Gal turima mintyse pakilimo-nusileidimo oro trasa, kad nesukinėtų ratų tiesiai virš Vilniaus, o už ribų.
Aš taip manau, jog nori, kad neskristi tiesiai per miestą, bet su dabartine tako padėtimi, kitaip neįmanoma. Lėktuvai prieš nusileisdami jau išsitiesina ties Turniškėmis (galima ir iš kitos pusės, bet visks priklauso nuo vėjo krypties). Norit neskristi virš miesto, reikia antro tako, kuris numatytas Vilniaus BP beveik lygiagrečiai Minsko plentui.
Tikiuosi atsiras daugiau informacijos apie VNO City
Gal dalis. Nes čia 8ha, o ten numatyta 182 ha. Tai milžiniška teritorija. Nebent jie čia įtraukia ir dabartinę visą teritoriją.
Dabartinė berods apie 500-600 ha.
Šiaip jau planas seniai buvo, nežinau, koks yra dabar. Tačiau kokios jo įgyvendinimo galimybės? Tam reikia labai rimtų investicijų.
Vilniaus oro uostas šiemet aptarnavo jau du milijonus keleivių
Vilniaus oro uostas liepos 20 d. išlydėjo savo dumilijoninį keleivį – šiemet toks keleivių skaičiaus rezultatas pasiektas kone mėnesiu anksčiau nei pernai. Pirmasis milijonas keliaujančių buvo aptarnautas balandžio pabaigoje, antrajam neprireikė net trijų mėnesių.
Šiemet per sausį-birželį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, keleivių srautas Vilniaus oro uoste padidėjo beveik 15 proc.
„Kiekvienais metais mūsų keleivių srautas vis didėja, tad ir jubiliejinius keleivius aptarnaujame vis anksčiau. Planuojame, kad metų pabaigoje turėtume peržengti ir 3,5 mln. keliaujančiųjų ribą, tad prieš akis laukia dar vieni rekordiniai metai. Dirbdami su oro linijomis siekiame užtikrinti kuo platesnį Vilniaus pasiekiamumą oro transportu, tad keleiviai, besirenkantys Lietuvos sostinę savo kelionių pradžiai ar galutiniam taškui, mus visada labai džiugina,“ – sakė Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė.
Laimingasis dumilijoninis keleivis Paulius Kilbauskas buvo pasveikintas prieš aviakompanijos SAS skrydį į Kopenhagą. Jam įteikta Vilniaus oro uosto Privilegijų kortelė, leisianti iš sostinės keliauti dar patogiau.
Birželio pabaigoje Vilniaus oro uostas paminėjo dar vieną malonią sukaktį - per 25-erius Lietuvos Nepriklausomybės metus sostinėje aptarnauta 30 milijonų keleivių. Tą kartą sveikinimais buvo pradžiuginti visi „airBaltic“ orlaiviu iš Amsterdamo atskridę keleiviai.
Šiuo metu iš Vilniaus oro uosto reguliarius skrydžius vykdo 18 oro bendrovių, jos skraidina 53 kryptimis. Per šiuos metu sostinėje veiklą pradėjo nauja aviakompanija – „Germania“ startavo su skrydžiais į Ciurichą, taip pat pradėti skrydžiai į Birmingemą, išplėstas susisiekimas su Talinu, Londonu, Antalija. Jau rugpjūčio mėnesį aviakompanija „Wizz Air“ pradės skraidyti iš Lietuvos sostinės į Nicą, o nuo žiemos sezono skraidins keleivius į Barį, Reikjaviką ir Grenoblį. Kita žemų kaštų skrydžių oro bendrovė „Ryanair“ pradės vykdyti maršrutus į Lidsą, Berlyną ir Maltą.
Liepos 19 d. Europoje pirmaujanti aviakompanija „Ryanair“, paskelbė naują vasaros sezono maršrutą iš Vilniaus į Lidsą Bradfordą. Keleiviai iš Vilniaus į Lidso Bradfordo oro uostą bus skraidinami du kartus per savaitę vasaros sezono metu.
Naujo vasaros sezono maršruto iš Vilniaus į Lidsą paskelbimo proga aviakompanija „Ryanair“ skelbia bilietų akciją skrydžiams naujuoju maršrutu nuo 39.99 eurų. Pasiūlymas galioja įsigyjant bilietus iki liepos mėn. 23 d. vidurnakčio (GMT) skrydžiams 2017 m. balandžio mėn.
„Džiugu, kad taip baigėsi, buvo didžiulis stresas, bijojau filmuoti, bet, galvoju, jei lemta, tai lemta“, – kalbėjo Lietuvos tautinio olimpinio komiteto narys, kartu su bendražygiais grįžęs iš Rio olimpiados. Įraše matyti, kai lėktuvui nusileidus keleiviai pradeda ploti."
