Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Taip. Varšuvoje taip pat išsikelia į pagrindinį F. Šopeno oro uostą (Warsaw Chopin) iš mažyčio Modlin oro uosto.
    Toks mažytis, kad beveik 80% Vilniaus oro uosto dydžio

    (suprantama, palyginus su Šopenu jis iš ties dar yra mažas)

    Comment


      Keliasi, nes Norvegija įvedė keleivių mokesčius (po 8eur)

      Keleivių mokestis griauna lietuvių pamėgtą oro uostą Norvegijoje
      http://www.15min.lt/verslas/naujiena...oje-667-635855

      Comment


        Parašė mariusin Rodyti pranešimą
        Keliasi, nes Norvegija įvedė keleivių mokesčius (po 8eur)

        Keleivių mokestis griauna lietuvių pamėgtą oro uostą Norvegijoje
        http://www.15min.lt/verslas/naujiena...oje-667-635855
        Išeina tikrai ne grynai dėl mokesčio, nes tas mokestis buvo įvestas nuo visų iš Norvegijos išvykstančių žmonių tiek vietiniuose, tiek tarptautiniuose oro uostuose.

        Comment


          Turėjau omeny, kad mokestis šiuo atveju (pasak spaudos) tapo priežastimi pereiti į kitą oro uostą.

          Comment


            Parašė mariusin Rodyti pranešimą
            Turėjau omeny, kad mokestis šiuo atveju (pasak spaudos) tapo priežastimi pereiti į kitą oro uostą.
            Įdomiai čia ta jų spauda nuskėlė. Kaip aš suprantu tai tas mokestis turbūt yra taikomas visiems oro uostams, ar ne? Nebent jų spauda Gardemoeną laiko kažkokiu išskirtiniu ir pagal juos jam toks mokestis nėra taikomas

            P.S. Kaikurie paskutiniai pranešimai nebeatitinka temos.
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Kiek supratau, Ryanair dėl naujųjų taisyklių atsisakys nemažos dalies reisų į Norvegiją, paliks tik pačius pelningiausius. Matyt skrydis Vilnius-Oslas yra pakankamai pelningas, jei jį palieka.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Kiek supratau, Ryanair dėl naujųjų taisyklių atsisakys nemažos dalies reisų į Norvegiją, paliks tik pačius pelningiausius. Matyt skrydis Vilnius-Oslas yra pakankamai pelningas, jei jį palieka.
                RYR siūlė paliktį dalį skrydžių "Rygge" oro uoste, bet pats oro uostas pasiskaičiavo, kad su tokių skrydžių kiekiu jie neišsilaikys. Dėl šios priežasties, RYR 8 kryptis perkelia į "Torp" oro uostą, 2 į "Gardermoen" ir 16 uždaro.

                VNO reisas daugiau liko dėl kitos priežasties, nes VNO bazės lėktuvu, bus aptarnaujamas maršrutas iš Oslo į Stansted oro uostą.

                Taip pat RYR vakar per spaudos konferenciją užsiminė, kad jei mokestis būtų panaikintas jie grįžtų.
                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.06.02, 14:13.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  RYR siūlė paliktį dalį skrydžių "Rygge" oro uoste, bet pats oro uostas pasiskaičiavo, kad su tokių skrydžių kiekiu jie neišsilaikys. Dėl šios priežasties, RYR 8 kryptis perkelia į "Torp" oro uostą, 2 į "Gardermoen" ir 16 uždaro.

                  VNO reisas daugiau liko dėl kitos priežasties, nes VNO bazės lėktuvu, bus aptarnaujamas maršrutas iš Oslo į Stansted oro uostą.

                  Taip pat RYR vakar per spaudos konferenciją užsiminė, kad jei mokestis būtų panaikintas jie grįžtų.
                  Na, bet kuriuo atveju, keleiviams iš Lietuvos tai labai gera žinia. Visų pirma, iš pagrindinio oro uosto miestą pasiekti kur kas paprasčiau. Antra, dabar galima be problemų planuotis maršrutus su persėdimu Osle.
                  Nors, žinoma, naujasis mokestis taip ar taip guls ant keleivių pečių.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Tiesa, atsiranda didesnė galimybė "fake connections" darytis. O tas mokestis gaunasi ne toks ir mažas per vieną jungtį po 8 eurus. Bet RYR atpiginus bagažą ir radus gerų pasiūlymų OSL tampa tikrai patrauklus, juolab, kad reisai bus vykdomi kiekvieną dieną.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Tiesa, atsiranda didesnė galimybė "fake connections" darytis..
                      O čia ką turi mintyse? Ar Ryanair yra kokia nors jungtinių skrydžių galimybė?
                      Ar tiesiog patogiau derintis prie kitų, nors punktualumu manyčiau nepasižymi.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Kalbu apie dirbtinius jungimus, patogus laikas, RYR atvyksta į OSL 7.20 kiekvieną rytą, tad gan paprasta pasigauti daugelį net rytinių reisų iš Oslo.

