Išeina tikrai ne grynai dėl mokesčio, nes tas mokestis buvo įvestas nuo visų iš Norvegijos išvykstančių žmonių tiek vietiniuose, tiek tarptautiniuose oro uostuose.
Turėjau omeny, kad mokestis šiuo atveju (pasak spaudos) tapo priežastimi pereiti į kitą oro uostą.
Įdomiai čia ta jų spauda nuskėlė. Kaip aš suprantu tai tas mokestis turbūt yra taikomas visiems oro uostams, ar ne? Nebent jų spauda Gardemoeną laiko kažkokiu išskirtiniu ir pagal juos jam toks mokestis nėra taikomas
Kiek supratau, Ryanair dėl naujųjų taisyklių atsisakys nemažos dalies reisų į Norvegiją, paliks tik pačius pelningiausius. Matyt skrydis Vilnius-Oslas yra pakankamai pelningas, jei jį palieka.
Kiek supratau, Ryanair dėl naujųjų taisyklių atsisakys nemažos dalies reisų į Norvegiją, paliks tik pačius pelningiausius. Matyt skrydis Vilnius-Oslas yra pakankamai pelningas, jei jį palieka.
RYR siūlė paliktį dalį skrydžių "Rygge" oro uoste, bet pats oro uostas pasiskaičiavo, kad su tokių skrydžių kiekiu jie neišsilaikys. Dėl šios priežasties, RYR 8 kryptis perkelia į "Torp" oro uostą, 2 į "Gardermoen" ir 16 uždaro.
VNO reisas daugiau liko dėl kitos priežasties, nes VNO bazės lėktuvu, bus aptarnaujamas maršrutas iš Oslo į Stansted oro uostą.
Taip pat RYR vakar per spaudos konferenciją užsiminė, kad jei mokestis būtų panaikintas jie grįžtų.
RYR siūlė paliktį dalį skrydžių "Rygge" oro uoste, bet pats oro uostas pasiskaičiavo, kad su tokių skrydžių kiekiu jie neišsilaikys. Dėl šios priežasties, RYR 8 kryptis perkelia į "Torp" oro uostą, 2 į "Gardermoen" ir 16 uždaro.
VNO reisas daugiau liko dėl kitos priežasties, nes VNO bazės lėktuvu, bus aptarnaujamas maršrutas iš Oslo į Stansted oro uostą.
Taip pat RYR vakar per spaudos konferenciją užsiminė, kad jei mokestis būtų panaikintas jie grįžtų.
Na, bet kuriuo atveju, keleiviams iš Lietuvos tai labai gera žinia. Visų pirma, iš pagrindinio oro uosto miestą pasiekti kur kas paprasčiau. Antra, dabar galima be problemų planuotis maršrutus su persėdimu Osle.
Nors, žinoma, naujasis mokestis taip ar taip guls ant keleivių pečių.
Tiesa, atsiranda didesnė galimybė "fake connections" darytis. O tas mokestis gaunasi ne toks ir mažas per vieną jungtį po 8 eurus. Bet RYR atpiginus bagažą ir radus gerų pasiūlymų OSL tampa tikrai patrauklus, juolab, kad reisai bus vykdomi kiekvieną dieną.
Tiesa, atsiranda didesnė galimybė "fake connections" darytis..
O čia ką turi mintyse? Ar Ryanair yra kokia nors jungtinių skrydžių galimybė?
Ar tiesiog patogiau derintis prie kitų, nors punktualumu manyčiau nepasižymi.
Tiesa, atsiranda didesnė galimybė "fake connections" darytis. O tas mokestis gaunasi ne toks ir mažas per vieną jungtį po 8 eurus. Bet RYR atpiginus bagažą ir radus gerų pasiūlymų OSL tampa tikrai patrauklus, juolab, kad reisai bus vykdomi kiekvieną dieną.
Įdomu, o kaip skaičiuojamas tas mokestis?
Pavyzdžiui, jeigu aš skrendu į Lisaboną per Oslą ir atgal (Vilnius-Oslas, Oslas-Lisabona ir atgal taip pat), man reikės iš viso mokėti 32 eurus? Daugokai gaunasi..
Taip pat RYR vakar per spaudos konferenciją užsiminė, kad jei mokestis būtų panaikintas jie grįžtų.
Pasak 15min straipsnio, tai mokesčio neketina panaikinti, nes nesiruošia pasiduoti avialinijų spaudimui ir daryti išimčių. Tuo pačiu Ryanair'as smogė atgal atsisakydamas krūvos skrydžių.
Įdomu, o kaip skaičiuojamas tas mokestis?
Pavyzdžiui, jeigu aš skrendu į Lisaboną per Oslą ir atgal (Vilnius-Oslas, Oslas-Lisabona ir atgal taip pat), man reikės iš viso mokėti 32 eurus? Daugokai gaunasi..
Jeigu teisingai prisimenu mokestis mokamas tik nuo iš Norvegijos išvykstančių skrydžių
Air passenger tax of EUR 8.59 to be put in place this summer on departing passengers for both domestic and international flights.
Mokestis tikrai turi racijos. 5 mln gyventojų. Ten skraidoma tarp Mažeikiai Marijampolė dydžio miestų. O aviacija yra taršos atžvilgiu ne kažkas. Yra geležinkeliai, yra videokonferencijos. Ne visada būtina skristi.
Mokestis tikrai turi racijos. 5 mln gyventojų. Ten skraidoma tarp Mažeikiai Marijampolė dydžio miestų. O aviacija yra taršos atžvilgiu ne kažkas. Yra geležinkeliai, yra videokonferencijos. Ne visada būtina skristi.
Pažiūrėkite, koks atstumo skirtumas pvz. tarp Bergeno ir Olso tiesia linija, ir realiu keliu važiuojant serpantinais, aplink fiordus ar dalį kelio keliantis su keltu. Jiems dėl tų kalnų ir fiordų labai nepatogus susisiekimas sausuma net ir atrodytų mažus atstumus keliaujant, todėl tenka daug skraidyti.
Pažiūrėkite, koks atstumo skirtumas pvz. tarp Bergeno ir Olso tiesia linija, ir realiu keliu važiuojant serpantinais, aplink fiordus ar dalį kelio keliantis su keltu. Jiems dėl tų kalnų ir fiordų labai nepatogus susisiekimas sausuma net ir atrodytų mažus atstumus keliaujant, todėl tenka daug skraidyti.
Čia viena pusė. Aišku 80 km/h ir "kliūtis iš dešnės" jiems lėtą važiavimą sulėtina ~20 kmh nuo to, kiek galėtų būti.
Kita pusė, kad jie turtinga šalis ir "aviaautobusus" gali sau leisti. Yra vietų lėktuvu 28 min, mašina apie 1 val 10 min. Sakykim, išlepimas.
Jei pagrindinė bėda iš tiesų būtų oro tarša, būtų užtekę apmokęstinti vietinius skrydžius. Vidiniai skrydžiai ir taip yra be proto brangūs ir keliaujantys vietiniais maršrutais jokio didesnio skirtumo pajutę nebūtų.
O bet tačiau to nebūtų užtekę surinkti reikiamų lėšų i biudžetą, todėl greičiausiai šį jungą užmetė ir visiems tarptautiniams reisams.
Comment