Nenormalu yra ploti, esant reguliariam skrydžiui, be jokių ypatingų situacijų. Čia tas pats kaip ploti autobusui atvažiavus į stotelę.
Vis dėl to esant avarinei situacijai yra visuotina priimta ploti sėkmingo, avarinio nusileidimo metu ir tai nesvarbu ar JAV ar Japonija, ar Lietuva. Taip, kad šiuo atveju nuo tokių komentarų galima susilaikyti.
Tai turbūt antrasis rimtesnis incidentas VNO per visą jo gyvavimo istoriją. Pirmasis buvo beveik prieš 9 metus, 2007 rugsėjo 12 d. Kuomet neišsiskleidus važiuoklei avariniu būdų leidosi SAS lėktuvas Dash 8 Q400. Lėktuvas buvo apgadintas nepataisomai.
Nenormalu yra ploti, esant reguliariam skrydžiui, be jokių ypatingų situacijų. Čia tas pats kaip ploti autobusui atvažiavus į stotelę.
Vis dėl to esant avarinei situacijai yra visuotina priimta ploti sėkmingo, avarinio nusileidimo metu ir tai nesvarbu ar JAV ar Japonija, ar Lietuva. Taip, kad šiuo atveju nuo tokių komentarų galima susilaikyti.
Bet kodel tie zmones ploja nusileidimo metu ? Vis dar ...
Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Bet kodel tie zmones ploja nusileidimo metu ? Vis dar ...
Manau nelabai žinojo, dėl ko konkrečiai įgula liepė ruoštis avariniam nusileidimui ir kas negerai su lėktuvu, kitu atveju dėl tokio menkniekio nebūtų ploję po nusileidimo.
Vilniaus oro uostas pristatys, kaip ruošiamasi rekonstrukcijai
Vilniaus oro uostas trečiadienį pristatys, kaip ruošiasi kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai. Tuo metu Kauno oro uostas pradeda ruoštis perimti visus orlaivius bei keleivius, kurių pastaruoju metu daugėja, dėl to prireiks daugiau žmogiškųjų išteklių ir infrastruktūros.
Praėjusiais metais Vilniaus oro uostas aptarnavo maždaug 3 mln. keleivių. Po rekonstrukcijos terminalu galės naudotis maždaug 5 mln. keleivių per metus. Tiesa, specialistai pastebi, kad terminalo kilimo takas yra per trumpas, o apie jo ilginimą kol kas nekalbama.
Keleivių terminalo niekas nerekonstruos (išskyrus kosmetinį remontą). Nuo tako ilgio keleivių skaičius tiesiogiai nepriklauso. Terminalų gali būti ne vienas.
Tai turbūt antrasis rimtesnis incidentas VNO per visą jo gyvavimo istoriją. Pirmasis buvo beveik prieš 9 metus, 2007 rugsėjo 12 d. Kuomet neišsiskleidus važiuoklei avariniu būdų leidosi SAS lėktuvas Dash 8 Q400. Lėktuvas buvo apgadintas nepataisomai.
Žiūrit ką vadinate rimtu incidentu, pvz. yra ir su vienu varikliu nusileidęs lėktuvas, ar čia iš techninės pusės yra ne taip baisu kaip neišsiskleidę flapsai, kad tokių atvejų net neminite?
Privataus kapitalo skrydžių bendrovės „flyLAL - Lithuanian Airlines“ lėktuvas su vienu veikiančiu varikliu penktadienį vakare avariniu būdu nusileido Vilniaus oro uoste. Šis „Saab 2000“ lėktuvo nusileidimas ant kojų sukėlė visas sostinės specialiąsias tarnybas.
Jei reiktų rinktis avarinę situaciją, leistis be vieno veikiančio variklio, be posparnių, ar be išsiskleidusio rato- rinkčiausi pirmus du.
Nes pastarojo atveju visuomet yra pažeidžiamas fiuzeliažas, kas gali labai greitai virsti katastrofa ir yra didžiausias pavojus. Po tokių nusileidimų lėktuvai dažniausiai apgadinami nepataisomai.
Vis dėl to pirmus du avarinius nusileidimus pavadinčiau incidentais, nes tai yra gerokai mažesnės rizikos atvejai. Abiem atvejais užtenka techninio remonto.
Ką tik per Panoramą kažkoks žmogėnas su liemene reportaže oro uoste pasakė, kad terminale keis registracijos, bagažo patikros "koncepciją", kas leis padidinti pajėgumus iki 4-4,5mln per metus.
O kaip bus su dirbančiais asmenimis Vilniaus oro uoste rekonstrukcijos metu ? Perkels į Kauną ar paleis "atostogų" ?
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment