Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pastebėjom. Atrodo graudžiai. Gal čia paveldosauga tik tokį dizainą leido?
    Čia net ne dizaine esmė, o kad nėra žodžių "oro uostas". Nėra jokios prasmės rašyti vien tik miesto pavadinimą, nes žmonės dažniausiai žino, kokiame mieste jie yra .

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Vien dėl to, gal ir ne. Bet ne iš vieno svečio girdėjau nusistebėjimą (pozityvia prasme) oro uosto terminalu.
      Kas stabdytų tokį projektą - tai, kad didžioji dalis veiklos laikotarpio susijusi su okupacijomis.
      Okupacija technikos istorijai yra labai šalutinė.
      Didesnis blogis, kad viskas, kas vertinga yra LAM Kaune. Nebent VNO įkūrus kokią keičiamą ekspoziciją.
      Antras variantas - RIX pavyzdžiu egzotikos kaupimas Daug ką dar būtų galima gauti už metalo kainą.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Okupacija technikos istorijai yra labai šalutinė.
        Didesnis blogis, kad viskas, kas vertinga yra LAM Kaune. Nebent VNO įkūrus kokią keičiamą ekspoziciją.
        Antras variantas - RIX pavyzdžiu egzotikos kaupimas Daug ką dar būtų galima gauti už metalo kainą.
        Kodėl blogis? Lietuvos aviacijos istorija prasidėjo Kaune.

        O dėl eksponatų - nieko nebegausi, viskas arba metalo lauže arba Rusijoje.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Kodėl blogis? Lietuvos aviacijos istorija prasidėjo Kaune.
          Ne taip išsireiškiau. LAM, įskaitant jo vietą, gėris. Tikras paveldo objektas ir puiku, kad turi ekspoziciją, ir ne paveiksliukus, o realių orlaivių parką. Vieta labai tinkama, istorinė, kartu tinkama skristi, ir, aš tikiuosi, nepavers gudrusis Kauno meras dangoraižiais. Nes sparną rėžia labai stipriai ir labai arti.

          "Blogis" ta prasme, kad toli nuo VNO. Ir negali sakyti, kad LAM yra VNO tąsa. Tik tiek.

          Comment


            Vilniaus oro uostas pasiruošė terorui: sustiprinta apsauga
            http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktua...psauga.htm?p=1

            Po išpuolių Briuselyje trijuose Lietuvos oro uostuose sustiprintas patruliavimas ir įvestos papildomos saugumo priemonės, pranešė Civilinės aviacijos administracijos vadovas.

            Comment


              „Wizzair“ siūlys dvi naujas kryptis iš Vilniaus

              Kaip spaudos konferencijoje informavo „Wizzair“ komunikacijos vadovas Gaboras Vasarhelyius, nuo šių metų spalio 31 d. bendrovė pasiūlys skrydžius į Barį (Italija) ir Reikjaviką (Islandija).

              http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70775754

              Comment


                /\ Abi labai įdomios kryptys turizmui.

                O iš Reikjaviko gal ir kas kokį jungiamąjį į JAV/Kanadą pasidarys ...
                There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                Comment


                  Po to, kai visų oro uostų valdymas buvo perleistas vienai kompanijai, dabar ruošiamasi jį perleisti privačiam valdytojui. Viskas būtų kaip ir neblogai, tačiau mano supratimu yra klaida suplakti visus oro uostus į vieną. Vilniaus oro uostas turėtų funkcionuoti rinkos sąlygomis, tačiau savarankiškai. O Kauno ir Palangos oro uostus, jeigu reikia, galėtų subsidijuoti valstybė taip padidinant jų konkurencingumą. Dabar gi gausis taip, kad subsidijuoti turės VNO, nes koncesijose sąlygos įpareigos juos laikyti veikiančius, o tai reiškia ne ką kitą kaip tik subsidijas VNO plėtros sąskaita. Konkurencija su Ryga ir taip nėra lengva, o dabar dar ir nelygiomis sąlygomis konkuruos, nes skirtingai nuo Rygos, VNO turės balastą. Beto neaišku kaip bus su investicijomis į oro uostą, Rygoje tai didžia dalimi yra daroma iš ES ir pan. pinigų, o jeigu Vilniuje tai bus daroma iš privatininkų - tai žinoma tos investicijos vėlgi guls ant oro uosto kaštų -> brangins paslaugas -> stabdys plėtrą.

