Parašė andyour
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDabartiniai traukiniai yra pakankamai šiuolaikiški.
Greitis irgi sąlyginis. Pažymėjus varnele "rodyti tik greituosius traukinius" rodo du per dieną Vilnius Kaunas keistais laikais (1557, 1630). Įdomu čia į darbą važiuoti tokiu laiku, į susitikimą ar iš darbo? ir kur dirbti reikia? LG?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąChi chi, prieš kiek laiko šiame forume rėkavau, ar mes ne per brangiai gyvename, turėdami 3 oro uostus, gal prieš metus ar 2? O oro uostų valdžia atsibudo tik dabar. Gražu
Skandinavijoje yra daug mažų oro uostų. Pas juos, pas mus luginat su vakarų Europa gyventojų tankis yra kitas, bet atstumų laiko ar kilometrų prasme tai nesumažina iki Viena-Bratislava su vienu tarptautiniu oro uostu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa Klaipėda, uždarius Palangą, būtų užkampis. Nes iš VNO pervažiavimas trunka 4 val.
Skandinavijoje yra daug mažų oro uostų. Pas juos, pas mus luginat su vakarų Europa gyventojų tankis yra kitas, bet atstumų laiko ar kilometrų prasme tai nesumažina iki Viena-Bratislava su vienu tarptautiniu oro uostu.Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.13, 02:16.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDauguma ir dabar iš Klaipėdos važiuoja į KUN arba VNO, nes iš PLQ tėra kelios nišinės kryptys,
Kai Lietuvoje žmonės pasakys, kad "pala pala, aš 5 keliuosi, 6 išvykstu 930 būnu Klaipėdoje, 17 išvykstu, 2030 būtų namie. Tai aš atidirbu dvi dienas už vienos algą." Tuomet atsiras ir vidinio skrydžio poreikis.
Iš Vilniaus apskritai maža problema iki KUN atvažiuoti, ypač, dar kai ir geležinkelį baigs modernizuoti. Nelabai čia galima lyginti su Švedija, Norvegija ar Suomija, kur atstumai tarp miestų milžiniški, o keliais ar geležinkeliais jie dar didesni,
Beje, Vilnius Klaipėda didesne modernizacija aš netikiu, nes nebėra ką pagerinti (arba yra, bet vieno euro investicija turės 10 centų grąžą, nes keleivių skaičius gana ribotas). O skrydžiui Vilnius Palanga jokių investicijų į infrastruktūrą nereikia.
Comment
-
O kam papildoma oro tarša dėl kelių dešimčių potencialių keleivių, kurie galbūt skraidytų tarp Vilniaus ir Palangos? Geriau būtų sutvarkyti keli svarbūs geležinkelio ruožai, jungtiantys svarbiausius šalies miestus. Žinoma, itin greito geležinkelio ar maglev trasos būtų idealu, bet ir smulkesnės investicijos atsipirktų.
Comment
-
[QUOTE=pauliaK;923033]Prieš bet ką darant visada reikia paskaičiuoti investicijų atsiperkamumą. Investuoti dešimtis milijonų ir ilginti taką vien tam, kad pas tave porą kartų per metus kažkas emergency landing padarytų yra absoliuti beprotybė. Niekas, pabrėžiu žodį NIEKAS, nepradės vykdytį transatlantinių skrydžių iš Vilniaus, jei oro uostas nuspręstų pailginti taką.
Galiausiai, net ne tako ilgis dažniausiai yra problema su kuria susiduria oro uostai norėdami priimti minėtą A380. Tam turi būti pritaikyta visa likusi infrastruktūra. Riedėjimo takai, peronai, terminalai ir t.t.
Na gerai pasipildau: Ne vien tik takų ilgis juk parašiau "ir kiti kriterijai lemia" o tai ir būtų: terminalų plėtra, riedėjimo takai ir visa kita turėjau galvoje APLAMAI rekonstruoti visa oro uosta, jį IŠPLĖČIANT maksimaliai kiek įmanoma. Jei nieko nekeisi, nenaujinsi, nepritrauksi naujų oro bendrovių, kad naudotūsi oro uosto paslaugomis. Tą aš noriu pasakyt. O apie A380 lainerį pasidomėki, kokie jo gabaritai ir kokio jam tako reikia kada jis bent nusileist ir pakilt galėtų. Boeing 747 irgi nemažas laineris. Taip kad jei neplėsi aplamai viso oro uosto nebus Vilniui iš to naudos kad ir taką rekonstruos. Vilniaus terminalas gali ir didesnius srautus dabar aptarnauti, bet yra ir kitų minusų.
Comment
-
KUN su visais savo privalumais sugeba pritraukt lygiai vieną aviakompaniją. Net PLQ šitoj vietoj stipriau atrodo - skrydžių kol kas ten mažiau, bet perspektyvos turbūt geresnės, nes alternatyvų iš kur skraidyt Vakarų Lietuvoj nelabai yra, o žmonėms skraidyti norėsis, o tradicinių aviakompanijų bilietai irgi kuo toliau, tuo mažiau gąsdins.
Ir nepasakokit, kad valanda ir daugiau kelio iki oro uosto yra mažai. Tai yra labai daug, ir skraidantiems bei savo laiką taupantiems žmonėms tai yra labai daug blogiau palyginus su penkiolika minučių, kurios dabar skiria oro uostą nuo Vilniaus centro.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
KUN reikia geležinkelio tik atšakos, jei planuojama vystyti krovinių pervežimų sektorių. KUN ateitis nėra labai šviesi kalbant apie keleivių pervežimus.
