitaip neišeina ir bandymas taikyti daugiau sveiko proto (vs sauso procedūrizmo) tiesiog neveiktų, bet tokį pastebėjimą lankantis VNO neišvengiamai tenka padaryti.

                                      Kitas variantas, tiesiog atidaryti daugiau patikros kanalų, kur net ir su ypač pedantiškais ir procedūriškais darbuotojais eilė tirptų greičiau.
                                      Paskutinis taisė John; 2017.01.09, 00:40.

                                      Comment


                                        Man tai keista kad tam pačiam darbuotojui prie patikros reikia ir bilietus rodyti, o jų neskanuoja ankščiau prieš patenkant į eilę.

                                        Comment


                                          šiaip

                                          Prieš patenkant į eilę bilietus paprastai skenuoja tik tuose oro uostuose, kur 2+ terminalų yra, siekiant nukreipti keleivius ten, kur jiems reikia ir išvengti nereikalingos keleivių migracijos, vėlavimo ir pan.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X