                  Lietuvos oro uostų finansai:

                  Kiek nustebino Palanga, kuri pasirodo veikia netgi pelningai, įdomu ar tai reiškia kur kas didesnius mokesčius joje.

                  Koncesijos projektą galima rasti čia.


                  Comment


                    Ministerija nusprende nerengti projektu ES lesu panaudojimui bet surengti konkursa ir atiduoti oro uostus privaciai uzsienio kompanijai ir tai vienas kvailiausiu kada nors padarytu valdininku sprendimu. Mazdaug tokio pat kvailumo lygio kaip usnuoimoti Vilniaus silumos tinklus pridengiant neva reikalingomis investicijomis.

                    Comment


                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                      Ministerija nusprende nerengti projektu ES lesu panaudojimui bet surengti konkursa ir atiduoti oro uostus privaciai uzsienio kompanijai ir tai vienas kvailiausiu kada nors padarytu valdininku sprendimu. Mazdaug tokio pat kvailumo lygio kaip usnuoimoti Vilniaus silumos tinklus pridengiant neva reikalingomis investicijomis.
                      Įdomu, kuo visa tai baigsis...
                      Labai jau jautri ir strateginė veikla.

                      Beje, aukščiau lentelėje - klaida, KUN minusas neuždėtas.

                      Comment


                        SAS vasaros sezonu į Stokholmą skraidys dažniau
                        http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34303433

                        Skandinavijos skrydžių bendrovė SAS vasaros sezonu keleiviams, skrendantiems iš Vilniaus į Stokholmą, sudarys dar geresnes galimybes pasiekti Švedijos sostinę.

                        Nuo š. m. kovo 29 d. SAS, siekdama pagerinti susisiekimą tarp šių miestų, didina tiesioginių reisų Vilnius–Stokholmas skaičių iki 15 kartų per savaitę, be to, keičia lėktuvo tipą. Nuo šios savaitės SAS keleivius į Stokholmą skraidins 90 vietų lėktuvais „CRJ9“. Dėl to per savaitę Švedijos sostinę galės pasiekti 1 350 žmonių, skrendančių iš Vilniaus oro uosto.

                        „Pokyčius paskatino didėjantis keleivių srautas, ypač tai, kad daugėja keliaujančiųjų šia kryptimi verslo reikalais, – pažymėjo SAS vadovė Baltijos šalims ir Rusijai Rūta Jucienė. – Stokholmas pripažintas didžiausiu Švedijos ekonomikos ir kultūros traukos centru, tačiau į šį miestą skrendama ne tik dėl to. Per Stokholmą patogu susisiekti su tolimesniais oro uostais: Los Andželo, Honkongo, Niujorko. Tad Švedijos sostinė gali tapti tarpine tolimos kelionės stotele.“

                        Nuo kovo pabaigos į Stokholmą bus skraidoma kiekvienos darbo dienos rytais: iš Vilniaus lėktuvas kils 7 val. ir leisis didžiausiame Skandinavijos mieste 7 val. 20 min., skrydžiai vyks 4 kartus per savaitę vidurdieniais ir 6 kartus vakarais. Iki šiol SAS iš Vilniaus į Stokholmą galėdavo nuskraidinti 500 keleivių per savaitę, o pradėjus rengti skrydžius lėktuvais „CRJ9“, Švediją galės pasiekti net 1 350 keleivių per savaitę.