Oro uostas laikosi tik dėl RYR, kompanija po truputį perkelia reisus į VNO arba juos naikina. Laiko klausimas, kada VNO bus atidaryta bazė, o Kaune greičiausiai uždaryta, bus palikti keli reisai į DUB ir STD.
Kitas dalykas Lietuvije nėra poreikio tolimųjų skrydžių marsrutams,šiai dienai.. Maža to Vilnius puikiai aptarnautų b787 ir a330 ir to pilnai užtektų 15m. į ateitį patenkinti teorinius poreikius skraidyti tiesiogiai toli iš Lietuvos.
Ir galiausiai yra teorinių techninių galimybių plėsti VNO taką, bet apie tai nenoriu spekuliuoti kol nėra jokio poreikio.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.13, 16:19.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa Klaipėda, uždarius Palangą, būtų užkampis. Nes iš VNO pervažiavimas trunka 4 val.
Skandinavijoje yra daug mažų oro uostų. Pas juos, pas mus luginat su vakarų Europa gyventojų tankis yra kitas, bet atstumų laiko ar kilometrų prasme tai nesumažina iki Viena-Bratislava su vienu tarptautiniu oro uostu.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą...
Kitas dalykas Lietuvije nėra poreikio tolimųjų skrydžių marsrutams,šiai dienai.. Maža to Vilnius puikiai aptarnautų b787 ir a330 ir to pilnai užtektų 15m. į ateitį patenkinti teorinius poreikius skraidyti tiesiogiai toli iš Lietuvos.
Ir galiausiai yra teorinių techninių galimybių plėsti VNO taką, bet apie tai nenoriu spekuliuoti kol nėra jokio poreikio.
Gerbiu Jūsų visada profesonalius komentarus.
Bet kai kada tai tik savęs raminimas...
Tokiu atveju Lietuva, konkrečiai Vilnius, panaši į ta situaciją, kuri yra futbole...
Futbolo nėra, lengvosios atletikos nelabai kas žiūri, nereikia ir nacionalinio stadiono...Na ir nestatom...
Valstybės sostinė neturinti oro uoste bent 3200 m ilgio leidimosi tako, galinčio priimti didesnius lainerius ir juos aptarnauti, neatrodo solidžiai.
Bet kokiu atveju apribojimai Vilniuje yra...ir tas 2500m takas daug ko netenkina...
Mes net užsienio valstybių delegacijų su jų vadovais priimti normaliai negalim...Atskrenda jie kaip kokie ekstremalai su pustuščiais B747 ir pakila tuščiais kūro bakais...iki artimiausio kito oro uosto...kad mušiskis takas nuo svorio nesulužtų...
Dar vienas argumentas...
Ką Latvijoje tokie visi durniai...
Ten kažkokie transatlantiniai skrydžiai vykdomi (su B747 ar A380) ???
Bet ramiai sau pasiilgino Rygos oro uosto taką iki 3200 m ilgio iš to paties kaip Vilniuje 2500 m ir dabar tikrai neturi problemų...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMatai , toks oro uostas , kuris tarnautų visai Lietuvai yra Kaunas. Lietuvos centras, visiems lengvai pasiekiamas. Bet kažkodėl vilniečiai galvoja, kad Lietuva pasibaigia už Vilniaus ribų ir niekas, apart vilniečių neskraido. Toliau tyliu, vėl būsiu apmėtytas akmenimis.
Parašė daumrimas Rodyti pranešimąTokiu atveju Lietuva, konkrečiai Vilnius, panaši į ta situaciją, kuri yra futbole...
Futbolo nėra, lengvosios atletikos nelabai kas žiūri, nereikia ir nacionalinio stadiono...Na ir nestatom...
<..>
Bet kai rimčiausias argumentas visoj šitoj situacijoj yra "neatrodo solidžiai", tai vargu ar beverta diskusiją plėtot.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąBet kažkodėl vilniečiai galvoja, kad Lietuva pasibaigia už Vilniaus ribų ir niekas, apart vilniečių neskraido.
Parašė daumrimas Rodyti pranešimąTen kažkokie transatlantiniai skrydžiai vykdomi (su B747 ar A380) ???
Bet ramiai sau pasiilgino Rygos oro uosto taką iki 3200 m ilgio iš to paties kaip Vilniuje 2500 m ir dabar tikrai neturi problemų...Paskutinis taisė Sula; 2015.12.13, 21:24.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDabar nelabai logiška situacija, kai Lietuva, turinti 1,5 karto daugiau gyventojų nei Latvija, plius dar šalia Minską, perveža keleivių mažiau. Akivaizdu, kad problemos konkurencingume.
Comment
-
Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąTam, kad nereikia 10 milijonų keleivių, kad svarstyti plėtros galimybes.
Comment
-
Lisabonos oro uostas su vienu taku aptarnaujintis beveik 20 mlj. keleiviu yra praktiskai mieste.
https://www.google.co.uk/maps/place/...46!4b1!6m1!1e1
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąLisabonos oro uostas su vienu taku aptarnaujintis beveik 20 mlj. keleiviu yra praktiskai mieste.
https://www.google.co.uk/maps/place/...46!4b1!6m1!1e1
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPlane lygtais du takai matomi? Ar kitas naudojamas tik vairavimui?
Comment
Comment