Tik skirtingai nuo futbolo, VNO labai sėkmingai (ir nuosekliai, su išimtim 2009 m.) augina keleivių srautus, nepaisant trumpo tako ir to, kad negali priimti A380.
Kas čia sugalvojo, kad VNO negali priimti A380? Va, pavyzdys, komercinis A380 reisas sėkmingai leidžiasi 2500 m ilgio take (VNO dar net ilgesnis 15 m) visas skersas dėl audros šoninio vėjo, per stiprią liūtį ir dar taką paliečia tik jo pusę praskridęs, bet vis tiek net nereikėjo antro bandymo leistis.
O 777 ar gali leistis Vilniuje? 787, kaip suprantu, gali? Tai kur problema?
Ir taip ir ne, puspiplnis pakrautas pakilti galėtų tik 777-200. Dėl nusileidimo yra kita kalba, nusileidimą įtakojo oro sąlygos, lėktuvo svoris, bei tako danga, visi lėktuvai leidžasi "beveik" tuščiais bakais, todėl nėra nusileidimo atstumas apskaičiuojamas kiekvieną kartą prieš nusileidimą, bet skaičiai būtų maždaug tokie:
B777 ~ 1500 m. iki 1900 m. priklausomai nuo modelio.
B747 ~ 1900 m. iki 2000 m. priklausomai nuo modelio.
A330 ~ 1900 m. iki 2100 m. priklausomai nuo modelio.
A380 ~ 2100 m. iki 2600 m.
Ir šiaip a380 nėra nieko stebuklingo jam pakilimui reikia vos 5-10 % daugiau tako, nei b747.
Šiaip ar taip aviacijoje "Key" faktorius yra "take off speed", kas iš to jei lėktuvas nusileis, bet negalės pakilti?
Bet kiek aktualus A380 (nekalbant apie 747) accommodatinimas VNO? Suprantama, kai apie tai kalba visokie stambūs pasualiniai hub'ai, bet Vilnius (ar ta pati Ryga)? Juk A380 čia niekada nesileis, nepriklausomai nuo to, ar bus galima juos priimti, ar ne. Jei ir leisis wide-body lėktuvai, tai nebent 787 ar 777 (ar analogiški).
Bet kiek aktualus A380 (nekalbant apie 747) accommodatinimas VNO? Suprantama, kai apie tai kalba visokie stambūs pasualiniai hub'ai, bet Vilnius (ar ta pati Ryga)? Juk A380 čia niekada nesileis, nepriklausomai nuo to, ar bus galima juos priimti, ar ne. Jei ir leisis wide-body lėktuvai, tai nebent 787 ar 777 (ar analogiški).
Visiškai neaktualu, čia tas pats, kaip teigti: na va pasistatysiu autobusų sustojimą šalia savo namo ir čia pradės stoti autobusai.
Bet kiek aktualus A380 (nekalbant apie 747) accommodatinimas VNO? Suprantama, kai apie tai kalba visokie stambūs pasualiniai hub'ai, bet Vilnius (ar ta pati Ryga)? Juk A380 čia niekada nesileis, nepriklausomai nuo to, ar bus galima juos priimti, ar ne. Jei ir leisis wide-body lėktuvai, tai nebent 787 ar 777 (ar analogiški).
Įdomu kokia yra statistika apie mažiausius keleivių srautus kokiame nors oro uoste į kurį skraido reguliariai A380? Anksčiau pateiktas autobusų stotelės pavyzdys yra geras pavyzdys.
Galbūt Kopenhagos oro uostas (25 mln. keleivių per metus)? Kaip tik šio mėnesio pradžioje Emirates pradėjo reguliarius skrydžius A380 iš šio oro uosto. (Šaltinis) Kituose Skandinavijose oro uostuose A380 taip pat svečiuojasi ir bus vykdomi reguliarūs reisai iš Oslo bei Stokholmo (abu >20 mln. per metus (atskirai)).
Galbūt Kopenhagos oro uostas (25 mln. keleivių per metus)? Kaip tik šio mėnesio pradžioje Emirates pradėjo reguliarius skrydžius A380 iš šio oro uosto. (Šaltinis) Kituose Skandinavijose oro uostuose A380 taip pat svečiuojasi ir bus vykdomi reguliarūs reisai iš Oslo bei Stokholmo (abu >20 mln. per metus (atskirai)).
A380'ui Vilnius su 3 mln tai kaip Molėtai TGV traukiniui iš Vilniaus.
Man rodos, 3 ar 4 oro uostai pasaulyje, kurie aptarnauja mažiau nei 20 milijonų keleivių per metus turi reguliarų A380 servisą. Mauritus, Kuveitas, Perth Australijoje ir Auklandas Naujojoje Zelandijoje.
Europoje šiuo metu yra 12-13 oro uostų su pastoviu A380 servisu ir dar keletas, kurie turi tinkama infrastruktūrą priimti A380, bet neturi serviso.
Viso pasaulyje yra 48 oro uostai į kuriuos reguliariai užsuka A380. Viskas.
Vilnius, deja, kol kas dar nepatenka net į 100-uką didžiausių Europos oro uostų, kam reikia ~4 mln. keleivių per metus. Vilniaus, Rygos bei Talino oro uostai yra viso labo nedideli regioniniai Europos oro uostai ir bet kokios šnekos apie infrastruktūrą A380 ir pan. orlaiviams yra tiesiog visiški kliedesiai.
Vilniaus, Rygos bei Talino oro uostai yra viso labo nedideli regioniniai Europos oro uostai ir bet kokios šnekos apie infrastruktūrą A380 ir pan. orlaiviams yra tiesiog visiški kliedesiai.
Visais 200% sutinku, bet pvz daumrimas atrodo kitaip, atseit delegacijos skraidys su labai dideliais lėktuvais pas mus jei bus tinkamas oro uostas. Toks New Vasiuki.
O kam tas Wi-Fi taip jau reikalingas? Mobilaus interneto pagal mokėjimo planą neužtenka?
Planšetėms be SIM, laptopams be SIM.
Beje, jūsų žiniai, regioniniai autobusų parkai jau įvertino, kad wi-fi buvimas sugrąžina "keliautojus feisbuko grupėmis".
Na, chebra, ir privarėt kliedesių apie A380 Vilniuje Reiktų adminams juos perkelt į temą "Šiaip Linksma" nes tikrai gerai prisijuokiau juos beskaitydamas
Na, chebra, ir privarėt kliedesių apie A380 Vilniuje Reiktų adminams juos perkelt į temą "Šiaip Linksma" nes tikrai gerai prisijuokiau juos beskaitydamas
Comment