                        „Žmonių, keliaujančių iš Lietuvos sostinės į Stokholmą, nuolat daugėja. Matome, kad jau vien per pirmuosius šių metų mėnesius keleivių srautas tapo 70 proc. didesnis nei praėjusiais metais tokiu pačiu metu. Maršruto Vilnius–Stokholmas potencialas vis dar neišnaudotas. Tad sveikiname SAS sprendimą pradžiuginti mūsų keleivius didesniais lėktuvais ir dažnesniais skrydžiais į šį Skandinavijos miestą“, – sakė Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė.

                        Nuo kovo 29 d. SAS lėktuvai iš Lietuvos į Kopenhagą, Oslą ir Stokholmą kils 49 kartus per savaitę. Iki vasaros sezono pradžios iš mūsų šalies į Skandinavijos sostines būdavo surengiami 44 savaitiniai skrydžiai. Daugiausia – 17 skrydžių bus atliekama maršrutu Vilnius–Kopenhaga, 15 kartų skrendama iš Vilniaus į Stokholmą, iš Palangos į Kopenhagą – 13 kartų per savaitę, o iš Vilniaus į Oslą suorganizuojami 4 savaitiniai skrydžiai. SAS lėktuvai maršrutu Palanga–Kopenhaga skraido jau daugiau nei 10 metų, skrydžiai atliekami 2 kartus per dieną.

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Ministerija nusprende nerengti projektu ES lesu panaudojimui bet surengti konkursa ir atiduoti oro uostus privaciai uzsienio kompanijai ir tai vienas kvailiausiu kada nors padarytu valdininku sprendimu. Mazdaug tokio pat kvailumo lygio kaip usnuoimoti Vilniaus silumos tinklus pridengiant neva reikalingomis investicijomis.
                          Kuo tai buvo paaiškinta?

                          Comment


                            Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                            Kuo tai buvo paaiškinta?
                            Niekuo. O jei rimtai, tai standartiniu - "privatininkas yra geresnis savininkas nei valstybė". Ir antras motyvas - "investicinių lėšų trūkumas" (tikriausiai Lietuvai niekas nebeskolina).

                            Comment


                              Panašu greit turėsim skrydį Vilnius-Luxembourg !

                              Ryanair is coming to Luxembourg
                              http://www.wort.lu/en/luxembourg/sta...ea9dff8fa75ec0

                              Comment


                                Kol kas paneigimas - http://www.chronicle.lu/categoriesbu...-to-luxembourg

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Niekuo. O jei rimtai, tai standartiniu - "privatininkas yra geresnis savininkas nei valstybė". Ir antras motyvas - "investicinių lėšų trūkumas" (tikriausiai Lietuvai niekas nebeskolina).
                                  Turėsime antrą Klaipėdos uostą kiek krypčių keleiviams, užtat kokie terminalai

                                  Comment


                                    „Wizz Air”, skelbia dienos akciją bilietams: tik šiandien, balandžio 12 d., užsakant kompanijos skrydžio bilietus internetu, antrąjį keleiviai gali įsigyti už pusę kainos

                                    http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34303634

                                    Comment


                                      Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                      „Wizz Air”, skelbia dienos akciją bilietams: tik šiandien, balandžio 12 d., užsakant kompanijos skrydžio bilietus internetu, antrąjį keleiviai gali įsigyti už pusę kainos

                                      http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34303634
                                      Nors ir ne į temą, bet kažkoks kosmosas Wizz Air kainos pastaruoju metu. Kad ir dabar, su šita akcija kiek žiūrėjau, kainos gaunasi didesnės, nei Ryanair tom pačiom kryptim be jokių akcijų. Ir šiaip, normalesnėm kryptim jau be kokių 100 eurų niekaip nesuskraidysi, kai dar visai neseniai už pusę šios sumos pilna bilietų būdavo...

                                      Comment


                                        Nuo birželio 2 d - tiesioginisi skrydžiai du kartus Vilnius - Ciurichas - Vilnius

                                        http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...iai-637-610171

                                        Comment


                                          tie du kartai per dieną kažkaip labai stipriai skamba...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X