                        RYR yra labai punktualūs
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Tiesa, atsiranda didesnė galimybė "fake connections" darytis. O tas mokestis gaunasi ne toks ir mažas per vieną jungtį po 8 eurus. Bet RYR atpiginus bagažą ir radus gerų pasiūlymų OSL tampa tikrai patrauklus, juolab, kad reisai bus vykdomi kiekvieną dieną.
                          Įdomu, o kaip skaičiuojamas tas mokestis?
                          Pavyzdžiui, jeigu aš skrendu į Lisaboną per Oslą ir atgal (Vilnius-Oslas, Oslas-Lisabona ir atgal taip pat), man reikės iš viso mokėti 32 eurus? Daugokai gaunasi..
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Taip pat RYR vakar per spaudos konferenciją užsiminė, kad jei mokestis būtų panaikintas jie grįžtų.
                            Pasak 15min straipsnio, tai mokesčio neketina panaikinti, nes nesiruošia pasiduoti avialinijų spaudimui ir daryti išimčių. Tuo pačiu Ryanair'as smogė atgal atsisakydamas krūvos skrydžių.

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Įdomu, o kaip skaičiuojamas tas mokestis?
                              Pavyzdžiui, jeigu aš skrendu į Lisaboną per Oslą ir atgal (Vilnius-Oslas, Oslas-Lisabona ir atgal taip pat), man reikės iš viso mokėti 32 eurus? Daugokai gaunasi..
                              Jeigu teisingai prisimenu mokestis mokamas tik nuo iš Norvegijos išvykstančių skrydžių

                              Air passenger tax of EUR 8.59 to be put in place this summer on departing passengers for both domestic and international flights.
                              Paskutinis taisė bato_usai; 2016.06.02, 20:34.

                              Comment


                                Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                Jeigu teisingai prisimenu mokestis mokamas tik nuo iš Norvegijos išvykstančių skrydžių
                                Taip man irgi atrodo, kad tik išvykstant mokamas mokestis.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Mokestis tikrai turi racijos. 5 mln gyventojų. Ten skraidoma tarp Mažeikiai Marijampolė dydžio miestų. O aviacija yra taršos atžvilgiu ne kažkas. Yra geležinkeliai, yra videokonferencijos. Ne visada būtina skristi.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Mokestis tikrai turi racijos. 5 mln gyventojų. Ten skraidoma tarp Mažeikiai Marijampolė dydžio miestų. O aviacija yra taršos atžvilgiu ne kažkas. Yra geležinkeliai, yra videokonferencijos. Ne visada būtina skristi.

                                    Atvaizdas
                                    Pažiūrėkite, koks atstumo skirtumas pvz. tarp Bergeno ir Olso tiesia linija, ir realiu keliu važiuojant serpantinais, aplink fiordus ar dalį kelio keliantis su keltu. Jiems dėl tų kalnų ir fiordų labai nepatogus susisiekimas sausuma net ir atrodytų mažus atstumus keliaujant, todėl tenka daug skraidyti.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Pažiūrėkite, koks atstumo skirtumas pvz. tarp Bergeno ir Olso tiesia linija, ir realiu keliu važiuojant serpantinais, aplink fiordus ar dalį kelio keliantis su keltu. Jiems dėl tų kalnų ir fiordų labai nepatogus susisiekimas sausuma net ir atrodytų mažus atstumus keliaujant, todėl tenka daug skraidyti.
                                      Čia viena pusė. Aišku 80 km/h ir "kliūtis iš dešnės" jiems lėtą važiavimą sulėtina ~20 kmh nuo to, kiek galėtų būti.

                                      Kita pusė, kad jie turtinga šalis ir "aviaautobusus" gali sau leisti. Yra vietų lėktuvu 28 min, mašina apie 1 val 10 min. Sakykim, išlepimas.

                                      Comment


                                        /\ tiesti kelius ir geležinkelius per kalnus yra labai brangu, daug kur iki šiol reikia keltis keltu per fiordą.

                                        Comment


                                          Jei pagrindinė bėda iš tiesų būtų oro tarša, būtų užtekę apmokęstinti vietinius skrydžius. Vidiniai skrydžiai ir taip yra be proto brangūs ir keliaujantys vietiniais maršrutais jokio didesnio skirtumo pajutę nebūtų.

                                          O bet tačiau to nebūtų užtekę surinkti reikiamų lėšų i biudžetą, todėl greičiausiai šį jungą užmetė ir visiems tarptautiniams reisams.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X