O kaip bus su dirbančiais asmenimis Vilniaus oro uoste rekonstrukcijos metu ? Perkels į Kauną ar paleis "atostogų" ?
Dalį manau perkels, pvz. pernai rugpjūtį VNO aptarnavo 332 tūkst. keleivių, KUN 85 tūkst., bet kitais metais reiks aptarnauti mažiausiai 417 tūkst. per tą remonto mėnesį, nemažas skirtumas, tad dabartinių darbuotojų pajėgumo tikrai neužteks.
Dalį manau perkels, pvz. pernai rugpjūtį VNO aptarnavo 332 tūkst. keleivių, KUN 85 tūkst., bet kitais metais reiks aptarnauti mažiausiai 417 tūkst. per tą remonto mėnesį, nemažas skirtumas, tad dabartinių darbuotojų pajėgumo tikrai neužteks.
O ar tikrai bus 417? Ar nebus kaip tik mažiau? Įsivaizduok save keleivio vietoje: nori skristi į Vilnių, bet sistema išmeta pranešimą, kad kažkas ten ne taip ir kad kažkokie darbai bla bla bla... turbūt net nebaigęs skaityti ieškosi kitos destinacijos arba išvis neskrisi. Bent jau iš turistinių keleivių perspektyvos tai bus netgi labai svarbus veiksnys. Emigrantinėms kryptims tai turės mažiau įtaskos, bet tikriausiai irgi turės. Bus tokių, kurie įprastas vasaros atostogas Lietuvoje praleis nė Lietuvoje, o kokioje Ispanijoje ir panašiose vietose.
O ar tikrai bus 417? Ar nebus kaip tik mažiau? Įsivaizduok save keleivio vietoje: nori skristi į Vilnių, bet sistema išmeta pranešimą, kad kažkas ten ne taip ir kad kažkokie darbai bla bla bla... turbūt net nebaigęs skaityti ieškosi kitos destinacijos arba išvis neskrisi. Bent jau iš turistinių keleivių perspektyvos tai bus netgi labai svarbus veiksnys. Emigrantinėms kryptims tai turės mažiau įtaskos, bet tikriausiai irgi turės. Bus tokių, kurie įprastas vasaros atostogas Lietuvoje praleis nė Lietuvoje, o kokioje Ispanijoje ir panašiose vietose.
Kažkiek keleivių mažės, bet dauguma keleivių juk patys lietuviai, tad manau 90% VNO to laikotarpio pajėgumo išliks, nebent pačios avialinijos nuspręs tą mėnesį neskraidyti į KUN. Valanda kelio nuo KUN iki Vilniaus nėra daug, Europoje nemažai oro uostų, kur tiek laiko užtrunka su VT atvažiuoti nuo miesto centro iki oro uosto.
Kažkiek keleivių mažės, bet dauguma keleivių juk patys lietuviai, tad manau 90% VNO to laikotarpio pajėgumo išliks, nebent pačios avialinijos nuspręs tą mėnesį neskraidyti į KUN. Valanda kelio nuo KUN iki Vilniaus nėra daug, Europoje nemažai oro uostų, kur tiek laiko užtrunka su VT atvažiuoti nuo miesto centro iki oro uosto.
KUN nepajegus susidoroti su tokiu keleiviu srautu tad greiciausiai bus perkelta tik dalis skrydziu o kiti bus nutraukti.
/\
Taip, kai kurios kompanijos tiesiog neskraidys tą mėnesį į Lietuvą visai, bet čia kiekvienos aviakompanijos reikalas, kol kas dar nėra aišku kuri ką būtent pasirinks ar skristi į KUN ar visai neskristi.
O ar tikrai bus 417? Ar nebus kaip tik mažiau? Įsivaizduok save keleivio vietoje: nori skristi į Vilnių, bet sistema išmeta pranešimą, kad kažkas ten ne taip ir kad kažkokie darbai bla bla bla... turbūt net nebaigęs skaityti ieškosi kitos destinacijos arba išvis neskrisi. Bent jau iš turistinių keleivių perspektyvos tai bus netgi labai svarbus veiksnys. Emigrantinėms kryptims tai turės mažiau įtaskos, bet tikriausiai irgi turės. Bus tokių, kurie įprastas vasaros atostogas Lietuvoje praleis nė Lietuvoje, o kokioje Ispanijoje ir panašiose vietose.
Reiktų žiūrėti, kiek yra skrendančių į Lietuvą, ir kiek - Vilnių. Vilnius visgi ne Paryžius. Patiems Lietuviams statistiškai bus patogiau, nes a) Vilnius (kol kas) nėra visa Lietuva b) iš Vilniaus regiono mažiau išvažiavusių, kalbant apie migracinius srautus. Štai nuo mano kelionės atsimes apie 1.5 h x 2 ir aš koregavęs kitus planus pirksiu bilietus būtent tam laikotarpiui į Lietuvą.
Reiktų žiūrėti, kiek yra skrendančių į Lietuvą, ir kiek - Vilnių. Vilnius visgi ne Paryžius. Patiems Lietuviams statistiškai bus patogiau, nes a) Vilnius (kol kas) nėra visa Lietuva b) iš Vilniaus regiono mažiau išvažiavusių, kalbant apie migracinius srautus. Štai nuo mano kelionės atsimes apie 1.5 h x 2 ir aš koregavęs kitus planus pirksiu bilietus būtent tam laikotarpiui į Lietuvą.
Kažkokia šleiva logika. O tai tie, kurie skrenda į Kauną, negali lygiai taip pat to daryti dabar ar bet kada, nepriklausomai nuo Vilniaus?
Šių metų liepa 375726 keleivių VNO, kitais metais mėnesinis natūralus prieaugis turėtų būti apie 5-7%, t.y. teoriškai apie 400k keleivių. atmeskim apie 10% avialinijų, kurios nutrauks skrydžius ir pridėkim apie 90k KUN keleivių, gaunasi apie 450 000 žmonių.
Dėl to ir bus daromi tam tikri terminalų pakitimai KUN.
Šių metų liepa 375726 keleivių VNO, kitais metais mėnesinis natūralus prieaugis turėtų būti apie 5-7%, t.y. teoriškai apie 400k keleivių. atmeskim apie 10% avialinijų, kurios nutrauks skrydžius ir pridėkim apie 90k KUN keleivių, gaunasi apie 450 000 žmonių.
Dėl to ir bus daromi tam tikri terminalų pakitimai KUN.
Kopenhaga, Londonas, Dublinas sutampa. Beveik sutampa Kipro oro uostai.
Tai išeina vos keletas krypčių. Statistiniam užsieniečiui keliautojui bus nusispjaut, į kurį kaimą atskrist, o statistiniam lietuviui į Kauną bus patogiau.
Comment