Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIš Rygos 2 kartus paskaičiuotas Heraklionas, taip pat kažkodėl paskaičiuoti čarteriniai Hurgada ir Šarm-el-šeichas.
Comment
-
Jo iš tiesų paskaičiuoti "charter'iai" tik iš Rygos, kaip Antalija, Burgas, Heraklionas, Hurgada, Palma, Sharm el Sheichas, kurie skrenda ir iš Vilniaus. Vilniuje pamirštas įrašyti Dubajus, Keflavikas, Varna. Tad Vilniuje realiai skaičius išauga iki 51
Gal airbaltic užsakymu daryta lentelė?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNepamirškite, kad į Taliną kasdien atplaukia ne vienas tiesioginis keltas iš Stokholmo ir Helsinkio.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJo iš tiesų paskaičiuoti "charter'iai" tik iš Rygos, kaip Antalija, Burgas, Heraklionas, Hurgada, Palma, Sharm el Sheichas, kurie skrenda ir iš Vilniaus. Vilniuje pamirštas įrašyti Dubajus, Keflavikas, Varna. Tad Vilniuje realiai skaičius išauga iki 51
Gal airbaltic užsakymu daryta lentelė?
Aga, tikrai air baltic užsakymu sudaryta lentelė Vien air baltico krypčių iš rygos suskaičiavau ~ 55 . Ž.r. čia
https://www.airbaltic.com/about/trav...able_07.07.pdf
kai kurių krypčių iš rygos nerandu estų lentelėje
Comment
-
Kitąmet Europos aviacijos maršrutų ir pasiekiamumo klausimai bus sprendžiami Vilniuje
Gal ir Lietuva kąnors iš to išpeš?
Comment
-
Вильнюс обойдется без самолетов
Главный аэропорт Литвы могут закрыть
Столица Литвы Вильнюс может лишиться аэропорта — власти страны рассматривают вариант его закрытия, чтобы на этом месте возвести жилые районы. Чиновники не исключают, что Литве было бы достаточно одного аэропорта в Каунасе.
Еще в конце апреля сообщалось, что в 2017 году в аэропорту Вильнюса будет проведена реконструкция взлетно-посадочной полосы (ВПП) стоимостью почти €12 млн. Предполагалось, что в течение месяца авиакомпании (в том числе Lufthansa, Wizz Air, Ryanair и SAS) перенесут рейсы в два других аэропорта. Но, по словам господина Шлюпаса, срок службы ВПП аэропорта продлить невозможно. «Литве было бы достаточно аэропорта в Каунасе, к которому можно было бы провести из Вильнюса скоростную железнодорожную магистраль длиной около 100 км»,— сказал вице-министр.
Подробнее: http://kommersant.ru/doc/2777718
p.s. čia pokštas ar rimtai tai sakė Šliūpas?
nesuprantantiems kad atseit negalima pratęsti VNO gyvybingumo ir galimas variantas būtų sujungti Vilnių su Kauno oro uostu traukinių linija.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąp.s. čia pokštas ar rimtai tai sakė Šliūpas?
nesuprantantiems kad atseit negalima pratęsti VNO gyvybingumo ir galimas variantas būtų sujungti Vilnių su Kauno oro uostu traukinių linija.
Comment
-
Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąBT nutraukė pardavimus į WAW, kaip ir galima buvo spėt. Laukiam STO ir HEL užraukimo.
Comment
-
Lietuvos oro uostai: pradedame įgyvendinti šalies pasiekiamumo gerinimo programą
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33303132
Comment
-
/\
Paaiškėjo nauji skrydžių maršrutai, kurių atsiradimą finansiškai nori paskatinti Lietuvos oro uostai kartu su Susisiekimo ministerija.
Į paramą gali pretenduoti bendrovės, kurios pradėtų skrydžius iš Vilniaus oro uosto į šiuos miestus: Atėnus, Berlyną, Budapeštą, Kelną/Boną, Dubajų, Diuseldorfą, Ženevą, Liublianą, Lisaboną, Miuncheną, Nicą, Prahą, Ciurichą.
Iš Kauno oro uosto bus skatinami maršrutai šiomis kryptymis: Tamperės, Tiurku, Krokuvos, Minsko, Varšuvos, Frankfurto, Milano, Maskvos. Iš Palangos oro uosto siekiama paskatinti skrydžius į Diuseldorfo, Hamburgo, Londono, Minsko bei Varšuvos oro uostus.
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...liolika-miestuNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąES įstatymai draudžia subsidijuoti savo vežėjus, bet kitus užsienio pasirodo ne.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąES įstatymai draudžia subsidijuoti savo vežėjus, bet kitus užsienio pasirodo ne.
Bet čia yra ne subsidijavimas, o (tipo) susisiekimo skatinimas. Iki 200000EUR trims metams yra juokinga suma.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą/\
Paaiškėjo nauji skrydžių maršrutai, kurių atsiradimą finansiškai nori paskatinti Lietuvos oro uostai kartu su Susisiekimo ministerija.
Į paramą gali pretenduoti bendrovės, kurios pradėtų skrydžius iš Vilniaus oro uosto į šiuos miestus: Atėnus, Berlyną, Budapeštą, Kelną/Boną, Dubajų, Diuseldorfą, Ženevą, Liublianą, Lisaboną, Miuncheną, Nicą, Prahą, Ciurichą.
Iš Kauno oro uosto bus skatinami maršrutai šiomis kryptymis: Tamperės, Tiurku, Krokuvos, Minsko, Varšuvos, Frankfurto, Milano, Maskvos. Iš Palangos oro uosto siekiama paskatinti skrydžius į Diuseldorfo, Hamburgo, Londono, Minsko bei Varšuvos oro uostus.
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...liolika-miestu
200 000 eurų trims metams būtų po 66 667 Eur per metus. Sakykime reikėtų bent jau 4 savaitinių skrydžių, nes mažesniu dažniu tai tik turistams aktualus produktas bus. Reiškia gauname apie 210 skrydžių per metus, jei vykdomi 4 reisai per savaitę. Išdalinus sumą - 317 Eurų vienam reisiui į priekį ir atgal. Arba maždaug 160 eurų vienam skrydžiui į vieną pusę. Panašiai tiek vietų vidutiniškai turi dabar populiariausi ir dažniausiai naudojami orlaiviai, tokie kaip Airbus A320 ir Boeing 737.
Atlikę šiuos kelis paprastus veiksmus matome, kad aviakompanijoms siūloma parama yra apie 1 eurą už vieną keleivį. Aviakompanijos matyt jau rikiuojasi į eilę su siūlymais pradėti visus paramos programoje išvardintus reisus .
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKažkaip keista, nes prieš keletą dienų nuskambėjo kad prancūzai gaus galvon nuo ES dėl Ryanair rėmimo jei gerai atsimenu.
Comment
-
Šiek tiek paskaičiuosiu tiems kam netyčia gali pasirodyti, kad tokia suma gali kažką išties paskatinti priimti sprendimą skraidyti.
Comment
Comment